Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,084 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#8221 • • MiMoSa
Mä pesin mun upouudet marimekon pyyhkeet sellasten pyykkien kanssa et valkoharmaat pyyhkeet on nyt vaaleanpunaharmaat.*igor* Ja tää oli ihan mun omaa tyhmyyttä, koneessa oli tilaa niin epähuomiossa tungin sinne sit jotain sellasta, mitä ei olis pitäny ja mikä mun olis pitäny tietää.*toktok*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

tomppi

Posts: 1,600

#8222 • • tomppi thzombie ™
Herää aamulla, ajaa töihin ja sit ne ilmoittaa että tänään ei oo mitään. Aikainen herätys ja 110km ihan turhaan. Ja netti ei toiminu äsken.

Mut päivän :) ois sit vapaapäivä ja hieno sää ulkona.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Freja

Posts: 8,775

#8223 • • Freja Sihteeri
Kun välillä on hyvä olla, parempi mieli, rohkea.... Ja välillä sitten taas ei.

Kai tää kuuluu elämään, hetkittäiset heikkoudet.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kate

Posts: 186

#8224 • • Kate
Töissä on niin hiljaista, olo alkaa olla aika tuskainen.
Mellu-

Posts: 4,006

#8225 • • Edited Mellu-
prkl jonkusortin kielimuuri *grr* taas oli treeniaikojen infot menny väärin mulle päi ja olin sit aamulla 7.30 turhaa hallilla hoo moilasena et missä' kaikki muut on. kysyin eilen illalla et monelta AAMU harkat on ja ne oli ymmärtäny sit vissiin että "huomiset" ja vastannu vaa tyyliin 7.30 ja sielä ja sielä .. huoh.. ihanaa ku ei ymmärrä toisiaan viel :( oli kiva herää turhaa ihan vitun aikasin *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,775

#8226 • • Freja Sihteeri

Mellu-, 17.7.2007 14:42:
prkl jonkusortin kielimuuri *grr* taas oli treeniaikojen infot menny väärin mulle päi ja olin sit aamulla 7.30 turhaa hallilla hoo moilasena et missä' kaikki muut on. kysyin eilen illalla et monelta AAMU harkat on ja ne oli ymmärtäny sit vissiin että "huomiset" ja vastannu vaa tyyliin 7.30 ja sielä ja sielä .. huoh.. ihanaa ku ei ymmärrä toisiaan viel :( oli kiva herää turhaa ihan vitun aikasin *dissaa*



Morgen- sana *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#8228 • • Freja Sihteeri

Mellu-, 17.7.2007 14:49:
niinpä *dissaa* perkele... menee hermot!



Joo-o, itekin joskus ollu tollasia ongelmia, ollu myös muita sanoja mutten ny muista et mitä ne oli et voisin antaa vinkkiä :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#8229 • • pirpeli
Se, että piti iskee joku virusflunssa JUST tähän kohtaan!*dissaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Siren

Posts: 826

#8230 • • Siren Seinäruusu
On kyl menny niin ei-putkeen tää päivä et huoh. Sanoin vitsillä aamulla et kaikki on menny tähän asti pieleen et menee varmaa jatkossaki mut niin sit kävi oikeesti. Oon niin väsy.

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Jago

Posts: 4,039

#8231 • • Jago un-trained monkee
haluisin lähtee ulos, mut pitää venaa kun pesukone menee loppuun*uuh**hmph*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Wolverine

Posts: 1,860

#8232 • • Wolverine
metron 8 minuutin vuorovälit. onneks ne palaa normaaliks muutaman viikon kuluttua *sydän*
Mizfir

Posts: 2,472

#8233 • • Edited Mizfir pittuinen
Vakuutusyhtiöiden ja kelan jatkuva vedätys. Mitään päätöksiä ei voi tehdä ilman säätämistä ja hiton pitkää odotusaikaa*grr* Kohta vuosi mennyt yhden ja saman asian vetvaamiseen*ding*

--
-Mannanen-

tomii

Posts: 3,594

#8234 • • tomii kallion herttua
Se kun viimehetkillä alkaa systeemit prakaa duunissa... eli missasin sit dösän ja missaan tätä menoo seuraavankin *uuh*

--
reivaan kunnes kuolen

Heli

Posts: 1,489

#8235 • • Heli vai kuka se oli
äiti soitti dissauspuhelun ja oikeestaan se meni kyl mun laskuun, jos tarkkoja ollaan. *dissaa*

--
ei se väärin ole.

phear

Posts: 804

#8236 • • phear <X>
No pinkkojen särmääminen snadisti. Huomenna mettään.
Mellu-

Posts: 4,006

#8237 • • Mellu-
no vttu ku toi yks sivusto on polskiksi ni en pysty / osaa vaihtaa sijaintia *dissaa* vttu että vituttaa ..jaksa enää ees yrittää säätää *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

-Santtu-

Posts: 1,965

#8238 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Aika menee liian nopeesti! *grr*
lostgone

Posts: 2,493

#8239 • • lostgone
Juuri q saa vapaaillan yhdestä pahasta, niin pukkaa actionia toisesta suunnasta. Ens kesänä mä pidän kesäloman enkä hanki lisäharrasteita. *hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

0-scar

Posts: 760

#8240 • • 0-scar Team Teknolipat :)
yhdestä pisteestä kiinni etten päässy suoraa haluaami kouluun..nyt varasija 5.

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!