Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,735,953 views

Displacer

Posts: 1,828

#5521 • • Displacer

aapee, 10.10.2006 15:03:
Tämä on oikeastaan juttu joka tuli taas esille tuossa menneenä viikonloppuna:
Jos kaksi jätkää osaa jollain tasolla tanssia ja hyppäävät hyvän biisin soidessa tanssilattialle irroittelemaan niin eipä mene pitkään kun joku tulee kysymään: "Oletteko te yhdessä?"
Voi vittu, ei kaikki jonkin sortin tanssitaidon omaavat miehet ole homoja!!
..ilmankos täällä Lohjalla ei saa mitään vipinää aikaiseksi. On meinaan tullut tamppailtua tuolla normibaari-iltoina sen verran pitkään että todennäköisesti kaikki luulevat homoksi. Pitää vissiin lopettaa koko tanssailu. *grr*




*nauru**nauru*
Freja

Posts: 8,775

#5523 • • Freja Sihteeri
Onko se nyt niin vakavaa, jos vahingossa katson telkku.comista väärin ja ilmoitan väärän kanavan mistä tuli ohjelmaa? voi ittu sentään *justjoo* *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#5524 • • larzizi
Taas tää kesken unien herättäminen *hmph* Mulla soi herätyskello nykyään aina 7.30, mutta sen jälkeen vielä 8.00. Puolelta se soi, jotta en sitten kahdeksalta vain löisi kelloa kiinni ja jatkaisi unia. Kuitenkin siis nukun vielä tuon puoli tuntia. Sisko sitten soitti vähän puolen jälkeen, jolloin olin juuri saanut uudestaan unen päästä kiinni. Käski viedä avaimen yhteen postilaatikkoon ennen kuin menen kouluun. Yritin lopettaa puhelun mahdollisimman nopeasti ja mennä sitten takaisin nukkumaan. Mutta ei, sitten soitti tämä jolle avain periaatteessa oli menossa. Hän sanoi, että avain tullaan noutaamaan ennen kahdeksaan meiltä, niin ei mun tarvitse kuskata sitä. Nousin, hain avaimen, kirosin vähän menetettyjä yöuniani. Mutta sitten sainkin itse hoidettua kyydin tälle avaimelle ja sain itse mennä nukkumaan. Valitettavasti vartissa ei enää saanut unta, kun oli jo jutellut kolmen ihmisen kanssa ja noussut sängystä ja kävellyt ympäriinsä ja pähkäillyt kaikkea. Ei tuo puoli tuntia nyt paljoa oo, mutta kyllä se nyt mun aamun pilas *grr*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#5525 • • Taika Guest
voi v*ttu tän talon byrokratian ja pikku diktaattoreiden kanssa*dissaa*
ihan rauhassa olisi voinut nukkua pidempään eikä uskoa siihen että eräät ihmiset kykenee vastaamaan sähköpostiin kahdessa viikossa..
Bio

Posts: 4,429

#5526 • • Bio The Bullies / Pinky
Voi helvetti!

Lähen joka torstai hiukan aikaisemmin töistä et ehdin pelaa sulkkista, ni nyt on 4 torstaita peräkkäin ollu jo silleen et viimeinen ½h on niin hiton kiireistä. On se nyt perkele. Siis voi perkele. On se kumma miksei muina päivinä. Saatana!
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#5527 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
mun iso maha :(

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Mellu-

Posts: 4,006

#5528 • • Mellu-
ku mun kuuppa on nii jumissa et ei ajatuskaa liiku ja sit hihittelen vaa kokoajan :/

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

feril

Posts: 5

#5529 • • feril Death Eater
Tekopyhät paskiaiset ja ylikilpailuhenkiset dorkat!!! joidenkin ihmisten kaksinaamaisuuskin alkaa ärsyttää! *toktok*
larzizi

Posts: 1,661

#5530 • • larzizi
Mulla on screenin kanssa jokin ongelma, jota en nyt vaan osaa ratkaista, kun en sitä vielä kunnolla osaa käyttää *grr*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

zeuzz

Posts: 526

#5531 • • zeuzz digital punk
vidu Sunsilk-mainoksen lame-ass-Tarja Halonen-imitaatio, joka tulee _joka ikisellä_ mainostauolla *toktok* plz!

F*ck Sunsilk, I say! *igor*
Avatar
#5532 • • Annakins Guest
Nyt just ihan kaikki. Melkein.
Jna

Posts: 613

#5533 • • Jna

zeuzz, 12.10.2006 22:04:
vidu Sunsilk-mainoksen lame-ass-Tarja Halonen-imitaatio, joka tulee _joka ikisellä_ mainostauolla *toktok* plz!

F*ck Sunsilk, I say! *igor*



Mun mielestä se on kyl "hinttari"-imitaatio...*justjoo*
zeuzz

Posts: 526

#5534 • • zeuzz digital punk

Jna, 12.10.2006 22:09:
---
zeuzz, 12.10.2006 22:04:
vidu Sunsilk-mainoksen lame-ass-Tarja Halonen-imitaatio, joka tulee _joka ikisellä_ mainostauolla *toktok* plz!

F*ck Sunsilk, I say! *igor*

---


Mun mielestä se on kyl "hinttari"-imitaatio...*justjoo*



:D

whaeva, mutta loppuunkaluttu se on kuitenki :) voisivat sadistit hiukan rajoittaa *nauru*
KooKie

Posts: 4,338

#5535 • • KooKie aka. Petress Pan

larzizi, 9.10.2006 15:38:
-valitusta jostain palikasta-



:D Onko tää ystäväsi blondi?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

larzizi

Posts: 1,661

#5536 • • larzizi

KooKie, 13.10.2006 16:43:
---
larzizi, 9.10.2006 15:38:
-valitusta jostain palikasta-
---
:D Onko tää ystäväsi blondi?



*pohtii* *ding* ei se kyllä oikeen kunnon blondi ole. ja poikakin vielä kaiken lisäks..

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KooKie

Posts: 4,338

#5537 • • KooKie aka. Petress Pan

larzizi, 13.10.2006 16:50:
ja poikakin vielä kaiken lisäks..



Ai miten niin "kaiken lisäks"? Sehän selittää kaiken. ;D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

larzizi

Posts: 1,661

#5538 • • larzizi

KooKie, 13.10.2006 16:51:
---
Ai miten niin "kaiken lisäks"? Sehän selittää kaiken. ;D



Äh, eipäs nyt yleistetä *vink* Lähinnä tarkoitin tolla, että ei siis ole mikään semmonen bimboblondiämmä *tirsk* *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avernian

Posts: 7,451

#5539 • • Edited Avernian Kerettiläinen
Naiset, kun ne ei osaa avata ovia. Vaikka tietäisi että perässä tai oven toiselta puolelta on tulossa joku, avataan ovea vain murto-osa että itse päästään siitä livahtamaan. *igor*

Edit : Ihmiset jotka hakkaavat näppäimistöä. Yksi mummu Alexandriassa, joka alkaa höpöttämään kenelle vain joka lähelle sattuu.

Edit2 : Joku oli pistänyt meidän salilla säkin kiinnityskoukun jousen katkihalki.

Edit3 : Rahattomuus.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Pätkis

Posts: 1,038

#5540 • • Pätkis Pikkis
Voi saatana sentään, meidän alakertaan muutti kesällä joku pianisti / laulajaeukko joka ei ole tähän mennessä häirinnyt, koska pääosin pidän pianon äänestä. Nyt vuorostaan kuuluu klassista laulantaa NIIN kovalla, että se tulee läpi seinien vaikka tässä talossa normaalisti mikään ei kuulu mihinkään.

Mulla on kaksi vaihtoehtoa; uusi ns. seinänaapuri tyttö joka kuuntelee oopperaa, tai se alakerran eukko joka laulaa TODELLA kovaa. Tai voihan sekin kuunnella tuota, mutta.. Joka tapauksessa. Lähden kohta porraskäytävään kuuntelemaan mistä se kuuluu ja huudan takaisin että nyt vittu turpa kiinni.

Nimittäin tunti on ok. Kaksin ehkä. Mutta kaks, tauko, ja sitten kolmas tunti jatkuu niin eihän toi nyt ihan tervettä enää ole*igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.