Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,844 views

mariq

Posts: 2,154

#12141 • • mariq
Tää jatkuva väsymys *haukottel* *igor*
Tänään kymmeneltä nukkumaan kiitos.. *nukkuu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

[Siru]

Posts: 259

#12142 • • Edited [Siru]
kusihätä iskee aina huonoon aikaan!!

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Janisa

Posts: 2,226

#12143 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Hämeenlinnan ykssuuntaset! *grr*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jinx

Posts: 2,615

#12144 • • Jinx Superfeminine
Räntäsade *igor*

--
Pyllykkä

Infinitee

Posts: 272

#12145 • • Infinitee
Opiskelumotivaatio on tuolla lattian tasolla..
Hitchhiker

Posts: 1,754

#12146 • • Edited Hitchhiker
Koko viikon ajan olen jostakin kumman syystä herännyt yöllä katsomaan kelloa ja aina samaan aikaan. Alkuviikosta tuli heräiltyä useammin ja väsymys alkaa olemaan aikamoinen (väsyttää jo nyt). Toivottavasti tämä yö menisi paremmin ja saisi nukuttua kunnolla, ilman että herää syyttä keskellä yötä *toktok*.

Kelikin on perseestä, voisi se kunnon talvi tulla ettei tarvitse taas sateessa kuljeskella läpi vuoden.
Avatar
#12147 • • Equalizer Guest
tuo jää tuolla tiellä. pitääkin olla kävelemisen niin vaikeaa köpöttelyä ulkona*igor*
Avatar
#12148 • • Muussika Guest
Kyllä ärsyttää aika helvetisti se, että olen laittanut vuositulorajani jo valmiiksi hieman yläkanttiin, olen kesällä vielä nostanut sitä, kesän jälkeen soittanut verotoimistoon nostaakseni sitä varmuuden vuoksi vielä lisää, mutta sieltä sanottiin, että pärjäisin loppuvuoden 10 % veroprossalla, vaikka saisin 2500 e joka kuukausi (jota en siis saa, mutta laitan mielummin yläkanttiin kuin alakanttiin).

Noh, en sitten nostanut kesän jälkeen veroprossaa, kun se jo valmiiksi oli yli puolet tuosta tarjotusta, ja nyt mun liksastani on otettu puolet veks! Ihan helvetin kiva saada joulua vasten kokonaiset 1000 euroa tekemästäni kolmivuorotyöstä, joka ei todellakaan ole helpoimmasta päästä fyysisesti eikä psyykkisesti. Voi saatana mä sanon, ite olen tarkka ja aktiivinen verotuksieni suhteen, ja nyt joku on sitten mennyt kämmäämään hommat meikäläisen puolesta.

*grr*

Nyt sit soittelemaan ties minne, mähän en helevetti odota vuoden 2009 veronpalautuksia. *dissaa*
Heli

Posts: 1,489

#12149 • • Heli vai kuka se oli
No pikkusen AMk-hakutoiminta ärsyttää.
Mulle sanottiin hakutoimistosta, että olen varasijalla 3.
Kirjeessä kuitenkin kerrotaan, että olen sijalla 73. Että missä mahtaa olla kämmi käynyt, siitä otan huomenna selvää.
Ja mä kun ehin jo liputtaa..

--
ei se väärin ole.

wiwi

Posts: 1,575

#12150 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Hitchhiker, 27.11.2008 17:46:
Koko viikon ajan olen jostakin kumman syystä herännyt yöllä katsomaan kelloa ja aina samaan aikaan...


Se on yleensä merkki stressistä, jos herää aina samaan aikaan. Useimmilla taitaa ajoittua siihen aamuyöhön. Ja tietenkin jo se heräily/huonot unet itsessään alkaa stressata, kun et saa tarpeeksi lepoa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Takyon

Posts: 2,945

#12151 • • Takyon Möwkö
Siis niinku mitä vit..? Mä viikko kaks sitten asensin koneelle tuon Left 4 Dead demon enkä tehny sille mitään, en siis jaksanu kokeilla sitä mut nyt kun sitten vihdoinki päätin kokeilla niin tulee vaan ilmotus että "Pelin Left 4 Dead Demo lukittu kopio on jo asennettu tietokoneeseesi. Osta peli nyt ja pääset pelaamaan heti".

Siis tuossako oli joku aikarajoitus riippumatta siitä onko sitä kertakaan käynnistetty? Vähän perseestä.. En varmasti osta, edes vittuillakseni en osta..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#12152 • • Hitchhiker

wiwi, 28.11.2008 11:15:
---
Hitchhiker, 27.11.2008 17:46:
Koko viikon ajan olen jostakin kumman syystä herännyt yöllä katsomaan kelloa ja aina samaan aikaan...

---

Se on yleensä merkki stressistä, jos herää aina samaan aikaan. Useimmilla taitaa ajoittua siihen aamuyöhön. Ja tietenkin jo se heräily/huonot unet itsessään alkaa stressata, kun et saa tarpeeksi lepoa.


No asia taitaa tuon kautta selvitäkkin jo, ollut ihan kohtalaisen stressaava viikko ja asioita ei näemmä osaa edes itse aina yhdistää toiseen. Tosin viime yönä uni tuli jo paremmin, mutta väsymys oli sitäkin hirveämpi aamulla ja se kiukku, kun piti herätä aikaiseen aamuun. Työkaverikin sanoi aamuulla, ettei uskaltanut sanoa edes huomenta kun olin niin kiukkuisen ja väsyneen näköinen (minusta nuo näkee helpolla, onneksi).

Toivottavasti viikonloppu tuo tullessaa pidemmät unet ja stressikin katoaa vapaiden myötä.
ravec

Posts: 1,102

#12153 • • ravec
Asiakkaan nauha-asema takkuuaa.....vois muuten lähteä kotiin *perk*
Takyon

Posts: 2,945

#12154 • • Takyon Möwkö
Tupakoijat jotka eivät ymmärrä yhteisiä sääntöjä. *tun pässit *toktok*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Liina

Posts: 161

#12155 • • Liina Ratamurmeli
Olin ihan hyvällä tuulella koko aamun kunnes yks duunikaveri tuli pilaa hyvän fiiliksen ärsyttävällä kommentilla. Koko aamun olin tehny yhtä juttua ja vähän pidin taukoa lukemalla netistä mm. uutisia ja sit tää yks just sillon kulkee tosta mun ohi ja kysyy "ootsä yhtään kerenny kattoo sitä juttuu...?" Ärsyttävää! *senkin**toktok*
JaUHomAto

Posts: 395

#12156 • • JaUHomAto väärä nimi
tänään oli tos äsken 2h ryhmätöit, on meinaa todella turhauttavaa roudaa kaikki materiaalit mukaan, ku muut ryhmän jäsenet ei ilmaannu tunneille, eikä viitti enää vaihtaa ryhmääkään, ku on jo nii pitkälle tehny tätä*senkin**dissaa*
Josssu

Posts: 506

#12157 • • Josssu
Joku vanha mies tuli eilen baarissa kysymään, että myynkö hänelle seksiä. Mitä helllllvettiä.
Sain pienet raivarit. *poks*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#12158 • • Hitchhiker
Se kun kirjaudun töissä tietokoneelle (koneet ovat yleiskoineita, eli kaikille tarkoitettuja), niin joku onnistuu lukitsemaan oman acconi ja joudun vähintään kerran viikossa siitä soittamaan IT:lle.

Tänään kävi taas vaihteeksi näin ja muijjat vittuilee vieressä kun acco on taas lukossa, saatanan vanhat ämmät jotka itse juuri ja juuri pystyvät lukemaan sähköpostia viitsivät vittuilla. Nyt loppui omalta osalta heidän auttaminen jokaisessa pienessäkin käyttäjäongelmassa, jos saa toisen päivän menemään päin persettä niin antaa olla vaikka hyvää hyvyyttäni olen auttanut *igor*.

Pienillä asioilla voi tehdä hyvää tai pahaa, valitkoot seuraavaksi suoraan IT:n numeron ja soittakoot tekniselle ryhmälle ongelmatilanteissa.

[END OF VUODATUS]
sapeli

Posts: 11,768

#12159 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Liian vähän aikaa... Eilen oli kyl kivaa ystävän kanssa kaupungilla, mutta kun pääsin kotiin niin ei siinä paljoa muuta ehtinyt tekemään kuin kokkaamaan ja syömään ja sit nukkumaan - ja olis voinu enemmänkin nukkua. Tänään töistä suoraan hammaslääkäriin, ja sieltä suoraan pelaamaan roolipeliä - kivaa kyllä, mutta ei niin kivaa väsyneenä, kun ei aivosolut jaksa liikkua (ja olen vielä GM). Sieltä yleensä pääsen vasta yhdentoista aikaan kotiin, eli suoraan nukkumaan, ja sitten vielä huominen työpäivä ja sen jälkeen taas hammaslääkäri, sitten vasta pääsen kunnolla lepäämään ilman kelloherätystä.

Väsyneenä helposti ärsyttää kaikki asiat, ja mua ainakin masentaa väsyneenä tieto, että siitä väsymyksestä ei tule pääsemään eroon pitkään aikaan. *uuh*

Edit: nii, ja sekin ärsyttää että kun pitkästä aikaa on lähdössä bilettämään niin näyttää tulevan koko ajan takaiskuja - kun oli ollut tietty mielikuva siitä millä porukalla ollaan liikenteessä ja suunnilleen miten se ilta menee, on nihkeää kun suunnitelmat muuttuu. No, on meitä silti kiva porukka liikkeellä, mutta nyt on isompi osuus sattumankaupalla miten viikonloppu menee.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

crissy

Posts: 1,958

#12160 • • crissy
no nyt se etten saa kuulumaan macilla jouluradioo...