Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,482 views

Coon--

Posts: 640

#2281 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Oma saamattomuus ja laiskuus... mitä uutta *igor*
MaSari

Posts: 1,986

#2282 • • MaSari space jammer
miksi, OI MIKSI meidän opetussuunnitelmaan on sisällytetty tää s-tanan sosiaalipolitiikan kurssi?! *kivatsulle* Kiva kun pitäis tehä tää typerä tehtävä enkä saa sitä tehdyks kun aihe on niin kiinnostava, matskua uupuu (kokonainen kirja) ja meinaa melkeen ymmärtää mitään ees tästä *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jazmine

Posts: 1,009

#2283 • • Jazmine Pösilö
Alkon lakko!!!!!! *grr*
Tää on niin tätä taas. Perkele! *dissaa*

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#2284 • • Jazmine Pösilö

BlazeOnya:
---
Jazmine:
Alkon lakko!!!!!! *grr*
Tää on niin tätä taas. Perkele! *dissaa*

---

ööö.. miksi? Alkothan on auki. Vai ärsyttääkö juuri se, että ne on auki? *ding*



Tänään ne meni lakkoon... ainakin täälä. *hmph*

--
Polcca on parasta *sydän*

Avatar
#2285 • • candyraver Guest
Se mikä mua ärsyttää noin yeisesti ottaen ja viimeaikaisten kokemuksieni perusteella, on ihmiset, jotka ensin satuttaa toisia ihmisiä ja ylistää sitä, että kuinka heidän elämänsä on monin verroin parempaa ja kuinka heidän tulevaisuus näyttää huomattavasti ruusuisemmalta kuin sen ihmisen jota ne on satuttaneet, aiheuttaen todella pahaa mieltä kys.ihmiselle...ja sitten ne samat "täydelliset" ja "täydellisen" elämän omaavat ihmiset valittelevat päivän :(-topicissa sitä, että kuinka heillä nyt on paha olla ja kuinka heillä on nyt mennyt joku asia päin helvettiä!!*grr**dissaa*
Muutenkin kaikenlainen säälipisteiden kerääminen joka saatanan elämänkäänteessä pistää vihaks...
Sellasta se elämä on..get out of the kitchen if you can`t stand the heat..
Jazmine

Posts: 1,009

#2286 • • Jazmine Pösilö

BlazeOnya:
---
Jazmine:
Tänään ne meni lakkoon... ainakin täälä. *hmph*

---


*täh* Ei ainakaan tämän jutun mukaan ne ole lakossa.



Hyvähyvähyvä *aplodit* Luin vaan eilen meijän paikallislehestä ihan muuta. Ja tänään sain kuullakkin asiasta. Hmm.. pitää katsastaa viä sitä lehtee tänään... Jos ne onkin auki niin se on pullon paikka *joo*

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#2287 • • Jazmine Pösilö
Semmoset roikkuu perässä, jotka ei natsaa *grr*
Sit se joka natsaa.... niin, kyl te tiijätte miten toi menee *uuh*

--
Polcca on parasta *sydän*

Elmiira

Posts: 1,446

#2288 • • Elmiira
KAIKKI *grr*

Tällä hetkellä ärsyttää useat pienet asiat,
kiukuttaa, vituttaa, ärsyttää *grr*

Ja eniten ärsyttää etten edes keksi hyvää syytä sille,
miksi oikeesti olen näin huonolla tuulella *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#2289 • • Peppi Guest
Kielitoimisto. Miksi instanssilla on tasan yksi numero, jonne kaikki apua tarvitsevat voivat soittaa? Kysyntä on kuitenkin ilmeinen, kun mulle on jo usean tunnin ajan kuulunut raivostuttava tuut tuut langan toisesta päästä. *grr*
serotonot

Posts: 3,137

#2290 • • serotonot Paul Easy

Peppi:
Kielitoimisto. Miksi instanssilla on tasan yksi numero, jonne kaikki apua tarvitsevat voivat soittaa? Kysyntä on kuitenkin ilmeinen, kun mulle on jo usean tunnin ajan kuulunut raivostuttava tuut tuut langan toisesta päästä. *grr*



mut sähän voit leikkiä niiden kanssa vanhaa turkulaista seuraleikkiä ja hokea sinne takas en tuu en tuu. Menee aika mukavammin :)
Avatar
#2291 • • Peppi Guest

serotonot:
---
Peppi:
Kielitoimisto. Miksi instanssilla on tasan yksi numero, jonne kaikki apua tarvitsevat voivat soittaa? Kysyntä on kuitenkin ilmeinen, kun mulle on jo usean tunnin ajan kuulunut raivostuttava tuut tuut langan toisesta päästä. *grr*
---
mut sähän voit leikkiä niiden kanssa vanhaa turkulaista seuraleikkiä ja hokea sinne takas en tuu en tuu. Menee aika mukavammin :)



Tuosta lausahduksesta tuli ehdoton päivän :) *hymy*.
typo

Posts: 685

#2292 • • typo Testaaja
Nyt just ärsyttää se, että olis töissä tekemistä, mut en saa aikaiseksi. Perjantai prkl! *grr*

.pi.

--
.psychedelicious.

Verottaja

Posts: 1,174

#2293 • • Verottaja no-life / luuviulu
Minua ärsyttää minä. Ujous pilaa kaikki mahdollisuudet. *uuh* *poks* *kivatsulle*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Karvinen

Posts: 699

#2294 • • Karvinen SekaiSin MariSta
*grr* mua ärsyttää hampaaseen. . . tai ikenee... *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Coon--

Posts: 640

#2295 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Ilmeisesti äidinkielen ikuinen aineistoaineiden kirjottaminen turrutti ja tappo mun halun kirjoittaa. En saa enää mitään paperille, kun pitäisi vaikka arvostella tai analysoida jotakin..... *uuh*
Eminem

Posts: 66

#2296 • • Eminem Pikakivääri
Ärsyttää ku kaikki aina hukassa*grr* Raivostuttavaa tämä hakeminen*grr*
PennyLane

Posts: 121

#2297 • • PennyLane
Se ärsyttää, kun asuu Vantaan metsässä (mutta vain väliaikaisesti!!!), niin pitää lähteä bileistä alkuillasta, et ehtii junaan ja bussiin. *kivatsulle* Kivat Vantaan ja Helsingin julkisten kulkuneuvojen yöliikenteelle!

--
bass bass BASS!

Avatar
#2298 • • Peppi Guest
Sellaiset ihmiset, joiden mielestä kaikkien muiden pitäisi heitä elättää. Aina on olemassa jokin veruke sille, ettei vaan tarvitse tehdä töitä tai alkaa opiskelemaan. Outoja sellaiset työtä vieroksuvat ihmiset. Toinen ärsytyksen aihe on ihmiset, jotka ennemmin törsäilevät vaatteisiin kuin maksavat velkojaan. Naurettavia sellaiset epärehelliset ihmiset. *dissaa*
Nacu

Posts: 1,293

#2299 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Mua ärsytti äsken ruokiksella muutamien ~60 v naisten ja miesten lounaskeskustelu homoista ja lesboista. Muutamia salakuunneltuja lauseita:


- Mitäköhän pahaa niille homoille on tehty, että ne on sellasia? Vai onko se joku muotijuttu? Ne vaan päättää olevansa homoja...

- Ei se ole muotia. Ei ne voi sille mitään, että ne on mitä on.

- Mutta mikä on se asia, mikä on laukassu sen homouden? Pakkohan niille on olla jotain erikoista tapahtunu lapsuudessa, että niistä on tullu sellasia. Kasvatuksessa tai ympäristössä ollu jotain vialla... *justjoo*

- Mun mielestä homojen ja lesbojen ei pitäis saada adoptoida. Lapsen oman edun kannalta. Johonkin se raja on vedettävä.
(ja tää kuulosti JUST siltä, että "vedetään se raja nyt tähän, kun en enää muutakaan keksi..")

- Mä en ainakaan ikinä vois olla homo. Mutta ne jotka on, niin miksi ne on kaapissa? Mitä pahaa niille on tehty, ettei ne voi myöntää olevansa? (ja vielä ihmettelet???)


Teki mieli sanoa muutama argumentti, mutta kunnioituksesta vanhempia kohtaan pidin pääni kiinni. *vink*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

sleek

Posts: 71

#2300 • • sleek
Tyhmät, ajattelemattomat ja itsekeskeiset ihmiset.

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.