Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,923 views

a-j

Posts: 785

#2261 • • Edited a-j
tuo dna:n mainos tuossa oikealla puolella.
miksi mulla on alkanu näkymään mainokset firefoxissa vaikka
ne ei ole koskaan aiemmin näkyneet klubituksella, tai muuallakaan *kivatsulle*

ja mikä oudointa niin välillä se mainos näkyy ja välillä ei o__Ó

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

a-j

Posts: 785

#2262 • • a-j
no nyt se dna:n mainos näkyy myös jo irc-gallerian sivuilla *dissaa* *kivatsulle*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Pinxu

Posts: 196

#2263 • • Pinxu
Se,ku jotku kaverit luuleet et oon joku rikaskin.Ja et rakastan heitä niin paljon,et maksan bensat,oon kuskina ja maksan viel niitten juomisetkin.*repeilee paskamaiseen nauruun* HYVÄ TE ERÄÄT! *kivatsulle**dissaa**släp*
äm

Posts: 2,376

#2264 • • äm

zenny:
... ku kisu ei osan olla repimättä niit.. jos olisin ne jättän sänkyy ni niist ei olis ollu kyl mitää jälel ku seuraavaks olisin lakanat vaihtan.. *igor*


Noi.

Ja ihan älyttömän moni muukin asia just nyt.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Coon--

Posts: 640

#2265 • • Coon-- 5,2 mmol/l
huomenna töihin, herätys ois about 5:15 eikä millään saa unta *eiei*
AnssiV

Posts: 1,798

#2266 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Nelipäiväset työviikot. Tai on se kiva ku päivävuoroviikolla on keskellä viikkoa vapaa niin voi hoitaa asioitaa jne. mutta jos ei ole mitään hoidettavana ja kaverit on päivällä töissä/koulussa ni ahdistus tulee kun tekeminen loppuu, ei asuntoaankaan voi loputtomiin siivota. Yövuoroviikolla taas tulee se esteeksi vapaayönä että on yö, melkein koko kaupunki nukkuu joten ei voi mitään juurikaan melua. Leffojen katselustakin menee maku kun ei voi huudattaa että sais äänistä kaiken irti vaan joutuu vetämään kuulokkeet päähän.... ...yössä kun kax leffaa katsoo ja ottaa sitten kuulokkeet pois päästä ni hieman koskee korvalehtiin kun ovat neljä tuntia olleet painoksissa.. Alkuviikosta tässä kaupungissa ei baarit ole auki kun -24.00, tietysti keskiviikosta eteenpäin muuttuen -02.30 ja -03.30, mutta entäs sen jälkeen? Yöviikolla kun olisi ihan hyvä valvoa sekin väliyö jonnekkin 06.00-08.00 että jaksaa sitten päivällä nukkua ja seuraavan yön valvoa.
-Ai että miksikö valvon sen väliyön ja pidän yöviikolla rytmin "perseellään" enkä mene nukkumaan niinkuin muut ihmiset?
Noh, kokeilkaapas mennä illalla 22-00-24.00 nukkumaan ja herätä 9.00-11.00 aamulla, valvoa koko päivän kun ei saa sitten unta ja lähteä illalla joskus 19.00 11-13:sta tunnix ajamaan yksin rekalla esim.Hesasta Jyväskylään ilman taukoa huippunopeuden ollessa enintään 90km/h (menee 4h), siellä n.3h trukilla pärtsäilyä ja sama matka takaisin tauon (n.30min) kanssa... ....luulen kyllä että aika moni nukahtaa rattiin ja se onkin sitten sillä selvä...
Että on tämä Lohja ihan kiva paikka muuten asua mutta viikolla ei oikein baarit ole auki (ainakaan alkuviikosta) jotta voisi aikaa kuluttaa ja miksei muutamaa kaloriakin tanssilattialla..... pk-seudulla tietysti tapahtuu mutta siinähän se just hauskuus onkin että kun yksin ei tule lähdettyä ja kun ei pk-seudulta juuri tunne ketään... ...saatikka sitten että olis joskus ajellu kaupungissa sen verran että edes osaisi liikkua auton kanssa.... ....tässä suhteessa nelipäiväset työviikot on hanurista.*hmph*
Jutu

Posts: 3,054

#2267 • • Jutu Blondi
Ärsyttää kun ihmiset ei osaa laittaa roskia roskikseen, vaan ne pitää jättää tiskipöydälle lojumaan. Hyvänä esimerkkinä isoveljeni joka jättää kaikki tyhjät maito- ja mehutölkit sekä tyhjän kahvipaketin pöydälle. Ei olisi mikään suuri vaiva litistää ne tölkit nätisti ja laittaa roskikseen. Ja sitten kadulla tai missä tahansa ihmiset vain heittää ne roskat maahan vaikka roskis olisi kahden askeleen päässä. Näin se homma taas toimii *dissaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

keisha

Posts: 1,394

#2268 • • keisha bullet with butterfly wings
Vitun polakit irkissä jotka pöllii toisten nickejä.*dissaa*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

serotonot

Posts: 3,137

#2269 • • serotonot Paul Easy
Ihmiset jotka irkkaa sellasilla nickeillä mitä jotkut ees kehtaa pölliä *dissaa*
Kriss G

Posts: 1,492

#2270 • • Kriss G Wir brauchen bass
Se kun huomaa tyrineensä omat asiat siihen tilanteeseen että tajuaa olevansa tyylipuhdas luuseri, eikä tiedä miten asian voisi korjata *eiei*

--
DESTROY ALL HIPPIES

soulsaw

Posts: 444

#2271 • • soulsaw 1.0
Epäreiluus. Miksi aina, kun yritän saada kerrankin asioita hoidettua en saa ketään tarvitsemaani henkilöä kiinni? *uuh* Sitten kun en viitsi vaivautua tai unohdan jonkun kaikki on paikalla vaatimassa minulta kaikkea *grr* Jaksan yrittää 2-3krtaa kunnes kyllästyn yrittämään ja jätän asiat sikseen *nyyh*

Epäreilua!

--
_____

lostgone

Posts: 2,493

#2272 • • lostgone
Paljastui, että työsähköpostini toimii ailahtelevasti.*hmph* Tarkoittaa käytännössä sitä, että voin vastaanottaa viestejä ja voin lähettääkin, mutta kaikkipa viestit eivät mene läpi ja selkeää logiikkaa viallehan ei ole vielä keksitty, joten minä ja atk-tuki olemme tänään ylitöissä.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

excelsior

Posts: 151

#2273 • • excelsior :)
kusettaminen... ihan totinen tietonen kusettaminen toisen haitaks

autokauppiaat on sijalla 2

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

tumpsi

Posts: 2,553

#2274 • • tumpsi rekisteröitymätön
Tyhmät ihmiset inttar vepissä.
Optik

Posts: 1,691

#2275 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tulipahan tuossa viime viikonloppuna huomattua yksi asia lisää, joka aiheuttaa joko ärtymyksen tai suoranaisen vitutuksen:

Eli se kun ollaan baarissa ja henkilö x yrittää jonottaa siihen tiskille ostaakseen janonsammuttajaa, niin siihen tiskille pitää henkilöiden y, z, å, ä ja ö:n parkkeerata se perseensä horisemaan turhia kavereiden kanssa juomineen, vaikka takana on toistakymmentä ihmistä vielä kokonaan ilman kurkunkostuketta.. Eikö sitä voisi siirtyä juomansa saatuaan ja maksettuaan siitä muualle jumittamaan.. *grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

ninni

Posts: 489

#2276 • • ninni sydän
joutuu uhraa koko päivän johinki mukulan hoitoo *eiei**grr**eiei**eiei**grr*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

UnityF

Posts: 15,721

#2277 • • UnityF joo just se
pakastimen sulatus... *grr* tässä on menny jo koko päivä ja edelleen ei oo sulannu kokonaan.. *igor*
UnityF

Posts: 15,721

#2278 • • UnityF joo just se

mayah:
Söpö, ota se virta pois siitä pakastimesta, ni se ei koko ajan kylmene uudestaan... *plur*



Mussu miulla ton tollainen iiiiso otus joka on puoliksi jääkaappi ja alaosa pakastin ja tossa on noi nappulat niin mun mielestä mä oon sulkenu ton pakastimen.. on se alkanu jo sulaa mut se on katos kerinny tekee sellaisen ison jääköntin tohon alimalle hyllylle kun en oo siel pitäny mitään ja nyt kun olin laittamassa sinne aamulla leipää niin vasta huomasin sen.. Toi on nyt sulannu jo 6h.. äsken onneksi irtosi jo iso pala sitä jäätä pois niin alan olla jo pikkuhiljaa voiton puolella.. *hikoil*
MissKoo

Posts: 1,289

#2279 • • MissKoo
Ihminen, joka valehtelee päin naamaa ja joka ei maksa velkojaan, vaikka on rahaa sit shoppailla sun muuta *grr*
kiiki

Posts: 491

#2280 • • kiiki hankala
onpas tänään vaikeaa olla minä *igor* minkä ihmeen takia lapsen pitää kiinnostua vääristä ihmisistä? *uuh*