Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,337 views

Verano

Posts: 4,649

#5481 • • Verano Merituuli
Stanan vasen korva kun sattuu *grr* Ja imusolmukkeet huutaa armoa. Olihan se nyt viikonlopuksi pakko tällasta iskeä. Ja vielä DanceteriA- ja Unity-sellaiseksi. Argh!
Caro²

Posts: 5,301

#5482 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Vittu että alkaa nyppiä ku kattoo joitakin tiettyjä tulevien bileiden topikkeja, perkeleesti sivuja joista yli puolet on aivan vitun turhaa lässytystä, eikä sanan vertaa asiaa. Kommentit vaihtelee sanamuotojen ja eri sanojen suhteen, mutta sisältö on about seuraavaa:

"Kohta on bileet <kasavitunrumiahymiöitä>"
"Ei jaksa oottaa <kasavitunrumiahymiöitä>"
"*jiihaa**hali**jiihaa*"
"Jää kyl väliin"
"*eikä*"
"Lähenee!!"

-

Hirveetä paskanjauhamista jonka ansioista biletopikki/biletopikit vilkkuu jatkuvasti viestilistauksen kärjessä. Vittu että nyppii. Kirjottakaa jumalauta edes puoliks asiaa niihin topikkeihin. Eiköhän kaikki tiedä että on kivaa ku ne kekkerit tulee ilman, että tarvitaan sata viestiä ko. asiaa ilmottamaan.

EDIT: Ainiin! Sitte usein ennen tuommosta yhden rivin turhaa kommenttia on montakymmentä riviä täysin turhaa quottausta mitkä ei juuri mitenkään liity mihinkää.. Opetelkaa edes siistimään ne quotit jos ei muuta. helvetti viekööt.
Avatar
#5483 • • Taika Guest

Caro², 7.10.2006 19:47:
Vittu että alkaa nyppiä ku kattoo joitakin tiettyjä tulevien bileiden topikkeja, perkeleesti sivuja joista yli puolet on aivan vitun turhaa lässytystä, eikä sanan vertaa asiaa. Kommentit vaihtelee sanamuotojen ja eri sanojen suhteen, mutta sisältö on about seuraavaa:

"Kohta on bileet <kasavitunrumiahymiöitä>"
"Ei jaksa oottaa <kasavitunrumiahymiöitä>"
"*jiihaa**hali**jiihaa*"
"Jää kyl väliin"
"*eikä*"
"Lähenee!!"

-

Hirveetä paskanjauhamista jonka ansioista biletopikki/biletopikit vilkkuu jatkuvasti viestilistauksen kärjessä. Vittu että nyppii. Kirjottakaa jumalauta edes puoliks asiaa niihin topikkeihin. Eiköhän kaikki tiedä että on kivaa ku ne kekkerit tulee ilman, että tarvitaan sata viestiä ko. asiaa ilmottamaan.

EDIT: Ainiin! Sitte usein ennen tuommosta yhden rivin turhaa kommenttia on montakymmentä riviä täysin turhaa quottausta mitkä ei juuri mitenkään liity mihinkää.. Opetelkaa edes siistimään ne quotit jos ei muuta. helvetti viekööt.


*haukottel*
Caro²

Posts: 5,301

#5484 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Taika, 7.10.2006 19:57:
---
Caro², 7.10.2006 19:47:
Vittu että alkaa nyppiä ku kattoo joitakin tiettyjä tulevien bileiden topikkeja, perkeleesti sivuja joista yli puolet on aivan vitun turhaa lässytystä, eikä sanan vertaa asiaa. Kommentit vaihtelee sanamuotojen ja eri sanojen suhteen, mutta sisältö on about seuraavaa:

"Kohta on bileet <kasavitunrumiahymiöitä>"
"Ei jaksa oottaa <kasavitunrumiahymiöitä>"
"*jiihaa**hali**jiihaa*"
"Jää kyl väliin"
"*eikä*"
"Lähenee!!"

-

Hirveetä paskanjauhamista jonka ansioista biletopikki/biletopikit vilkkuu jatkuvasti viestilistauksen kärjessä. Vittu että nyppii. Kirjottakaa jumalauta edes puoliks asiaa niihin topikkeihin. Eiköhän kaikki tiedä että on kivaa ku ne kekkerit tulee ilman, että tarvitaan sata viestiä ko. asiaa ilmottamaan.

EDIT: Ainiin! Sitte usein ennen tuommosta yhden rivin turhaa kommenttia on montakymmentä riviä täysin turhaa quottausta mitkä ei juuri mitenkään liity mihinkää.. Opetelkaa edes siistimään ne quotit jos ei muuta. helvetti viekööt.

---

*haukottel*



k
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#5485 • • Mao & Taikahattu UG-///
Minä itse!

Milloinkohan sitä sais jonkun näköistä tolkkua tähän ajatusten juoksuun?
Kun kuitenkin tietää mitä pitäis tehdä, et asiat olis paremmin, mut siltikin
mitään järkevää ei tunnu tapahtuvan...

Kaikki vaan tuntuu niin sekavalta ja vaikeelta!

Ehkä tästä ei oo tarkotuskaan tulla mitään.

Ei voi tietää...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Rubicon

Posts: 550

#5486 • • Rubicon

MaoTse, 8.10.2006 20:43:

Milloinkohan sitä sais jonkun näköistä tolkkua tähän ajatusten juoksuun?



Ei sitä ajatteluu oo vaan tarkotettu meille kaikille*lohduttel*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Foxmagon

Posts: 1,329

#5487 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Ei voi sanoin kuvata. *eiei*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Worin

Posts: 526

#5488 • • Worin
Se kun nussitaan pilkkua ja ei löydetä sitä kaasua (joka on se oikeenpuolimmainen poljin). Kolmas on se kun jengi haukkuu toisiaan jostain asioista tietämättä mitä on olla siinä roolissa.
Siren

Posts: 826

#5489 • • Edited Siren Seinäruusu
Se, et mä aina tutustun vääriin tyyppeihin. Ihan aina. Miks jokainen vastaantuleva ei voi olla se oikee???? Miks elämästä onki pitäny tehä näin ongelmallista *justjoo*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5491 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Se, että pitää roudaa aina kaikki tavarat, meikit, vaatteet ym..mukaan bileisiin. Ja sit pitää olla niin kännissä, et unohtaa sen repun narikkaan.. No nyt sit oon yrittänyt löytää reppua ja kellään mitään hajua siitä! *grr* Halpa reissu tuli..*igor* *grr*

Lisää viinaa mulle, kiitos! *poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Dementation

Posts: 2,892

#5492 • • Dementation wednesday?

Caro², 7.10.2006 19:47:
---klip---



Pakko kyllä kysyä että mitä sä sinne tulevat bileet topikkiin haluaisit?
Vois kuvitella että promoottorit ainakin on tyytyväisiä kun topikki pysyy näkyvissä uusissa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#5493 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Dementation, 9.10.2006 10:29:
---
Pakko kyllä kysyä että mitä sä sinne tulevat bileet topikkiin haluaisit?
Vois kuvitella että promoottorit ainakin on tyytyväisiä kun topikki pysyy näkyvissä uusissa.


Usein näkee jengin tuumivan joidenkin soittajien edellisiä keikkoja, tai höpinää vanhoista saman järjestäjän klubeista, oli oikeestaan höpinän sisältö mitä tahansa, niin siellä on kuitenkin se ns "sisältö". Toiset utelee vähän tuntemattomammista soittajista jotain ja toiset vastailee. Toiset analysoi ko. ravintolan wc-kulttuuria ja toiset miettii juomapolitiikkaa tai vastaavaa..

Siis kyllä tulevien bileiden topikeissa on yllättävän paljon jopa ihan sisällöltään asiallista höpinää, ilman, että tuumitaan "onko joku vetänyt perseet koskaan" tai "*tanssittel*", saatikka "*jiihaa*", jopa myöskin ilman "*aplodit*"..

EDIT: Mutta ennenko kukaan vetää herneet (taas) nenään, syystä että ("taas") ollaan "neuvomassa" mitä pitäs kirjottaa, niin en ole (taaskaan) neuvomassa, vaan ilmoittamassa, että ottaa päähän täysin sisällyksettömien kommenttien kirjoittaminen ja niillä biletopikin (tai jonkun muun topikin) ylhäällä pitäminen.
Dementation

Posts: 2,892

#5494 • • Edited Dementation wednesday?

Caro², 9.10.2006 10:35:
---klip---


Eli jos mun ainoa asia on se että "Varmasti tulossa, jee pääsee tanssiin *tanssittel*"
Niin ei pitäis sitä kirjoittaa? Musta on todella jees nähdä että keitä kaikkia on tulossa, ja jos oon kahden vaiheilla, että lähdenkö vai en, niin jos topikissa on iso nippu hehkutuskommentteja ja fiilistelyä tyyliin "jo huomenna pääsee taivaaseen *aplodit*" jne, niin kyllä mä varmemmin lähden...

Voisin jopa väittää että noi kommentit on parasta mainosta jota promoottori voi saada. Ensinnäkin ne pitää topikin esillä ja toisekseen ne antaa sekä suoraan että alitajuisesti viestiä siitä että "täällä kannattaa olla"

Mut mielipide eroja tietty, ikävää ettet pidä siitä että joku kertoo julkisesti että on tulossa tai että on iloinen että tälläiset bileet on tms. Pitää varmaan ensi kerralla keksiä jotain mukamas asiaa, jotta saa hehkuttaa... *ding**pökr*

EDIT: Ja ei hätää, en herneile, kullakin on oikeus mielipiteisiinsä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#5495 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Dementation, 9.10.2006 10:40:
Eli jos mun ainoa asia on se että "Varmasti tulossa, jee pääsee tanssiin *tanssittel*"
Niin ei pitäis sitä kirjoittaa?


Eikös tuo nyt ole juuri sitä asiaa josta puhuin? (Kaipasit ed. viestissä esimerkkejä, laitoin kyllä esimerkkejä, mutten ruvennu erittelemään kaikkia mahdollisia. Yhteinen nimittäjä oli "jotain asiaa)

Tuossa on sentään kerrottu, että "varmasti tulossa, jee pääsen tassiin *tanssittel*"

Se eroaa huomattavasti viestistä:

"*aplodit*"

Vallan ikävää jos et huomaa eroavaisuutta.


Musta on todella jees nähdä että keitä kaikkia on tulossa, ja jos oon kahden vaiheilla, että lähdenkö vai en, niin jos topikissa on iso nippu hehkutuskommentteja ja fiilistelyä tyyliin "jo huomenna pääsee taivaaseen *aplodit*" jne, niin kyllä mä varmemmin lähden...


Nämäkin eroavat huomattavasti esimerkiksi viestistä:

*blush*

Yleensä kun on jotain hehkutuskommentteja, siellä hehkutetaan jotakin, ei niin, että tuumitaan ääneen mitä mummon koira söi aamupalaksi.


Voisin jopa väittää että noi kommentit on parasta mainosta jota promoottori voi saada. Ensinnäkin ne pitää topikin esillä ja toisekseen ne antaa sekä suoraan että alitajuisesti viestiä siitä että "täällä kannattaa olla"


Imho viestin alitajuntainen sisältö häviää siinä vaiheessa jos lukijaa rupeaa tietoisesti ärsyttämään topikin sisältö. Jos esm hehkutettuun biletopikkiin siirtyy yllättäen klubbarin suosituin aihe, keskustelu huumeiden käytöstä ja taistelu siitä, niin kyllä se fiiliksiä laskee. Tai, jos topikki vaikka täyttyy toinen toistaan pitemmistä quottauksista, joiden perimmäinen tarkoitus on saattaa alle joku hymiö, kuten esimerkiksi tässä.


Ikävää ettet pidä siitä että joku kertoo julkisesti


Eikös tätä varten ole oikeastaan tehty klubbarin mahdollisuus ilmoittaa "suosikeista". Itse ainakin käytän ko. ominaisuutta siihen, että tarkistan ketä kaikkia on mahdollisesti tulossa. Murto-osa kuitenkin siitä topikissa ilmoittaa.


Ja ei hätää, en herneile, kullakin on oikeus mielipiteisiinsä.


En olettanutkaan, että ne palkokasvit siellä suunnassa teleporttaantuisi inhalaatioelimiin.. jossain muualla on todistettavasti näin käynyt ennenkin.
Sallakat

Posts: 2,220

#5496 • • Sallakat jungle, baby !
no ärsyttää kun ei voi tajuta miten hiton vaikeeta voi olla joku muotinäytöksen kasaaminen. "joo me ollaan ehdottomasti mukana, kuulostaa kivalta" "no ei noi kyl itse asiassa ookaan meidän kohderyhmää, ett ei kyl ollakaan mukana" "ai, unohdinko soittaa sulle ja kertoo ettei ollakaan mukana" "ehkä joku toinen kerta"

*poks**grr**grr*
Dementation

Posts: 2,892

#5497 • • Dementation wednesday?

Caro², 9.10.2006 10:48:
Tuossa on sentään kerrottu, että "varmasti tulossa, jee pääsen tassiin *tanssittel*"
Se eroaa huomattavasti viestistä:
"*aplodit*"
Vallan ikävää jos et huomaa eroavaisuutta.


Eli mielestäsi jos laitan "*aplodit*" hymiön, sisältöä ei ole, mutta jos kirjoitan että "Nämä bileet ovat kulttuuriteko, arvostan että tuotte tälläisen bilekonseptin tarjolle." sisältöä sitten onkin?
Itse nään noissa melko paljon saman asian.


Imho viestin alitajuntainen sisältö häviää siinä vaiheessa jos lukijaa rupeaa tietoisesti ärsyttämään topikin sisältö. Jos esm hehkutettuun biletopikkiin siirtyy yllättäen klubbarin suosituin aihe, keskustelu huumeiden käytöstä ja taistelu siitä, niin kyllä se fiiliksiä laskee. Tai, jos topikki vaikka täyttyy toinen toistaan pitemmistä quottauksista, joiden perimmäinen tarkoitus on saattaa alle joku hymiö, kuten esimerkiksi tässä.


No offtopik ei ole järin pop, ja siihen mun mielestä saakin puuttua jopa moderaattorien toimesta jos se karkaa käsistä. Mitä taas tulee quoteen vastaamisella hymiöllä, niin ihmiset sais opetella quottaamaan niin että jos quottaa koko tekstiä, niin vaihtaa siihen "---klip---" tyylisen ilmauksen tekstin tilalle. Tällöin quote pysyy kauniina. Mutta tässäkin kohdassa nostan esiin, että juuri se yksi hymiö saattaa kertoa juuri sen mitä ihminen haluaa viestittää.
Suosittelen lukemaan http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=49687 tuolta löytyvän gradun hymiöistä.


Eikös tätä varten ole oikeastaan tehty klubbarin mahdollisuus ilmoittaa "suosikeista". Itse ainakin käytän ko. ominaisuutta siihen, että tarkistan ketä kaikkia on mahdollisesti tulossa. Murto-osa kuitenkin siitä topikissa ilmoittaa.


Monet myös lisää kaikki ne bileet jotka on omasta mielestä hyviä jopa vuoden ennen ja se ei kerro paikalletulemisesta juuri mitään. Suosikit on vaan hyvä tapa saada itselleen profiiliin muistiin mitäs hyviä bileitä olikaan tulossa joihin vois ehkä mennä. Ja jos se topikki pomppaa ykköseksi 3 tuntia ennen bileitä, niin huomaan kyllä sieltä sen "Jee, tulossa vaikkei pitänyt" mutta jos siinä kohtaa lisää itsensä suosikkeihin, niin tuskin sitä huomaan.


En olettanutkaan, että ne palkokasvit siellä suunnassa teleporttaantuisi inhalaatioelimiin.. jossain muualla on todistettavasti näin käynyt ennenkin.


Kiitos luottamuksesta *piis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jusna666

Posts: 1,447

#5499 • • Jusna666 Diablo
Korva ollu lukossa pari päivää.. hermot menee.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

asdf

Posts: 3,155

#5500 • • asdf
Nukuin pommiin enkun kokeesta eikä oo mitään motivaatiota alkaa lukemaan psykologiaa. *toktok* Ehkä sitä pitäis skarpata kohta.