Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,011 views

Jone

Posts: 8,258

#1081 • • Jone Archibald Haddock
Vittuileva pellepomo. Olin tänään aamulla työmaalla n. 10 min ennen ketään muuta. Mitään duunia ei ko. työmaalla enää ollut ja satoi, joten jäin sitten autoon lukemaan NYT-liitettä siinä muita paikalle saapuvaksi venaillessani. Siitähän se riemu repesi kun pomo tuli paikalle ja huomasi mut autossa istumassa. Ensin sain kuulla siitä kuinka työmaalla pitää olla valmiina töihin klo 07.00 (jota olinkin, toisin kuin kaikki muut) ja kuinka sai olla viimeinen kerta kun hän yllättää mut autosta istuskelemasta. Tokaisin sitten siihen, että ”pitäisikö sitä sitten vittu mieluummin seisoa ulkona sateessa muniaan raapimassa, josko se vaikka olis sitten työläämmän näköistä.”

Seuraavaksi tulikin sitten väite siitä, että pomo on nähnyt mut nyt 2 viikkoa joka aamu autossa istumassa paikalle tullessaan. Vastailin, että onkohan se mahdollisesti tuijotellut aamutuimaan jotain imaginäärisiä duunarivesseleitä, koska kun minä en kerran ole väitteen mukaisesti tehnyt ja muitakaan ei paikalla ole ollut, niin on kyllä vähän vaikea hahmottaa ketä se luulee tarkoittavansa.

Takaisin sain kuulla, että kyllä minä nyt olen niin tehnyt, koska hän on sen nähnyt. Kehotin käymään optikolla. Pomo vastaili, että jos kerran vielä ”lorvin” (oon muuten oikeasti varmaan ahkerin duunari tuolla) niin se on sitten irtisanomisen paikka. Dialogin tässä vaiheessa olin jo sen verran valmista kauraa, että kysyin että onko ko. äijällä oikeasti rotia syyttää mua laiskottelusta ja että jos hän haluaa kyseenalaistaa mun ahkeruuteni vielä kerran, niin ei tarvitse antaa lopputiliä vaan siinä vaiheessa lähden lätkimään ihan oma-aloitteisesti ja on turha soitella perään. Tässä vaiheessa äijältä meni jauhot suuhun ja loppukommenttina oli vaan, että ”eiköhän tämä nyt ollut tässä tältä erää.”

Tuntia myöhemmin se oli sitten niin tarjoamassa kahvia ja sokerimunkkia.

Vitun jakomielitautinen pelle.

(Tulikohan avauduttua tarpeeksi)
Mikki

Posts: 833

#1082 • • Mikki

climate:
zeroforty laama *grr*





...Nyt kun mainitsit, ni toi PRKL:n laama hyppii koko ajan silmille...

! ! !

--
Names are for friends, so I dont need one.

Rocca

Posts: 3,064

#1083 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

greenie:
---
Rocca:
Eli semmoset ihmiset ketä lupaa muttei sitten kuitenkaan tee sitä mitä lupaa tai saa aikaseks... ELI PATALAISKAT IHMISET *poks*

---


I hear you!

”Ihanaa, joo tosi hyvä idea.. täytyy kattoa..”



Joo just tota tarkotan Voi paska tommoset on perseestä...*grr*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

diezel

Posts: 430

#1084 • • diezel -
sana ”ihku”, voiko tyhmempää/ärsyttävämpää sanaa enää olla ? *eiei*
Avatar
#1085 • • ALIEN Guest

diezel:
sana ”ihku”, voiko tyhmempää/ärsyttävämpää sanaa enää olla ? *eiei*



voi. esim. IHQ-PLURISTUS *nauru*
Bio

Posts: 4,429

#1086 • • Bio The Bullies / Pinky
naiset.. niitä ei ymmärrä *ding*
innae

Posts: 1,377

#1087 • • innae PaskaJätkä
Vittu kun ei jaksais mennä töihin kun sitten olis viikon loma ko. paikasta... Vittu. *valivaliurputiurputi*

--
PaskaJätkä

ezzy

Posts: 8,060

#1089 • • ezzy Droid-pappa

leenuliinu:
Vitun Extremeduudsonipaidat. *eiei*



samaa kastia: GSUS ja FCUK *grr*
Rocca

Posts: 3,064

#1090 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Jone:
Vittuileva pellepomo. Olin tänään aamulla työmaalla n. 10 min ennen ketään muuta. Mitään duunia ei ko. työmaalla enää ollut ja satoi, joten jäin sitten autoon lukemaan NYT-liitettä siinä muita paikalle saapuvaksi venaillessani. Siitähän se riemu repesi kun pomo tuli paikalle ja huomasi mut autossa istumassa. Ensin sain kuulla siitä kuinka työmaalla pitää olla valmiina töihin klo 07.00 (jota olinkin, toisin kuin kaikki muut) ja kuinka sai olla viimeinen kerta kun hän yllättää mut autosta istuskelemasta. Tokaisin sitten siihen, että ”pitäisikö sitä sitten vittu mieluummin seisoa ulkona sateessa muniaan raapimassa, josko se vaikka olis sitten työläämmän näköistä.”

Seuraavaksi tulikin sitten väite siitä, että pomo on nähnyt mut nyt 2 viikkoa joka aamu autossa istumassa paikalle tullessaan. Vastailin, että onkohan se mahdollisesti tuijotellut aamutuimaan jotain imaginäärisiä duunarivesseleitä, koska kun minä en kerran ole väitteen mukaisesti tehnyt ja muitakaan ei paikalla ole ollut, niin on kyllä vähän vaikea hahmottaa ketä se luulee tarkoittavansa.

Takaisin sain kuulla, että kyllä minä nyt olen niin tehnyt, koska hän on sen nähnyt. Kehotin käymään optikolla. Pomo vastaili, että jos kerran vielä ”lorvin” (oon muuten oikeasti varmaan ahkerin duunari tuolla) niin se on sitten irtisanomisen paikka. Dialogin tässä vaiheessa olin jo sen verran valmista kauraa, että kysyin että onko ko. äijällä oikeasti rotia syyttää mua laiskottelusta ja että jos hän haluaa kyseenalaistaa mun ahkeruuteni vielä kerran, niin ei tarvitse antaa lopputiliä vaan siinä vaiheessa lähden lätkimään ihan oma-aloitteisesti ja on turha soitella perään. Tässä vaiheessa äijältä meni jauhot suuhun ja loppukommenttina oli vaan, että ”eiköhän tämä nyt ollut tässä tältä erää.”

Tuntia myöhemmin se oli sitten niin tarjoamassa kahvia ja sokerimunkkia.

Vitun jakomielitautinen pelle.

(Tulikohan avauduttua tarpeeksi)



Jätkä vittu sus on asennetta *piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1091 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

ezzy:
samaa kastia: GSUS ja FCUK *grr*



äläs nyt, gsus on pop *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

pyhimys

Posts: 622

#1092 • • pyhimys
Ärsyttää tuommoiset idiootit, jotka tuhlaavat päivässä yli pari sataa euroa siihen, että saa pallon potkaistua, jonkun chatjuontajan taakse *dissaa*. Toinen, mikä ärsyttää on nämä nykyiset amikset/yläasteelaiset, jotka luulevat olevansa jotain ghettosuperstareja, koska heillä on ”hienot” bling-bling kuteet (hieno termi eikö vain :)). Sitten sitä käyttäydytään kuin maailmanvaltiaat *grr*. Ai niin, nämä Isäntä ja muut vastaavat paidat, ovat myös todella ärsyttäviä.

edit: tämän päivän paras sai tuossa potkupallossa 21900 pistettä ja maalista saa 100 pistettä ja yksi viesti maksaa 95 senttiä, joten voi vain ihmetellä, miten paljon voi rahaa käyttää saamatta yhtään mitään *taputapu*. Täytyy muistaa, että juontaja myös torjuu noita palloja, joten arviolta ”ykköseltä” meni rahaa jotain 250 euroa tai enemmän. Joo-o, eipä tuohon ole enää lisättävää *uuh*

[muokattu 13.6.2004 11:53]

[muokattu 13.6.2004 12:06]
innae

Posts: 1,377

#1093 • • innae PaskaJätkä
Vitun naapurit. Yksi kuuntelee jotain vitun humppaa ja toisen vieraat huutavat ulkona nii rttri pysty nukkumaan. Ja he tasan tarkaan tietävät että olen yö/iltaduunis. Ja kaikki vitun ärsyttävät asiakkaat jotka eivät osaa tilata kaikkea kerralla ja rupeavat päteämään että esim. kelkka on pitkä tai että meillä ei ole sähköinen limupistooli joka antaa 1,4dl yhdellä painalluksella. Ja vaikka mulla lukeekin nimikyltissä Anni niin se ei tarkoita että olemme tehneet sinun-kauppoja ja että siinä tiskillä saa määkyä et ”Anni hei...” Ja pitäis mennä äänestämään vaikka ei ole vielä ehdokasta...

Vittu-Anni

--
PaskaJätkä

kiiki

Posts: 491

#1094 • • kiiki hankala
tällä hetkellä on ihan rajaton vitutus! yks pälli ärsytti koko viikonlopun, eilen liikenne täynnä idiootteja ja oikeesti vaarallisia kuskeja, enkä edelleenkään ole saanut nukuttua univelkoja pois (jonka takia tää koko kiukku on kasvanut näihin mittoihin vkonlopun aikana) ja nyt vielä yksi idiootti (jonka luulin olevan ihan fiksu ihminen) jauhaa niin suurta bullshittiä ettei rajaa eikä määrää. hitto kun tekis mieli mennä lyömään se tajuihinsa mutta taidan itte yrittää rauhottua ja mennä nukkumaan toviksi...
Duracell

Posts: 173

#1095 • • Duracell Öhkömökö...
Ihmisten teennäisyys!! *poks*
Fentae

Posts: 186

#1096 • • Fentae
Se että nukahdan nykyään ihan liian myöhään ja herään vasta kahdelta. *eiei*
Pätkis

Posts: 1,038

#1098 • • Pätkis Pikkis

climate:
tulostimet on infernaalisen perkeleellisiä laitteita *grr*

on se nyt saatana ettei ihmiskunta ole tähän mennessä saanut näitä helvetin ”huipputeknisiä” laitteitansa toimimaan niin että yhden vitun dokumentin saisi tulostettua ilman tuntikausien taistelua *grr* ... jumalauta!!! ... ja ihmisrotu muka pitää itseään jotenkin kehittyneenä!!! **grrrraraaaaaarrrrgghhhhh!!!!!**

(pitänee hakea kahvia ja rauhoittua)


puhu sä mulle tulostimista niin mä alan kertoa fakseista ja jumiin jäävistä ohjelmista *hmph* toimistotyö... *igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

MaSari

Posts: 1,986

#1099 • • MaSari space jammer

ParodY:
se et kaikki menee aina yhtä aikaa vidusti bärseelle*hmhp*



*piru**eiei**grr**nyyh*

*lohduttel*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

JustinSan

Posts: 822

#1100 • • JustinSan Nullius in verba
Ihmiset ketkä ei osaa SYÖDÄ SUU KIINNI.
Siis voi helvetin perse sitä mässytystä *grr* vittu oikeesti tekee aina mieli käydä kurkuun kiinni ja kiljua ”OPETELLE SYÖMÄÄN SAATANA!”
Tänä aamuna junassa mun vieres istu semmone setä kuka piti aivan tajutonta mekkalaa mässyttäessään purkkaa siihen malliin, että joka mässytyksen välissä näki suunnilleen valoa peräaukon päästä, niin vitun auki se sen leipäluukku oli, siis yhtään liioittelematta! ja se autuaallisen typerä ilme sen naamalla kruunas koko touhun *grr*
Meinasin hajota suhteellisen totaalisesti, minä kun en noin nyt yleensäkkään ole aamuisin kaikkein ihmisystävällinen olento. Lopulta päätin siirtyä seuraavaan vaunuun *nauru*
Sekin on jo tarpeeksi kun ihmiset muuten syövät ihan asiallisesti suu kiinni mutta tyylin joka viidennellä puraisulla pitää se saatanan luukku avata ja siitä kuuluu se vittumainen mässähdys. Rasittavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

[muokattu 15.6.2004 16:56]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."