Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,636,175 views

noena

Posts: 3,138

#12121 • • noena first breath after coma
Se että en vaan tajuu tota ajastin-systeemiä mikä on noissa duunin lämpötolpissa *ding* *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

plink

Posts: 1,405

#12122 • • plink team paska
valkosta paskaa vaan tulee ja tulee, eikä loppua näy. lisäksi tuulee siten, että lumi työntyy kaula-aukosta sisään suoraan persereikään.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

alphamagic

Posts: 3,628

#12123 • • alphamagic

crissy, 23.11.2008 10:24:
Päivi Räsänen ja sen idioottimaiset laukaisut..

"Tuotteiden hintoja pitäisi nostaa sunnuntaisin että ihmiset jotka haluavat sunnuntaisin ostoksille niin tulisi myös maksaa siitä"

ei saatana... Miten toi vosu kuvittelee et kaupat ton toteuttaa??

Ja muka lääkäri ammatiltaan*justjoo* ja se älykkyysosamäärä oli??



Päivä "Päkä" Räsänen on kyl yks maailman rasittavimpia ihmisiä oon niin samaa mieltä!!
En ikinä unohda myöskään sitä kun se muinnoin taannoin rinnasti homot sikoihin ja totes et ne kuuluis kaikki samaan karsinaan *lmao* Jotain rotia nyt sentään oikeesti! *pökr*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

crissy

Posts: 1,958

#12125 • • crissy
tuli palkkanauha ja ihmettelin et kun oli noin pieni.

no laskin et mulla olis ollu työtunteja 129,5 kalenterin mukaan ( johon oon merkinny kaikki työtunnit ja muuttuneet työajat.) palkkanauhas oli työtunteja 117*grr**grr**grr*

no ei siin mitään onhan noi laskijatkin vain ihmisiä mutta kun toi korjataan vasta seuraavaan palkkaan niin se ei auta nyt!!
Wiko

Posts: 185

#12126 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Ärsyttää kun nännit on taas niin kipeenä vknlopun tanssahtelutuokion jäljiltä että vaikeuksia pitää ees paitaa päällä...Argh!
Takyon

Posts: 2,945

#12127 • • Takyon Möwkö

Wiko, 24.11.2008 18:39:
Ärsyttää kun nännit on taas niin kipeenä vknlopun tanssahtelutuokion jäljiltä että vaikeuksia pitää ees paitaa päällä...Argh!



Kuuluuks sun tanssiliikkeisiin nännirenkaiden repiminen ja vääntely vai miten sä oot saanu tanssimalla nännit kipeeksi? *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Wiko

Posts: 185

#12128 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin

Takyon, 24.11.2008 19:25:
---
Wiko, 24.11.2008 18:39:
Ärsyttää kun nännit on taas niin kipeenä vknlopun tanssahtelutuokion jäljiltä että vaikeuksia pitää ees paitaa päällä...Argh!

---


Kuuluuks sun tanssiliikkeisiin nännirenkaiden repiminen ja vääntely vai miten sä oot saanu tanssimalla nännit kipeeksi? *nauru*



Enhän mä muuta teekkään joratessa kun hipelöin nännejäni *pepsodent*
Nasutin

Posts: 265

#12129 • • Nasutin
Yksinäisyys, ja sen tuomat murheelliset ajatukset.

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Freja

Posts: 8,775

#12130 • • Freja Sihteeri
mun hiukset. Argh! *igor* *toktok* *grr*
No, enää viikko ni niistä lyhyemmät että napsahtaa vallan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#12131 • • Heli vai kuka se oli
oon leikannu otsiksen vinoon. not in the good way.
nyt joudun sutiin sen pinneillä ylös, voi pientä poloa.

--
ei se väärin ole.

Lyylikki

Posts: 2,975

#12132 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Wiko, 24.11.2008 18:39:
Ärsyttää kun nännit on taas niin kipeenä vknlopun tanssahtelutuokion jäljiltä että vaikeuksia pitää ees paitaa päällä...Argh!



Katoin eilen krapulaleffana just ton "Run fatboy run"in ja siinä se vetäs ennen maratonia nänneihin liukkaria, että kannattaa sunkin koklaa. Myös vanhakikka eli laastari toimii...
MissKoo

Posts: 1,289

#12133 • • MissKoo
Suomen ilmasto. Helsingin 'talvi'. Siis voi ällötys, miten inhottavaa on kulkea aina lahkeet märkinä ja sukat kastuu heti. Yritin etsiä goretex -kenkiä, mutta ne mallit oli tarkoitettu ehkä noin parikymmentä vuotta vanhemmille daameille *nauru*

Pitäis olla siis kumpparit, joissa on sellaset piikit pohjissa, ettei kaadu. Oispa tyylikäs.
Miinapiina

Posts: 3,494

#12134 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Heli, 24.11.2008 22:39:
oon leikannu otsiksen vinoon. not in the good way.
nyt joudun sutiin sen pinneillä ylös, voi pientä poloa.



*lohduttel*

--
pinkki on pop!!!

Takyon

Posts: 2,945

#12135 • • Edited Takyon Möwkö
Ostin tollasen pikku härpäkkeen jota olen kaivannut jo pidemmän ajan, mutta siinä oli eräs omituinen toiminto joten päätin avata kuoret ja katsoa josko saisin uusilla hyppylangoilla poistettua erään kytkimen toiminnasta. Erinäisten toimenpiteiden jälkeen lopputulos oli sitten se että koko vempain meni roskiin *igor*

Onneks ei maksanu kuin 5e eikä nyt niin hirveesti ärsytäkään vaikka ärsyttääkin :D

No ehkä mä voisin ostaa uuden mikrokytkimen ja laittaa kasaan mut en jaksa kiinnostua..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,775

#12136 • • Freja Sihteeri
juuri tällä hetkellä eksä ja sen idioottimainen toiminta, voi kyllä et muuten vituttaakin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#12137 • • Edited RiD Nukemi
Vittuku joka viikonloppu on jotain kissanvitunristiäisiä mihin pitää osallistua ja juoda ittesä taas hengiltä ja voi helvetti että ahdistaa jo tämänkin viikon sunnuntai/maanantai etukäteen. *känni**eiei*

edit. onneks on hyvä seura.

--
*super* *possu*

Kon-tiki

Posts: 1,936

#12138 • • Kon-tiki The Unsinkable

RiD, 26.11.2008 11:12:
Vittuku joka viikonloppu on jotain kissanvitunristiäisiä mihin pitää osallistua ja juoda ittesä taas hengiltä



Whaat, juodaaks Dublinissakin viinaa
RiD

Posts: 2,817

#12139 • • RiD Nukemi

Kon-tiki, 26.11.2008 11:51:
---
RiD, 26.11.2008 11:12:
Vittuku joka viikonloppu on jotain kissanvitunristiäisiä mihin pitää osallistua ja juoda ittesä taas hengiltä
---


Whaat, juodaaks Dublinissakin viinaa



ei tietenkään *pepsodent*

--
*super* *possu*

wiwi

Posts: 1,575

#12140 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Aivan käsittämätön vitutus ties vaikka kuinka monetta päivää putkeen.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.