14,184 posts, 710 pages, 4,809,806 views
John, 17.6.2005 16:34:
Se että joutuu valuttamaan vettä 5 minuuttia ennen kuin tulee lämmintä vettä esim. kun tiskaa tai menee suihkuun. Tämä on Suomi 2005, ei Britannia!
alek száhala, 17.6.2005 18:16:
Vittu jos jää siitä kiinni nyt etten pääse sisään ni vituttaa niin saatanasti.
Pumaboy, 18.6.2005 20:32:
Mua vituttaa yli kaiken se kun ollaan lähdössä ulos, niin joillakin kestää ja kestää ja kestää, sit tulee vitunmoinen kiire, etkoille ehtii sanoo moi ja hei ja kauheella kiireellä bileisiin.
Mä vaan oon sellanen ihminen joka haluu olla ajoissa mestoilla ja ilman kiirettä.
Pumaboy, 18.6.2005 20:32:
Mua vituttaa yli kaiken se kun ollaan lähdössä ulos, niin joillakin kestää ja kestää ja kestää, sit tulee vitunmoinen kiire, etkoille ehtii sanoo moi ja hei ja kauheella kiireellä bileisiin.
Mä vaan oon sellanen ihminen joka haluu olla ajoissa mestoilla ja ilman kiirettä.
Karvinen, 19.6.2005 23:26:
ärsyttää ihmiset jotka tekee elämästään vaikeita ja sit valittelee omaa tyhmyyttään jälkeen päin, ja sellaset jotka ei kuuntele totuuksia eikä vaan yksinkertasesti tajuu mitää ja tää armoton pääkipu
UnityF, 27.6.2005 12:52:
Tämä aamu
Mulla on puhelin aina piippauksella 24h ja siinä on värinä ja oon nukahtanu yöllä niin että puhelin on jääny tohon patjalle. Ei ollu kivaa herää ekan kerran jo kasin akaa kun joku taliaivo on koittanu soittaa.
MITÄ SUN PÄÄSSÄ ON LIIKKUNU?
huoh. Mä meen aina klo 03-06 aikaa nukkuu ja herään klo 12-> ja kaikki täällä klubbarissa jo melkein tietää sen ainakin mun kaverit niin miten joku ees kehtaa soittaa Eikä hän ollu ainoa vaan moni muukin sitä on tänä aamuna harrastanu. JOS on tärkeetä asiaa niin _viestit_ tulee paremmin perille ja on 80% suurempi mahollisuus että vastaan niihin.
Mä heitän ton puhelimen kohta seinään jotta saan ees nukkuu rauhassa.