Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,873 views

Fresia

Posts: 764

#4601 • • Fresia vähän outo
Se, että itse hermostun ja ärsyynnyn juuri nyt kaikesta *igor* Ja että musta ja mun luonteestani tehdään täysin vääriä oletuksia tutustumatta muhun ollenkaan. Blaah. *hmph*

Ja se, että stressaan sitä faktaa liian paljon, etten voi olla varma, onko mulla vie työpaikkaa huomenna...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#4602 • • Verano Merituuli

mayah, 8.6.2006 09:32:
Kun mulla meinaa koko ajan lähtee nykyään ääni tälleen aamuisin. Ärsyttävää kurkun selvittely-kröhinää koko ajan *grr*



Se, että yrittää kröhimällä selvittää kurkkuaan vaan pahentaa tilannetta, parempi on juoda (ei ihan liian kylmää) vettä =)
Verano

Posts: 4,649

#4603 • • Verano Merituuli

mayah, 8.6.2006 09:41:
Ai pahentaa vai? No okei, mä lopetan. Mä kyllä koitan tässä juoda vettäkin koko ajan.. Nää on näitä ihania oireita kun lopettaa tupakoinnin... Eiköhän tässä joku aamu vielä tule herättyä kurkku täysin selvänäkin :)



Meillä on ollut kaikenlaista äänenhuollon koulutusta ja kröhiminen on tosiaan tosi pahasta. Sitä vettäkin voi juoda vaikka pienin kulauksin mutta usein -vaikka itse tulee kyllä enemmänkin tosta vesipullosta hörpitty työpäivän aikana. Toinen paha on kahvi, joka kuivattaa kurkkua, joten sen jälkeen pitää juoda vettä kans.

Eiköhän tuo helpota kun olet sen tupakoinninkin lopettanut *joo*
Gleba

Posts: 549

#4604 • • Gleba
meidän ovessa lukee selvästi että avataan kello 9, näin on tehty viimeset sata vuotta tässä firmassa ja kaikki tämän tuppukylän asukkaat sen varmasti tietää. siltikin jotku hitsin töhöt eläkeläiset on oven takana (kaiken lisäksi lasiovi..) tollottamassa vähintäänkin varttia ennen. aaaaargh. ei me silti avata yhtään aikasemmin saatana.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Sallakat

Posts: 2,220

#4605 • • Sallakat jungle, baby !
ärsyttää, ett kuulemma suomi on ollu ainoa prkleen paikka euroopassa missä on ollu näin poikkeuksellisen kylmä viime aikoina. JUST vaan tänne on sattunut eksymään kylmä ilma jostain pohjosesta. Joka paikassa muualla on kuulemma nautittu todella lämpimistä keleistä. grrrrr
on se kumma, ett tääl saa kesäkuussa pukee enemmän päälle kun loppuvuodesta (ennen lumien tuloa).
Kolera

Posts: 4,256

#4606 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Sallakat, 8.6.2006 10:13:
ärsyttää, ett kuulemma suomi on ollu ainoa prkleen paikka euroopassa missä on ollu näin poikkeuksellisen kylmä viime aikoina. JUST vaan tänne on sattunut eksymään kylmä ilma jostain pohjosesta. Joka paikassa muualla on kuulemma nautittu todella lämpimistä keleistä. grrrrr
on se kumma, ett tääl saa kesäkuussa pukee enemmän päälle kun loppuvuodesta (ennen lumien tuloa).


Kertoo ihan selkeesti golfvirran siirtymisestä ja parin vuoden sisää tää on yhtä kiva paikka ku Siperia *sydän*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

UnityF

Posts: 15,721

#4607 • • UnityF joo just se

Kolera, 8.6.2006 10:26:


Kertoo ihan selkeesti golfvirran siirtymisestä ja parin vuoden sisää tää on yhtä kiva paikka ku Siperia *sydän*



aaaw *hih* mä haluun sitten sellaisen kolera-kaulahuivin *hih*


mua ärsyttää kelan päätökset kun niissä kestää ikuisuus, nyt on menny vasta 3kk *grr*
kaikki paperit toimitettu jne jne mut on kuulemma niin kova ruuhka. *poks*
Jusna666

Posts: 1,447

#4608 • • Jusna666 Diablo

UnityF, 8.6.2006 11:03:

mua ärsyttää kelan päätökset kun niissä kestää ikuisuus, nyt on menny vasta 3kk *grr*
kaikki paperit toimitettu jne jne mut on kuulemma niin kova ruuhka. *poks*



Ja kuitenkin ne vaan juo sielä kahvia ja juoruaa... *vink*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

äm

Posts: 2,376

#4609 • • äm
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=3107&haku=sossu

Mikä nykyajan (nuoria) ihmisiä vaivaa? Tuntuu, että joka toinen perustaa toimeentulonsa sossun rahoille.
Sitten itketään, kun sieltä ei saakaan rahaa johonkin x-juttuun ja koko maailma kaatuu. Tai itketään, kun se ja se rahasuoritus ei näykään tilillä heti puoliltaöin ja tili menee miinukselle, kun se ja se maksu menikin tililtä jo tänään.
Tehkää hyvät ihmiset töitä! Niin sitä rahaa saa!

Mielestäni raha-asiat on pahasti vitullaan, jos kaikki kaatuu siihen, että joku rahasuoritus onkin tunnin tai jopa viikon myöhässä. Kaikki on laskettu sen summan varaan ja sitten pitää olla syömättä ja palauttaa puolet ostetuista vaatteista. Tai pummia aina vaan kavereilta lisää kakskymppisiä, joista kasvaa äkisti tonneja.

Helvetti, että nään punasta joka ikisestä "en saanu uusia xboxsupermegakofflenkkareita, ku sossu ei antanu rahaa *dissaa*" -jutusta.

SÄÄSTÄKÄÄ, SAATANA!



(Ja kyllä. Ymmärrän elämäntilanteita, joissa on turvauduttava sossuun, mutta puhunkin niistä vitun äpäristä, jotka ei edes yritä keksiä muita tulonlähteitä tai haukkuu sossun aina omien tulkintojensa mukaisesti paskaksi.)

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

devisss

Posts: 345

#4610 • • devisss superhero.
Mä mietin ja kiehuin tänään ihan just samaa asiaa kuin äm.

Mä en vaan tajua, että kitistään aina siitä, että nyt joutuu oleen kaks päivää syömättä, ku sossun rahat tulee taas myöhässä. Kaipa niitä tiukkojaki tilanteita on, joissa noihin on pakko turvautua, mutta ihan oikeesti siinä määrin kuin tota kitinää saa kuunnella ja joka paikasta lukea, en usko että kyse on pelkistä pakkotilanteista. Kummasti lisäksi näillä samoilla ihmisillä usein rahaa riittää bilettämiseen ja vaatteisiin, matkoihin jne sälään, ja sitte hajoillaan kun sossu ei maksa hammaslääkärilaskua.

Kuten sanottu, töistä saa rahaa. Mistä tahansa töistä vieläpä, yleensä. *släp*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Avatar
#4611 • • Enkeli Guest
Lähinnä itteni ärsyttää aina aika ajoin...*grr*
Avatar
#4614 • • Taika Guest
asiakasposti ei toimi, sonera pätkii ja silppurikin hajosi..vitun vittu tän tekniikan ihmeellisen maailman kanssa*dissaa*
Foxmagon

Posts: 1,329

#4616 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

hallucinogen, 9.6.2006 11:22:
---
Sallakat, 9.6.2006 11:14:
jatkoyhdyntää.

---

Yhdyntä on ihanaa



Kelpais. Anyone? *nauru*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#4617 • • Taika Guest
meidän uusi tuntityöntekijä.
voisi pitää turpansa kiinni edes hetken mutta ei.Jos ei työtehtävistä puhuta niin käydään läpi sen ja poikaystävän rakkauselämää tai kuinka ihania kissat on tai kuinka maailmassa on niin paljon nälkää tai jostain muusta..EI VITTU KIINNOSTA*dissaa* jonkun pitäisi ne työtkin tehdä.
Trixie

Posts: 1,342

#4619 • • Trixie
Työasiat ja niistäkin se että ei ole ihan kunnol perillä mitä pitää tehdä ja miten kun yks sanoo toista ja toinen toista ja nää kaksi ei oikein tiedä kumminpäin mennäään ja sit ku kauppaa pitäis tehdä mut kuitenkaan ei kukaan halua ostaa mitään ennen kun saa lisätietoa asiasta ym.
Vittu sanon minä ja ei muuta ku odottamaan miten hommat nyt sit OIKEESTI pitäis mennä*poks* Onnex on perjantai...

--
face your fears and live your dreams