Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,638,265 views

alphamagic

Posts: 3,628

#12081 • • alphamagic
Vähän kaikki just nyt *toktok*
Jos nukkuu kunnon päikkärit ni paree ois olla parempi fiilis illalla.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

FinnRaver

Posts: 240

#12082 • • FinnRaver

MRC, 17.11.2008 09:46:
---
FinnRaver, 16.11.2008 21:28:
Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks. *igor*

---

Tosi reivaaja ei välitä mistää vaatteista vaan tulee mestoille sen MUSAN takia :D



Hehe totta, mut kyl sen huomaa ketkä on niinsanotusti "scenessä" ja ne jotka tulee viettää perus viikonloppua bileisiin. Ei ne vaatteet sitä reiviä tee, mut se et esim. Colorseissa katotaan laittautuneita ku mitäki sirkusfriikkejä ni hieman nyppii... *hih*

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

Umbala

Posts: 769

#12083 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

FinnRaver, 17.11.2008 16:42:

Hehe totta, mut kyl sen huomaa ketkä on niinsanotusti "scenessä" ja ne jotka tulee viettää perus viikonloppua bileisiin. Ei ne vaatteet sitä reiviä tee, mut se et esim. Colorseissa katotaan laittautuneita ku mitäki sirkusfriikkejä ni hieman nyppii... *hih*


No miten niitä sirkusfriikkejä sitten pitäis kattoo? Siellä ne vaan polkee lattiaa, huitoo käsillään minkä kerkiää ja saattavat vielä ulistakkin päälle.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Kon-tiki

Posts: 1,936

#12084 • • Kon-tiki The Unsinkable

Umbala, 17.11.2008 16:46:
---
FinnRaver, 17.11.2008 16:42:

Hehe totta, mut kyl sen huomaa ketkä on niinsanotusti "scenessä" ja ne jotka tulee viettää perus viikonloppua bileisiin. Ei ne vaatteet sitä reiviä tee, mut se et esim. Colorseissa katotaan laittautuneita ku mitäki sirkusfriikkejä ni hieman nyppii... *hih*

---

No miten niitä sirkusfriikkejä sitten pitäis kattoo? Siellä ne vaan polkee lattiaa, huitoo käsillään minkä kerkiää ja saattavat vielä ulistakkin päälle.



Ja tökätä muita glowstickillä silmään. Ei vaan Entropyn 15-v.bileissä näkynyt kiksukarva-ja neonkuituporukkaa juuri yhtään "tamppaamassa" (tsiisus mikä sanakin toi), vaan ihan tavallista farkkulenkkariporukkaa, mutta voin kertoo että kyllä ne oli Oikeat Ravit eikä muuten ärsyttäny yhtään.
yertle

Posts: 421

#12085 • • yertle

Kon-tiki, 17.11.2008 16:51:
---
Umbala, 17.11.2008 16:46:
---
FinnRaver, 17.11.2008 16:42:

Hehe totta, mut kyl sen huomaa ketkä on niinsanotusti "scenessä" ja ne jotka tulee viettää perus viikonloppua bileisiin. Ei ne vaatteet sitä reiviä tee, mut se et esim. Colorseissa katotaan laittautuneita ku mitäki sirkusfriikkejä ni hieman nyppii... *hih*

---

No miten niitä sirkusfriikkejä sitten pitäis kattoo? Siellä ne vaan polkee lattiaa, huitoo käsillään minkä kerkiää ja saattavat vielä ulistakkin päälle.

---


Ja tökätä muita glowstickillä silmään. Ei vaan Entropyn 15-v.bileissä näkynyt kiksukarva-ja neonkuituporukkaa juuri yhtään "tamppaamassa" (tsiisus mikä sanakin toi), vaan ihan tavallista farkkulenkkariporukkaa, mutta voin kertoo että kyllä ne oli Oikeat Ravit eikä muuten ärsyttäny yhtään.




Ja vaikka sirkusfriikiltä näyttäminen on ihan jees aina sillon tällön, ni ei sitä aina jaksa. Useemmin ei jaksa. Ja sit on jees olla iha normivaatteissa, koska tosissaan. Ei ne vaatteet (ei omat, eikä varsinkaan muiden), vaan se musiikki.
MRC

Posts: 1,346

#12086 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

FinnRaver, 17.11.2008 16:42:
---
MRC, 17.11.2008 09:46:
---
FinnRaver, 16.11.2008 21:28:
Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks. *igor*

---

Tosi reivaaja ei välitä mistää vaatteista vaan tulee mestoille sen MUSAN takia :D

---


Hehe totta, mut kyl sen huomaa ketkä on niinsanotusti "scenessä" ja ne jotka tulee viettää perus viikonloppua bileisiin. Ei ne vaatteet sitä reiviä tee, mut se et esim. Colorseissa katotaan laittautuneita ku mitäki sirkusfriikkejä ni hieman nyppii... *hih*



No mä en sit vissiin oo scenessä koska en vaivaudu pukeutuu bileisiin. Tosin pukeutumisessa on genreissä eroja. kuten tuolla tuolla hardcore finlandin sivuilla sanotaan: "Yleisesti ottaen kunnon gabberi ei voisi välittää vittuakaan mistään pukukoodista. " :D

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

FinnRaver

Posts: 240

#12087 • • FinnRaver

MRC, 17.11.2008 17:13:
---
No mä en sit vissiin oo scenessä koska en vaivaudu pukeutuu bileisiin. Tosin pukeutumisessa on genreissä eroja. kuten tuolla tuolla hardcore finlandin sivuilla sanotaan: "Yleisesti ottaen kunnon gabberi ei voisi välittää vittuakaan mistään pukukoodista. " :D



No eiköhän sillon ole "scenessä" ku tietää minne on menossa.*vink* Pointti nyt itellä et on sääli et noista bileistä katoo vähän toi reivivaatehenkisyys ja aletaan olee siinä kauluspaita farkut korkokengät linjal. Ja se et konemusabibbaloihi, jotka on irrotettu perus baarista, ni tullaan hengaamaan ku onnelaan, ni ei oikeen sovi tähän touhuun...

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

ValaX

Posts: 3,891

#12088 • • Edited ValaX
Mä oon joskus ollut havaitsevani sellasta, että jotkut näistä kaikkein laittautuneimmista ei välttämättä tiedä itse musiikista muuta kuin sanat kiksu, polkka ja kenties vielä proge ja kaiken kukkuraksi kaikelle tälle on sitten yleisnimi techno. Tosin kyllä näitä löytyy pukeutumattomistakin, että en halua nyt yleistää. Tarkoitan että ei ne vaatteet välttämättä klubbaria tee.
yertle

Posts: 421

#12089 • • yertle

VaLa, 17.11.2008 17:30:
Mä oon joskus ollut havaitsevani sellasta, että jotkut näistä kaikkein laittautuneimmista ei välttämättä tiedä itse musiikista muuta kuin sanat kiksu, polkka ja kenties vielä proge ja kaiken kukkuraksi kaikelle tälle on sitten yleisnimi techno. Tosin kyllä näitä löytyy pukeutumattomistakin, että en halua nyt yleistää. Tarkoitan että ei ne vaatteet välttämättä klubbaria tee.



Oon muuten huomannu saman, ihan itessäniki. Ku alko bileissä käymään ni sillon sitä piti vänkää päällensä vaikka mitä, mutta nyt ku on menoo vähän enemmän katellu ja löytäny ne omimmat genret, ni ei sitä enää tunne sellasta tarvetta (niin usein, välillä se aina iskee.). Sitä vaan haluu mennä pitää kivaa, juttelee kavereille ja kuuntelemaan hyvää musaa, päälle heittää mitä jaksaa.
AnssiV

Posts: 1,798

#12090 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Se että en saa upattua miksausta 1g-serverille ftp:llä että saisin sen jakoon saatana.*grr*
JR Ewing

Posts: 985

#12091 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Kaikki
Takyon

Posts: 2,945

#12092 • • Takyon Möwkö

FinnRaver, 16.11.2008 21:28:
Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks. *igor*



Mä oon tätä sanonut useamman kerran jo aiemminkin mutta mun mielestä toi bileisiin pukeutuminen alko mennä ihan vituiksi jo sillon 6-7v sitten kun kaikilla alkoi olla ne samat cyberdogit päällä ja jokainen näytti ihan samalta vaikka olikin "pukeutunut". Paljon hienompaa oli kun suurin osa niistä erikoisista bilevaatteista oli yksilöllisiä, itse käsin tehtyjä. Ja ne loput bilettäjät oli jo silloinkin farkuissa ja missälie.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa bileisiin kovin kummoisesti pukeutuminen, mut mä en käykään kiksu- ja polkkabileissä joten eipä tule kukaan kertomaankaan mitä mun pitäis päälle laittaa ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

%

Posts: 568

#12093 • • %
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Kolera

Posts: 4,256

#12094 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

%, 17.11.2008 18:32:
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?


nehän vaan lievittää yskänärsytystä ja siten sitte vähentää sitä yskää kun ei ees yski niin paljo->ei pahenna yskää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

roberto

Posts: 251

#12095 • • roberto

%, 17.11.2008 18:32:
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?



Mulla oli kans vähän aikaa sit joku 3-4 viikkoo kestäny tajuton kuiva yskä,
ei lähteny millään 7 eri lääkkeellä eikä 3 päivän antibioottikuurillakaan.

Sit lääkäri kirjotti mulle tollasen astmapiipun ja se nyt vihdoinki tuntuu
jeesaavan, en sit tiiä onks mulla astma vai ei,
eipä oo ainakaan kyl todettu vielä...

Et kantsii tota piippuu kokeilla sit jos muut lääkkeet ei skulaa. *vink*
Amma

Posts: 2,383

#12096 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

%, 17.11.2008 18:32:
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?


Lekurin määräämät (pullon tekstin mukaan) aivojen yskäkeskukseen vaikuttavat, kolmiolla varustetut reseptiyskänlääkkeet saattaa auttaa enemmän kuin käsikauppatavarana myytävät litkut ja tabut.

--
*etsiskel*

anniharha

Posts: 1,937

#12097 • • anniharha
Vieläkään en tiedä työvuoroja tätä viikkoa pidemmälle ja aika loppuu muutenkin kesken ihan joka vitun ikisen asian suhteen. Hnnghhh.

--
and though my words could save the world they never come out right

turquoise

Posts: 732

#12098 • • turquoise e-ra2co

%, 17.11.2008 18:32:
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?



http://www.terveysportti.fi/terveysportti/ekirjat.Naytaartikkeli?p_artikkeli=tab00239

Ilman reseptiä saatavat yskänlääkkeet toimivat yhtä mainioisti yskään kuin lumelääkkeet. Mutta lumelääkkeetkin auttavat, placebo baby! Sinuna siis säästäisin rahat vaikkapa sikspäkkiin. Leikitään, että mä oon vaikka kuullut että kalja tekee hyvää yskälle *vink*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

larpap

Posts: 402

#12099 • • Edited larpap UG
Että prison break:in Uusin jakso ilmestyy Finbytes:ii vasta 05-06 aikaan




pitäisi Puristella ja koskella vähän Hohtavaa kirjoitus alustaa ja rottaa että saisi 4 eri Tapahtuman lapsokaiset, sen jälkeen kun lapsokaiset olisivat syntyneet uuteen mailmaan geenimuunelntuina ja klooneina. Niin he olisivat saneet uutta iloa ja ymmärystä. Ne voisi laukaista Universumien matkailuverkkokortilla Cat5 pitkin, Kolmos sektrorin Bittiuniversumiin mihin ne saattavat jäädä ikiajoiksi *pahis*



killer_nic.jpg <
Matkailualus
Miinapiina

Posts: 3,494

#12100 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

%, 17.11.2008 18:32:
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?



mulla on kanssa välillä sellaisia hillittömiä yskiä, et yskii suunnilleen viikon 24/7 *uuh* ainut mikä auttaa, on codesan comp.

joskus ku miro (= rakas lapsosein) oli pieni (ennenku hällä todettiin infektioastma) ja hänel oli paha yskä, ni hän sai keuhkoputkia avaavaa yskänlääkettä (en muista nimee). no sit itel oli kans aikamoinen yskä, ni aattelin koittaa sitä (hyihyi, toisten reseptilääkkeisiinhän ei sais kajota....) ja kyllä hienosti toimi. tuntu kuinka keuhkoputket ois auennut oikeen kunnolla, ja oli huomattavasti helpompi hengittää.

--
pinkki on pop!!!