Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,317 views

Umbala

Posts: 769

#9861 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Vitun HUS *grr*
Ette vaan voi mokailla niin, että lähetätte väärien ihmisten papereita mulle, tai mikä pahempaa, mun papereita muille.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

sapeli

Posts: 11,768

#9862 • • sapeli jokukukamikä?

Umbala, 11.1.2008 14:20:
Vitun HUS *grr*
Ette vaan voi mokailla niin, että lähetätte väärien ihmisten papereita mulle, tai mikä pahempaa, mun papereita muille.



Ui hitto, aika paha. Yksityiskohdista riippuen tuohan voisi olla melkein oikeusjutun paikka. :/

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mark

Posts: 7,311

#9863 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

sapeli, 11.1.2008 14:24:
---
Umbala, 11.1.2008 14:20:
Vitun HUS *grr*
Ette vaan voi mokailla niin, että lähetätte väärien ihmisten papereita mulle, tai mikä pahempaa, mun papereita muille.

---


Ui hitto, aika paha. Yksityiskohdista riippuen tuohan voisi olla melkein oikeusjutun paikka. :/



indeed! Rosiksee vaa *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lyylikki

Posts: 2,975

#9864 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Umbala, 11.1.2008 14:20:
Vitun HUS *grr*
Ette vaan voi mokailla niin, että lähetätte väärien ihmisten papereita mulle, tai mikä pahempaa, mun papereita muille.



Tossa on "hauskaa" se, että ne ei salli minkäänlaisia virheitä niitten omilta sidosryhmiltä, mutta kun ne mokaa, niin ne vaan kohauttelee olkiaan...
superwoman

Posts: 333

#9865 • • superwoman toinen jalka jo...
Noi kerjäläiset kadulla. Siis Helsingissä. Siis Romanian romanit. Siis kyllä köyhät, absoluuttisesti mitattuna. Mutta antaa olla. Ne on kerjännyt ympäri Euroopan kyliä vuosisadat, ja mitään ei ole tapahtunut niiden ns. hyvinvoinnin kohoamisen suhteen.

Eikös se jo siinä Isossa kirjassa ollut, että köyhiä on ja tulee olemaaan. Ei siinä euro pari auta.

--
...just visiting...

Josssu

Posts: 506

#9866 • • Josssu
Nyt sai perusbaareilut riittää. Kauheeta musiikkia, kauheita ihmisiä.
domi

Posts: 7,069

#9867 • • Edited domi Työn sankari.
Kaikki asiat pitäis hoitaa ITSE alusta loppuun asti eikä jättää kenenkään toisen harteille. Taas löytyi muutama asia lisää, mitä eräs ihminen ei taas vaihteeksi viitsinyt hoitaa lupauksista huolimatta.

Perkele.
Heli

Posts: 1,489

#9868 • • Heli vai kuka se oli
no sunnuntait *igor*

--
ei se väärin ole.

Freja

Posts: 8,775

#9869 • • Freja Sihteeri
Noi vitun perus hemmetin säädöt ku tyypit ei tajuu et MÄ EN VAA VITTU VOI OTTAA PALKATONTA VAPAATA JA LÄHTEE JONNEKIN VITUN REISSUUN VIIKOIKSI. Toi o ni iänikuista vääntöä.

Mä niin lähen yksin muutaman kuukauden päästä reissuun, en huoli muita mukaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#9871 • • Freja Sihteeri

domi, 14.1.2008 15:25:
Se että jotkut käyttää salasanasta lyhennettä SALSA.



TÄ? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#9873 • • Jone Archibald Haddock
Double standards.

Se on aika perseestä että käyttäydytään päin vittuja moninkertaisesti vittumaisemmin kuin mistä on toiseen suuntaan palautetta annettu ja sitten kehdataan katsoa kirkkain silmin päin niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Sssan*

Posts: 651

#9874 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Maanantait....ei jaksais eikä huvittais mikään..*hmph*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Avernian

Posts: 7,451

#9875 • • Edited Avernian Kerettiläinen
Puoltoista kuukautta omassa kämpässä. Netti kuuluu vuokraan. Netti on toiminut peräti kaksi päivää jakson keskeltä.

Edit: ja rahattomuus, liian kallis vuokra, sekä nouseva ruoan hinta.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Zapa

Posts: 1,393

#9876 • • Zapa Mr Wrangler

domi, 14.1.2008 15:25:
Se että jotkut käyttää salasanasta lyhennettä SALSA.



Huh mitä lyhenteitä, ihme kun ei ole SILSA. "Mun SILSA toimii taas", o'rly - good for you then (i suppose).
hemuz

Posts: 2,178

#9877 • • hemuz kätevä emäntä
Ois yks kiva duuni avoinna, mut ei viiti hakee, kun eivät viimekskään vastanneet mitään hakiessani vähän eri tehtäviin. Ei vissii naama miellyttäny. *dissaa*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#9878 • • Hitchhiker
Tämä saamarin "talvinen" keli *igor*.
pirpeli

Posts: 5,533

#9879 • • pirpeli

Hitchhiker, 15.1.2008 16:19:
Tämä saamarin "talvinen" keli *igor*.



Seconded. Pajunkissat puhkeilee, puissa on paikoittain silmuja..ja sataasataaSATAA!
*super**igor*
Ei pääse pulkkailee, synkkyys vituttaa ja YÄK!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#9880 • • sapeli jokukukamikä?

hemuz, 15.1.2008 15:08:
Ois yks kiva duuni avoinna, mut ei viiti hakee, kun eivät viimekskään vastanneet mitään hakiessani vähän eri tehtäviin. Ei vissii naama miellyttäny. *dissaa*



No tuollahan sä sitten ainakin varmistat ettet saa vahingossakaan sitä duunia, eikö? Jos sulla on valmis CV ja hakuprosessi ei ole iso vaiva niin mun nähdäkseni sulla ei ole kuin voitettavaa jos haet silti. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.