Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,047 views

John

Posts: 1,384

#2741 • • John Lauma
Se että joutuu valuttamaan vettä 5 minuuttia ennen kuin tulee lämmintä vettä esim. kun tiskaa tai menee suihkuun. Tämä on Suomi 2005, ei Britannia!

--
Fancy some cheese, Gromit?

liikkuva muna

Posts: 2,652

#2742 • • liikkuva muna an egg on the move
Vittu en tajua miks pitää AINA kokeessa mennä ennen palautusta muuttelemaan vastauksiaan vääriksi, vaikka ne alunperin on oikein. *grr* .. Vittu jos jää siitä kiinni nyt etten pääse sisään ni vituttaa niin saatanasti. *eiei* *eiei*

Tiukkaa tekee. Perkeleen tiukkaa.
Freja

Posts: 8,775

#2743 • • Freja Sihteeri
Silloin kun sitä rahaa _oikeasti_ tarvitsi johonkin ei-niin-turhaan, niin sitten sitä ei ole yhtään. Miksi en ikinä osaa säästää "pahan päivän" varalle tai sitten laittaa rahojani mihinkään järkevään! *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hemuz

Posts: 2,178

#2744 • • hemuz kätevä emäntä

John, 17.6.2005 16:34:
Se että joutuu valuttamaan vettä 5 minuuttia ennen kuin tulee lämmintä vettä esim. kun tiskaa tai menee suihkuun. Tämä on Suomi 2005, ei Britannia!



Meil se menee toisin päin. Saa valuttaa perkeleen kauan, et tulee kylmää *igor*
sapeli

Posts: 11,768

#2745 • • sapeli jokukukamikä?

alek száhala, 17.6.2005 18:16:
Vittu jos jää siitä kiinni nyt etten pääse sisään ni vituttaa niin saatanasti.



Varaudu pahimpaan mutta toivo parasta - muuta ei voi tehdä, ja kaikki muu on turhaa *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Pumis

Posts: 816

#2746 • • Pumis Kike / Fab4
Mua vituttaa yli kaiken se kun ollaan lähdössä ulos, niin joillakin kestää ja kestää ja kestää, sit tulee vitunmoinen kiire, etkoille ehtii sanoo moi ja hei ja kauheella kiireellä bileisiin.
Mä vaan oon sellanen ihminen joka haluu olla ajoissa mestoilla ja ilman kiirettä. *hymy*
Vice

Posts: 182

#2747 • • Vice Känniääliö

Pumaboy, 18.6.2005 20:32:
Mua vituttaa yli kaiken se kun ollaan lähdössä ulos, niin joillakin kestää ja kestää ja kestää, sit tulee vitunmoinen kiire, etkoille ehtii sanoo moi ja hei ja kauheella kiireellä bileisiin.
Mä vaan oon sellanen ihminen joka haluu olla ajoissa mestoilla ja ilman kiirettä. *hymy*



Mulla kasvaa vitutus ihan samasta asiasta... Jos ollaan johkuun menossa noin yleensäkkin ja ollaan sovittu joku aika niin porukka on silti myöhässä (joskus jopa pahasti).. Kiva sitten venailla yksinään kun satun "aina" olemaan ajoissa..

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2748 • • Aziz Combat Fighter

Pumaboy, 18.6.2005 20:32:
Mua vituttaa yli kaiken se kun ollaan lähdössä ulos, niin joillakin kestää ja kestää ja kestää, sit tulee vitunmoinen kiire, etkoille ehtii sanoo moi ja hei ja kauheella kiireellä bileisiin.
Mä vaan oon sellanen ihminen joka haluu olla ajoissa mestoilla ja ilman kiirettä. *hymy*



Jep. Kuis pitkään eukoilla kestää oppii se, et jos ollaan kasilta lähössä, ni meikkaamaan ja kuteita laittamaan ei aleta 19:45 vaan 18:45, koska siin kuitenkin menee tunti ja vartti, eikä vaan vartti.
AlexS

Posts: 1,389

#2749 • • AlexS kummasetä
Vastakkaisen sukupuolen edustajat jotka
eivät osaa sanoa/päättää mitä haluavat *justjoo*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

jansku=p

Posts: 108

#2750 • • jansku=p sheikkeri
Tää kuollut pikku kaupunki johon taas tuli eksyttyä..Kuinka täällä josku on pystyny ees elämään!!!...dii...*justjoo*

--
Everything looks bad if you remember it

Karvinen

Posts: 699

#2751 • • Karvinen SekaiSin MariSta
ärsyttää ihmiset jotka tekee elämästään vaikeita ja sit valittelee omaa tyhmyyttään jälkeen päin, ja sellaset jotka ei kuuntele totuuksia eikä vaan yksinkertasesti tajuu mitää *grr* ja tää armoton pääkipu *eiei*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

sapeli

Posts: 11,768

#2752 • • sapeli jokukukamikä?
Ensin kuus tuntia kattelee ikkunasta kuinka kiva sää ulkona on ja sit kun vihdoin pääsee pihalle niin aurinko menee pilveen ja alkaa tuulla *dissaa* *viluhymiö*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#2753 • • Freja Sihteeri
Se, että kirjoitin himopitkän romaanin tuonne Provinssi-topikkiin, painoin Esikatsele ja sitten taas netti/sivusto pätki että koko hemmetin tekstini katosi bittiavaruuteen. Emmä ny sitä uudellee enää jaksa kirjottaa. Jäi mielipide sanomatta. Piupaupou prkl. *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

UnityF

Posts: 15,721

#2754 • • Edited UnityF joo just se
Se että kuulee joka välissä että on ihminen joka koittaa olla niinkuin minä. *grr*
Joku päivä viellä murahan hänelle jos se ei lakkaa...
Huoh en tiiä kyl itkisinkö vai nauraisinko tästä kun joku tahtoo olla minä, mä en ainakaan tahtois olla joku muu vaan koittaisin ettii sitä omaa minäänsä enkä olla joku toinen mitä en ole. Jokaisella on paikkansa jokaisella on persoonallisuutensa jokaisella on omat juttunsa niin miksi joku tahtoo tehhä ittestään pellen ja matkii jotain niin paljon että toiset alkaa jo nauraa hänelle selän takana. Ehkä hän joku päivä tajuu.. tai sitten ei. *ding*

Toinen mikä ärsyttää niin on kela ym ym.. voi prkl sanon minä jos huomenna ei tuu rahaa.. sitten vietän 0e juhannuksen mut ei se oo mitään muuta kuin se että olen selvinpäin ja ei tarvii jonottaa alkossa tuhatta tuntii. Mut olis nyt kiva edes se yksi viinapullo saada.. *grr*

Kolmas mikä ärsyttää kun joka suunasta porukka on rahaa velkaa ja sitä rahaa ei tuu tietenkään mulle asti jotta mä voisin maksaa laskuni ja omat velkani ja damin matkani.. Alkaa kypsyttää pikkuhiljaa *poks*

Neljäs mikä ärsyttää niin perättömät jutut mut onneksi mulla on filtteri toisesta korvasta sisää toisesta ulos.. kun vain kaikki muutkin tajuais että kaikki ei aina pidä paikkansa mitä kuulevat. *grr*

Viides juttu mikä ärsyttää on se että röökit on loppu ja lisää en saa ostettuu ennen kuin saan sitä hiton kuuluisaa rahaa nyt jostain suunnasta. huomenna aamulla oon varmaan kuin perseeseen ammuttu karhu ja se ärsyttää itteeni jo valmiiksi.. Saatna minä ja mun nikotiini himon kanssa. *poks*

Että näin tällee alkuun.. + ne kaikki 1000 muuta juttuu mitä en jaksa edes kirjoittaa..
Ai että kun melkein helpotti. Ja nyt ärsyttää kun huomaan miten monta asiaa mua ärsyttää. Enkö mä koskaan opi olla ärsyyntymättä *grr*
Nightmare

Posts: 137

#2755 • • Nightmare
rahan tulo puutteellista
paskana oleva auto ja kännykkä
suomen epävakaat säät kesäsin
valehteleminen päin naamaa
sunnutai ajelijat
Nightmare

Posts: 137

#2756 • • Nightmare

Karvinen, 19.6.2005 23:26:
ärsyttää ihmiset jotka tekee elämästään vaikeita ja sit valittelee omaa tyhmyyttään jälkeen päin, ja sellaset jotka ei kuuntele totuuksia eikä vaan yksinkertasesti tajuu mitää *grr* ja tää armoton pääkipu *eiei*



Monesti törmännyt samaan ongelmaan.. toi on vittumaista.
zari

Posts: 716

#2757 • • zari Team Tamppaajat
Oltiin jussina yhdellä mökillä jossa oli isot ja hyvät pippalot, mut tunnelmaa latisti se että hyttyset pisti niin helkutin monta kertaa ettei mitään jakoo.
Pitikin unohtaa se hyttys-suihke! *grr*
*hyttystenpuremiaraaviskel

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

UnityF

Posts: 15,721

#2758 • • Edited UnityF joo just se
Tämä aamu *grr*
Mulla on puhelin aina piippauksella 24h ja siinä on värinä ja oon nukahtanu yöllä niin että puhelin on jääny tohon patjalle. Ei ollu kivaa herää ekan kerran jo kasin akaa kun joku taliaivo on koittanu soittaa.
MITÄ SUN PÄÄSSÄ ON LIIKKUNU?
huoh. Mä meen aina klo 03-06 aikaa nukkuu ja herään klo 12-> ja kaikki täällä klubbarissa jo melkein tietää sen ainakin mun kaverit niin miten joku ees kehtaa soittaa *grr* Eikä hän ollu ainoa vaan moni muukin sitä on tänä aamuna harrastanu. JOS on tärkeetä asiaa niin _viestit_ tulee paremmin perille ja on 80% suurempi mahollisuus että vastaan niihin.
Mä heitän ton puhelimen kohta seinään jotta saan ees nukkuu rauhassa.
BuBu

Posts: 509

#2759 • • BuBu
Musa Tv:n Jamba mainokset voi että ne osaa ärsyttää!! *kivatsulle**grr**igor**piru*

joo *piis*&*sydän*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

serotonot

Posts: 3,137

#2760 • • Edited serotonot Paul Easy

UnityF, 27.6.2005 12:52:
Tämä aamu *grr*
Mulla on puhelin aina piippauksella 24h ja siinä on värinä ja oon nukahtanu yöllä niin että puhelin on jääny tohon patjalle. Ei ollu kivaa herää ekan kerran jo kasin akaa kun joku taliaivo on koittanu soittaa.
MITÄ SUN PÄÄSSÄ ON LIIKKUNU?
huoh. Mä meen aina klo 03-06 aikaa nukkuu ja herään klo 12-> ja kaikki täällä klubbarissa jo melkein tietää sen ainakin mun kaverit niin miten joku ees kehtaa soittaa *grr* Eikä hän ollu ainoa vaan moni muukin sitä on tänä aamuna harrastanu. JOS on tärkeetä asiaa niin _viestit_ tulee paremmin perille ja on 80% suurempi mahollisuus että vastaan niihin.
Mä heitän ton puhelimen kohta seinään jotta saan ees nukkuu rauhassa.



no normaalisti ihmisille voi maanantaina soittaa kasista eteenpäin. ja jos haluaa nukkua voi pistää vaikka koko puhelimen pois päältä. Omista valinnoista toi on kiinni, ei ihmisten pahuudesta eikä ilkeydestä.

Mua taas vituttaa ihmiset jotka lähettää viestejä, eivätkä voi hoitaa yksinkertaisia asioita nopeasti soittamalla, mutta se että vastaan viesteihin on oma valintani, joten en siitäkään valita.