Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,564 views

Crazybattery

Posts: 782

#9241 • • Crazybattery Fruor ergo sum
ett palkkapäivä on vastaa maanantaina*poks*
-Santtu-

Posts: 1,965

#9242 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

_RixU_, 11.10.2007 19:01:
*itkupotkuraivari*



Älä ny noin helpolla luovuta, mä olin viimetalvesta asti itkeny yhden vaatteen perään ja sitten löysin sen 2vkoa sitten outletista vieläpä alle puoleen hintaan..*vink*

Mutjoo tiedän kyllä tunteen..kivoja talvitakkeja on viel ihan stnan hankala löytää*grr*
Tarsu

Posts: 2,449

#9243 • • Tarsu
BB ja ihmiset jotka sitä luuppaavat HUOOOOH!!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Verottaja

Posts: 1,174

#9244 • • Verottaja no-life / luuviulu
Täällä sataa räntää. Hyi helvetti. Tulis jo kesä.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9245 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

-Santtu-, 11.10.2007 22:17:
---
_RixU_, 11.10.2007 19:01:
*itkupotkuraivari*

---


Älä ny noin helpolla luovuta, mä olin viimetalvesta asti itkeny yhden vaatteen perään ja sitten löysin sen 2vkoa sitten outletista vieläpä alle puoleen hintaan..*vink*

Mutjoo tiedän kyllä tunteen..kivoja talvitakkeja on viel ihan stnan hankala löytää*grr*



Talvitakin ostaminen on yks haastavimpia tehtäviä. Tai no villakangas takkeja kyl löytää, mut et lämmin kunnon untuva/toppatakki, mikä viel näyttäis hyvältä, on lähes mahdotonta löytää. Mäkin löysin aivan ihanan toppatakin viikonloppuna. Tosin se ei ole kovin lämmin, koska on aika lyhyt..mut se on niin nätti ja siinä on aivan ihana huppu..Mut ei mulla oo siihen koskaan varaa..*uuh* Tai jollekin 145 ei oo paljoo, mut mulle sen hintainen vaate on lähes mahdottomuus ostaa!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Heli

Posts: 1,489

#9246 • • Heli vai kuka se oli
lumi/räntä/räpäskä whatevö

--
ei se väärin ole.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9247 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Noi invalidiliiton ja sokeiden ja raajattomien sun muiden liittojen postikortti lähetykset.

Kun tulee siis niitä postikortteja jossa toivotellaan jouluja sun muita ja sitten lappu että tässä on niitä invalidien säätämiä kortteja, mutta ei sun oo tietenkään pakko tukee jos et halua. Kun ei niitä vissiin voi palauttaakkaan ja jos ne käyttää niin sitten tulee paha mieli jos ei tue. Ja jos ne heittää pois niin tuntuu vielä pahemmalta.

Niin on saatana pakko tukee *grr*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

hallucinogen

Posts: 8,190

#9248 • • hallucinogen Edain

Steven Hoaks, 12.10.2007 11:08:
Noi invalidiliiton ja sokeiden ja raajattomien sun muiden liittojen postikortti lähetykset.

Kun tulee siis niitä postikortteja jossa toivotellaan jouluja sun muita ja sitten lappu että tässä on niitä invalidien säätämiä kortteja, mutta ei sun oo tietenkään pakko tukee jos et halua. Kun ei niitä vissiin voi palauttaakkaan ja jos ne käyttää niin sitten tulee paha mieli jos ei tue. Ja jos ne heittää pois niin tuntuu vielä pahemmalta.

Niin on saatana pakko tukee *grr*


Ei mulle ainakaan tullut paha mieli kun siirsin ne roskiin. Eipä ollut mun mielestä ees kovin kummosia korttejakaan ja kun ei kämppiskään niitä halunnut niin paperinkeräykseen joutivat.

--
pikku-*possu*

Avatar
#9249 • • opmdevil Guest
Pakkasin tietokoneen laatikkoon jotta kiitolinjan kaverit hakisivat takuuhuoltoon. Kävi sitten ilmi, että matkalla laatikkoa oli vissis heitelty ja nyt on kone sitten ihan ikkirikki. Oma moka. Vähän ärsyttää tosin.
devisss

Posts: 345

#9250 • • devisss superhero.
Stanan Hullut Päivät. Ei voi mennä lounaalla Tapiolaan, koska sinne ei mahdu.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Disease

Posts: 36

#9251 • • Disease Lost mind
Tuo fakin lumisade. Tais talvi tulla nyt *ding*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9252 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

hallucinogen, 12.10.2007 11:16:
Ei mulle ainakaan tullut paha mieli kun siirsin ne roskiin. Eipä ollut mun mielestä ees kovin kummosia korttejakaan ja kun ei kämppiskään niitä halunnut niin paperinkeräykseen joutivat.



Kyl mulle vähän tulee paha mieli jos heitän vaan roskiin. Mä oon kato tämmönen herkkis kun sä taas tommonen sieluton paska :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

hallucinogen

Posts: 8,190

#9253 • • hallucinogen Edain

Steven Hoaks, 12.10.2007 11:37:
Kyl mulle vähän tulee paha mieli jos heitän vaan roskiin. Mä oon kato tämmönen herkkis kun sä taas tommonen sieluton paska :D


Mitä sillä sielulla kun on näin "komea" ulkokuori :D.

--
pikku-*possu*

Yallu

Posts: 1,910

#9254 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 12.10.2007 08:51:
---
-Santtu-, 11.10.2007 22:17:
---
_RixU_, 11.10.2007 19:01:
*itkupotkuraivari*

---


Älä ny noin helpolla luovuta, mä olin viimetalvesta asti itkeny yhden vaatteen perään ja sitten löysin sen 2vkoa sitten outletista vieläpä alle puoleen hintaan..*vink*

Mutjoo tiedän kyllä tunteen..kivoja talvitakkeja on viel ihan stnan hankala löytää*grr*

---


Talvitakin ostaminen on yks haastavimpia tehtäviä. Tai no villakangas takkeja kyl löytää, mut et lämmin kunnon untuva/toppatakki, mikä viel näyttäis hyvältä, on lähes mahdotonta löytää. Mäkin löysin aivan ihanan toppatakin viikonloppuna. Tosin se ei ole kovin lämmin, koska on aika lyhyt..mut se on niin nätti ja siinä on aivan ihana huppu..Mut ei mulla oo siihen koskaan varaa..*uuh* Tai jollekin 145 ei oo paljoo, mut mulle sen hintainen vaate on lähes mahdottomuus ostaa!


Visa vinkumaan. *pepsodent*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#9255 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Yallu, 12.10.2007 12:34:


Visa vinkumaan. *pepsodent*



Se on vinkunut niin paljon, ettei vingu enää..*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9257 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo-o... hyvä kun on edes kerennyt tajuamaan, että kesä on ohi, niin tulla tulee jo räntää vaakatasossa ja lämpötila on +2 *pökr* en kyl menis ulos ollenkaan, jos ei täytys mennä matikan tenttiin koht.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9258 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Yallu, 12.10.2007 12:37:


Pyydä Luottokunnalta lisää ääntä..



Kuule, kyllä tässä ilman lisävinkunaakin ollaan jo niin syvässä suossa, ettei viittis itseään ihan kokonaan hukuttaa. Eli pärjään ilman! *pepsodent*

Tai ehkä en selviä ja ens liksasta meen ostamaan sen kuitenkin..ja sit oon taas loppu kuun rahatta..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#9259 • • Annakins Guest
Organisaatiouudistus ja muutto. Muutetaan tiloihin, joissa ei ole tarpeeksi työhuoneita. Soitan polkkaa koko ajan jos joudun jonku kans samaan huoneeseen =DD
kiiki

Posts: 491

#9260 • • kiiki hankala
Minä itte *hmph**eiei**eikä**dissaa*