Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,873 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1121 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
sellaset ihmiset, jotka tekee pikkuasioista valtavan ongelman *eiei* tyyliin: voi eiiiii pitää kukatkin kastella! etkai sä sitä pöytää nyt aio koota!!!111??22

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#1122 • • RINY Guest
Alko ärsyttämään kun olin viime yönä tosi väsynyt mut ei vaan uni tullu. Sydän vaan hakkas miljoonaatuhatta ja sit muutenki tuntu et sätki melkeen kokoajan. Tosi hassu olo. *täh* Ihan ku ois jotain hiton vierotusoireita tai jotai. *nauru* Tosi hassua sinänsä koska en ees polta enkä mitään. Kahvista toki vois johtua mut miks unisena tekee mieli kahvia. *täh* Ärsyttää. *nauru*
Pätkis

Posts: 1,038

#1123 • • Pätkis Pikkis
oma kyvyttömyys sanoa EI. EN jaksa. EN suostu. EN tule. EI käy. *harjoittelee*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#1124 • • RINY Guest
Viralliset puhelut! Siis voi elämä et ärsyttää ku pitäs soitella et pääsisinkö työharjottelijaks. Ottaa niin pal päähän ku alkaa aina sanat menee sekasin eikä osaa antaa itestään minkäänlaista pätevää kuvaa. *kivatsulle**dissaa**hikoil*
Karski

Posts: 6,049

#1125 • • Karski Pomon kätyri
Tällaset tilanteet, joissa taas kerran kyvytön
'huippukonsultti' yrittää pimittää omaa
(o)saamattomuuttaan ja luulee vielä että
kukaan ei tajua. Ei siinä muuten mitään,
mutta kaikki kärsii tästä tilanteesta, ja varsinkin
toi jäbä itse. Ja mun lomallelähtö viivästyy ainakin
tunnilla tän takia *justjoo*

[muokattu 30.6.2004 12:27]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Violette

Posts: 102

#1126 • • Violette Humppamuija
Ärsyttää, kun olen infotiskillä töissä neljättä päivää enkä osaa vieläkään vastata kaikkiin kysymyksiin, mitä täältä tullaan kysymään. *grr* Aika noloa, ettei infotiskillä osatakaan neuvoa... On aika turhauttavaa olla juuri SE suviuuno, jonka takia ihmiset eksyy ja soittelee vääriin paikkoihin häiriten kunnon työntekijöitä *nyyh*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

micqo

Posts: 1,094

#1127 • • micqo
Nyt ärsyttää se kun en saanut viime yönä nukuttua kunnolla ja nyt väsyttää *haukottel* ja sit viel pitää tulla tota vettä kun esterin peess....*hmph*
FAIRI

Posts: 558

#1128 • • FAIRI
jos vois painaa jotain nappulaa et pääsis jonnekki muualle painaisin heti *joo*

[muokattu 30.6.2004 14:20]

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

innae

Posts: 1,377

#1129 • • innae PaskaJätkä
Kysymykset/lauseet jotka esitetään liian usein; ”et sä viel voi pilkkuu pistää”, ”ai haluutsä nähä MUN paperit (yl. ikää on pikkasen yli20)...” *grr*

--
PaskaJätkä

äm

Posts: 2,376

#1130 • • äm
Kun on sovittu joku aika, niin siitä \'ttu pidetään kiinni!
Ärsyttää sellanen \”käyn vielä suihkussa\” -viivyttely siinä vaiheessa, kun piti jo olla jossain. *grr*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

ella_

Posts: 1,329

#1131 • • ella_

äm:
Kun on sovittu joku aika, niin siitä 'ttu pidetään kiinni!
Ärsyttää sellanen ”käyn vielä suihkussa” -viivyttely siinä vaiheessa, kun piti jo olla jossain. *grr*



oon aivan samaa mieltä. tosin täällä suomessa tuntuu että tapaamisista pidetään edes jotenkuten kiinni, vertaa jonneki brasseihin.. *taputapu*

--
Elementary, my dear.

andi--

Posts: 1,381

#1132 • • andi-- lunttu

äm:
Kun on sovittu joku aika, niin siitä 'ttu pidetään kiinni!
Ärsyttää sellanen ”käyn vielä suihkussa” -viivyttely siinä vaiheessa, kun piti jo olla jossain. *grr*


Hahahaa look who's talking! *nauru* Toisaalta mulla ei kai oo mitään varaa sanoa *vink*

--
- RAAH -

sapeli

Posts: 11,768

#1133 • • sapeli jokukukamikä?
Se että jos on kaverin kanssa vaikka tehty ruokaa tai ostettu namua tai jotain, että pitää sentilleen laskea kuka on kellekin mitä velkaa... Mun mielestä olis kivempaa jos vaan mentäis sillee rennosti että noo, mä nyt jäin pari euroa tappiolle, mut ens kerralla sitten toisinpäin. *joo*

Nii ja se ärsyttää ettei kukaan oo keksiny vaihtojalkoja koko yön tanssimista varten. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Uhuu

Posts: 844

#1134 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
se, kun ihmiset käsittävät minut täysin väärin!!!!

-viattomankiehnäyksenprofeettauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

MaSari

Posts: 1,986

#1135 • • MaSari space jammer
Se, et jotkut on eka niin hyviä kavereita sulle ja sit ajan saatossa kun kusi kilahtaa hattuun niin sut unohdetaan ja käyttäydytään ettei koskaan oltais tavattu *grr* Vittu jos kuvittelee olevansa parempi kun muut niin onnee vaan senkin elämän tielle, ei varmaan tuu saavuttamaan paljoa.*eiei*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Uhuu

Posts: 844

#1136 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
oi hyvänen aika kuinka alkoi ärsyttämään se, että tolt klubbarin piirrospojalta puuttuu toinen silmä (tai siis se ei näy). huomasin vasta nyt ja nyt sit enää ei voi olla huomaamatta!! =)

-silmäpuolisotaurhouhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#1137 • • astaroth Guest

Nam :):
se et mä en jaksa mennä suihkuun vaik haju alkaa olla sitä luokkaa et on pakko mennä sinne *sars*


Mm. Kiitos, kun jaoit tämän kanssamme.*slurps*
quile

Posts: 136

#1138 • • quile Kävelevä banneri.
menee hermot ku tää suomen kesä o aina vaa nii prseest *igor*
Hixxy

Posts: 522

#1139 • • Hixxy HaroPup
Kaveri soittaa tuopille, tuopille asti ku pääsee ni selvii että jannulla ei oo rahaa ja pitäs ilmeisesti tarjota.
sapeli

Posts: 11,768

#1140 • • sapeli jokukukamikä?

Hixxy:
Kaveri soittaa tuopille, tuopille asti ku pääsee ni selvii että jannulla ei oo rahaa ja pitäs ilmeisesti tarjota.



*nauru* eiks se oo vähän aina näin? No, pistät vaa samalla mitalla takasi kun tiedät että sillä on ollu palkkapäivä *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.