aapee, 10.10.2006 15:03:
Tämä on oikeastaan juttu joka tuli taas esille tuossa menneenä viikonloppuna:
Jos kaksi jätkää osaa jollain tasolla tanssia ja hyppäävät hyvän biisin soidessa tanssilattialle irroittelemaan niin eipä mene pitkään kun joku tulee kysymään: "Oletteko te yhdessä?"
Voi vittu, ei kaikki jonkin sortin tanssitaidon omaavat miehet ole homoja!!
..ilmankos täällä Lohjalla ei saa mitään vipinää aikaiseksi. On meinaan tullut tamppailtua tuolla normibaari-iltoina sen verran pitkään että todennäköisesti kaikki luulevat homoksi. Pitää vissiin lopettaa koko tanssailu.

Mulla soi herätyskello nykyään aina 7.30, mutta sen jälkeen vielä 8.00. Puolelta se soi, jotta en sitten kahdeksalta vain löisi kelloa kiinni ja jatkaisi unia. Kuitenkin siis nukun vielä tuon puoli tuntia. Sisko sitten soitti vähän puolen jälkeen, jolloin olin juuri saanut uudestaan unen päästä kiinni. Käski viedä avaimen yhteen postilaatikkoon ennen kuin menen kouluun. Yritin lopettaa puhelun mahdollisimman nopeasti ja mennä sitten takaisin nukkumaan. Mutta ei, sitten soitti tämä jolle avain periaatteessa oli menossa. Hän sanoi, että avain tullaan noutaamaan ennen kahdeksaan meiltä, niin ei mun tarvitse kuskata sitä. Nousin, hain avaimen, kirosin vähän menetettyjä yöuniani. Mutta sitten sainkin itse hoidettua kyydin tälle avaimelle ja sain itse mennä nukkumaan. Valitettavasti vartissa ei enää saanut unta, kun oli jo jutellut kolmen ihmisen kanssa ja noussut sängystä ja kävellyt ympäriinsä ja pähkäillyt kaikkea. Ei tuo puoli tuntia nyt paljoa oo, mutta kyllä se nyt mun aamun pilas
ei se kyllä oikeen kunnon blondi ole. ja poikakin vielä kaiken lisäks..
Lähinnä tarkoitin tolla, että ei siis ole mikään semmonen bimboblondiämmä