Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,835 views

inneah

Posts: 704

#11221 • • inneah ...Trust no one...
Ku tää maailma on niin pieni, tai no Suomi ehkä.... mut kummiski.
Jonku tapaat ni se on jonku sun kaverin exän kaiman serkkun pikkuserkku ... vittu!

Kaikki tuntee kaikki, en kestä!!!!!!! *igor*
Missä kaikki "uudet" ihmiset on!?

--
nahkalakanat

Fakiiri

Posts: 462

#11222 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

inneah, 17.7.2008 09:44:
Ku tää maailma on niin pieni, tai no Suomi ehkä.... mut kummiski.
Jonku tapaat ni se on jonku sun kaverin exän kaiman serkkun pikkuserkku ... vittu!

Kaikki tuntee kaikki, en kestä!!!!!!! *igor*
Missä kaikki "uudet" ihmiset on!?



Samaa tuskastellu itekkin.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

asdf

Posts: 3,155

#11223 • • asdf
Nyt on työvuorot hoidettu niin päin persettä myymälässä et pistää vihaks.
MissKoo

Posts: 1,289

#11224 • • MissKoo
Huonot parturikampaajat *eiei*

Mun tukka on nyt suorastaan pilalla. Halusin pitkät hiipat eteen ja sellasen coolin vauhtitukan, joka ois lyhyehkö, mutta naisellinen ja tosi makee. Ja niin, olihan mulla kuvakin mukana jota näytin, että haluan just tälläsen.

Loppulos onkin sitten eri asia. Tää tukka muistuttaa eniten sellaista 'äiti' -tukkaa, mitä näkee sellasilla 40 - 50 vuotiailla naisilla. Siis aivan täysin päinvastainen kun mitä halusin.

Sit iski tällänen suomalainen peruskiltteys, etten kehtaa sanoa mitään. Onneks duunikaveri nyt pakotti laittaa sähköpostin sinne kampaamoon ja reklamoimaan. Täähän on oikeasti ihan hirvee tää tukka. En ymmärrä mikä meni näin pieleen, mielestäni selkeästi artikuloin millainsen tukan haluan ja oli vielä se kuvakin. Huoh.

Tähänhän ei sitten auta mikään muu kuin a) hatut b) huivit c) jos laittais joku 5 osioo jatkoja tohon eteen, mutta eipä sitä ole varaa tehdä kun ne jatkot pitää ostaa aina se kokonainen puntti kerrallaan. Happy days *uuh*

Uusi lookkini on sitten aina huivi tai hattu päässä.
sapeli

Posts: 11,768

#11225 • • sapeli jokukukamikä?

MissKoo, 17.7.2008 10:13:
Huonot parturikampaajat *eiei*



Iik, mikä kauhutarina *uuh* Onneks oon kalju *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

palava

Posts: 28

#11226 • • palava iha liekeissä
Ku vaikka kuinka luulee et ajattelee _järkevästi_ tai vaikka kuinka mukamas _tiedostaa_ asioita täs elämässä ni silti pitää häröillä meneen koko ajan fiilispohjalta ja ihmetellä myöhemmin et ai näin tuli taas tehtyy... Aaaargh!!!

Ja sit se ärsytää et vastasin äsken vahingos lehtimyyjälle puhelimeen ja se ei voinu millään uskoo et en haluu sitä lehteä ostaa, ja vaik aluks yritin olla kuinka ystävällinen ni joutu lopulta lyömään luurin sille korvaan! Miks ne ei usko?

--
Herne nenässä pitää luovuuden loitolla

sapeli

Posts: 11,768

#11227 • • sapeli jokukukamikä?

palava, 17.7.2008 13:11:
Ku vaikka kuinka luulee et ajattelee _järkevästi_ tai vaikka kuinka mukamas _tiedostaa_ asioita täs elämässä ni silti pitää häröillä meneen koko ajan fiilispohjalta ja ihmetellä myöhemmin et ai näin tuli taas tehtyy... Aaaargh!!!



Sanoisin että olet onnekkaampi kuin ihmiset jotka ei osaa mennä fiilispohjalta ja järkeilee kaiken... *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

^Petunia

Posts: 888

#11228 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
tää tauti Stna!! *grr*
no onneks nyt eikä ens vknloppuna ku alkaa loma
MUT SILTI!! *toktok*
mariq

Posts: 2,154

#11229 • • mariq
Ärh! Oon kolmen hengen projektitiimistä ainoo joka on täl hetkel Suomessa ja toimistolla ja just mun työkalut ei toimi *grr* Kivaa seurata tääl vierestä kun työkaverit koittaa saada bugit korjattua ruotsinlaivalta ja Norjasta kaverin luota käsin *hmph* Sit vaa kerron et mitkä jutut vielä on rikki tai korjaantuko edellinen jo.

Onneks päätin jo eilen myydä ne love boat liput, kun en ois sinne ehtinytkään..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11230 • • Edited Hitchhiker
Se että on edelleen kipeä ja pitäisi lähteä siskon "hääjuhlaan". Sitten pitäisi siellä vielä kuvatakkin, en todellakaan pidä tuollaisista jäykistä (noh on noi nyt rennommat mitä häät yleensä, lähinnä illanistujaiset suvun / heidän kaveripiirinsä kanssa) juhlista joissa pitäisi ottaa kuvia joistakin istuvista henkilöistä = voiko tylsempää olla (noh en nyt todellakaan ole mikään ammattikuvaaja / edes mikään professionaali). Mieluummin ottaisin tilannespotteja, kun näkyy jotakin mielenkiintoista.

+Toivottavasti tila ei ole hirveän pimeä, en haluaisi käyttää tuota kameran omaa salamaa ja en omista erillistä salamaa (joka olisi huomattavasti parempi, pystyisi säätämään valon kulmaa).
RiD

Posts: 2,817

#11231 • • RiD Nukemi
Katteettomat lupaukset!

--
*super* *possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11232 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tää kesä on säiden puolesta ehkä paskin ikinä!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Birgie

Posts: 1,311

#11233 • • Birgie Kikati
Kurkku kipeenä, ja just ku olin äsken lähössä kesäliigapeliin (jota olin odottanu koko päivän), niin matkalla autolle huomasin, että se peli onki klo 19 eikä klo 20. Kello oli tällöin 19.10. Ja eiku takas sisälle... *eiei*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Birgie

Posts: 1,311

#11234 • • Birgie Kikati

MissKoo, 17.7.2008 10:13:
Huonot parturikampaajat *eiei*




Missä kampaamossa kävit? Ettei vahingossakaan eksy sinne...

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Avatar
#11236 • • Edited Annakins Guest
Tää on taas niitä duunipäiviä ku tekis mieli kiivetä talon katolle ja huutaa kurkku suorana.
Miinapiina

Posts: 3,494

#11237 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
jääkaappi on rikki *igor* lauantaina käytiin ruokaostoksilla ja sunnuntaina aamulla huomattiin et jääkaappi on lämmin ja pakastelokero sulanut *igor* ne sapuskat oli sit pilalla, vähemmän kiva. huoltomies sitä kävi kattomassa ja sano et tilaa täks päiväks korjaajan, mut mitä järkee on korjaa alkuperästä kaappia, jossa ovetkaan ei pysy kunnolla kiinni, kysyn vaan.

eilinen päivä oliki sit todella mielenkiintonen, ku piti vähän väliä ravata kaupassa ostamassa sapuskaa, ku ei niitä voinut mihkä säilöä, ja penskat tartti lämpimät sapuskat ja välipalat ja iltapalan kans *igor*

no tänään sit soitin isännöitsijälle, joka lupas soittaa sille huoltovastaavalle, et tilaa ihan uuden jääkaapin. noh, saas nähä koska seki tulee, ku tääl tapahtuu kaikki muutenki niiiiiin hitaasti *igor*

muoks: soitin sille huoltotyypille, ja kysyin et koskahan mahollisesti uus jääkaappi tulee, ni se vaan sano et ku firma x sen toimittaa ni ei tiiä et tuleeko tänään vai huomenna... et kyllä sen tänään tilaa.

no jep jep, kello on kohta puol 12 eikä se oo tehnyt asialle vielä mitään, ois vaikka aamusta soittanut mulle ja tiedustellut tilannetta, ja heti tilannut sen kaapin ni se ois voinut tänään jopa tullakin... huoh.. "kyllä sen tänään tilaan...." *igor*

--
pinkki on pop!!!

ipe

Posts: 1,845

#11238 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?messageID=5962437&tstart=0

Haluan pärjätä ITSE!

Olen 16v ja olen raskaana. Lapsen isä on 17v työtön joten hän ei voi avustaa meitä. Haluan oman asunnon ja haluan pärjätä ITSE! Mitä tukia minä saan? Saako sossussa toimentulotukea? Entäs Kelalta asumistukea? Pitääkö ylä-aste käydä loppuun vai voinko ruveta heti työttömäksi ja saada työttömyys korvauksia? Saako lapsilisä? Haluan pärjätä ITSE!

Ei nimimerkkiä



Vittu morjes! Nimimerkki "Ei nimimerkkiä" haluaa siis pärjätä IHAN ITSE yhteiskunnan kustannuksella. Tarkoittaako se nyt sitten sitä että ihan riittää että pankkitilille kilahtaa riittävästi rahaa kerran kuussa. Että ihanko itse meinasit tehdä ruokasi, pestä pyykkisi ja jopa ehkä hoitaa sen äpärälapsesikin!? Pitikö hankkiutua raskaaksi 16-vuotiaana jos ei edes tajua tiedustella ensisijaisesti Kelalta/sossusta näitä tukiasioita? Onko Suomessa liikkellä muutenkin joku epidemian lailla leviävä tyhmyys-virus?

*toktok* *dissaa*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

pirpeli

Posts: 5,533

#11239 • • pirpeli

ipe, 21.7.2008 12:29:
Onko Suomessa liikkellä muutenkin joku epidemian lailla leviävä tyhmyys-virus?
*toktok* *dissaa*



No mä sanoisin, että on. Koskee idiootteja julkisuushakuisia "mukajulkkiksia", useita kansanedustajia ja eduskunnan/hallituksen jäseniä sekä monia rivikansalaisia ja autoilijoita liikenteessä. Ellei tuo sitten ollut joku trollendaali tuo "itsenäinen nuori"...

Mua ärsyttää se edelleen, että mulle maksetaan samaa palkkaa kuin lehdenjakajille.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

oooo

Posts: 1,249

#11240 • • oooo

ipe, 21.7.2008 12:29:
Vittu morjes! Nimimerkki "Ei nimimerkkiä" haluaa siis pärjätä IHAN ITSE yhteiskunnan kustannuksella. Tarkoittaako se nyt sitten sitä että ihan riittää että pankkitilille kilahtaa riittävästi rahaa kerran kuussa. Että ihanko itse meinasit tehdä ruokasi, pestä pyykkisi ja jopa ehkä hoitaa sen äpärälapsesikin!? Pitikö hankkiutua raskaaksi 16-vuotiaana jos ei edes tajua tiedustella ensisijaisesti Kelalta/sossusta näitä tukiasioita? Onko Suomessa liikkellä muutenkin joku epidemian lailla leviävä tyhmyys-virus?

*toktok* *dissaa*



Mistäs sinä päättelit, että kyseinen henkilö "hankkiutui" raskaaksi? Jospa kävi ns. vahinko. Juu kyllä vain, ainoastaan totaalinen selibaatti suojaa täydellisesti raskaudelta. Niin jälkiehkäisyt sun muutkin voi pettää ja jopa abortti voi epäonnistua niin, että alkio/sikiö jatkaa porskuttelua kohdussa.

"Pärjätä ITSE!!", on varmaan murrosikäisen huuto joka ehkä tarkoittaa sitä, että haluaa pärjätä yksin, eikä esim. asua kotona vanhempiensa luona. Minusta voi pärjätä ITSE, vaikka yhteiskunnan tukia saisikin. Niitä yhteiskunnan tukiahan meistä muuten jokainen käyttää tullessaan raskaaksi/saadessaan lapsen, ellei sitten halua kieltäytyä lapsilisistä sekä äitiysavustuksesta pakkauksineen. Jos oikein aletaan pilkkua nussimaan, niin kukaanhan meistä ei tällä pallolla yksin pärjää, taidamme kaikki vähän tarvia toistemme apua, avustuksia.. toiset rahallisessa muodossa ja toiset sitten jossain muussa muodossa.

Hyvähän se, että tajuaa asioita kysellä edes netissä, jos ei niistä mitään tiedä. Ja voihan se olla että kyseessä on pelkkä provo.

Tyhmyydestä.. No niin no en sanoisi tyhmäksi, vaan nuoreksi, tietämättömäksi ja kokemattomaksi (jos tuo nyt totta oli). Ja mitä tyhmyys-virukseen tulee, niin se lienee aina olleen valloillaan koko maapallolla koko historian ajan.