Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,521 views

Jna

Posts: 613

#6041 • • Jna
Töihin meneminen.

Ja henkilöt, jotka ei vaan tajuu lopettaa vaikka monta kertaa on sanottu..*eiei*
Sssan*

Posts: 651

#6042 • • Edited Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
**tun Välinpitämättömyys!joo hei hei,Hajoonpa sitte tähän *poks* Ärsyttää perkeleeeeeesti!
Kiva olla näin, varmaan sullakin on hauskaa...*dissaa*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Avatar
#6043 • • pipa Guest
Ärsyttää kun mua syytetään kaikista tappeluista, vaikka tappeluihin tarvitaan 2 ihmistä prkl.
Epailija

Posts: 5,636

#6044 • • Epailija Physicist, 2nd class.

pipa, 6.12.2006 12:56:
Ärsyttää kun mua syytetään kaikista tappeluista, vaikka tappeluihin tarvitaan 2 ihmistä prkl.



Jeh. Se, joka on v*ttumainen ja se, jolle ollaan v*ttumainen. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#6045 • • pipa Guest

Epailija, 6.12.2006 13:04:
---
pipa, 6.12.2006 12:56:
Ärsyttää kun mua syytetään kaikista tappeluista, vaikka tappeluihin tarvitaan 2 ihmistä prkl.

---


Jeh. Se, joka on v*ttumainen ja se, jolle ollaan v*ttumainen. ^^

no niinpä.
Jusna666

Posts: 1,447

#6046 • • Jusna666 Diablo
Sanayhdistelmän "Kiitos ja anteeksi" käyttö.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avatar
#6047 • • Annakins Guest
Mä yritän olla kärsivällinen, mutta hitto että mua ärsyttää yksi meidän harjottelija! Ihan kaiken saa vääntää rautalangasta. Argh!
UnityF

Posts: 15,721

#6048 • • UnityF joo just se
sana: ymmärätkö *grr* (varsinkin kun sitä hoetaan kokoajan) *poks*
ei kun en ymmärrä mä oon ihan idiootti *dissaa*
Avatar
#6049 • • Taika Guest
tänään kyllä nyppii vähän kaikki*igor*
hemmetin vapaapäivät keskellä viikkoa sotkee taas kaiken.
tai vaihtoehtoisesti tää ja huominen olisi voinut olla vapaata työnantajan määräyksestä.

mutta kun ei niin ei.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#6050 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
MINÄ ITSE!

Oma nössöys, munattomuus ja saamattomuus varsinkin duuniasioissa..Kysymyksessä on kuitenkin mun elämä ja mun työsopimus.. Mut vittu ei.. "joo-joo"

Ampukaa joku mut..

*toktok*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

kap-pu

Posts: 1,167

#6051 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ärsyttääpi:

- yhä pahenevat unirytmiongelmat ja ilmeisesti nykyään myös huononeva unen laatu. taitaa johtua kuitenkin itsestä
- yleinen välillä itseen iskevä saamattomuus

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

asdf

Posts: 3,155

#6053 • • asdf
Äägh en tajuu tota Espanjan matkamainosta, missä hoetaan "Hiekka.. hiekka.. hiekka.. hiekka.. PAELLA!" Ärsyttävää, haluun tietää mitä tolla haetaan! *grr*
Avatar
#6054 • • + Guest

mayah, 7.12.2006 12:26:
Ihmiset, jotka käyttää messengerissä jotain karmeen väristä fonttia, niin et silmät sattuu tai sit jotain tositosi epäselvää kaunokirjoitusfonttia. MIKS OI MIKS? Ärsyttää ku täytyy tehdä töitä sen eteen, että pystyy tulkitsemaan mitä toinen kirjoittaa.



tai sit ihan koko mese ärsyttää *dissaa* sit se aina kaatuu jossain vaiheessa.

onneks on irc <3
vanhus

Posts: 889

#6055 • • vanhus
no ku ei saa millään unta vaik nukuttaa ihan sikana *grr**igor**haukottel**toktok*
Avatar
#6056 • • Taika Guest
kun koko ajan vaan väsyttää*haukottel*
tälläkin viikolla oon keskimäärin nukkunut 10h yössä mutta siltikin tänään oli vaikeuksia päästä sängystä ylös ja ehtiä ajoissa töihin*hmph*

tulisi nyt sitä lunta niin olisi tuolla ulkona edes vähän valoisampaa.
Yallu

Posts: 1,910

#6057 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 7.12.2006 14:40:
MINÄ ITSE!

Oma nössöys, munattomuus ja saamattomuus varsinkin duuniasioissa..Kysymyksessä on kuitenkin mun elämä ja mun työsopimus.. Mut vittu ei.. "joo-joo"

Ampukaa joku mut..

*toktok*



Toi sun munattomuus on täysin ymmärrettävää.. *pepsodent*
Avatar
#6058 • • Equalizer Guest
En oo vielkää saanu yhtä puuttuvaa palkkaa*toktok*
Mellu-

Posts: 4,006

#6059 • • Mellu-
ku pää hajoooo *dissaa* liikaa asioita taas yhtäaikaa :(

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

onni3mk

Posts: 3,973

#6060 • • onni3mk Onni on.
.Tänhetkisen tunnin opettaja: Sitä ei kiinnosta ollenkaan, kuunnellaanko me opetusta. Sitä ei kiinnosta, opettaako se asioita, joita sen pitäisi opettaa vai asioita, joista meillä on erillinen kurssi, kuten värioppi. Se ei myöskään opeta mitään. Se ei edes osaa käyttää powerpointtia. Samalla kun se opettaa meille, se tuntuu opettelevan ite. Kuten nyt digikameran käyttöä.

.Yks nimeltä mainitsematon henkilö, joka saa aina mun sapen jollain kumman syystä kiehumaan.

.Koulun koneet: Näissä ei kaikissa ole samoja ohjelmia, vaikka koneiden pitäisi olla identtiset. Koneet on myös hitaat, joka periaatteessa on ymmärrettävää, kun nää on verkossa keskenään. Tääl myöskin on kaikkee turhaa paskaa, jota kukaan ei poista, koska ei voi tietää tarviiko niitä joku.

.Toi vitun opettaja, joka on jo kerran potkittu pois tästä koulusta ja nyt se on taas täällä, vaikka se ei oo pätevä. Se tosiaan olettaa et me tosta noin vaan ruvetaan tekee hommia jollain ohjelmalla. Ei puhettakaan siitä, et se eka kertois, miten sitä käytetään tai mitä kaikkee sillä pystyy tekemään. Suurinpiirtein antaa manuaalin käteen, jos tarpeeks monta kertaa kysyy, et miten tää toimii. JES.

.Kännykkä. Jos pystyisin, niin vitsi mä vaihtaisin lankapuhelimeen koko roskan.

--
Onni on.