Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,579,555 views

turquoise

Posts: 732

#13141 • • turquoise e-ra2co
Se, kun pitäis aina olla tavoitettavis. Ensinnäkin kun mun isä soittaa, se antaa sen puhelimen hälyttää varmaan kaks minuuttia. Aina ei huvita puhua, ei edes vastata. Sitten se soittelee tunnin välein ja laittaa viestin, että miksi en vastaa, soita heti. Mitä helvettiä se sille kuuluu, että miksi en vastaa. Vittu että meinaa keittää välillä. Kerran sille hermostuin ihan kunnolla niin se lopetti, mutta nyt se on vähän niinkun unohtanut sen ja aloittanut uudestaan. *senkin*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Vertina

Posts: 65

#13142 • • Vertina
Mulla on kylmä koko ajan
kinderi

Posts: 1,783

#13143 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?:

Vertina, 20.10.2009 17:11:
Mulla on kylmä koko ajan



Sä oot raskaana.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Kolera

Posts: 4,256

#13147 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Mikä ärsyttää?:

Bio, 16.10.2009 13:34:
Ensin vilkku, sitten jarru ja lopuksi käännös. Mikä vittu tossa on vaikeeta noudattaa!?


onko väliä kuinka pieni tauko pidetään noiden välillä? =P
Huomaan itseni aina kaistaa vaihtaes laittamas vilkun n. 0.5s ennenkuin alan siirtymään toiselle kaistalle

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Bio

Posts: 4,429

#13148 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Mikä ärsyttää?:

Kolera, 20.10.2009 18:37:
---
Bio, 16.10.2009 13:34:
Ensin vilkku, sitten jarru ja lopuksi käännös. Mikä vittu tossa on vaikeeta noudattaa!?

---

onko väliä kuinka pieni tauko pidetään noiden välillä? =P
Huomaan itseni aina kaistaa vaihtaes laittamas vilkun n. 0.5s ennenkuin alan siirtymään toiselle kaistalle



Noo.. ainakin näytät vilkkua ;)
Freja

Posts: 8,775

#13149 • • Freja Sihteeri
Tää perkeleen epäreilu meininki.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#13150 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Mikä ärsyttää?:

Kolera, 20.10.2009 18:37:
---
Bio, 16.10.2009 13:34:
Ensin vilkku, sitten jarru ja lopuksi käännös. Mikä vittu tossa on vaikeeta noudattaa!?
---
onko väliä kuinka pieni tauko pidetään noiden välillä? =P
Huomaan itseni aina kaistaa vaihtaes laittamas vilkun n. 0.5s ennenkuin alan siirtymään toiselle kaistalle



Jalankulkijana mua ärsyttää se, kun autoilijat panttaa vilkkua viimeiseen saakka esim. kääntyessään - en osaa ollenkaan ennakoida voinko lähteä ylittämään katua (jos auto kääntyy), vai pitääkö odottaa (jos se jatkaakin suoraan). *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#13151 • • sapeli jokukukamikä?
Tänä aamuna mua ärsytti yhden asian suhteen väärässä oleminen, mutta kun asiaa vähän funtsin niin tajusin että oikeastaan ärsytys syntyi siitä että asia oli minulle melko tärkeä ja luulin olevani asiassa ekspertti - ylpeys siis koki kolauksen. Oli kuitenkin tosi hyvä asia että opin tästä asiasta uutta, eikä minun arvoni ihmisenä riipu tämän asian tietämyksestä. *yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

J Raninen

Posts: 950

#13152 • • J Raninen

Replying to Mikä ärsyttää?:

sapeli
Jalankulkijana mua ärsyttää se, kun autoilijat panttaa vilkkua viimeiseen saakka esim. kääntyessään - en osaa ollenkaan ennakoida voinko lähteä ylittämään katua (jos auto kääntyy), vai pitääkö odottaa (jos se jatkaakin suoraan). *hmph*


Kyllä tää vituttaa siellä auton ratissakin, kun saa aina risteyksissä arvailla, että mihinkähän sitä popula onkaan menossa. Lisäksi bemareissa ja mersuissa tuntuisi olevan tyyppivikana paskana olevat vilkut, kun ei ne toimi kääntyessäkään.

Muutenkin täällä keski-Suomessa tuntuu, että jengi luulee olevansa yksin liikenteessä autoillessaan. Oli niin piristävää käydä stadissa ajelemassa, kun siellä sentään sakki tajuaa, että KOKO liikenteen sujuminen on kaikkien etu. Täällä seisotetaan mieluummin kokonaisia kaistoja, sen sijaan että päästettäisi joku sujahtamaan väliin ja taas kaikki autot liikkeelle. Autokoulussakin opetetaan ajamaan täsmälleen tieliikennelain kirjaimen mukaan: "Sillä ei ole väliä ajatteko kolarin, kunhan olette oikeassa. Tasa-arvoisessa risteyksessä laittakaa vasen silmä kiinni" jne. Jousto, järki ja ennenkaikkea pelisilmä liikenteen sujumiselle puuttuvat aivan täysin.
eewol

Posts: 1,125

#13153 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

Replying to Mikä ärsyttää?:

J Raninen, 21.10.2009 10:15:
---
sapeli
Jalankulkijana mua ärsyttää se, kun autoilijat panttaa vilkkua viimeiseen saakka esim. kääntyessään - en osaa ollenkaan ennakoida voinko lähteä ylittämään katua (jos auto kääntyy), vai pitääkö odottaa (jos se jatkaakin suoraan). *hmph*

---

Kyllä tää vituttaa siellä auton ratissakin, kun saa aina risteyksissä arvailla, että mihinkähän sitä popula onkaan menossa. Lisäksi bemareissa ja mersuissa tuntuisi olevan tyyppivikana paskana olevat vilkut, kun ei ne toimi kääntyessäkään.

Muutenkin täällä keski-Suomessa tuntuu, että jengi luulee olevansa yksin liikenteessä autoillessaan. Oli niin piristävää käydä stadissa ajelemassa, kun siellä sentään sakki tajuaa, että KOKO liikenteen sujuminen on kaikkien etu. Täällä seisotetaan mieluummin kokonaisia kaistoja, sen sijaan että päästettäisi joku sujahtamaan väliin ja taas kaikki autot liikkeelle. Autokoulussakin opetetaan ajamaan täsmälleen tieliikennelain kirjaimen mukaan: "Sillä ei ole väliä ajatteko kolarin, kunhan olette oikeassa. Tasa-arvoisessa risteyksessä laittakaa vasen silmä kiinni" jne. Jousto, järki ja ennenkaikkea pelisilmä liikenteen sujumiselle puuttuvat aivan täysin.



Voin kyllä 5 vuotta taksia ajaneena sanoa että lähes päivittäin näkee kaikenlaisia ratkaisuja liikenteessä, jotka ois voinu toteuttaa vähän fiksummin.
Tokihan sitä tulee itekkin tehtyä virheitä, mut välillä kyllä vituttaa ihan saatanasti kun siihen ympyrään ajetaan vilkku päällä ja varsinkin jos sitä ei käytä.. Yritä siinä sit arvailla mihin se palikka on menossa.
Avatar
#13154 • • Annakins Guest
Tänään tuntus olevan sellanen päivä, että saa hakemalla hakea asioita jotka ei ärsyttäis. Argh.
Banda

Posts: 121

#13155 • • Banda suloinen rääväsuu
Mies tuli kotiin kännissä ku käki ja kello on vast puol 9 >:(

--
*jiihaa*

Laskeuma

Posts: 240

#13156 • • Edited Laskeuma Koneradio/Battle Royale
Käyttöauto hajos :E

nyt joutuu ottaan harrasteauton talviajoon :E :E :E

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Laskeuma

Posts: 240

#13157 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
vituttaa vieläkin enemmän en pääse Brainbashersii :E

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

sapeli

Posts: 11,768

#13158 • • sapeli jokukukamikä?
Se vittu ärsyttää että vittu aamubussit ei vittu mene talviajan mukaan vittu kun bileet vittu kuitenkin vittu loppuu vittu tunnin vittu myöhempään, VITTU! *grr* *poks*

Onneks löyty mukava kaveri taksijonosta että pääsin "puoleen hintaan" himaan, mutta silti olisin ollu tunnin aikaisemmin himassa jos systeemi toimisi järkevämmin.

Kuulin bussijonossa että bussikuskit saavat tunnin "vapaata" keväällä, ja siten puolestaan olisi järkevää että tekisivät tunnin ekstraa näin syksyllä, mutta EI. *ding* *dissaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wiwi

Posts: 1,575

#13159 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
EI JUMALAUTA VITTU SAATANA! Mä oon niin vihanen äaaaarghhhh!

Anteeksi vaan että avasin suuni ja esitin kriittisen sanan kusipäisestä käytöksestäsi, luulin että hyvät ystävät voi tehdä niin. Ei kannata edes yrittää ymmärtää. Joutuisit muuten ehkä kohtaamaan todellisuuden (ei sitä sun omaa pikku ulottuvuuttasi jossa nyt elelet). Oli kiva tuntea.

Kostoa odotellessa. Enkä epäile hetkeäkään etteikö sitä olisi tulossa.

Kiitti vitusti.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Arsk4_

Posts: 833

#13160 • • Arsk4_ Lihis

Replying to Mikä ärsyttää?:

wiwi, 26.10.2009 21:03:
EI JUMALAUTA VITTU SAATANA! Mä oon niin vihanen äaaaarghhhh!

Anteeksi vaan että avasin suuni ja esitin kriittisen sanan kusipäisestä käytöksestäsi, luulin että hyvät ystävät voi tehdä niin. Ei kannata edes yrittää ymmärtää. Joutuisit muuten ehkä kohtaamaan todellisuuden (ei sitä sun omaa pikku ulottuvuuttasi jossa nyt elelet). Oli kiva tuntea.

Kostoa odotellessa. Enkä epäile hetkeäkään etteikö sitä olisi tulossa.

Kiitti vitusti.



Mitäse riehuu siellä *grr*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: