Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,632,226 views

Sssan*

Posts: 651

#5681 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Koko viikonlopun joutunut kuunnella vaan radioo tai jotain Helvatan Hardrockia ja heviä..pikkuhiljaa pää hajoileepi *poks* Se on kyl totista totta ettei mun aivot vaan siedä tietynlaista musiikkia!
Omat levyt soittoon heti ku pääsee himpsuun tai *grr*...........

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

larzizi

Posts: 1,661

#5682 • • larzizi
Kaikki taas vaihteeksi *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Pätkis

Posts: 1,038

#5683 • • Pätkis Pikkis

Freja, 29.10.2006 21:09:
Mitä on liikkunut naisen päässä, joka halusi mehiläishoitajan morsiameksi? Joo, on se mieskin ärsyttävä, mut voi jumalauta, vittu, saatanan ämmät, molemmat, vittu, tottakai maalla tehdään töitä saatana eikä vittu hengata kuistilla koko vitun päivää, ja vittu kyllä niitä töitä joutuu tekemään muinakin kuin helteisinä kesäpäivinä! *toktok*


Se on kuitenkin vähän eri asia kasvaa tuollaiseen ympäristöön ja työntekoon kuin yhdessä päivässä käskeä toista repimään samalla tavoin kuin itse on tottunut. Etenkään kun noiden naisten fyysinen kunto ei taida antaa ihan edes periksi siihen.. Ymmärrän jos haluaa suoraan vittuilla, mut muuten mun mielestä tossa nyt vaan ei ollut mitään järkeä.

Ihan yhtä hyvin olisi voinut pyytää heitä vaan pariksi tunniksi mukaansa ja antaa totutella tilanteeseen pikku hiljaa. Kukaan ei varmaan kyseenalaista sitä etteikö noita duuneja tarttis tehdä myös paskakelillä mut toistaseks ne on kuitenkin sen miehen, eikä nää naiset ole mitään työnhakijoita. Siltä kantilta ajateltuna melkoinen tapa yrittää hurmata itselleen puoliso.. jotkut käytöstavat vois periaatteessa auttaa esim.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Freja

Posts: 8,775

#5684 • • Freja Sihteeri

Pätkis, 30.10.2006 15:47:
--Ihan yhtä hyvin olisi voinut pyytää heitä vaan pariksi tunniksi mukaansa ja antaa totutella tilanteeseen pikku hiljaa.


Käsittääkseni muutkin kyllä tekivät töitä ihan kuten maajussitkin. Näiden naisten napina vaan ärsytti; "tehdä nyt töitä tällasessa säässä".

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Pätkis

Posts: 1,038

#5685 • • Edited Pätkis Pikkis

Freja, 30.10.2006 15:50:


Käsittääkseni muutkin kyllä tekivät töitä ihan kuten maajussitkin. Näiden naisten napina vaan ärsytti; "tehdä nyt töitä tällasessa säässä".



Teki joo, ne ajeli traktorilla ja siirteli possuja*nauru*
edit. auringossa

Vähän ihmettelisin jos noi muut olis kovin valittaneet. Sen sijaan en ihmettele yhtään että tädit taivasteli kurapihaa, asuntovaunua ja märkää työtä vesisateessa*hymy*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Freja

Posts: 8,775

#5686 • • Freja Sihteeri

Pätkis, 30.10.2006 15:57:
Teki joo, ne ajeli traktorilla ja siirteli possuja*nauru*



Ja vähän muutakin. Ja olivat oikeesti kiinnostuneita niistä hommista, koska jos ne sinne landelle meinaa muuttaa, nekin niitä hommia joutuvat tekemään! Ei se saatana landella asuminen tarkota vaan pelkkää oleskelua. Ja kyllä, jotkut työt ovat raskaampia kuin toiset, ja kuuluu siihen possujen hoitoon muutakin kuin niiden "siirtely". Vituttaa tollaset akat jotka urputtaa kun joutuvat elämään maalla niinkuin maalla eletään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Pätkis

Posts: 1,038

#5687 • • Pätkis Pikkis

Freja, 30.10.2006 16:02:
---
Vituttaa tollaset akat jotka urputtaa kun joutuvat elämään maalla niinkuin maalla eletään.


Tästä mä en kyllä ole samaa mieltä koska eihän se mieskään noin varsinaisesti elä, kaupunkiasunnossaan oleilee ja niin poispäin. Mua ärsytti lähinnä se, et naiset olis halunnu kokista ja äijä sano et juokaa mehua*nauru* Mut mikäs siinä, pitääpä muistaa et jos maalle lähtee ni kyl siin sit ne kokikset joutuu unohtaa ja normaalit asunnot ja hymyillä pitää vaik paska lentää*hih*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

JetZe

Posts: 221

#5688 • • JetZe
tänne vaan kokeileen ;F

itteä välillä kyrsii juuri nuo joidenkin ihmisten oletukset maataloudesta;
"pelkkää tukienhakua,kyllä ne ilmanki pärjää"
"siellä haisee pahalle"

kaikki on suhteellista,ja kaikki riippuu mihin tottuu. ja nuo tuet? koittakaapa ite pitää puljua pystyssä,mikä tekee +-0 tulosta,ja sitte joudut korjailemaan ja päivittämään kalustoa. perjantai sentään.
Pätkis

Posts: 1,038

#5689 • • Pätkis Pikkis

JetZe, 30.10.2006 16:14:
tänne vaan kokeileen ;F


Joo sen verran oon käyny myös 00100:n ulkopuolella et suunnilleen tiedän miltä näyttää, haisee ja mistä se elanto maatilalla on kiinni. Mut enpä oo viel mudassa rämpiessäni ajatellu etten sais sanoo et pitääks tässäkin säässä ihmisen työskennellä*hih* Mut koska me kaupunkilaiset nyt luonnollisesti ei voida tietää maalla asuvien arjesta yhtään mitään niin ehkä jätän tämän keskustelun tähän..

Yritin vaan sanoa, et kyl toi tätien avautuminen mun mielestä oli aika ymmärrettävää huomioiden sen mistä oloista he tulevat. Hyvä tyyppi olis mun mielestä myös itse huomioinut että toi voi olla noille naisille aika rankkaa, ja heittää vaik juttua sitten enemmän siihen suuntaan. Mutta maalla töitä tekeväthän perinteisesti vaan nauravat räkäisesti päälle jos joku kaupunkilaistollo osoittautuu heitä heikommaksi tai vähemmän säänkestäväksi -ihanku se olis joka kerta ihan uusi vitsi*nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5690 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Freja, 29.10.2006 21:09:
Mitä on liikkunut naisen päässä, joka halusi mehiläishoitajan morsiameksi? Joo, on se mieskin ärsyttävä, mut voi jumalauta, vittu, saatanan ämmät, molemmat, vittu, tottakai maalla tehdään töitä saatana eikä vittu hengata kuistilla koko vitun päivää, ja vittu kyllä niitä töitä joutuu tekemään muinakin kuin helteisinä kesäpäivinä! *toktok*



Hahah, mä niin repeilin, kun kattelin tota ohjelmaa eilen ekaa kertaa *nauru* Täytyypä kattoo ehdottomasti seuraavan kerran.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Freja

Posts: 8,775

#5691 • • Freja Sihteeri

Hyzenthlay, 30.10.2006 16:53:
Hahah, mä niin repeilin, kun kattelin tota ohjelmaa eilen ekaa kertaa *nauru*



Mä katoin kans, ja meinasin repiä hiukseni *nauru* ja joo, täytyy kattoo ens kerrallakin *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

milla

Posts: 3,699

#5692 • • milla
Vuorokauden liian vähät tunnit.
Se että pitää rakastaa esiintymistä, mutta silti jännittää sitä. Eli jännitys(kohta ensi-ilta tulossa, apuaa).
Claudi0

Posts: 255

#5693 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
BOTEN ANNA!! PRKL!!!*grr**toktok**toktok**senkin**senkin**eiei**dissaa*
en tiedä mitään niin kauheeta. hirveetä paskaa!
Freja

Posts: 8,775

#5694 • • Freja Sihteeri

Claudi0, 30.10.2006 17:05:
en tiedä mitään niin kauheeta.



Backstreet boys - I want it that way.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Ober

Posts: 587

#5695 • • Ober Dog shit taco

Claudi0, 30.10.2006 17:05:
BOTEN ANNA!! PRKL!!!*grr**toktok**toktok**senkin**senkin**eiei**dissaa*
en tiedä mitään niin kauheeta. hirveetä paskaa!


!!!! joo mullaki parikertaa meinannu perna repee ton takii
RainChild

Posts: 909

#5697 • • RainChild
Syksy ja nä kelit. Pimenee ja sit alkaa väsyttää paljon enemmän, tuntuu, et menee koko päivä hukkaan, eikä saa oikee mittää tehtyy. Säät on kulkemisen kannalta vaan inhottavia, harkitsen vakavasti hankkivani bussikortin.

--
Rainchild is back home

lunake

Posts: 800

#5698 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Voi hyvää päivää freetukasvattajan kanssa... *whaat**senkin*

Miten voi ihminen olla noin perkeleen vaurio?!?!?! *ding*
Taitaa mamma olla vähän enemmänkin päästään vialla.... *poks*
Kyllä, nyt kaduttaa että juuri HÄNELTÄ hankin pienokaiset. *eiei*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avernian

Posts: 7,451

#5700 • • Avernian Kerettiläinen

lunake, 30.10.2006 19:51:
Voi hyvää päivää freetukasvattajan kanssa... *whaat**senkin*

Miten voi ihminen olla noin perkeleen vaurio?!?!?! *ding*
Taitaa mamma olla vähän enemmänkin päästään vialla.... *poks*
Kyllä, nyt kaduttaa että juuri HÄNELTÄ hankin pienokaiset. *eiei*



Mitäs se on tehnyt?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*