14,184 posts, 710 pages, 4,803,144 views
Miinapiina, 15.10.2007 09:51:
jonotin 45 minuuttia tonne soneran asiakaspalveluun ja sit tuli puhelu johon oli pakko vastata.
argh!!!!!!!!
ja nyt ku soitin uudestaan ni "meillä on juuri nyt ruuhkaa, soittakaa hetken päästä uudestaan"
*ranteetaukiviilteel* vittusaatana
en jaksais enää hetkeekään sitä paskamusaa mitä sieltä tulee UUUUUUUUUUH!!!!!
jonotin 45 minuuttia tonne soneran asiakaspalveluun ja sit tuli puhelu johon oli pakko vastata.
argh!!!!!!!!
ja nyt ku soitin uudestaan ni "meillä on juuri nyt ruuhkaa, soittakaa hetken päästä uudestaan"
juuco, 15.10.2007 10:13:
Itseäni ärsyttää eräs arkiaamujen bussivuoro. Aikataulujen mukaan sen pitäisi olla pysäkillä 08.03, mutta ko. bussi on nyt ollut joka aamu parin viikon ajan viitisen minuuttia etuajassa. Siinä kyllä otsalohko alkaa pullistella ja verenpaine nousta, kun tuo bussi huristelee susta ohi. Kiitos vaan pussikuski, tänään taas istuskellaan vähän myöhempään töissä Tästähän sais oivan tekstarin 100:n vinkuvonkupalstalle
Annakins, 15.10.2007 10:25:
---
juuco, 15.10.2007 10:13:
Itseäni ärsyttää eräs arkiaamujen bussivuoro. Aikataulujen mukaan sen pitäisi olla pysäkillä 08.03, mutta ko. bussi on nyt ollut joka aamu parin viikon ajan viitisen minuuttia etuajassa. Siinä kyllä otsalohko alkaa pullistella ja verenpaine nousta, kun tuo bussi huristelee susta ohi. Kiitos vaan pussikuski, tänään taas istuskellaan vähän myöhempään töissä Tästähän sais oivan tekstarin 100:n vinkuvonkupalstalle
---
Niin, nehän ovat arvioituja ohitusaikoja, kuten myös aikatauluissa huomautetaan. Ymmärrän kyllä ärsytyksen, mutta eiks sit kantsis mennä se 5 min aiemmin sinne jos se kerta aina on ajoissa.
argh!!!!!!!!
hallucinogen, 15.10.2007 12:09:
Itse oon Sonera Pisteessä duunissa ja asiakkaat usein valittaa kuinka on aina kamalasti jonoa asiakaspalveluun (yli puoli tuntia joka kerta sanovat) ja sit kun mä soitan siihen ihan samaan numeroon niin oon jonossa jonkun 2-10min niin ei voi kun ihmetellä, että kulkeeko se aika erilailla asiakkaiden mielessä kun ollaan oottamassa palvelua :D.
Miinapiina, 15.10.2007 13:08:
mut jos oot duunissa tollasessa paikassa ni tietty sä pääset läpi nopeemmin, eiköhän teil oo ihan omat numerot mihin soitetaan jos on tarve tms...
vai tarkotitko et jos sä ite asiakkaana soitat ko numeroon? no sit sulla on kyl hyvä tuuri.
hallucinogen, 15.10.2007 13:16:
On oma numero tietenkin mutta tarkoitin, että silloin kun soitan siihen numeroon mihin kuka tahansa jamppa niin en oo joutunut oottaa ikinä lähellekään sit mitä ihmiset aina väittää :).
larzizi, 15.10.2007 13:23:
Ärsyttää kun päätin aamulla ihan unessa, että jätän koulun tänään väliin. Ihan hyvää tämä yksi ylimääräinen palautumispäivä kyllä tekee, mutta silti tulee aina kamalat omantunnon tuskat, kun jäi vaan kotiin nukkumaan
sapeli, 15.10.2007 13:38:
---
larzizi, 15.10.2007 13:23:
Ärsyttää kun päätin aamulla ihan unessa, että jätän koulun tänään väliin. Ihan hyvää tämä yksi ylimääräinen palautumispäivä kyllä tekee, mutta silti tulee aina kamalat omantunnon tuskat, kun jäi vaan kotiin nukkumaan
---
Mun kokemuksen mukaan just heräämishetkellä tekee paljon enemmän mieli jäädä nukkumaan kuin esim. viisi minuuttia sen jälkeen jos on jo noussut. En siis itse juuri enää tee tuollaisia päätöksiä jollen ole jo päässyt jalkeille
sapeli, 15.10.2007 13:38:
Mun kokemuksen mukaan just heräämishetkellä tekee paljon enemmän mieli jäädä nukkumaan kuin esim. viisi minuuttia sen jälkeen jos on jo noussut. En siis itse juuri enää tee tuollaisia päätöksiä jollen ole jo päässyt jalkeille