Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,627,987 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5581 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ärsyttää ihmiset jotka supisee luennolla! *grr* Pakkoko sinne ei tulla jos ei kiinnosta? Olin tänään niin monta kertaa vähällä sanoa mun takana istuville, että nyt vittu se turpa kiinni, mut en haluais vaikuttaa nihkeilijältä *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Freja

Posts: 8,775

#5582 • • Freja Sihteeri

Hyzenthlay, 20.10.2006 13:42:
Ärsyttää ihmiset jotka supisee luennolla! *grr* Pakkoko sinne ei tulla jos ei kiinnosta? Olin tänään niin monta kertaa vähällä sanoa mun takana istuville, että nyt vittu se turpa kiinni, mut en haluais vaikuttaa nihkeilijältä *hmph*



Me oltii eilen hartsulla, missä meitä kierrätettii ympäri tehdasta ja puhuttiin ja opittiin jälleen kerran oluista lisää. Yks irma tosin oli sellanen tapaus, että häntä ei kiinnostanut, joten pälätti koko ajan vierustoverilleen jotain. Kerran sanoin "shh", mutta ei sekään auttanu ku alle minuutiks. Ois ny vittu voinu vaikka kohteliaisuudesta pitää sen turpansa kiinni *grr*
Olin aivan raivona, koska mua sattumalta kiinnosti kaikki, mitä meille siellä näytettiin, mutta oli vaikea kuunnella kun se saatanan idiootti puhui koko ajan toisel puolen pöytää.
Hävetti sen irman puolesta, kun näin, että meidän "luennoitsija" kattoi aina välillä kyseistä henkilöä.
Voi ittuuuu ku vituttaa vieläkin :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5583 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Niin... vois mun mielestä kunnioittaa a) luennoitsijaa b) muiden keskittymisrauhaa. Esim. mun keskittyminen oli sitä tasoo, että ~50% meni ihan ohi *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

silencio

Posts: 401

#5584 • • silencio el
Perjantai iltapäivät...

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

embie

Posts: 531

#5586 • • embie Shwoopsie poo

embie, 17.9.2006 19:52:
TV:n kaukosäädin on kateissa *grr*



Se saamarin kake on edelleen hukassa ja tänää kadotin kotiavaimet... onneksi on vara-avaimet, millä pääsee kotiin, mut nyt ärsyttää, et lymyileekö ne avaimet täällä kotona jossain (vaikka oon kääntäny nurin jo koko kämpän) vai onko ne jäänyt esim. ulko-oveen roikkumaan, josta joku mukava naapuri on ne napannut matkaansa...

*senkin*
ee102

Posts: 775

#5587 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Kun masentunu oon nyt ollu pitemmän aikaa ja aika vaikeastiki niin ärsyttää kaikki hyvin usein.
Freja

Posts: 8,775

#5588 • • Freja Sihteeri
Syödä iloisena ja nälkäisenä leipää, kunnes yhtäkkiä kuulee kun joku syöksyy vessaan ja alkaa puhuu norjaa. Ruokahalut vähä katos.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

basshead

Posts: 2

#5589 • • Edited basshead
Jaa mikä..?

- Kaikki rasistifasistiseksistimulkvistikusipäät, jotka pitäisi kaasuttaa hengiltä
- Suomalaisten angsti/kykenemättömyys elää
- Ns. eduskunta
- Keltainen lehdistö ja ihmiset, joista siellä kirjoitetaan
- Suomalainen musiikkiskenaario (johan nyt, viedään Lordia ja Antti Tuiskua maailmalle, kiviäkin kiinnostaa)
- Aivopestyt jeesustelijat
- Juopot/pirinistit

Hyvää päivänjatkoa.*dissaa*

edit: niin, selkärangattomat hipit
Tink3

Posts: 55

#5590 • • Tink3 ||| | ||| || || |||||| |
Tää v*tun syksy ja nää v*tun ankeet kelit!!*grr*

--
_-Tink3-_

Freja

Posts: 8,775

#5591 • • Freja Sihteeri
Sekin vielä, että meillä on ihmisiä, joista oon sanonut, että ne ei meille tuu *grr* tai ainakaan vittu nii isona lössinä. *igor* Joo kyllä meille saa tulla sukulaisia, mut vittu jos ne saatanan sukulaiset tuo sitte vittu oman jenginsä meille sotkeen ja möykkään ni vittu lähtekööt kaikki si menee. Varsinki ku tyypit ei osaa käytöstapoja/käyttäytyä niinkuin vieraat.

Töihin lähteminen nyt ärsyttää myös. Joo, pyhätunnit raksuttaa aika hyvin, mutta ei pahemmin natsaa ku hyvä että istua jaksaa ku o nenu nii tukossa *uuh*

Lista vois jatkua loputtomiin, mut ehkä lopetan vaa toteemalla, että "oikeestaan kaikki."

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5592 • • Fuzzy Guest
ne ikuiset tanssilattia hengarit!!! haikus niit taas riitti*grr*
Jone

Posts: 8,258

#5593 • • Jone Archibald Haddock
Yksi kappale aikuisia miehiä, joka käyttäytyy kuin pahainen ilkikurinen ja pahansuopa kakara.

Case on verrattavissa siihen, että olisin antanut tietylle nappulalle hiekkalaatikolla monta viikkoa nallekarkkeja omasta irtokarkkipussistani ja siitä palkkioksi se rikkoisi mun pikkuautoni, varastaisi sarjakuvakirjani ja kävisi tukistamassa aina kun silmä välttää. Tietty tekis mieli kuristaa moinen kusipää, mutta kuten muutkin kakarat tämäkin juoksee "äidin" selän taakse piiloon tietäessään piinallisen hyvin ettei mun kourani sinne ulotu ilman itsellenikin epämieluisia sanktioita.

No, ei tässä auta kuin luottaa siihen, että maailma hoitaa itse omat paskiaisensa ja tyytyä lisää iltarukoukseen "rakas taivaanisä, johdata
jonain kauniina aamuna bussin alle"-osuus.
asdf

Posts: 3,155

#5594 • • asdf
Vaihoin lakanat, enkä nyt pysty enää lopettamaan muun huoneen siistimistä. *hmph*
Freja

Posts: 8,775

#5595 • • Freja Sihteeri
kun mikään eei onnistu vaikka etukäteenkin suunnittelisi. :'/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-lera-

Posts: 394

#5596 • • -lera-
kun ei tiiä pääseekö opiskelemaan... kukaan ei viitsi lähettää mitään vastauksia sieltä koulusta.. *hmph*
pirpeli

Posts: 5,533

#5597 • • pirpeli

-lera-, 23.10.2006 11:09:
kun ei tiiä pääseekö opiskelemaan... kukaan ei viitsi lähettää mitään vastauksia sieltä koulusta.. *hmph*



Suosittelen soittamaan ihan itse.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Sssan*

Posts: 651

#5598 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
En jaksais mennä kouluun.En sitte ollenkaan...
Aikamoinen rahanpuute tällä hetkellä...Prkeleen kiva elää tyyliin "kädestä suuhun" *eiei*
Niin ankee ja kolee ilma!
Ottaa päähän melkeinpä kaikki..ARGH *släp**grr**dissaa**senkin**toktok*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

-lera-

Posts: 394

#5599 • • -lera-

pirpeli, 23.10.2006 11:11:
---
-lera-, 23.10.2006 11:09:
kun ei tiiä pääseekö opiskelemaan... kukaan ei viitsi lähettää mitään vastauksia sieltä koulusta.. *hmph*

---


Suosittelen soittamaan ihan itse.



oon yrittänyt soittaa koko aamun, ne ei edes vastaa.. toivottavasti jossain vaiheessa vastaa. :D