Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,637,423 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9961 • • Hitchhiker

larzizi, 25.1.2008 14:02:
Paskassa kunnossa olevat tiet. On helvetin hienoa yrittää fillaroida kouluun, kun eilisiä loskapaskoja ei ole aurattu pois ja ne on jäätynyt tien pintaan. Ei muuten mitään, mutta kun tie ei ole enää mistään kohtaan tasainen, kun eiliset renkaan- ja kengänjäljet on jäätyneet. En koe asuvani mitenkään korvessa, mutta siltikään noita tiettyjä teitä ei IKINÄ aurata tai hiekoteta. En edes jaksaisi narista, jos mun olisi mahdollista kiertää kouluun tai keskustaan jotain toista reittiä, joka olisi edes puoliksi aurattu. Ja tuota samaa reittiä kulkevat 95% samalla ja viereisellä asuntoalueella asuvista ihmisistä, jotka haluavat kouluun tai keskustaan.

Nimim. koulumatkan fillarointiin meni aamulla kolme kertaa sama aika mitä normaalisti ja takaisin en uskaltanut enää pyöräilläkään, kun aamuisia kulkukelvottomia alamäkiä ei pystynyt fillaroimaan ylös.



Saman totesin itse myös aamulla, taloyhtiön pihassa oli ihan turha edes kuvitella hyppäävänsä fillarin selkään ja tuo vaivainen kilometrin matka töihinkin oli "hieman" tuskallinen. Autotiet taasen olivatkin paremmassa kunnossa, mutta meneppäs sinne pimeässä ajamaan ja odottamaan jotakin takaata tulevaa rekaa. Nähtävästi kävely- / pyöräteiden kunnossapito on jokseensakin retuperällä, vaikkakin nyt päivällä oli jo sepeliä ilmestynyt tielle. Mutta eihän tuo sepeli paljoa auta, jos se on siellä jäätyneiden kengänjälkien sisällä (+kuulalaakeri-ilmiö sepelillä, hiekkaa perkele).
katjastina

Posts: 398

#9962 • • Edited katjastina magnets and miracles
Mua ärsyttää aivan sairaasti ihmiset, jotka on liikenteessä kipeinä ja aivastelee. menisivät kotiin sairastamaan*eiei*
alphamagic

Posts: 3,628

#9963 • • alphamagic
minä.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

gerry

Posts: 979

#9964 • • gerry
Ihmiset jotka muuttavat keskustaan jotta pääsevät valittamaan meluhaitoista*igor*

--
by B.C.S

anis

Posts: 2,451

#9965 • • anis
Työpaineita.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Dave

Posts: 1,750

#9966 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Naapurit. On se nyt saatana kumma kun ei saa nukkua rauhassa, vittu.*dissaa**grr**grr**toktok**toktok**senkin**poks*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Paperino

Posts: 458

#9967 • • Paperino Sam-El
Ensin kutsutaan (entisten) kavereiden bileisiin Turkuun dj:ksi esiintymään (ilmoitin, että soitan vain trancea yms). Kymmenen minuutin jälkeen pyydetään Spice Girlsia, Boten Annaa ja Hurriganesia. Vaikeaa on soittaa, kun ei ole. Tunnin jälkeen aletaan jo uhkailla turpaanvedolla, jos en lopeta "yksitoikkoisen jumputuksen" soittamista (soittolistalla mm. Eternal Love, Madras, Who Will Find Me, Lonely ja Don't Belong). Kahden tunnin jälkeen alkoi olla jo niin vihamielinen tunnelma, että katsoin parhaaksi lopettaa. Onneksi sitten tanssilattiakin heräsi eloon, kun jostain löytyi Spice Girlsin cd. Kiitos, kun sain ajaa 400 kilometria, maksaa bensat, roudata läppäri, mikseri+soittimet (mulla on sellainen all-in-one-vempele) ja cd:t, ja sitten sain vain haukut päälleni, kun ei löydy MTV-hittimusaa. Ei tarvitse pelätä, että niiden "kavereiden" iltamiin enää menisin.
Paperino

Posts: 458

#9968 • • Paperino Sam-El

mayah, 27.1.2008 08:05:

Mua pyydetään kans ns. "arkiystävien" synttäreille yms. soittamaan keskimäärin kaks-kolme kertaa vuodessa ja tähän asti oon kieltäytyny aina ja tuun aina kieltäytyy.



Arvelin, että ilta saattaa tuollaiseksi mennä, mutta koska tuo oli ensimmäinen mahdollisuus (dj-laitteeni ostin viime heinäkuussa) päästä soittelemaan oman kerrostaloasunnon ulkopuolella, halusin päästä kokeilemaan, miten homma sujuu kovemmalla äänenvoimakkuudella. Pääsin myös testaamaan uusia -20dB-korvatulppiani, jotta voiko niitä käyttää ollenkaan beatmatchaamiseen. Hyvin toimivat, joten siinä suhteessa olin tyytyväinen. Muuta hyvää koko illasta ei sitten jäänytkään muistoihin. No, seuraava "keikka" ei ainakaan toivottavasti voi olla paskempi.
Peppi

Posts: 397

#9969 • • Peppi Pepe The Journalist
Hukassa oleva passi! Pitääkö *piip* just tällä hetkellä kadottaa se?!!

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

larzizi

Posts: 1,661

#9971 • • larzizi
Oma saamattomuus. Kovasti on pitänyt tehdä tänään vaikka mitä. Saldo: 0!

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#9972 • • sapeli jokukukamikä?
Se kun allergia iskee tähän aikaan *hmph* Tässä sitä nyt odotellaan että lääke alkaa vaikuttamaan, jos vaikka jossain 1:30 - 2:00 pääsis nukkumaan *nukkuu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tiia

Posts: 352

#9973 • • Tiia
Koneelta katos kaikki mitä oon ladannu ja tallentanu viime viikon aikana. Koulutehtäviä, biisejä, 10 ohjelmaa.. *eikä**grr**dissaa*
RiD

Posts: 2,817

#9974 • • RiD Nukemi
Työt, ei malttais millään tälläsen viikonlopun jälkeen :F

--
*super* *possu*

Trixie

Posts: 1,342

#9975 • • Edited Trixie
Saatoinpa aiheuttaa tuossa firmalle yhdet isot kaupat koskien kaikkia HOK-elannon myymälöitä ja saattapi olla etten itse kostu siitä mitään, firma tosin nettoaa kaupasta monta kymmentä tuhatta *grr* katotaan mitä tapahtuu ja jos ei ropoja mulle tipu ni liittoon käypi tieni *hmph*

--
face your fears and live your dreams

Foxmagon

Posts: 1,329

#9976 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Siimahännän metsästäminen uunin takaa kiireessä. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

tiiplis

Posts: 1,043

#9977 • • tiiplis also available in sober
Soittaa erään laitteen tukeen jossa sulle lässytetään erittäin alentuvalla äänensävyllä ihan kuin olisit 3-vuotiaan tasolla. Ja sit se, kun jälkikäteen kuulee että kyseisen tuen olisi pitänyt vittuilun sijaan ihan kiltisti vaan auttaa mua koska kyseessä on liisatut laitteet.

Että hoovee vaan enkä tarkoita hyvää viikonloppua... *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

Sallakat

Posts: 2,220

#9978 • • Sallakat jungle, baby !
vois olla enemman toita kun tanne toimistolle raahauduin viela suht aikaseen. kerrankin kun voisin syoda lounaan niin lounaaksikin on jotain makkarakeittoa ym tyhmaa.
Peppi

Posts: 397

#9979 • • Peppi Pepe The Journalist

Peppi, 27.1.2008 21:49:
Hukassa oleva passi! Pitääkö *piip* just tällä hetkellä kadottaa se?!!


Oujee. Huomiseks sain uuden 80 eurolla. Lupatäti kaivoi verta nenästään viisastelemalla, et "kannattaa tulla aamulla, niin ei ole ruuhkaa ja passinkin saa varmasti seuraavana päivänä". JOO, ehkä olisinkin tullut, jos olisin voinut?! Fakin idioootti.

Hmm... Olin paikalla kello 15.30, ja mesta menee kiinni 16.15. Odottelin kiltisti semmoset pari tuntia, jonka jälkeen tää leidi kommentoi mun "myöhäistä" ajankohtaa tulla hakee pikapassia. Niinku what?! Onks se niiden asia antaa palautetta asiakkaille vai toisinpäin? Miks koko mesta on auki vartin yli neljään, jos on noin ylivoimaista palvella asiakkaita.

Asiakaspalvelua parhaimmillaan JA ite käytetään aikaa juoruiluun duunikamujen kanssa. *eiei*

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Kit^

Posts: 798

#9980 • • Kit^ ihme höpöttäjä
lukukausimaksut ulkomaisissa yliopistoissa.. *dissaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..