Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,039 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#5641 • • Fyrisch
Nyt liikkuu taas somalivarkait keskustas, oli aika lähel et pankkikortti lähti eilen *dissaa*

Niit menolippui vois alkaa täyttelee vähän aktiivisemmin.
Avatar
#5642 • • cjet Guest

Fyraett, 28.10.2006 12:23:
Nyt liikkuu taas somalivarkait keskustas, oli aika lähel et pankkikortti lähti eilen *dissaa*

Niit menolippui vois alkaa täyttelee vähän aktiivisemmin.



*joo* Onneks ei oo viel kukaa koittanu koskaa kääntää.
Fyrisch

Posts: 4,525

#5643 • • Fyrisch

Cjet, 28.10.2006 12:27:
---
Fyraett, 28.10.2006 12:23:
Nyt liikkuu taas somalivarkait keskustas, oli aika lähel et pankkikortti lähti eilen *dissaa*

Niit menolippui vois alkaa täyttelee vähän aktiivisemmin.

---


*joo* Onneks ei oo viel kukaa koittanu koskaa kääntää.



Ne valitsee yleensä pienii, heikkoi tai helpon näkösii kohteit.

Ja se kokemus on sellanen jota kenenkää ei pitäs käydä koskaan läpi, mä en enää edes jaksa laskee monesko kerta toi oli, tai meinas olla..

ahdisteluks mä ton ainaski luokittelen, alkaa olee jo ihan hyvii fobioit!
KooKie

Posts: 4,338

#5644 • • KooKie aka. Petress Pan
Mulla kesti TUNTI kirjoittaa historian esseeni johdantosivu (huom. vain yksi) valmiiksi. Yleensä mulla menee noin tunti abaut kolmen sivun kirjoittamiseen. Mä oon tyhmistynyt. :( En edes löydä tosta Wordin 03:sta nootteja.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#5645 • • asdf
Tyhmää ku Iron Chefissä voittaa vaan ne rautakokit eikä haastajat koskaan :(
Foxmagon

Posts: 1,329

#5646 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
En tiiä ärsyttääkö vai ihmetyttääkö, mutta on kokoajan nälkä. *ding*
Vaikka ois syöny justiinsa mahan täyteen pöperöä, niin silti haluaa vielä napostella jotain, esim mandariineja. Napostelun jälkeen onkin sitten aika.. Palloinen olo *tirsk*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Sunflower

Posts: 363

#5647 • • Sunflower
Oon taas ottanut huomaamattani töitä tälle perkuleen kellojenkääntö kitutunti-illalle..*poks*
ReiNe

Posts: 146

#5648 • • ReiNe

Sunflower, 28.10.2006 15:16:
Oon taas ottanut huomaamattani töitä tälle perkuleen kellojenkääntö kitutunti-illalle..*poks*



Sama moka. Tyhjä arpa. ja darrakin vielä..*igor*

--
femalejunglist

blueangel

Posts: 328

#5649 • • blueangel
Ku en osaa päättää lähdenkö halluihin vai en... *toktok*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5650 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
yläkerrassa äänistä päätellen 30-50 ihmistä laulaa backstreetboysia ja hyppii tasajalkaa *grr*

ööh *ding* en oo ELÄESSÄNI kuullut tollasta meteliä. Edes niillä jatkoilla, joilla mä olen ollut...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5651 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Että olen Kotkassa ja kuolen tylsyyteen..Mä haluan ulos! tai ainakin takas Helsinkiin..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#5652 • • Equalizer Guest
Työ............*igor*
kinderi

Posts: 1,783

#5653 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Miehet jotka on tyhmiä. *hmph*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#5654 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Zenni, 28.10.2006 15:09:
Tyhmää ku Iron Chefissä voittaa vaan ne rautakokit eikä haastajat koskaan :(



Eeeikä,2 kertaa on haastaja voittanu! *joo*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jusna666

Posts: 1,447

#5656 • • Jusna666 Diablo

Fyraett, 28.10.2006 12:35:

Ne valitsee yleensä pienii, heikkoi tai helpon näkösii kohteit.

Ja se kokemus on sellanen jota kenenkää ei pitäs käydä koskaan läpi, mä en enää edes jaksa laskee monesko kerta toi oli, tai meinas olla..

ahdisteluks mä ton ainaski luokittelen, alkaa olee jo ihan hyvii fobioit!



Noh.. Ei pidä olla noin ennakkoluuloinen rasisti!
Pitää ymmärtää että tommosta tapahtuu just siks ku suomalaiset on niin ennakkoluuloisia eri kulttuureja kohtaan!
*huonoasarkasmiahymiö*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

kinderi

Posts: 1,783

#5657 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Zenni, 29.10.2006 14:06:
---
kindertin, 29.10.2006 11:31:

---

Was *whaat* Mä en oo koskaan nähny!



Joskus n.3v sitten tuli kyseistä sarjaa kateltua ja sillon kyl haastajat oli aika kovia. En sitte tiiä miten nykyään..ilmeisesti ei voita *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

oooo

Posts: 1,249

#5658 • • oooo
Kun tätä kämppää ei saa järjestettyä mitenkään uuteen uskoon *hmph*
Uusi asunto kiitos, iso asunto tai edes kaikki kalusteet uusiksi ja vähän symmetriaa. Prkl.. Vi**u.
plink

Posts: 1,405

#5659 • • Edited plink team paska
vituttaa täällä klubbarissa kun jotkut urpot käyttävät "hauskasti" niin pientä fonttia joidenkin juttujensa lisäyksissä, että se pitää joko copypasteta muualle tai controllin ja rullan avulla suurentaa. kyllä se "hauskuus" siitä jutusta käy ilmi vaikkei sitä tekstiä ihan lukukelvottomaksi asti pienentäiskään.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

plink

Posts: 1,405

#5660 • • plink team paska

mayah, 29.10.2006 14:30:
Esim. painamalla quote-näppäintä näät mitä on kirjoitettu. Ei tarvii kopioida mihinkään.

TJEU: Tää on tässä ikkunassa ihan normaalin kokosta ja sen näkee aika pienellä vaivalla yhtä näppäintä klikkaamalla. Eikö?



joo, mut mitä järkee? en mä jaksa ruveta klikkaileen mitään quoteja vaan siks, et kirjottaja haluaa lukijoiden näkevän täysin turhaa vaivaa. aiemmin paiskasin noita suoraan ignoreen, mut ei sekään oo hyvä ratkaisu keskustelun seurattavuuden kannalta.

jos haluaa erottaa jonkin hauskan lisäyksen normaalista leipätekstistä, niin miksei voi käyttää vaikka tämänkokoista tekstiä (8), joka on lukukelpoinen sellaisenaankin. kyllä ihmiset sen saman idean tästäkin fonttikoosta tajuaa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.