Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,637,379 views

UnityF

Posts: 15,721

#2801 • • UnityF joo just se

serotonot, 27.6.2005 15:00:


Toki kuuluu tapoihin huomioida muut kaikissa teoissaan niin kuin se vain kulloinkin mahdollista on, mutta et sä varmaan silti kiistä etteikö se olisi oma valinta pitääkö sitä puhelinta päällä (mikä tässä niinq koko homman pointti on)



ja lueppas nyt uudestaan hitaasti mun kirjoitus läpi ennen kuin taas alat vääntää. Mun puhelimeen jäi värinä koska nukahdin lukiessani kirjaa ja se känä nyt vain jäi siihen sänkyyn. mut joo se siitä mä en enää kommentoi ym mitään tähän asiaa liittyvää koska tää on menny niin naurettavaksi. Edelleen meillä on niin erillaiset mielipiteet ja näemme asian ihan eri tavalla. Mun näkemys on tullu ilmi ja jos ei mitään muut niin ainakin nyt suurin osa klubbarilaisille on selvinny että mihin aikaa mulle ei kannata soittaa *nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#2802 • • Jutu Blondi
Kankkunen tuli kylään ja kurkkuun sattuu *poks*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#2803 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu, 27.6.2005 17:52:
Toisinsanoen oma vikasi *hih*



En tajua miks on pakko olla yksi ja vain yksi syypää... UnityF on varmaan itselleenkin hiukan ärsyyntynyt koska unohti kännyn sänkyyn (koska ilman tätä unohdusta hän ei olisi herännyt), mutta toisaalta kännyn unohtamisella ei olisi ollut mitään merkitystä jollei joku olisi ajattelemattomasti soittanut tälle. Vika on siis molemmissa.

Loppujen lopuksi koko keskustelu on mennyt tätä rataa:
"A on A!"
"No mut B on B!"

Koko ajan nämä kaksi näkemystä on ollut ihan yhteensopivia, mutta se on vaan jäänyt huomaamatta. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

koo

Posts: 379

#2804 • • koo
[iso]Vituttaa niin, et pää räjähtää!!![/iso]

Voi ku pääsis jo töistä kotiin... *uuh*

--
Backstagella on paratiisi.

noena

Posts: 3,138

#2805 • • noena first breath after coma
Se että musta luullaan asioita mitä en ole ja se että mun väitetään tekevän asioita mitä en tee ja mun väitetään jättäneen asioita tekemättä.
Mä en ole tyhmä. Tiedän kyllä sen että apua antamalla ei nykyään saa kuin huonoa aikaa ja nyt mua turhauttaa se ku en enää auta ihmisiä. Ja se ku ihmiset ei voi tulla sanomaan mulle suoraan päin naamaa asioita.
Ja joo. argh.

*piis*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Karvinen

Posts: 699

#2806 • • Karvinen SekaiSin MariSta

noena, 28.6.2005 18:41:
Se että musta luullaan asioita mitä en ole ja se että mun väitetään tekevän asioita mitä en tee ja mun väitetään jättäneen asioita tekemättä.



Ihan liian tutun kuullosta, mua se ei vaan enää ärsytä. Mä oon jo tottunnu näihin syytöksiin *uuh*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

noena

Posts: 3,138

#2807 • • noena first breath after coma

Karvinen, 28.6.2005 18:51:
---
noena, 28.6.2005 18:41:
Se että musta luullaan asioita mitä en ole ja se että mun väitetään tekevän asioita mitä en tee ja mun väitetään jättäneen asioita tekemättä.

---


Ihan liian tutun kuullosta, mua se ei vaan enää ärsytä. Mä oon jo tottunnu näihin syytöksiin *uuh*



Mä en oo vieläkään tottunu tollaseen. ehkä joku kaunispäivä.
Kohtalotoveri*hali*

--
TwistedLife™ Amusement Park

joun

Posts: 425

#2808 • • joun People want to be needed
Olla kiinni viikonlopun Santahaminassa *nyyh* Ja varsinki ku ois kerranki ollu toooosi hyvä syy jäädä lomailee *plur*

--
Im happy only when Im busy

domi

Posts: 7,069

#2809 • • domi Työn sankari.
Naiset. Tai no, yksi. Aina kun miittaillaan,ni meitsi on paras, king of the world, ja tollasta. Sitten kun oon kotona, on suuri ihme tai rastin arvoinen juttu, jos päivän aikana tulee sms tai peräti messengerillä rivi.

Miten saan ekaksi sen tajuamaan,et mulla on duuni, jota tarvitsen. En voi muuttaa parin sadan kilsan päähän nyt-heti-lujaa, vain koska hän haluaa et 'nähtäis useemmin'. Sekään,et oon todistanut et se välimatka on loppupeleissä niin lyhyt, et sen ajaa puolessatoissa tunnissa, joka ei mun mielestä tunnu missään, ja voisin ajaa sen joka ilta tarvittaessa.

Toisaalta sitten tää haluaisi välimatkaa, irrotella, tms. ja mun mielestä nää kaksi asiaa aika hyvin kumoo toisensa. En tiiä oikeesti mitä teen asian kanssa. Ärsyttää ja vituttaa. En tiiä, en oo ehkä paras kumppani suhteeseen, mut kai mäkin silti jotain saan vaatia?

Tuli muuten niin demi.fi-tekstiä että huh huh, mutta, tuo nyt ärsyttää todella pahasti.

Ymmärtäkää, rakkaat klubbarilaiset*sydän**plur**vink*
Karvinen

Posts: 699

#2810 • • Karvinen SekaiSin MariSta
siis seku mä ajattelen ekax jotain tosi fiksuu ja hauskaa, menee sekuntti niin mä mietin et "mitäköhän mä mietin, viude, se oli salettii jotain fiksuu, mut vittu ku en saa päähän" *grr* aluks tää ei haitannu mut nyt alkaa jo ärsyttää. . voisin ostaa uuden muistin. *uuh*

mun leivoksista tuli kovia ku kivi

ja se et joudun timman perästä menemää pesutuvalle, joudun poistuu ulos talosta, tonne pimeeseen ja märkään luontoo . . mä pelkään pimeetä niin pirusti *uuh*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Freja

Posts: 8,775

#2811 • • Freja Sihteeri
Meil ei oo vieläkään uutta äänikorttia täs konees eikä voi kuunnella yhtää musiikkia *nyyh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

AlexS

Posts: 1,389

#2812 • • AlexS kummasetä
Sää, keskiviikko, yskä, duunisafka, naiset (ei niistä ota selvää)...
muutenkin kyrpii kun asioista ei voi puhua suoraan tai edes suht selvästi
-> ympäripyöreät vastaukset *grr**dissaa*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Jutu

Posts: 3,054

#2813 • • Jutu Blondi
Pitäis pyyhkiä pölyjä, mutta kiinnostus on nollassa.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2814 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Se, kun mun "varakämppis" pitää pesukonetta likapyykkikorina! *grr* Tänään sit laitoin koneeseen valkoiset pyykit, sen enempää koneeseen katsomatta..ja äsken kun menin laittamaan pyykkejä narulle, niin käteen osuu ekana kirkkaanpunaiset kalsarit! WTF?! *ding* Eli koneeseen oli kasattu kaikki punaiset vaatteet pesua varten..Joka olis toimitettu sitten joskus vuoden päästä! *grr* *hmph* *igor* Luojan kiitos, ne punaset vaatteet ei olleet päästäneet väriä! *hikoil* Muuten olis voinut vituttaa aika kohtalaisesti, kun isokasa mun valkoisia vaatteita olis olleet vaaleanpunaisia!

KÄMPPIKSET! *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Prime Number

Posts: 2,705

#2815 • • Prime Number UG-///

Super-Kerttu,
KÄMPPIKSET! *dissaa*






Mulla ei o koskaan ollu hankalaa kämppistä tai hankaluuksia minkään kämppiksen kanssa.



Nimimerkillä 3 vuotta, 3 kämppää ja 4 kämppistä takana.

--
Repikää siitä

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2816 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Puistokemisti, 29.6.2005 19:13:
---
Super-Kerttu,
KÄMPPIKSET! *dissaa*

---





Mulla ei o koskaan ollu hankalaa kämppistä tai hankaluuksia minkään kämppiksen kanssa.



Nimimerkillä 3 vuotta, 3 kämppää ja 4 kämppistä takana.



No ei munkaan kämppiksissä varsinaisesti oo mitään vikaa ollut..Mut mä vaan tykkään hiukka siistimmästä kämpästä..ja loogisemmasta tavasta asua..Tai jotain..*ding* *nauru*

Ja sitäpaitsi mua ei nykyisin paljon himassa näy..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#2817 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
v**** hyvät lomasäät !

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Baby-G

Posts: 377

#2818 • • Baby-G
teinit *kivatsulle**dissaa*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2819 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Baby-G, 29.6.2005 21:14:
teinit *kivatsulle**dissaa*



Sanoo 19wee tyttö *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Baby-G

Posts: 377

#2820 • • Baby-G

Steven Hoaks, 29.6.2005 21:18:
---
Baby-G, 29.6.2005 21:14:
teinit *kivatsulle**dissaa*

---


Sanoo 19wee tyttö *lmao*



anteeks, tarkennetaas *vink*
itsepäiset, tunteettomat, muiden tavaroita kunnioittamattomat, täynnä itteensä olevat dramaqueen -teinit *hmph*
ja sitäpaitsi, mä oon vajaan viikon päästä teinifree 20v *jiihaa*