Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,834 views

RiD

Posts: 2,817

#8241 • • RiD Nukemi
just nyt näemmä vittu ihan kaikki. Vaihteeks.

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#8242 • • Freja Sihteeri
Yks. Luulin jo, et yks juttu ois laantunut. Nyt taas iho kananlihalla ja jonkinasteinen vitutus päällänsä. Mut yritän olla sitkeä ja saada asian pois mielestäni.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#8243 • • Freja Sihteeri
Kun tää mun tärkein järjestelmä ei toimi. Koko päivä mennyt hukkaan, en voi tehdä mitään = en tee mitään muuta kuin surffailen, ja ny si pelkään et joku aattelee etten tee töitä. no en teekään, mutta syystä :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#8244 • • Freja Sihteeri
Teetäti kävi. Ei jättäny yhtään teetä lisää, sen lapun kyl jätti paikoilleen *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hemuz

Posts: 2,178

#8245 • • hemuz kätevä emäntä
Se, että lattikaivo ja lavuaari on samassa. Hajulukko tms. koko ajan täynnä hiuksia ja ei voi asentaa suodatintakaan ton pirun putken takia.
aurinko

Posts: 895

#8246 • • aurinko mustikkainen noitanainen
päänsärky.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

ee102

Posts: 775

#8247 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Päihteet. Ne on niin saatanan petollisia ja julma bisneskeino vaan joilleki. *eiei*
Tukaanl

Posts: 139

#8248 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
Kaikki taas hukas... phff *igor*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

ee102

Posts: 775

#8249 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Nappi 2:ssa on jo 3 huijaria *hmph**justjoo*
josbe

Posts: 1,982

#8250 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku
Se etten koskaan kykene nukahtamaan parissa minuutissa. En voi mitenkään ymmärtää, miten se käy joiltain niin helposti. *ding*

Oon niin kateellinen sellaisen kyvyn omaaville ihmisille, että teki mieli perustaa oma topikki "Mistä olet kateellinen", mutta ajattelin, että sellainen on varmasti jo olemassa. *igor*
Freja

Posts: 8,775

#8251 • • Freja Sihteeri
Kun joku soittaa numerolla, mutta ei jätä viestiä kun en vastaa (oon ollu jo nukkumas). Tietoja ei löydy 0100100sta, ja ny si en vaa tiiä et kuka mulle on soittanu.

Se on ärsyttävää. Aina pitäis jättää joku viesti jos soittaa numeroon et kuka soitti ja miks *igor* vituttaa tällane piinaava epätietoisuus, ja si viel ku kello on vasta nii vähän etten voi soittaa sinne takasinkaan *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Dave

Posts: 1,750

#8252 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Se, että perjantaina vietiin fillari johon oli just uusittu kaikki rattaat, takavaihtaja, jarrut ja ketjut. *dissaa* *grr*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

MesMeRise

Posts: 667

#8253 • • MesMeRise Spinnamon
Se että palkka ei tule oikein. Ja kun siitä huomauttaa se ei silti vieläkään tule oikein. OOn lopen kyllästyny laskemaan jokaista tuntia ja iltalisää tarkkaan ja kyttäämään ku palkanlaskijana on joku ala-asteen matematiikalla varustettu henkilö.
crissy

Posts: 1,958

#8254 • • crissy
ärsyttää kun en osaa olla ajatustenlukija..

Kaipa mun tarttis vaihtaa työpaikkaa.. vissiinki tää mun työ taitaa rasittaa tätä perhe-elämää...

pitää siitäki potee huonoo omaatuntoo et mun työajat on mitä on.
MesMeRise

Posts: 667

#8255 • • MesMeRise Spinnamon

Kolera, 13.7.2007 08:05:
Ku sieltä vitun pesutuvan kuivaushuoneesta sakki ei viitti viedä niitä vitun kuivia vaatteitaan pois. just maksimissaan mahtuu 3-4:n koneellisen pyykit sinne kuivumaan. Ei sitä viittis ruveta nyppii niitä sieltä vittuukaa mut kai se nyt sit on pakko ellei sieltä täs puoles tunnis joku tajua nyppii omiaan pois.



Entisessä kämpässä oli joku asukas joka pesi pyykkejään toisten pesuvuorolla ja jätti pyykit viikoiksi sinne naruille. Mä rupesin sitten jossain vaiheessa kyllästymään asiaan niin paljon et aina ku mun varausvuorolla siellä oli sen pyykit, niin ystävällisesti revin ne lattialle ja jätin siihen. Eipä ollu enää montaa kertaa pyykit lojumassa toisten vuorolla.
Miinapiina

Posts: 3,494

#8256 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 19.7.2007 13:33:
ärsyttää kun en osaa olla ajatustenlukija..


jep, rasti!


crissy
Kaipa mun tarttis vaihtaa työpaikkaa.. vissiinki tää mun työ taitaa rasittaa tätä perhe-elämää...

pitää siitäki potee huonoo omaatuntoo et mun työajat on mitä on.



no ei oo kiva jos tuntuu tolta, pitää sit miettii mikä ois hyvä ratkasu. jaksui *hali*

--
pinkki on pop!!!

Kolera

Posts: 4,256

#8257 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

MesMeRise, 19.7.2007 13:22:
Se että palkka ei tule oikein. Ja kun siitä huomauttaa se ei silti vieläkään tule oikein. OOn lopen kyllästyny laskemaan jokaista tuntia ja iltalisää tarkkaan ja kyttäämään ku palkanlaskijana on joku ala-asteen matematiikalla varustettu henkilö.


luulis jollain yksinkertasella exceltaulukolla jo homman toimivan ilman ongelmia =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

josbe

Posts: 1,982

#8258 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Vasta toinen päivä duunissa kesäloman jälkeen, ja nyt jo tylsii, tai sanoisinko jopa, että kyrpii. *igor*
UnityF

Posts: 15,721

#8259 • • UnityF joo just se
Kun on kurkku niin turvonnu kiinni että en pysty juomaan edes vettä kunnolla saatikka syömään *poks**nuha*
MesMeRise

Posts: 667

#8260 • • MesMeRise Spinnamon

Kolera, 19.7.2007 14:38:
---
MesMeRise, 19.7.2007 13:22:
Se että palkka ei tule oikein. Ja kun siitä huomauttaa se ei silti vieläkään tule oikein. OOn lopen kyllästyny laskemaan jokaista tuntia ja iltalisää tarkkaan ja kyttäämään ku palkanlaskijana on joku ala-asteen matematiikalla varustettu henkilö.

---

luulis jollain yksinkertasella exceltaulukolla jo homman toimivan ilman ongelmia =P



Nii no, mun ärsytyksen huippu huipentuu siihen, että kyseinen palkanlaskuohjelma on sellainen että siihen vain syöttää tehdyt tunnit ja veroprosentin ja kone laskee sun puolesta lisineen kaikkineen palkan. Mutta ei se näköjään ole niin helppoa hakata numeroita ohjelmaan. AAAAArgh*senkin*