Seuraavaksi tulikin sitten väite siitä, että pomo on nähnyt mut nyt 2 viikkoa joka aamu autossa istumassa paikalle tullessaan. Vastailin, että onkohan se mahdollisesti tuijotellut aamutuimaan jotain imaginäärisiä duunarivesseleitä, koska kun minä en kerran ole väitteen mukaisesti tehnyt ja muitakaan ei paikalla ole ollut, niin on kyllä vähän vaikea hahmottaa ketä se luulee tarkoittavansa.
Takaisin sain kuulla, että kyllä minä nyt olen niin tehnyt, koska hän on sen nähnyt. Kehotin käymään optikolla. Pomo vastaili, että jos kerran vielä lorvin (oon muuten oikeasti varmaan ahkerin duunari tuolla) niin se on sitten irtisanomisen paikka. Dialogin tässä vaiheessa olin jo sen verran valmista kauraa, että kysyin että onko ko. äijällä oikeasti rotia syyttää mua laiskottelusta ja että jos hän haluaa kyseenalaistaa mun ahkeruuteni vielä kerran, niin ei tarvitse antaa lopputiliä vaan siinä vaiheessa lähden lätkimään ihan oma-aloitteisesti ja on turha soitella perään. Tässä vaiheessa äijältä meni jauhot suuhun ja loppukommenttina oli vaan, että eiköhän tämä nyt ollut tässä tältä erää.
Tuntia myöhemmin se oli sitten niin tarjoamassa kahvia ja sokerimunkkia.
Vitun jakomielitautinen pelle.
(Tulikohan avauduttua tarpeeksi)