Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,637,093 views

crissy

Posts: 1,958

#12101 • • crissy
Autonovet kaikki jäässä.... ja se silikonipuikko joka pitäs estää et "muka" ei jäädy on ihan vitusta...
Miinapiina

Posts: 3,494

#12102 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 18.11.2008 08:26:
Autonovet kaikki jäässä.... ja se silikonipuikko joka pitäs estää et "muka" ei jäädy on ihan vitusta...



hei, mä kärsin noista samoista ongelmista viime talvena (ja sitä edellisenä myöskin)... pösöstä jääty ain kuskin ovi, ei muuta ku apparin puolelta sisää ja useesti perä edellä viel käsijarruun LOL *lmao* (ei naurattanu sillon) nykyses autos jäätyy vaan kuskin ovi, kait siin on ne tiivisteet jotenki *ituillaan (ei voi varmaks sanoo, en o autokässäri)

sisätilanlämppäri rocks *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#12103 • • Edited crissy

Miinapiina, 18.11.2008 08:30:
---
crissy, 18.11.2008 08:26:
Autonovet kaikki jäässä.... ja se silikonipuikko joka pitäs estää et "muka" ei jäädy on ihan vitusta...

---


hei, mä kärsin noista samoista ongelmista viime talvena (ja sitä edellisenä myöskin)... pösöstä jääty ain kuskin ovi, ei muuta ku apparin puolelta sisää ja useesti perä edellä viel käsijarruun LOL *lmao* (ei naurattanu sillon) nykyses autos jäätyy vaan kuskin ovi, kait siin on ne tiivisteet jotenki *ituillaan (ei voi varmaks sanoo, en o autokässäri)

sisätilanlämppäri rocks *aplodit*



eilenaamulla oli kaikki ovet umpijääs.. kiva siin miettiä et milläs helvetillä tonne ny pääsee. Onneks sain kuskinpuoleisen oven auki ja likka etupenkille.

Autosta hajos takaluukku*igor* tai se lukko. Ens viikolla soittoa korjaamolle et mitä maksaa+ katsastus päälle PLUS tulevat mahdolliset huoltokustannukset.


Nii ja vielä vituttaa noi katsastusten hinnat... Miksei voisi olla enemmän tasoa "joensuussa halvimmillaan sai 9e katsastuksen" täälä maksaa yli 65e
tiiplis

Posts: 1,043

#12104 • • tiiplis also available in sober
Netistä tilattu tuote saapui ja se piti hakea tullista. Pakettikortissa luki että palvelemme ma - pe 8.00 - 16.15. Lahden tulli sijaitsee hevonperseessä kaupungin rajalla joten autottomana jouduin järjestämään sinne kyydin (bussillakin olisi päässyt mutta sitten en olisi ehtinyt töihin ja sitäpaitsi Lahden bussitaksat on ihan ryöstöä). Sovin myös töissä että tulen vasta yhdeksäksi. Menen tulliin. Siellä ei näy ketään. Seinällä on lappu jossa lukee "koulutus tiistaisin klo 8.00 - 9.00". Kysyn neuvonnasta saisinko pakettini. Neuvonnan sinänsä ystävällinen täti sanoo, että kaikki ovat palaverissa joka päättyy yhdeksältä. Sanoin että minun pitää olla töissä yhdeksältä, että katsotaan joku toinen kerta.

Miksi helvetissä pakettikortissa lukee että palvelemme ma - pe klo 8.00 - 16.15 jos kerran tiistaisin klo 8 - 9 ei palvella??????? Onko valtion virastojen tyypeillä todellisuudentaju niin hämärtynyt ettei tule mieleen että jotkut joutuvat olemaan töissä?

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#12106 • • Freja Sihteeri
Ku muutenkin paska päivä, ni si viel tulee jotai tyhmii juttui mistä tulee entistä pahempi olo.
Epäoikeudenmukaisuus ftw.
Vittu ku saa ees puhua tääl enää ni joku o sanomas jotai.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#12107 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Äargh! Kirjotin äsken pitkään ja ajatuksella yhden postauksen ja kas! kun olin saanut sen paria sanaa vaille valmiiksi niin se katosi jäljettömiin. Piti vain rullata sivua ylöspäin; ei ollut ensimmäinen kerta tällä koneella. Jostain syystä, kun käytän poikiksen konetta ja tässä keskellä olevaa kosketusaluetta hiiren sijasta niin tuntuu että tää tekee ihan omiaan välillä. Omalla koneella näin ei ole käynyt. Ja oon jo niin tottunut tohon koneen hipeltämiseen etten ehdoin tahdoinkaan voi käyttää hiirtä. Mörgh.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#12109 • • Fuzzy Guest
On ärsyttäny kyllä aina tää juttu ihan suunnattoman paljon!
Nyt se vaan kärjisty niin moneen otteeseen viime vkolla että nyt on pakko avautua.

Meillä on töissä ihan mielettömän mukavaa ja sekalaista porukkaa. Monesta eri maasta yms. Niin kiva mennä aina töihin jaa blaa blaa blaa.
No aina välillä me päätetään että olis kiva lähteä vklo isolla porukalla ulos! Viime viikolla sitte ajateltiin että kun tyttöjä oli lähdössä niin paljon ja vaan yksi mies, että tarvitaan lisää kundeja mukaan joten tietty lähettiin sitte kyselemään niiltä.
Jokainen kundi joka sielä on töissä on varattu. TIEDÄN sen ja Kaikki tietää sen koska TYTTÖYSTÄVÄ pitää mainita JOKA lauseessa! Ihan sama!! Mutta se että esimerkiksi nyt minä menen kysymään niiltä että Tahtoisitko lähteä meidän kanssamme ulos lauantaina EI(!!) tarkota sitä, että MENISITKÖ KANSSANI NAIMISIIN tai että MÄ RAKASTAN SUA!!
Siis niin tossuja kaikki!! Jokaisella oli jotain muuta menoa... öö... Sisko tulee kylään... ööö.. kokeet tässä "lähi päivinä"... Ja yksikään niistä ei varmasti ole eläissään lukenu kokeisiin.
Ja ykski kundi ei ole edes MOIKANNUT mua sen jälkeen! Niin jäihin se meni!! Mua ihan naurattaa tää juttu toisaalta:DD Miten voi joku mennä noin paskaks tollasesta xDD
hahhaha... aluks oli vähä negis fiilis mut nyt aika posis*nauru* ei hel... unbelievable!
larpap

Posts: 402

#12110 • • larpap UG
Uni vaikeudet. Kiva mennä makaa tohon sänkyyn 2h eikä tuu uni vaikka kuinkka koittas psyykkaa.... Keksin nytkin jonkun asian tossa maatessani, pari tuntia... Eli vois koittaa jos uni tulisi parremmin. Kuuntelemalla SPEEDCOREA.....
larpap

Posts: 402

#12111 • • larpap UG

Fuzzy, 20.11.2008 01:36:
On ärsyttäny kyllä aina tää juttu ihan suunnattoman paljon!
Nyt se vaan kärjisty niin moneen otteeseen viime vkolla että nyt on pakko avautua.

Meillä on töissä ihan mielettömän mukavaa ja sekalaista porukkaa. Monesta eri maasta yms. Niin kiva mennä aina töihin jaa blaa blaa blaa.
No aina välillä me päätetään että olis kiva lähteä vklo isolla porukalla ulos! Viime viikolla sitte ajateltiin että kun tyttöjä oli lähdössä niin paljon ja vaan yksi mies, että tarvitaan lisää kundeja mukaan joten tietty lähettiin sitte kyselemään niiltä.
Jokainen kundi joka sielä on töissä on varattu. TIEDÄN sen ja Kaikki tietää sen koska TYTTÖYSTÄVÄ pitää mainita JOKA lauseessa! Ihan sama!! Mutta se että esimerkiksi nyt minä menen kysymään niiltä että Tahtoisitko lähteä meidän kanssamme ulos lauantaina EI(!!) tarkota sitä, että MENISITKÖ KANSSANI NAIMISIIN tai että MÄ RAKASTAN SUA!!
Siis niin tossuja kaikki!! Jokaisella oli jotain muuta menoa... öö... Sisko tulee kylään... ööö.. kokeet tässä "lähi päivinä"... Ja yksikään niistä ei varmasti ole eläissään lukenu kokeisiin.
Ja ykski kundi ei ole edes MOIKANNUT mua sen jälkeen! Niin jäihin se meni!! Mua ihan naurattaa tää juttu toisaalta:DD Miten voi joku mennä noin paskaks tollasesta xDD
hahhaha... aluks oli vähä negis fiilis mut nyt aika posis*nauru* ei hel... unbelievable!





Soita mulle!!! Mä lähen ihan heti baariin millon vaan.... Ps. Perjantait ja launtait on suht kiireisiäpäiviä....
MRC

Posts: 1,346

#12112 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Vitun kiinalaiset tullivirkailijat osaa ees englantii

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Jinx

Posts: 2,615

#12113 • • Jinx Superfeminine
Sateenvarjohuitojat *grr*

--
Pyllykkä

tir

Posts: 951

#12114 • • tir
yllättävä, erittäin huonoon saumaan osuva vapaaviikonloppu *igor*
crissy

Posts: 1,958

#12115 • • crissy
Päivi Räsänen ja sen idioottimaiset laukaisut..

"Tuotteiden hintoja pitäisi nostaa sunnuntaisin että ihmiset jotka haluavat sunnuntaisin ostoksille niin tulisi myös maksaa siitä"

ei saatana... Miten toi vosu kuvittelee et kaupat ton toteuttaa??

Ja muka lääkäri ammatiltaan*justjoo* ja se älykkyysosamäärä oli??
ValaX

Posts: 3,891

#12116 • • ValaX

crissy, 23.11.2008 10:24:
Päivi Räsänen ja sen idioottimaiset laukaisut..

"Tuotteiden hintoja pitäisi nostaa sunnuntaisin että ihmiset jotka haluavat sunnuntaisin ostoksille niin tulisi myös maksaa siitä"

ei saatana... Miten toi vosu kuvittelee et kaupat ton toteuttaa??

Ja muka lääkäri ammatiltaan*justjoo* ja se älykkyysosamäärä oli??



Sellanen dokumenttihan on olemassa kun "Michael Jacksinin mieli", niin vastaavanlaisen vois tehtä myös Päivi Räsäsestä. Siinä tutkittaisi tätä hänen vinksahtanutta käyttäytymistänsä. Kaikkihan sen muijan pääkopassa ei voi olla kohdallaan...
crissy

Posts: 1,958

#12117 • • crissy

VaLa, 23.11.2008 10:47:
---
crissy, 23.11.2008 10:24:
Päivi Räsänen ja sen idioottimaiset laukaisut..

"Tuotteiden hintoja pitäisi nostaa sunnuntaisin että ihmiset jotka haluavat sunnuntaisin ostoksille niin tulisi myös maksaa siitä"

ei saatana... Miten toi vosu kuvittelee et kaupat ton toteuttaa??

Ja muka lääkäri ammatiltaan*justjoo* ja se älykkyysosamäärä oli??

---


Sellanen dokumenttihan on olemassa kun "Michael Jacksinin mieli", niin vastaavanlaisen vois tehtä myös Päivi Räsäsestä. Siinä tutkittaisi tätä hänen vinksahtanutta käyttäytymistänsä. Kaikkihan sen muijan pääkopassa ei voi olla kohdallaan...




Kannatan!!!
Lost-Soul

Posts: 3,107

#12118 • • Lost-Soul los pallos

crissy, 23.11.2008 10:24:
Päivi Räsänen ja sen idioottimaiset laukaisut..

"Tuotteiden hintoja pitäisi nostaa sunnuntaisin että ihmiset jotka haluavat sunnuntaisin ostoksille niin tulisi myös maksaa siitä"

ei saatana... Miten toi vosu kuvittelee et kaupat ton toteuttaa??

Ja muka lääkäri ammatiltaan*justjoo* ja se älykkyysosamäärä oli??


Murossa jo kerettiin keksimään jotain paljon parempaa...

rasanenrinnat.jpg

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

RiD

Posts: 2,817

#12120 • • RiD Nukemi
Muanantai.

--
*super* *possu*