Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,537 views

martina

Posts: 1,875

#5621 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ärsyttää se, että raflapäälikkö ei voi antaa mulle yhtä yötä vapaaksi, vaikka mulla ois pätevä tuuraaja tarjolla...
larzizi

Posts: 1,661

#5622 • • larzizi
Sisko.

Päätti sitten tänään, että ei tulekaan viikonloppuna leirille, vaikka aikaisemmin oli lupautunut sinne. Päättikin mennä kaverin tupareihin lauantaina. Toisaalta parempi, että ei tule leirille tolla asenteella, koska en olisi jaksanut sitä valitusta. Mutta toisaalta jos olisin itse ollut sen asemassa, niin en todellakaan olisi viitsinyt tehdä ihmisille näin. Sisko oli ainut autollinen, joka oli leirille tulossa (ja lauantaina tarvittaisiin kipeästi kuskia) ja tiesi sen varsin hyvin. Sekä että leirillä on myös muita (kuten minä), jotka olisivat halunneet sinne tupareihin lähteä, mutta koska meidän pitää laittaa ruokaa, niin emme voi samalla tavalla vain sanoa, että "sori, ei me tullakaan kun ei meitä enää kiinnosta". Mutta jos hän on valmis tekemään paskasti muille, niin olkoot.

+ että ärsytti jo tänään aikaisemmin sisko. Meillä on partiossa johtajilla lokeroita, jotta johtajien välinen posti kulkee. Itselläni ei ole enää mitään ryhmää vedettävänä, mutta toimin lippukuntalehden päätoimittajana (toisin sanoen vastaan melkeen kaikista lehteä koskevista asioista) ja kun sisko uusi lokeroiden nimilappuja varmistin häneltä, että kai mulle vielä jää lokero, koska tarvitsen sitä, jotta ihmiset voivat jättää lehteen tulevia juttuja lokerooni. Sisko vastasi myöntävästi, kirjoitin ilmoitustaululle lapun jossa sanoin, että lehteen tulevat jutut voi jättää lokerooni jos ei sähköpostilla pysty lähettämään ja tänään olin menossa katsomaan, oliko joku jättänyt lehtijuttuja lokerooni. Ja kas, yllätyksekseni huomasin, että nimeäni ei näy missään. Hienoa. Olisi ollut kiva kun olisin huomannut asian vasta sunnuntaina (juttujen deadline) jolloin kukaan ei olisi voinut jättää niitä lokerooni. Kiitti sisko, arvostan tätä todella.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Exlex

Posts: 497

#5623 • • Exlex
En tiedä onko ärsytys sopiva termi kuvaamaan olotilaa, ehkä enemmänkin ihmetyttää noissa miksauksien (ja biisien) kuvauksissa ilmenevät genremääritelmät millä jotain about tunnin mittaista settiä kuvataan esim.: acid, breaks, disco, elektro, funk, house, progressive, tekno, trance, tribal, jotain Mikäli kyseesssä todellakin on setti jonka sisältö vastaa monipuolisuudessaan humalaisen oksennusta niin silloin yhdentoista(!) genren luetteleminen voi kuvata setin sisältöä tarkoituksenmukaisesti, muuten noista ei ole kuin haittaa. Jos esim haluaa etsiä acid-settejä niin luetteloon paukkaa kaiken maailman settejä joissa kyseinen genre on edustettuna ehkä yhden biisin osalta jos ollenkaan. Luulisi että kahden tai kolmen genren luettelo kertoisi tavanomaisesta setistä sen päälinjan, ja jos ei osaa päättää mitä genreä setti edustaa, niin valitsee sitten vaikka genren jotain mikä varmasti kattaa kaiken tarvittavan.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5624 • • Aziz Combat Fighter
Ois yhden työn deadline 31. päivä, koulua seuraavan kerran 31. päivä, eli en pääse palauttamaan työtä niin että saisin sille korjaukset deadlineen mennessä, paitsi tietty jos huvitan itseäni istumalla huomenna julkisissa kaksi tuntia ja arpomalla onko opettaja edes paikalla.

Jee, lehtori vois tyhjentää sen sähköpostilaatikkonsa god dammit.
Freja

Posts: 8,775

#5625 • • Freja Sihteeri
Itseni! Ei vittu! Mä oon niin tyhmä ja mul on niin pitkät piuhat ja ny kärsin siitä varmaan lopun elämäni! Ei kestä! *toktok* Kuinka voikaan tapahtua jotain ihmeellistä, mitä vähiten olisi odottanut tapahtuvan, ja si mä oon ihan TAMPIO!!! *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

daffy

Posts: 737

#5626 • • daffy duck and cover
Työkaveri jonka kanssa mulla piti olla tapaaminen viime torstaina (minkä hän perui sairauden vuoksi ko. aamuna, fair enough) laittoi eilen viestin "see you tomorrow morning" minkä vuoksi raahauduin tavallista aiemmin töihin. Puoliltapäivin sain viestin "i'm coming at 14:30". Vieläkään ei ole näkynyt. Vois muuten lähtee himaan.

*igor*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Late

Posts: 3,441

#5628 • • Late team Lasse
Onpa loistava homma kun jostain naapurista pukkaa jatkuvasti bt-viestiä. Kandeis opetella käyttää sitä puhelinta sen verran että huomaa että laitteessa on virus. *igor*
Anne

Posts: 424

#5629 • • Anne The Apina.
Saatanan Excel. Menee hermo. *dissaa*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Avatar
#5630 • • Säty Guest
Petolliset ihmiset!
Freja

Posts: 8,775

#5631 • • Freja Sihteeri
Ihmiset, jotka puhuu vähän liikaa. Ei, en halua tietää kaikkea vaikka joskus niin luulisikin *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5632 • • titityyt Guest
työhaastattelut ja toi ilma.
lostgone

Posts: 2,493

#5633 • • lostgone
Pitäisi raahautua töihin kymmeneksi ja mä toivon tsunamin iskevän pääkaupunkiseudulle ja Lohjalle, että ihmiset jäisivät kotiin puukottamaan toisiaan baariin lähtemisen sijasta.*dissaa**justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

hallucinogen

Posts: 8,190

#5634 • • hallucinogen Edain

lostgone, 27.10.2006 19:09:
Pitäisi raahautua töihin kymmeneksi ja mä toivon tsunamin iskevän pääkaupunkiseudulle ja Lohjalle, että ihmiset jäisivät kotiin puukottamaan toisiaan baariin lähtemisen sijasta.*dissaa**justjoo*


Onkos Lohjalla leikitty puukkohippaa?

--
pikku-*possu*

lostgone

Posts: 2,493

#5635 • • lostgone

hallucinogen, 27.10.2006 19:11:
---
---
Onkos Lohjalla leikitty puukkohippaa?

En itseasiassa tiiä, klubbarin lohjalaiset varmaan tietäisivät kertoa alueen perinneleikeistä paremmin. Mutta käymieni puhelinkeskustelujen perusteella voisin olettaa, että neandertalien etäpesäke sijaitsee jossain tuolla suunnalla. *vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

hallucinogen

Posts: 8,190

#5636 • • Edited hallucinogen Edain

lostgone, 27.10.2006 19:19:
En itseasiassa tiiä, klubbarin lohjalaiset varmaan tietäisivät kertoa alueen perinneleikeistä paremmin. Mutta käymieni puhelinkeskustelujen perusteella voisin olettaa, että neandertalien etäpesäke sijaitsee jossain tuolla suunnalla. *vink*


HV, oon kotoisin sieltä ;D

--
pikku-*possu*

lostgone

Posts: 2,493

#5637 • • lostgone

hallucinogen, 27.10.2006 19:46:
---
---

HV, oon kotoisin sieltä ;D


*lohduttel*Mut, hei sähän osaat kirjoittaakin? Evoluutio on siisti juttu.*nauru**justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Rubicon

Posts: 550

#5638 • • Rubicon
pakkoks olla kipeenä ja joutuu lojuu himassa!*grr*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

ella_

Posts: 1,329

#5639 • • ella_
ex-duunipaikka. helvetin idarit.

--
Elementary, my dear.

Freja

Posts: 8,775

#5640 • • Freja Sihteeri
Kun jotkut ymmärtää asiat aina väärin *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been