Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,027 views

Jone

Posts: 8,258

#5561 • • Jone Archibald Haddock
Rupes itseasiassa hatuttamaan niin paljon et en tee tänään enää mitään produktiivista vaan lähden Stadiin hillumaan. Käyn kahvilla, ostan taidetarvikkeita ja haen jopa ehkä kameralaturin.

Helvetin kadonneet kynsileikkurit.
xandra

Posts: 281

#5562 • • xandra bambi
Päänsärky *grr* Vie voimat ja halun tehdä mitään järkevää.. *hmph*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

terraluna

Posts: 1,270

#5564 • • terraluna Agentti
Vttu kaikki tänää saatna!

-Duunis aikuiset ihmiset kitisee ku ruuas on liikaa kaloreita eikä syö ku porkkanaraastetta ja sit ihmettelee ku lapsille ei mee päähän monipuolisen ravinnon oppi.

-Keittiö tarjoaa välipalaksi homehtunutta juustoa ja kun meen ihmettelee kyseistä seikkaa, saan vastauksen en "siin kuuluu olla tollanen valkonen pinta".

-Yks skidi vetää myrkkysienen ulkoillessa kitaansa ja snaon et kuuluu antaa lääkehiiltä varmuuden vuoksi ni kukaan ei kuuntele vaan juoksevat ympyrää ku hätäiset kanat. Sit tullaan polleena koneelta et "juu, kuuluu antaa lääkehiiltä!"

-Akat valittaa toisistaan selän takana ja juoksee hulluna paikasta toiseen, vaik vois joskus kattoo peiliinki ja ihan yleisesti relata. Hommat hoituu kyllä niinkin ja kaikilla on paljon kivempaa.

-Mulle valitetaan epäsuorasti siitä, et haluun käyttää ulkona eri vaatteita kun sisällä, ettei ne kastus ja ois likaset ja siitä et vaadin vessa- ja kahvitauot päivääni. Kuulemma lapset on ykkösasia. Kai mä nyt sen tajuan, mut ei missään työssä voi aikuisetkaan paahtaa koko päivää täysillä ja ainakaan olla käymättä kusella välillä. Sit lakisääteinen 2x10min. kahvitauko on talon toimintakulttuurissa se aika, jolloin tehdään työvuorotaulukkoa, tehdään paperihommia jne. Siis käytännössä koko päivässä ei ole yhtään todellista taukoa. Vittu mitä apinointia.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

terraluna

Posts: 1,270

#5566 • • terraluna Agentti


Oot selkeesti jossain fiksussa paikassa duunissa :D



Jeps, päivä päivält vaan fiksumpaa! :P :D

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

lostgone

Posts: 2,493

#5567 • • lostgone
- Olin viikonlopun töissä turhauttavassa vuorossa. Tylsyys.*hmph*
- Tein sunnuntaina töiden jälkeen (00.00->) excel-taulukoita moodlen ihmemaahan eksyneelle opettajalle, koska palautus piti tehdä ennen 8 aamulla. *dissaa*
- Maanantaina kuulin, että toiselle opettajalle merkatun esseen palautus olikin nyt tiistaina eikä viikon päästä. *justjoo*
- Koko päivä askarreltiin rumia lavasteita. Ne olisivat olleet kasassa 1,5 tunnissa, jos opettajat olisivat olleet kartalla. Saha ei ole koskaan hyvä merkki valmiiden lavasteiden kasauksessa.*dissaa*
- Fiilis kirjoittaa yhdessä illassa & yössä essee omista tulevaisuuden suunnitelmista oli huipussaan.*uuh*
- Jo kolmannen kappaleen kohdalla jouduin lopettamaan viinin juomisen q aloitin kappaleen kirjoittamalla olevani onneton ja kärsiväni kriisistä mm. siitä, etten käytä Askoa vaan Ikeaa ja editoinnissa ryhmätyöskentely on kamalaa.*hmph*
-Nukuin taaskin 4 tuntia.*hmph*
- Aamulla meinasin jyrätä Mirja Pyykön yli q se oli liian hiljaa. *justjoo*
- Jos tunnen yhtää itseäni, niin torstaina on luvasssa draamaa ja pahaa mieltä.*uuh* Perjantaina se tarkoittaa krapulaa.*justjoo*
- Ensi viikonloppu on käytännössä pilalla jo etukäteen.*uuh*
- Mun hiukset pitäisi uudelleen organisoida, tässä kämpässä o kylmä, mun talvitakin vetoketju ei toimi, mulla ei ole porakonetta, eikä sekään auttaisi ja mä en taaskaan onnistu pelastamaan maailmaa ajoissa. Vituttavaa. *uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

zaler

Posts: 1,545

#5568 • • zaler e h k i s
miksi helvetissä samsungin puhelimissa (ainakaan omassani) ei voi olla "ei taustakuvaa" vaihtoehtoa.. joudun nyt sitten ettimään jostain ja maksamaan siitä että saan tyhjän taustan puhelimeen *hmph*

--
let´s eat to the beat!

Verano

Posts: 4,649

#5569 • • Verano Merituuli
Jengii taas sairaana ja ohjelma ei toimi. Duuni -you gotta love it.

Kivaa nähdä huomenna, onko paikalla puolet vai alle.
Avatar
#5570 • • Edited Norb Guest
..Kun yrittää iloisesti auttaa noita työkavereita käyttämään niiden omia työkaluja (tietokone/ohjelmat) niin takaisin tulee vaan muminaa *en mä kuitenkaan tätä muista, en mä opi ym..* Eli kiitti vitusti! Tosi kiva tulla neuvomaan, kun on tollanen asenne! Mä en ymmärrä miks joidenkin pitää paatua tolleen, että ei halua/kiinnosta oppia mitään uutta!
Verano

Posts: 4,649

#5571 • • Verano Merituuli

Verano, 18.10.2006 14:06:
Kivaa nähdä huomenna, onko paikalla puolet vai alle.



Jihuu, 1/3 ihmisistä töissä! Finnairin lakko vielä päälle, toinen jihuu!
Avatar
#5572 • • Annakins Guest
Nyt se sit alko. Joulumainonta nimittäin.

"Sinooperissa on jo joulu".

argh.
Avatar
#5573 • • Taika Guest

Annakins, 19.10.2006 10:03:
Nyt se sit alko. Joulumainonta nimittäin.

"Sinooperissa on jo joulu".

argh.


huomasin saman*igor*
onhan se joulu kyllä toisaalta "jo ihan ovella".*justjoo*
Avatar
#5574 • • jesus Guest

mayah, 19.10.2006 10:25:
Niin järkyttävän kokoinen mela otsassa tällä hetkellä, ettei paremmasta väliä.



2nd that! *grr**dissaa**uuh*
Optik

Posts: 1,691

#5575 • • Optik Piikkisika/Outopallo
mulla ei, lal-lal-lei

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5576 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
värjäsin hiuksia ja hanskassa oli reikä :( saan siis viettää ainakin viikon nyt mustasormena :s

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sinza

Posts: 2,227

#5577 • • Sinza
Ärsyttää kun duunikoneella ei pysty kunnolla selaa Klubbaria,kun tuo oikeessa reunassa oleva Club Laserpointin mainos vetää sivut ihan jumiin *grr*!! Silloin ku sitä ei näy, pystyn selaa Klubbarii ihan normaalisti. No onneks se kohta hävii, koska noi bileet on 21.10. Ja ehkä sit mun duuniklubbarisurffailu normalisoituu jälleen *huokaus*. Niin hyvät yhteydet meillä *hmph**justjoo*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Freja

Posts: 8,775

#5578 • • Freja Sihteeri
Poltin 2,5 tupakkaa, enkä ollut polttanut yli vuoteen savujakaan. Vituttaa aika suuresti, mut minkäs teet.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5579 • • Taika Guest
juuri kun olin valmis hyvästelemään tän duunipaikan joulukuussa, väläyttelivät eilisessä palaverissa johtajat sen verran mukavia ensi vuoden työnkuvia (mikäli rahoitus järjestyy) meidän koko tiimille etten enää ole ollenkaan varma haluanko lähteä täältä pois*hmph*
vaikka tän talon henkilöstöpolitiikka ei ole ehkä huippuluokkaa niin tuosta työstä on tässä vaiheessa työuraa kyllä erittäin vaikea kieltäytyä..
Avatar
#5580 • • Enkeli Guest
-Ulkonäkö keskeisyys
-Talvi/Lumi/Kylmä/Pimeys
-Ihmisten aiheettoomat olettamukset toisista
-Valittavat mummot