Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,000 views

UnityF

Posts: 15,721

#2301 • • UnityF joo just se

SillyRabbit:
Se ärsyttää, kun asuu Vantaan metsässä (mutta vain väliaikaisesti!!!), niin pitää lähteä bileistä alkuillasta, et ehtii junaan ja bussiin. *kivatsulle* Kivat Vantaan ja Helsingin julkisten kulkuneuvojen yöliikenteelle!



mäkin asun vantaalla ja kyllä mä saan aina vkl bilettää ihan rauhassa pilkkuun asti ennen kun tarvii mennä yöbussipysäkille.. ja usein joutuu viel n.10min oottaa bussia et kyl ainakin mie pääsen vantaalle bileitten jälkeen ihan kevyesti.. *hymy* riippuu varmaan vähän missäpäin vantaata sit asustelee...

arkipäivisin vika bussi lähtee klo1.15 mut silloin usein jään stadiin yöksi tai tehhään kimppakyytejä niin pääsee silloinkin tanssahtelemaan loppuun asti jos siltä tuntuu.. *hymy*
TrixAreForKids

Posts: 42

#2302 • • TrixAreForKids

UnityF:
---
SillyRabbit:
Se ärsyttää, kun asuu Vantaan metsässä (mutta vain väliaikaisesti!!!), niin pitää lähteä bileistä alkuillasta, et ehtii junaan ja bussiin. *kivatsulle* Kivat Vantaan ja Helsingin julkisten kulkuneuvojen yöliikenteelle!

---


mäkin asun vantaalla ja kyllä mä saan aina vkl bilettää ihan rauhassa pilkkuun asti ennen kun tarvii mennä yöbussipysäkille.. ja usein joutuu viel n.10min oottaa bussia et kyl ainakin mie pääsen vantaalle bileitten jälkeen ihan kevyesti.. *hymy* riippuu varmaan vähän missäpäin vantaata sit asustelee...

arkipäivisin vika bussi lähtee klo1.15 mut silloin usein jään stadiin yöksi tai tehhään kimppakyytejä niin pääsee silloinkin tanssahtelemaan loppuun asti jos siltä tuntuu.. *hymy*




Mutta yöbussit on kyl ihan ryöstyhinatsii!! 5 euroo saat maksaa siitä ilosta että pääset Vantaalle takasin...

Noh vloppuna, voi tietenkin kamuja käyttää hyväksi, ja viikolla lähtee aamujuna 4.42, sit voikin ilosesti kävellä 15 min 20 asteen pakkases...raikasta ilmaa, uni tulee kyllä varmasti!!*joo*

--
maybe yes, maybe no. Questions?no questions

UnityF

Posts: 15,721

#2303 • • UnityF joo just se

TrixAreForKids:
Mutta yöbussit on kyl ihan ryöstyhinatsii!! 5 euroo saat maksaa siitä ilosta että pääset Vantaalle takasin...

Noh vloppuna, voi tietenkin kamuja käyttää hyväksi, ja viikolla lähtee aamujuna 4.42, sit voikin ilosesti kävellä 15 min 20 asteen pakkases...raikasta ilmaa, uni tulee kyllä varmasti!!*joo*



Sekin on miten suhtautuu asiaan... ennemmin se 5e kun taxille se 35e... *vink*

ja onneksi on kohta kesä niin voi istuu ulkona ja oottaa et alkaa mennä normihintaiset bussit kun ei tarvii jäätyy ulkona... *joo**hymy*
PennyLane

Posts: 121

#2304 • • PennyLane

UnityF:
---
SillyRabbit:
Se ärsyttää, kun asuu Vantaan metsässä (mutta vain väliaikaisesti!!!), niin pitää lähteä bileistä alkuillasta, et ehtii junaan ja bussiin. *kivatsulle* Kivat Vantaan ja Helsingin julkisten kulkuneuvojen yöliikenteelle!

---


mäkin asun vantaalla ja kyllä mä saan aina vkl bilettää ihan rauhassa pilkkuun asti ennen kun tarvii mennä yöbussipysäkille.. ja usein joutuu viel n.10min oottaa bussia et kyl ainakin mie pääsen vantaalle bileitten jälkeen ihan kevyesti.. *hymy* riippuu varmaan vähän missäpäin vantaata sit asustelee...

arkipäivisin vika bussi lähtee klo1.15 mut silloin usein jään stadiin yöksi tai tehhään kimppakyytejä niin pääsee silloinkin tanssahtelemaan loppuun asti jos siltä tuntuu.. *hymy*



Joo, mut ei pysty maksamaan 5 e yötaksaa, mitä törkeetä ryöstöä!!! Ja asun vielä sen verran Tikkurilasta metsässä päin, et viimeinen bussi sinne menee yhdeltä. Et bileistä pitäis loppujen lopuksi lähteä kahdentoista jälkeen! Ei, en hyväksy! *grr* Pitäis varmaan hankkia miljoonia tuttuja keskustasta, et vois mennä silloin tällöin yötä. Joo, hyvä ajatus... *aplodit*

--
bass bass BASS!

micqo

Posts: 1,094

#2305 • • micqo
Iski tekemisen puute...tai tekemistä vois olla,mut en osaa päättää mitä tekis vai tekiskö mitään..heh!
menipäs vaikeeks *nauru*
Kriss G

Posts: 1,492

#2306 • • Kriss G Wir brauchen bass
Minidiscin nauhotus joka säätää itestään tasoja nauhotuksen ajan jonka takia menee nauhotus uusiks. Mikä helvetti siinä on että pitää keksiä näitä huipputeknisiä paskoja? C kasetillakin ääni olisi tasaisempi. *kivatsulle* *dissaa*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Hansu

Posts: 481

#2307 • • Hansu

Nacu:
Teki mieli sanoa muutama argumentti, mutta kunnioituksesta vanhempia kohtaan pidin pääni kiinni.


Jos vanhempien argumentointi on tuota tasoa kuin noissa sun esimerkeissä, en näe kyllä mitään syytä nöyristelyyn ja kunnioitukseen. Oma mielipide pitää toki muistaa perustella kunnolla ja tuoda julki rakentavaan sävyyn, ettei itse vajoa samalle tasolle kuin "vastustajansa".
leka

Posts: 373

#2308 • • leka anteeksi olen eläin
Pa... duuni & älytön kiire*igor*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

MissKoo

Posts: 1,289

#2309 • • MissKoo
Puhelin.. ostin uuden puhelimen, joka hajosi reilun kahden kuukauden käytön jälkeen. Vietti mukavat viisi viikkoa huollossa jonne se palasi uudestaan kahden päivän käytön jälkeen. Ja kun ei voida vaan antaa uutta puhelinta.. montakohan viikkoa sitä pitää tällä kertaa huollosta odottaa *grr*
Nacu

Posts: 1,293

#2310 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Hansu:
Jos vanhempien argumentointi on tuota tasoa kuin noissa sun esimerkeissä, en näe kyllä mitään syytä nöyristelyyn ja kunnioitukseen. Oma mielipide pitää toki muistaa perustella kunnolla ja tuoda julki rakentavaan sävyyn, ettei itse vajoa samalle tasolle kuin "vastustajansa".



Mutta mä kuitenkin salakuuntelin. *lmao*

Ja ne oli oppilaitoksen vieraita...

Joten päätin olla kaukaa viisas ja avautua tapahtuneesta ainoastaan tänne rakkaaseen Klubitukseen.

(ja sisimmissäni toivoa, että kaikkien niiden lapset tulee illalla ulos kaapeistaan *vink*)

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Hansu

Posts: 481

#2312 • • Hansu

Nacu:(ja sisimmissäni toivoa, että kaikkien niiden lapset tulee illalla ulos kaapeistaan *vink*)


Sittenhän ne voikin miettiä, että mitä me tehtiin väärin lasten lapsuudessa, eikö Toni saanut tarpeeksi huomiota ja leikkikö Päivi liikaa autoilla. *iloinen*
Jutu

Posts: 3,054

#2313 • • Jutu Blondi
Isoveli. Sillä on auton avaimet ja se on töissä, mutta auto seisoo pihassa *igor* Ei muuten, mutta kun mulla olisi ollut tärkeetä menoa ja mä olisin tarvinnut sen auton.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

rec

Posts: 2,923

#2314 • • rec
Se, kun "ne tulevat luokseni öisin". *nauru*
Narya

Posts: 166

#2315 • • Narya Kuolema
Se ärsyttää, kun oon flunssassa ja kolmeksi pitäis mennä koululle hoitamaan iltatilaus. Pois pääsee vasta klo 23.00 ja pitäis mennä viel Spiceenkin illalla, eikä jaksaisi tehä muuta kuin nukkua.

Toinen mikä ärsyttää.....työharjoittelu alkaa kohta taas...Ja sllä olemattomalla rahasummalla, joka jää opintotuesta vuokran jälkeen pitää ostaa bussikortti, niin pitäisi vielä maksaa yötaksatkin ( a 4 euroa ) aina iltavuorosta lähdettäessä, ja niitä ei korvaa mikään taho....onneksi asun poikaystävän kanssa..muuten saisi puolet kuukaudesta paastota ja toisen puolen pärjät vedellä ja leivällä...*grr*

--
Sekavuuden Ammattilainen

Avatar
#2316 • • Equalizer Guest

Charly RePanic:
Se, kun "ne tulevat luokseni öisin". *nauru*



Vihreät miehet vai*nauru*?
Tarsu

Posts: 2,449

#2317 • • Tarsu
Se kun jengi ylpeilee !
TODELLA YLEISTÄ TÄSSÄ SKENESSÄ !

Vitun pellet !
*kivatsulle*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

onni3mk

Posts: 3,973

#2318 • • onni3mk Onni on.
Mun jatkuva yskiminen *grr**igor*

--
Onni on.

rec

Posts: 2,923

#2320 • • rec

Hyttynen:
---
Charly RePanic:
Se, kun "ne tulevat luokseni öisin". *nauru*

---


Vihreät miehet vai*nauru*?



Mielikuvituksen puute! *igor*