14,184 posts, 710 pages, 4,810,864 views
JustinSane:
Ihmiset ketkä ei osaa SYÖDÄ SUU KIINNI.
Siis voi helvetin perse sitä mässytystä vittu oikeesti tekee aina mieli käydä kurkuun kiinni ja kiljua OPETELLE SYÖMÄÄN SAATANA!
Tänä aamuna junassa mun vieres istu semmone setä kuka piti aivan tajutonta mekkalaa mässyttäessään purkkaa siihen malliin, että joka mässytyksen välissä näki suunnilleen valoa peräaukon päästä, niin vitun auki se sen leipäluukku oli, siis yhtään liioittelematta! ja se autuaallisen typerä ilme sen naamalla kruunas koko touhun
Meinasin hajota suhteellisen totaalisesti, minä kun en noin nyt yleensäkkään ole aamuisin kaikkein ihmisystävällinen olento. Lopulta päätin siirtyä seuraavaan vaunuun
Sekin on jo tarpeeksi kun ihmiset muuten syövät ihan asiallisesti suu kiinni mutta tyylin joka viidennellä puraisulla pitää se saatanan luukku avata ja siitä kuuluu se vittumainen mässähdys. Rasittavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
[muokattu 15.6.2004 16:56]
JustinSane:
Ihmiset ketkä ei osaa SYÖDÄ SUU KIINNI.
Siis voi helvetin perse sitä mässytystä vittu oikeesti tekee aina mieli käydä kurkuun kiinni ja kiljua OPETELLE SYÖMÄÄN SAATANA!
Tänä aamuna junassa mun vieres istu semmone setä kuka piti aivan tajutonta mekkalaa mässyttäessään purkkaa siihen malliin, että joka mässytyksen välissä näki suunnilleen valoa peräaukon päästä, niin vitun auki se sen leipäluukku oli, siis yhtään liioittelematta! ja se autuaallisen typerä ilme sen naamalla kruunas koko touhun
Meinasin hajota suhteellisen totaalisesti, minä kun en noin nyt yleensäkkään ole aamuisin kaikkein ihmisystävällinen olento. Lopulta päätin siirtyä seuraavaan vaunuun
Sekin on jo tarpeeksi kun ihmiset muuten syövät ihan asiallisesti suu kiinni mutta tyylin joka viidennellä puraisulla pitää se saatanan luukku avata ja siitä kuuluu se vittumainen mässähdys. Rasittavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
[muokattu 15.6.2004 16:56]
Pygmi:
puhu sä mulle tulostimista niin mä alan kertoa fakseista ja jumiin jäävistä ohjelmista toimistotyö...
Amma:
Mättäsit säkin vaan kiltisti kakkaa tallilla, niin ei tarttis ahdistua moisista asioista. Kottareiden ohi lentäneet kakkakikkareet on paljon helpompi noukkia oikeeseen osotteeseen kuin saada jtn v:n teknisiä masinoita toimimaan.
(*pitää Pygmin nenästä kiinni ennen kuin sinne menee yhtään hernettä*)
mayah:
Flunssa, jonka seurauksena kuuloni on kadonnut jonnekkin, jonka seurauksena taas en pysty soittamaan. *juonittel* Kostoksi flunssalleni poltan röökin enkä ota kurkkupastillia ainakaan tuntiin. *muhaha*
martina:
biileet alkaa parin tunnin sisällä, mut vaatteiden teko yhä kesken.
UnityF:
---
martina:
biileet alkaa parin tunnin sisällä, mut vaatteiden teko yhä kesken.
---
miten tuttua... tosin mua ärsyttää itteni kun en oo päässy ees viel aloittamaan vaatteiden tekoo ja bileet olis huomenna illalla... taitaa jäädä tällä kertaa uusien vaatteiden tekeminen joihinkin toisiin kekkereihin..