Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,758 views

Avatar
#1101 • • RINY Guest
Ärsyttää kun ei saa koskaa itteeään tekemään mitään, eikä tää johdu välttis siitä et mua oikeesti ees laiskottais. Ei vaan tuu tehtyä mitään jos ei ole ihan pakko. *grr*
MaSari

Posts: 1,986

#1102 • • MaSari space jammer

JustinSane:
Ihmiset ketkä ei osaa SYÖDÄ SUU KIINNI.
Siis voi helvetin perse sitä mässytystä *grr* vittu oikeesti tekee aina mieli käydä kurkuun kiinni ja kiljua ”OPETELLE SYÖMÄÄN SAATANA!”
Tänä aamuna junassa mun vieres istu semmone setä kuka piti aivan tajutonta mekkalaa mässyttäessään purkkaa siihen malliin, että joka mässytyksen välissä näki suunnilleen valoa peräaukon päästä, niin vitun auki se sen leipäluukku oli, siis yhtään liioittelematta! ja se autuaallisen typerä ilme sen naamalla kruunas koko touhun *grr*
Meinasin hajota suhteellisen totaalisesti, minä kun en noin nyt yleensäkkään ole aamuisin kaikkein ihmisystävällinen olento. Lopulta päätin siirtyä seuraavaan vaunuun *nauru*
Sekin on jo tarpeeksi kun ihmiset muuten syövät ihan asiallisesti suu kiinni mutta tyylin joka viidennellä puraisulla pitää se saatanan luukku avata ja siitä kuuluu se vittumainen mässähdys. Rasittavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

[muokattu 15.6.2004 16:56]



*nauru**lmao*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

quile

Posts: 136

#1103 • • quile Kävelevä banneri.
Herääminen KESÄLOMALLA turhien asioiden takia kuudelta (mennyt nukkumaan kolmelta)
*grr**poks**hmph*
Violette

Posts: 102

#1104 • • Violette Humppamuija

JustinSane:
Ihmiset ketkä ei osaa SYÖDÄ SUU KIINNI.
Siis voi helvetin perse sitä mässytystä *grr* vittu oikeesti tekee aina mieli käydä kurkuun kiinni ja kiljua ”OPETELLE SYÖMÄÄN SAATANA!”
Tänä aamuna junassa mun vieres istu semmone setä kuka piti aivan tajutonta mekkalaa mässyttäessään purkkaa siihen malliin, että joka mässytyksen välissä näki suunnilleen valoa peräaukon päästä, niin vitun auki se sen leipäluukku oli, siis yhtään liioittelematta! ja se autuaallisen typerä ilme sen naamalla kruunas koko touhun *grr*
Meinasin hajota suhteellisen totaalisesti, minä kun en noin nyt yleensäkkään ole aamuisin kaikkein ihmisystävällinen olento. Lopulta päätin siirtyä seuraavaan vaunuun *nauru*
Sekin on jo tarpeeksi kun ihmiset muuten syövät ihan asiallisesti suu kiinni mutta tyylin joka viidennellä puraisulla pitää se saatanan luukku avata ja siitä kuuluu se vittumainen mässähdys. Rasittavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

[muokattu 15.6.2004 16:56]



Olen aivan samaa mieltä - ihan HELVETIN ärsyttävää. Samaa sarjaa on myös se, kun jengi pureskelee ruokaansa ja puhuu SAMAAN AIKAAN *grr*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Philly

Posts: 506

#1105 • • Philly AIM HIGH!

Sade*:
Ärsyttää kun ei saa koskaa itteeään tekemään mitään, eikä tää johdu välttis siitä et mua oikeesti ees laiskottais. Ei vaan tuu tehtyä mitään jos ei ole ihan pakko. *grr*



sama vika *eiei*
Amma

Posts: 2,383

#1106 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Pygmi:
puhu sä mulle tulostimista niin mä alan kertoa fakseista ja jumiin jäävistä ohjelmista *hmph* toimistotyö... *igor*


Mättäsit säkin vaan kiltisti kakkaa tallilla, niin ei tarttis ahdistua moisista asioista. Kottareiden ohi lentäneet kakkakikkareet on paljon helpompi noukkia oikeeseen osotteeseen kuin saada jtn v:n teknisiä masinoita toimimaan. *nauru* *hali*
(*pitää Pygmin nenästä kiinni ennen kuin sinne menee yhtään hernettä*)

--
*etsiskel*

Jaspa

Posts: 64

#1107 • • Jaspa
Krapula päivinä jolloin en ole juonut pariin päivään *hikoil*
Pätkis

Posts: 1,038

#1108 • • Pätkis Pikkis

Amma:
Mättäsit säkin vaan kiltisti kakkaa tallilla, niin ei tarttis ahdistua moisista asioista. Kottareiden ohi lentäneet kakkakikkareet on paljon helpompi noukkia oikeeseen osotteeseen kuin saada jtn v:n teknisiä masinoita toimimaan. *nauru* *hali*
(*pitää Pygmin nenästä kiinni ennen kuin sinne menee yhtään hernettä*)


*raivotar räpistelee itsensä irti, kiskoo pussillisen palkoja nuuhkinelimestään läpi ja kirkuu: kun siitä vielä maksettaisiin samaa kuin tästä niin vamaan JOO !! *grr* *

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

POSER

Posts: 800

#1109 • • POSER Wimp and Poser
Levy nimeltä Synteesi, voiko enää hirveämpää paskaa olla.

--
Keppiä Jehoville!

r0n

Posts: 2,258

#1110 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
t e k e m i s e n p u u t e

--
6er reihe

Jone

Posts: 8,258

#1111 • • Jone Archibald Haddock

mayah:
*grr* Flunssa, jonka seurauksena kuuloni on kadonnut jonnekkin, jonka seurauksena taas en pysty soittamaan. *juonittel* Kostoksi flunssalleni poltan röökin enkä ota kurkkupastillia ainakaan tuntiin. *muhaha*



Mäkin onnistuin saamaan saatanallisen flunssan, jonka seurauksena veto on täysin poissa, keuhkoihin sattuu ja räkää tulee pään täydeltä. Olin ilmeisesti tänään duunissa (jossa olin asteen alilämmöstä [!!] huolimatta) sen verran surkean näköinen, että duunista lähtiessä timpurimme halusi käydä Alkon kautta ja sieltä tullessaan toi parin desin pullon kuusikymppistä Strohia - ”Tän kun vetäset niin elämä kirkastuu. Mä tarviin huomennakin kuskin, joten katso et tuut terveeksi kanssa.”

No, nyt lähtee testiin. Toivottavasti auttaa.

edit: Hyi saatana, että onkin pahaa.

[muokattu 16.6.2004 20:11]
Avatar
#1112 • • hardstyle Guest
No vittu ku en ny tiä ärsyttäkö mut ainaki vituttaa yli kaiken ku on se ny saatana vittu ku vituttaa. Puuh.
blender

Posts: 2,552

#1113 • • blender Arcade | KAIKU

climate:
---
ceecee:
t e k e m i s e n p u u t e

---
T O D E L L A K I N



mua ärsyttää tekemisen paljous!
Elmiira

Posts: 1,446

#1114 • • Elmiira
Se, että en tajua mitä tapahtu???
Tai jos en muutenkaan tajuu mitään, niin kukaan ei vaivaudu selittämään...
Sit vaan mietin omassa pienessä päässäni et mitä hel***iä???
Siis jos kyse on tärkeistä asioista... *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

martina

Posts: 1,875

#1115 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
turhat kiukuttelut/riitelyt.

ronskisti omahyväiset immeiset.

herätyskellon ääni.

biileet alkaa parin tunnin sisällä, mut vaatteiden teko yhä kesken.

valehtelu.

kaksinaamaisuus. (HYI!!!!!)

PAARMAT!!!*kivatsulle*
UnityF

Posts: 15,721

#1116 • • UnityF joo just se

martina:
biileet alkaa parin tunnin sisällä, mut vaatteiden teko yhä kesken.




miten tuttua... tosin mua ärsyttää itteni kun en oo päässy ees viel aloittamaan vaatteiden tekoo ja bileet olis huomenna illalla... taitaa jäädä tällä kertaa uusien vaatteiden tekeminen joihinkin toisiin kekkereihin.. *igor*
martina

Posts: 1,875

#1117 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

UnityF:
---
martina:
biileet alkaa parin tunnin sisällä, mut vaatteiden teko yhä kesken.

---



miten tuttua... tosin mua ärsyttää itteni kun en oo päässy ees viel aloittamaan vaatteiden tekoo ja bileet olis huomenna illalla... taitaa jäädä tällä kertaa uusien vaatteiden tekeminen joihinkin toisiin kekkereihin.. *igor*



aivan... mullakin AINA jää se tekeminen siihen edelliseen iltaan/samaan päivään, vaikka lupais itelleen, että alottaa n. viikkoo ennen häppeninkiä... joopajoo... ja sitten on hermot kireenä...*dissaa*
mut kyllä niistä vaatteista on silti aina jonkun näköset kuosit lutviutunu.*iihhih*
Sinza

Posts: 2,227

#1118 • • Sinza
Mun äärimmäisen lyhyt pinna *kivatsulle**eiei**piru**hmph**dissaa*!!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

_kolibri_

Posts: 1,590

#1119 • • _kolibri_ -lintunen-
Löysin viimenki monen kaupan jälkee kivat kengät... ja tottakai niil ei ollu mulle sopivaa kokoa... *hmph* noh, ei se ny oikeesti ärsytä niin paljon...
nyt jäi rahaa levyihin! *sydän*
Kuini

Posts: 165

#1120 • • Kuini Vajakki
Ärsyttää ihan sikana rakas naapuri, joka aloittaa radion kuuntelun joka aamu ma-su varttia vaille 7... Jouluaattonakin kuunteli jotain lasten kuorokanavaa seitsemästä eteenpäin... Ja sama henkilö koputtelee seinää jos meillä on musiikki yhtään kovemmalla...*eiei*

Toinen mikä ärsyttää ovat ihmiset, jotka kävelevät kauppakeskuksissa kuin maailman omistajat. Eivät väistä tuumaakaan ja tönivät päästäkseen nopeammin jonoon tai jonkun tuotteen luokse. ja jos satut vahingossa hiukan heitä tuuppaamaan, saat niskaasi kasan tappavia katseita...

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*