Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,632,968 views

Heli

Posts: 1,489

#12061 • • Heli vai kuka se oli
poika on keuhkokuumeessa eikä otettu sairaalaan, byääh! *nyyh*

--
ei se väärin ole.

yertle

Posts: 421

#12062 • • yertle

Heli, 14.11.2008 11:46:
poika on keuhkokuumeessa eikä otettu sairaalaan, byääh! *nyyh*



Jos se on nuori poika ni ei tarvi hätäillä, kyllä siitä selvii sairaalattakin. Ite podin kolmannella luokalla viikon keuhkokuumeen ja 40 asteen kuumeen ja elossa oon vieläkin *nauru*
wiwi

Posts: 1,575

#12063 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tää pää, jonka ainoa funktio tuntuu olevan roikkua mukana. Oon tietääkseni lähdössä huomenna fiilistelee Pendulumia, ja liput sinne sekä Neon seuraavaan oon ostanu joku reilu viikko sitten. Itselleni sekä muutamalle muulle. Ei tietoakaan siitä, että muistaisin joskus myös hakea ne. Tulin just luennolta keskustasta ja oisin vallan mainiosti hoitaa homman samalla mutta kun ei. Ei muuten olis niin kauhea vaiva mutta kun olen jälleen hukannut matkakorttini niin pitäisi maksaa matkat molempiin suuntiin. Ja huomenna oon töissä 12-18.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

crissy

Posts: 1,958

#12064 • • crissy
Timbalandin peruuntuneesta konsertista edelleen rahat saamatta. Juuri tulleen sähköpostin mukaan selvittelytyössä voi mennä vielä pitkään, koska vastapuoli on passiivinen.

SAAAATANAN MULKKKKKUUUUUUUUUUUUU!! *dissaa**dissaa**dissaa*
Samu81

Posts: 1,224

#12065 • • Samu81 kokolihaa
Ihmisten tapa heittää astianpesukoneeseen täysin huuhtelemattomia / huonosti huuhdeltuja astioita, käsittämätöntä... *igor* Sen jälkeen pesukone haisee kuin rankkitynnyri, kun pari päivää siellä jätteet muhii. Näin siis meidän toimistolla..

Himassa on valehtelematta 8 vuotta vanha astianpesukone jonne en ikinä heitä likaisia astioita, huuhtelen ne aina tipalla Fairya ja tänäkin päivänä ko. kone on uutta vastaavassa kunnossa, tuoksuukin sellaiselle .. no, uudelle.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

MRC

Posts: 1,346

#12066 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Helvetin kiinalaiset fägärit pölli mun rahat :S

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Kolera

Posts: 4,256

#12067 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

MRC, 14.11.2008 14:25:
Helvetin kiinalaiset fägärit pölli mun rahat :S


ostaa niillä kolaa ja nipsui ja harrastaa rietasta ja limaista seksiä <3

Samu*, 14.11.2008 14:16:
Himassa on valehtelematta 8 vuotta vanha astianpesukone jonne en ikinä heitä likaisia astioita, huuhtelen ne aina tipalla Fairya ja tänäkin päivänä ko. kone on uutta vastaavassa kunnossa, tuoksuukin sellaiselle .. no, uudelle.


eiks samaa vaivaa vois pestä niitä jos kerran fairya käyttää? se mun mielestä on sen 5-10sekkaa lisää ajankulua.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

MRC

Posts: 1,346

#12068 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Kolera, 14.11.2008 15:20:
---
MRC, 14.11.2008 14:25:
Helvetin kiinalaiset fägärit pölli mun rahat :S

---

ostaa niillä kolaa ja nipsui ja harrastaa rietasta ja limaista seksiä <3


---
Samu*, 14.11.2008 14:16:
Himassa on valehtelematta 8 vuotta vanha astianpesukone jonne en ikinä heitä likaisia astioita, huuhtelen ne aina tipalla Fairya ja tänäkin päivänä ko. kone on uutta vastaavassa kunnossa, tuoksuukin sellaiselle .. no, uudelle.

---

eiks samaa vaivaa vois pestä niitä jos kerran fairya käyttää?


Jep. Luulis et 640 eskolla sais jo jotain :D

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Josssu

Posts: 506

#12070 • • Josssu
Tulipa taas se todettua, että onnela on maanpäällinen helvetti. *eiei*
MRC

Posts: 1,346

#12071 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Josssu, 16.11.2008 11:25:
Tulipa taas se todettua, että onnela on maanpäällinen helvetti. *eiei*


Kuinka sä "uskalsit" mennä sinne pahuuden pesää( teinihelvetti pahimmillaan) Otan osaa kärsimyksesi vuoksi *plur*

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Josssu

Posts: 506

#12072 • • Josssu

MRC, 16.11.2008 11:50:
Kuinka sä "uskalsit" mennä sinne pahuuden pesää( teinihelvetti pahimmillaan) Otan osaa kärsimyksesi vuoksi *plur*



Jaa-a. Js16 levynjulkkarit, mut eihän siel ees voinu tanssia kun joku juntti oli heti perseessä kiinni.
vns

Posts: 276

#12073 • • vns
Vituttaa miten epäonnistuminen yhdellä elämän osa-alueella voi tehdä turhaks koko elämän. *nyyh*
Heli

Posts: 1,489

#12074 • • Heli vai kuka se oli

yertle, 14.11.2008 11:51:
---
Heli, 14.11.2008 11:46:
poika on keuhkokuumeessa eikä otettu sairaalaan, byääh! *nyyh*

---


Jos se on nuori poika ni ei tarvi hätäillä, kyllä siitä selvii sairaalattakin. Ite podin kolmannella luokalla viikon keuhkokuumeen ja 40 asteen kuumeen ja elossa oon vieläkin *nauru*



kyl se selviskin, mut olihan se yli viikon syömättä oikeestaan mitään ja 9 pv kuumeessa, sekä suolatasapaino ja sydämen lyöntitiheys ihan keturallaan.
että sitä vaan, et oishan se ollu sairaalas paremmassa hoidossa kun kotona, jos vaik nesteytykseen ois laitettu tjt. *piis*

--
ei se väärin ole.

sapeli

Posts: 11,768

#12076 • • Edited sapeli jokukukamikä?

FinnRaver, 16.11.2008 21:28:
Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks. *igor*



Meidän täytyy vaan itse tehdä kaikkemme omasta puolestamme että bileet pysyvät sen näköisinä ja oloisina kuin haluamme. *joo* Kyllähän esim. Colorsissa kaapelitehtaalla oli porukka hienon näköisenä! Ja voihan olla pienempi kynnys monelle nykyään tulla konemusabileisiin jos kaikilla ei ole uv-piilarit ja kiksukarvat päällä. *hih* Ne jotka haluavat olla osa sitä fiilistä ottavat kyllä esimerkkiä, kunhan se muistetaan aina pitää tarjolla. *hymy*

Höh, nyt taisin unohtaa mitä olin tulossa postaamaan tänne. *hmph* No, sen muistan että ei se iso ärsyke ollut. *nauru*

Edit: ai nii! Mua ärsyttää nää uudet palautuspullot, kun niistä ei saa rahaa jos toi etiketti on yhtään kärsinyt (= viivakoodi ei ole luettavissa). *igor* Kun mulla on aina mukana tommonen 0.3 vai 0.5 litran pullo vettä varten ja tottakai siitä naarmuuntuu/kuluu toi etiketti ihan valkoiseksi - eli siitä ei tule enää samaan panttia.

Olen tosin leikitellyt ajatuksella että kopioisin jostakin toisesta pullosta tuon palautuskoodin ja teippaisin sen tähän sitten kun tulee palautuksen aika, mutta ehkä mä en sitä 20c niin pahasti tarvi. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

yertle

Posts: 421

#12077 • • yertle

sapeli, 17.11.2008 08:41:

Edit: ai nii! Mua ärsyttää nää uudet palautuspullot, kun niistä ei saa rahaa jos toi etiketti on yhtään kärsinyt (= viivakoodi ei ole luettavissa). *igor* Kun mulla on aina mukana tommonen 0.3 vai 0.5 litran pullo vettä varten ja tottakai siitä naarmuuntuu/kuluu toi etiketti ihan valkoiseksi - eli siitä ei tule enää samaan panttia.

Olen tosin leikitellyt ajatuksella että kopioisin jostakin toisesta pullosta tuon palautuskoodin ja teippaisin sen tähän sitten kun tulee palautuksen aika, mutta ehkä mä en sitä 20c niin pahasti tarvi. *nauru*




Mulla on aina sama ongelma vesipullojen suhteen! Tosin mua ketuttaa enemmän se, et sit se kone ei ota sitä pulloa ollenkaan ja sit en saa kierrätettyä sitä, ja sit joudun heittää sen normiroskikseen ja siitä tulee kauheen paha mieli.

*pepsodent*
sapeli

Posts: 11,768

#12078 • • sapeli jokukukamikä?

yertle, 17.11.2008 09:35:
---
sapeli, 17.11.2008 08:41:

Edit: ai nii! Mua ärsyttää nää uudet palautuspullot, kun niistä ei saa rahaa jos toi etiketti on yhtään kärsinyt (= viivakoodi ei ole luettavissa). *igor* Kun mulla on aina mukana tommonen 0.3 vai 0.5 litran pullo vettä varten ja tottakai siitä naarmuuntuu/kuluu toi etiketti ihan valkoiseksi - eli siitä ei tule enää samaan panttia.

Olen tosin leikitellyt ajatuksella että kopioisin jostakin toisesta pullosta tuon palautuskoodin ja teippaisin sen tähän sitten kun tulee palautuksen aika, mutta ehkä mä en sitä 20c niin pahasti tarvi. *nauru*
---
Mulla on aina sama ongelma vesipullojen suhteen! Tosin mua ketuttaa enemmän se, et sit se kone ei ota sitä pulloa ollenkaan ja sit en saa kierrätettyä sitä, ja sit joudun heittää sen normiroskikseen ja siitä tulee kauheen paha mieli.

*pepsodent*



Me ollaan kyl laitettu kaupan palautukseen pantittomatkin pullot, mm. mehutiivistepullot, koska oletan että kaupalla on paremmat mahdollisuudet laittaa ne jotenkin kierrätykseen kuin meikäläisellä. Ainakin meidän lähikaupan palautusautomaatti ottaa kaiken kyllä sisään, se ei vaan anna kaikesta rahaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

yertle

Posts: 421

#12079 • • yertle

sapeli, 17.11.2008 09:38:
---
Me ollaan kyl laitettu kaupan palautukseen pantittomatkin pullot, mm. mehutiivistepullot, koska oletan että kaupalla on paremmat mahdollisuudet laittaa ne jotenkin kierrätykseen kuin meikäläisellä. Ainakin meidän lähikaupan palautusautomaatti ottaa kaiken kyllä sisään, se ei vaan anna kaikesta rahaa.




!!!!

Epistä. Meiän kaupan kone aina alkaa huutaa ja herjaa et ota pullo pois! Tai ainaki sillon joskus viimeks ku vein etiketittömän, siitä on kyl jo aikaa. Ehkä ne ois nyt parantanu sen koneen, se kun oli pitkään poissa käytöstä. Hmm!
MRC

Posts: 1,346

#12080 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

FinnRaver, 16.11.2008 21:28:
Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks. *igor*


Tosi reivaaja ei välitä mistää vaatteista vaan tulee mestoille sen MUSAN takia :D

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!