Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,570,179 views

Freja

Posts: 8,775

#13161 • • Freja Sihteeri
Voi saatanan vittu, vain Suomessa voidaan olla näin urpoja *igor*:
Nainen on jäämässä Huopalahden asemalla pois vaunujen kanssa. Mies auttaa häntä. He yrittävät ensin siitä junan "kapeammasta käytävästä", ja huomaavat ettei vaunut mahdukaan kuin viereisestä leveämmästä kaistaleesta. He vetävät vaunut takaisin sisään ja yrittävät ahtaassa käytävässä (ihmiset kun tykkäävät pakkautua siihen saatanan pieneen käytävään vaikka vaunussa olisi kuinka tilaa) sitten siirtää vaunuja niin että pääsisivät toiselta puolen ulos. NI VITTU MITÄ TAPAHTUU? Ihmisiä alkaa pukkaamaan siitä saatanan leveemmältä puolen sisään, sulloen paniikinomaisesti ETTÄ HE VARMASTI MAHTUVAT SISÄÄN ENNENKUIN OVET MENEVÄT KIINNI, jättäen näin naisen lastenvaunujensa kanssa junaan jumiin. Ovet meni kiinni ja juna lähti liikkeelle. Nainen pääs sit seuraaval pysäkil pois...

VOI JUMALAUTA VITUN URPOT. Saatana että teki mieli mennä ojentaan sitä keski-ikästä naista ja about 30-40v pukumiestä jotka tukkivat naisen ja lastenrattaiden reitin. Tollaset vois heittää liikkuvasta junasta ulos. Melkeen itkettää kun vituttaa ja hävettää samaan aikaan asua heidän kanssaan samassa maassa ja puhua samaa kieltä.
Kyllä, mua vituttaa nyt ihan perkeleesti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#13162 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ihmiset jotka jaksaa olla niin pirun katkeria asioista joille he ei todellakaan mahda yhtään mitään.
Hyvänä esimerkkinä tuttu, jonka pojalla on diabetes. Ymmärrän että se on rasittavaa ja varmasti vaikeeta, mutta tarviiko sen takia ruikuttaa JOKA IKINEN PÄIVÄ YLI KAHDEN VUODEN AJAN!?!?!?

Ja ihan yhtään liiottelematta. Jokainen uutinen,jossa vähänkään sivutaan sokerittomia tms tuotteita, täytyy jakaa kaikille jonku kärttysän kommentin kanssa.

"Kouluissa kiristetään vyötä, puuroon ei enää lisätä sokeria" Oli viimesin, ja kommentissa sitten kauhisteltiin "no on se nyt sitten hirveetä, voi että, joutuu ihan sokeritonta puuroa syömään,kyllä nyt on rankkaa".

Eiks tollasta vois laittaa johonki pakkopsykalle juttelemaan jos se vaikka helpottais? Ei tää henkilö koskaan lapsestakaan kerro mitään positiivista, aina vaan vittuvittu kun sokerit heitti ja sit se vaan huus vittu menee hermo.

Ärsyttää lukea tollasta JOKA PÄIVÄ.

...ja sit mua ärsyttää ihmiset, jotka kiukuttelee siitä että Minulla täytyy olla liian helppo elämä kun jaksan ärsyyntyä ja kiukutella tälläsistä. No, niin onki. Entäs sitte :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13163 • • Aurinkoneiti
Toisilleen kateelliset aikuiset, joilla on materiaa yllinkyllin ympärillään. Ja joille ei siltikään riitä mikään. Mutta ei ärsytä enää, ko sanouduin irti tällaisista keskusteluista.
Avatar
#13164 • • Sunshine^82 Guest
Kaikki. Ei ole fiilis ollut näin huono aikoihin. Jos kalja auttaisi.
yertle

Posts: 421

#13165 • • yertle
Autoilijat jotka ei osaa ajaa sateella *grr*
yertle

Posts: 421

#13167 • • yertle

Replying to Mikä ärsyttää?:

Takyon, 27.10.2009 20:44:
---
yertle, 27.10.2009 20:38:
Autoilijat jotka ei osaa ajaa sateella *grr*

---


Autoilijat jotka ei osaa ajaa *grr*



Mutta sateella se on vielä ärsyttävämpää, koska sitten niistä kärsii niin jalankulkijana, pyöräilijänä, kuin autoilijanakin! Tänään oon jo pyöräillessä saanu vedet jaloille. Sain myös valtavan vesiryöpyn tuulilasiini kun joku urpo ei tajuu et jos ohittaa sateella ja edessä on tyhjä tie ja iso lätäkkö ohitettavan kaistalla, niin varmaan kandeis palata sille kaistalle sitten vasta sen hemmetin valtavan lätäkön jälkeen! Eikä silleen just sen lätäkön kohdalla et kaikki ne vedet singahtaa sen renkaista mun lasiin ja sitten en nää mitään ja AAARGH!
Septique

Posts: 441

#13168 • • Edited Septique
Oma saamattomuus. Haluun, mutta kun ei vittu jaksa.
Freja

Posts: 8,775

#13169 • • Freja Sihteeri

silmä, 2.11.2009 11:08:
Eikö vain, ettet ojentanut heitä edes pienellä sanallisella huomautuksella?



Olin itse vaunuosassa, ovi oli kiinni. Eli ei, en ojentanut heitä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lauruska

Posts: 821

#13170 • • Lauruska nihkee
OP:n nettisivut ei toimi. Sattuisko joku tietään onko siellä joku huoltotyö kesken ja arviota millon taas toimis?
Yallu

Posts: 1,910

#13172 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Debit/Credit-kortti..

Mikä vittu siinä on vaikeusaste ilmoittaa etukäteen minkälainen kortti on tulossa? Kävin noutamassa pankista uuden maksukorttini, kun vanha Pankki-Visa-yhdistelmäni vanhentui ja eikös se täti lyönyt käteeni Debit/Credit-kortin.. "Joo sinullakin on vaihtunut kortti nyt tähän uuteen.." "Miksi?", oli ensimmäinen sana jonka päästin ulos.. "No, toimiiko tämä kaikkialla?" "Jos laitteeseen on tehty päivitys.." ELI EI TOIMI KAIKKIALLA! #*¤%&$! Seuraavaksi tiedustelen kuinka kauan raha seikkailee maailmalla, ennen kuin kauppias saa rahan ja kysyn onko samanlainen kuin Visa Electron (raha lähtee tililtä heti, mutta kauppias saa rahat 7 pankkipäivän kuluttua!!?!). "Itse asiassa, tässä mene hieman pidempään.. Mutta tällä voit maksaa pankkikortilla myös ulkomailla."

Siis mitä vittua!! Mä en halua maksaa pankkikortilla ulkomailla! Mä haluan että mun kortti toimii kaikissa maksupäätteissä! Mä en halua rahoittaa pankkien toimintaa antamalla rahani heidän käyttöönsä yli viikoksi! Ja kaiken kukkuraksi taas tulee vastaan nämä vitun varmennussoitot, joka vitun ostoksesta!

Miksi minua käsitellään niinkuin jotain 2.luokan kansalaista? Tuossa sulle uusi kortti, emme luota sinuun.. OP-Pohjola *dissaa*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#13173 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ei nyt ärsytä, mut oonpahan huomannut, et jengi ei tajua ratkoa pitkien takkiensa takaosan halkion kaupassa kiinnipitäviä muutamaa harsinlankaa. Tän vuoksi takit istuu tosi huonosti jengin päällä! Eli jos omistat takin, missä on takana halkio, niin ne langat siitä alareunasta kuuluu ratkoa pois! Eihän se muuten mikään halkio ole. Auttaa myös takin istuvuudessa huomattavasti!

Tällästä tällä kertaa! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Freja

Posts: 8,775

#13174 • • Freja Sihteeri
Duunissa asiat ihan päin persettä, koko jengi ihan hajalla ja huutaa ja tiuskii vaan toisilleen.
Ei tunnu oikeen ihmisten hommalta enää..
Loma TJ 31..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#13175 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

Yallu, 3.11.2009 09:48:
Debit/Credit-kortti..

Mikä vittu siinä on vaikeusaste ilmoittaa etukäteen minkälainen kortti on tulossa? Kävin noutamassa pankista uuden maksukorttini, kun vanha Pankki-Visa-yhdistelmäni vanhentui ja eikös se täti lyönyt käteeni Debit/Credit-kortin.. "Joo sinullakin on vaihtunut kortti nyt tähän uuteen.." "Miksi?", oli ensimmäinen sana jonka päästin ulos.. "No, toimiiko tämä kaikkialla?" "Jos laitteeseen on tehty päivitys.." ELI EI TOIMI KAIKKIALLA! #*¤%&$! Seuraavaksi tiedustelen kuinka kauan raha seikkailee maailmalla, ennen kuin kauppias saa rahan ja kysyn onko samanlainen kuin Visa Electron (raha lähtee tililtä heti, mutta kauppias saa rahat 7 pankkipäivän kuluttua!!?!). "Itse asiassa, tässä mene hieman pidempään.. Mutta tällä voit maksaa pankkikortilla myös ulkomailla."

Siis mitä vittua!! Mä en halua maksaa pankkikortilla ulkomailla! Mä haluan että mun kortti toimii kaikissa maksupäätteissä! Mä en halua rahoittaa pankkien toimintaa antamalla rahani heidän käyttöönsä yli viikoksi! Ja kaiken kukkuraksi taas tulee vastaan nämä vitun varmennussoitot, joka vitun ostoksesta!

Miksi minua käsitellään niinkuin jotain 2.luokan kansalaista? Tuossa sulle uusi kortti, emme luota sinuun.. OP-Pohjola *dissaa*



Itseasiassa se on varaus ja massi ei varsinaisesti lähde sun tililtä ennen kuin varaus verifioidaan käsittääkseni. (elektron/Depit) (joskus juttelin pankin tädin kanssa) Sinänsä kiva juttu et jos hävittää korttinsa ja sielt on käytetty massia, niin varaus katoaa puff. On sua kyl kohdeltu väärin.

Nii ja kauppa tais maksaa debitin laskut, et sinä :(

Edittinä kävin katsomassa vähän lisää Depitistä ja internet ostoturvakin on aika saatanasta:

Lisäturvaa Internet-korttiostoihin

Nordean Visa Debit-, Visa Silver-, Visa Gold-, MasterCard Silver-, Liitto MasterCard- ja MasterCard Gold -kortit sisältävät nyt uuden Internet Ostoturva -vakuutuksen.

Internet Ostoturva on tarkoitettu Internetin kautta tehtyjen korttiostojesi lisäturvaksi.

* Vähintään 40 euron arvoisten tuotteiden maksaminen Nordean kortilla antaa sinulle maksuttoman vakuutuksen, joka korvaa, jos kortilla ostettua tuotetta ei toimiteta tai se toimitetaan myöhässä.
* Lisäksi vakuutuksesta korvataan, jos toimitus on puutteellinen, toimitettu tavara on virheellinen tai vaurioitunut.
* Vakuutuksessa ei ole omavastuuta.

E: argh.
Lauruska

Posts: 821

#13176 • • Lauruska nihkee

Replying to Mikä ärsyttää?:

Yallu, 3.11.2009 09:48:
Debit/Credit-kortti..

Mikä vittu siinä on vaikeusaste ilmoittaa etukäteen minkälainen kortti on tulossa? Kävin noutamassa pankista uuden maksukorttini, kun vanha Pankki-Visa-yhdistelmäni vanhentui ja eikös se täti lyönyt käteeni Debit/Credit-kortin.. "Joo sinullakin on vaihtunut kortti nyt tähän uuteen.." "Miksi?", oli ensimmäinen sana jonka päästin ulos.. "No, toimiiko tämä kaikkialla?" "Jos laitteeseen on tehty päivitys.." ELI EI TOIMI KAIKKIALLA! #*¤%&$! Seuraavaksi tiedustelen kuinka kauan raha seikkailee maailmalla, ennen kuin kauppias saa rahan ja kysyn onko samanlainen kuin Visa Electron (raha lähtee tililtä heti, mutta kauppias saa rahat 7 pankkipäivän kuluttua!!?!). "Itse asiassa, tässä mene hieman pidempään.. Mutta tällä voit maksaa pankkikortilla myös ulkomailla."

Siis mitä vittua!! Mä en halua maksaa pankkikortilla ulkomailla! Mä haluan että mun kortti toimii kaikissa maksupäätteissä! Mä en halua rahoittaa pankkien toimintaa antamalla rahani heidän käyttöönsä yli viikoksi! Ja kaiken kukkuraksi taas tulee vastaan nämä vitun varmennussoitot, joka vitun ostoksesta!

Miksi minua käsitellään niinkuin jotain 2.luokan kansalaista? Tuossa sulle uusi kortti, emme luota sinuun.. OP-Pohjola *dissaa*



KAIKILLA vaihtuu vanhat pankkikortit debit -kortteihin, koska pankkikortit on historiaa. Et ole mikään erikoistapaus.
noena

Posts: 3,138

#13177 • • noena first breath after coma
Minä *toktok*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Yallu

Posts: 1,910

#13178 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Mikä ärsyttää?:

Lauruska, 3.11.2009 15:25:
---
Yallu, 3.11.2009 09:48:
Debit/Credit-kortti..

Mikä vittu siinä on vaikeusaste ilmoittaa etukäteen minkälainen kortti on tulossa? Kävin noutamassa pankista uuden maksukorttini, kun vanha Pankki-Visa-yhdistelmäni vanhentui ja eikös se täti lyönyt käteeni Debit/Credit-kortin.. "Joo sinullakin on vaihtunut kortti nyt tähän uuteen.." "Miksi?", oli ensimmäinen sana jonka päästin ulos.. "No, toimiiko tämä kaikkialla?" "Jos laitteeseen on tehty päivitys.." ELI EI TOIMI KAIKKIALLA! #*¤%&$! Seuraavaksi tiedustelen kuinka kauan raha seikkailee maailmalla, ennen kuin kauppias saa rahan ja kysyn onko samanlainen kuin Visa Electron (raha lähtee tililtä heti, mutta kauppias saa rahat 7 pankkipäivän kuluttua!!?!). "Itse asiassa, tässä mene hieman pidempään.. Mutta tällä voit maksaa pankkikortilla myös ulkomailla."

Siis mitä vittua!! Mä en halua maksaa pankkikortilla ulkomailla! Mä haluan että mun kortti toimii kaikissa maksupäätteissä! Mä en halua rahoittaa pankkien toimintaa antamalla rahani heidän käyttöönsä yli viikoksi! Ja kaiken kukkuraksi taas tulee vastaan nämä vitun varmennussoitot, joka vitun ostoksesta!

Miksi minua käsitellään niinkuin jotain 2.luokan kansalaista? Tuossa sulle uusi kortti, emme luota sinuun.. OP-Pohjola *dissaa*

---


KAIKILLA vaihtuu vanhat pankkikortit debit -kortteihin, koska pankkikortit on historiaa. Et ole mikään erikoistapaus.


Joo, mutta voisivat antaa tilalle kortin mikä TOIMII.. OP-pohjolan kortti on ainoa minkä kanssa on ollut ongelmia tietyissä järjestelmissä (ei tunnistu kuin luottokorttina). Miten voi olla, että siirryttäessä yhteneväiseen järjestelmään, yksi kusee? Ja sitä paitsi, kyllä tietyiltä pankeilta on saanut ulos vielä aivan tavallista pankkikorttia, ei debit, ei electron, ei siru..
Banda

Posts: 121

#13179 • • Banda suloinen rääväsuu
Yks lause, jota en olis todellakaan halunnut kuulla, ja nyt se vaan pyörii mun päässä enkä saa sitä pois.
Ärrr.

--
*jiihaa*

larzizi

Posts: 1,661

#13180 • • larzizi
Ihmiset, joilla ei yksinkertaisesti vain ole munaa sanoa asioita suoraan päin naamaa. Samaan aikaan naurattaa niiden ihmisten puolesta. Voiko se oikeasti olla niin vaikeaa? Samaan aikaan kuitenkin ärsyttää suunnattomasti, koska se suoraan päin naamaa sanominen helpottaisi muidenkin elämää suunnattomasti.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.