Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,637,451 views

Freja

Posts: 8,775

#5701 • • Freja Sihteeri
Helsinki.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#5702 • • asdf
Vitun entinen poikaystävä.

Miks se jatkaa jankkaamista vaikka sanoin että nyt en pysty puhumaan? Mua ei kiinnosta just nyt ruotia meiän epäonnistunutta suhdetta eikä varsinkaan perustella miks en oo kiinnostunut kokeilemaan uudestaan kun se todistaa käytöksellään sen mun puolesta uudestaan ja uudestaan. Kuinka se voi olla yhtäkkiä nii helvetin ärsyttävä? Hermot on ihan helvetin kireellä sen idiootin takia. *dissaa*
larzizi

Posts: 1,661

#5703 • • larzizi
Tää tyhmä kylmyys ja märkyys. Talveksi sitä kai kutsutaan *hmph*

Ajokortiton ei tässä paikassa pääse oikein minnekään. Ja sitten kun pyörällä yrittää kulkea koulumatkan, niin kaikkia teitä ei ole edes aurattu ja siihen loppuu se pyöräileminen *igor* Vaikka talvi on kaunista aikaa, en kuitenkaan jaksa tätä kylmyyttä näin kauan. En ole niitä ihmisiä, jotka tykkäävät kerrospukeutumisesta.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#5704 • • Enkeli Guest
Talvi ja lumi...*grr* En oo yhtään talvi ihminen...
René Patrick

Posts: 826

#5705 • • René Patrick
Auton ikkunoiden raappaus!!

Ehkä vittumaisinta hommaa mitä tiedän.. *grr**dissaa*
Lenita

Posts: 1,423

#5706 • • Lenita
Kuivan ilman takia suupielet on taas ihan haavoilla. Ja kun haukkasin aamupalasämpylää niin ne repes viel pahemmin *grr*

--
^_____________^

Avatar
#5707 • • Annakins Guest
minäminäminäminäminä
pirpeli

Posts: 5,533

#5708 • • pirpeli

Lenita, 2.11.2006 10:04:
Kuivan ilman takia suupielet on taas ihan haavoilla. Ja kun haukkasin aamupalasämpylää niin ne repes viel pahemmin *grr*



Nopsaan tyty B-vitamiinivoidetta!Tuo on niiiin nihkeetä :/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

alphamagic

Posts: 3,628

#5709 • • alphamagic

Enkeli, 2.11.2006 09:51:
Talvi ja lumi...*grr* En oo yhtään talvi ihminen...


mie vielä teen siusta talvi-ihmisen *joo* *pepsodent*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Verano

Posts: 4,649

#5710 • • Verano Merituuli

pirpeli, 2.11.2006 10:05:
---
Lenita, 2.11.2006 10:04:
Kuivan ilman takia suupielet on taas ihan haavoilla. Ja kun haukkasin aamupalasämpylää niin ne repes viel pahemmin *grr*

---


Nopsaan tyty B-vitamiinivoidetta!Tuo on niiiin nihkeetä :/



Mäkin oon aina aiemmin käyttänyt Bepanthenia tuohon, mutta sitten luin, että kyseessä on lähinnä urbaanilegenda. Eli halkeilu ei johdukaan b-vitskun puutteesta vaan infektiosta. Lääkärissä tosiaan kävin ja hän vahvisti asian. Apteekista saa ilman reseptiä Pimafucort-nimistä voidetta, joka auttaa. Nimenomaan voide eli salva, lääkettä oli jossain toisessakin muodossa.
Jone

Posts: 8,258

#5711 • • Jone Archibald Haddock
Perkeleen helvetti. Elämä on kyllä pieniä vittumaisia takaiskuja täynnä. Juuri kun hommat saa jotenkin kondikseen viittaavaan suuntaan, niin kyllä sitä mattoa taas lähdetään vetämään jalkojen alta.

Niin.

Ryhdyinpäs tässä siivoamaan suht hyvällä fiiliksellä ja ajattelin vähän jopa tsempata - aloitin mikroaaltouunin sisäpuolen puhdistamisesta. Fiilis oli hyvä vielä siinäkin vaiheessa kun mikro loisti puhtauttaan sisältä ja pistin sinne annoksen safkaa sisään. Siihen se hyvä fiilis sitten katosikin, koska ilmeisesti suorittamani puhdistusprosessi rikkoi mikron ja siitä lähti ainoastaan helvetin rouheat soundit, päheitä valoefektejä ja karmea döfis.

Se olis sitten taas 140e sileänä kun käy ostamassa uuden. Mistähän senkin repis?
larzizi

Posts: 1,661

#5712 • • larzizi
Voi jeesus että kaiken pitää olla niin vitun hankalaa *toktok*

Ollaan lähdössä mökille. A tulee autolla ja kyydissä tulee kaksi muuta. B heittää kolme tyyppiä paikalle. C:ltä voisin saada kyydin, mutta itseni lisäksi siinä olisi vain yksi muu mukana. Jos meistä toinen menisi A:n kyytiin (A ei halua autoa mielellään ihan täyteen koska ei usko tavaroiden mahtuvan) ja itse menisin B:n kyytiin, niin joutuisin maksamaan bensarahaa. Bensarahan maksaminen on ymmärrettävää, mutta onko järkeä mennä B:n kyydissä, kun C:ltä saisin kyydin ilmaiseksi, mutta en vain haluaisi vaivata tätä paljoa ja A:n kyytiinkin luultavasti mahtuisi, jos tunkisi kunnolla.

Vittuuuuuh *senkin*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Tink3

Posts: 55

#5713 • • Tink3 ||| | ||| || || |||||| |
"Jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö" lastenlaulu rallatus pyörii pässää jo toistapäivää!! Alkaa ottaan aivan v*tusti nuppiin*toktok*

--
_-Tink3-_

UnityF

Posts: 15,721

#5714 • • UnityF joo just se
Se että meijän ala-asteen & neuvolan pihoja ei oo hiekotettu edes murusella hiekkaa ja tänään näin kun muutama pikkuinen koululainen lensi oikeen hyvät lipat ja ittekkin melkein taitoin jalkani mut onneksi sain pysyttyy pystyssä. Kaippa ne tänään illalla / huomenna aamulla tajuu että toi on aika tärkee paikka hiekottaa, mut kaiken maailman pikkukujat on kyl hiekotettu ja meijän piha jo kahteen kertaan vaikka yksi olis riittäny. *igor*
Jone

Posts: 8,258

#5715 • • Jone Archibald Haddock
Tänään on kyllä oikein virallinen "nyt ärsyttää"-päivä.

Maksusuoritukset muutamalta eri taholta myöhässä - kenellä viikon, kenellä kaksi. Nippu laskuja pöydällä ja osassa eräpäivä jo ylitetty. Loppuvuoden merkittävän case uhkaa kusta käsille ja siitä johtuen pitäisi nykiä tässä nyt määrittelemätön summa rahaa muualta tämän paikkaamiseen. Kyllä on kivaa ryhtyä taikuriksikin tässä vielä.

Tämän lisäksi sain juuri ilmoituksen, että eräs duuneihin liittyvä haastattelu ei mene lehteen vaan sen pyytänyt lehti päätti nyt kuitenkin mun ja erään toisen tahon jo suoritettujen haastatteluiden jälkeen tehdä ainoastaan pienen jutun asioista itsekseen. Siinä meni taas kolme tai neljä tuntia duunia ihan suoraan harakoille.

Nyt on niin valtava kyrpä otsassa, että pois tieltä kaikki the Incredible Hulkia pienemmät nisäkkäät.
KooKie

Posts: 4,338

#5716 • • KooKie aka. Petress Pan
Noi helvetin Zero mainokset. Ne on itkettävän huonoja.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#5717 • • Aurinkoneiti
Talvi ärsyttää! Täälläpäin on jo niin paljon lunta, ettei metsässä pääse enää kunnolla kävelemään. Koiranikin kärsii siitä.
lostgone

Posts: 2,493

#5718 • • lostgone
Jälleen onnesta soikeena menossa töihin viikonloppuyöksi.*dissaa*
24 - 08, voiko tästä työvuoro enää parantua.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#5719 • • Taika Guest

lostgone, 3.11.2006 19:40:
Jälleen onnesta soikeena menossa töihin viikonloppuyöksi.*dissaa*
24 - 08, voiko tästä työvuoro enää parantua.*hmph*


yön yli maakuntamatka oman osaston kanssa?
voidaan vaihtaa*joo*
lostgone

Posts: 2,493

#5720 • • lostgone

Taika, 3.11.2006 20:07:
---
Yön yli maakuntamatka oman osaston kanssa?
voidaan vaihtaa*joo*


Mihis ja millä pitäis matkustaa? Vähän nimittäin kyl houkuttais.*hihu* Siinä matkalla vois kerralla sanoa kaikille, että älkää vainotko mua, mä olen herkkä. Nyt mä joudun tekemään sen x +n kertaa ja silti ne soittaa kohta uudestaan ja itkee asiakaspalvelun kamaluudesta. Mä mikään äiti Amma ole.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.