Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,269 views

J Raninen

Posts: 950

#4901 • • J Raninen

Fyraett, 23.7.2006 12:42:
Kannattaa jättää se varjoon ettei aurinko kimalla pellin kautta takas ylös..

Linnut luulee et ne on veden yläpuolel ja laukasee ripulit, sen takii pestyt autot on aina skeidas.



No ilmankos. On vielä sininen auto, niin näyttää vielä enemmän vedeltä.
Freja

Posts: 8,775

#4902 • • Freja Sihteeri
Eksä *senkin*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Yoni

Posts: 440

#4903 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Se että työvuorosuunnittelija soittaa ens viikolla et tuunko töihin kun on niin *niisk niisk* vaikeeta tää elämä kun ei löydy tekijöitä vuoroihin. *parku* On mun vapaa viikko.. ens viikko!
Bio

Posts: 4,429

#4904 • • Bio The Bullies / Pinky
Kaikkee shittii taas tapahtunu..

Ekaks auto piti viedä huoltoon (takaiskarit ja oikea etu RT-pään vaihto), mp3-soitin hävis/pöllittiin, tietsikast kovalevy paskana. No kaikki noi vaan materiaalia on, mut ärsyttää silti.
Dana

Posts: 647

#4905 • • Dana
Kun jengi katoaa eikä sitten vastaa puhelimeensa tai ilmoita omaaloitteisesti että jättävät sut yksin bileisiin (tai minne tahansa).. ja vielä ärsyttävämpää on sellaiset jotka tekevät sen kerran ja sitten kerrot kuinka huolestunut/vihainen olit ja seuraavana vkonloppuna ne tekee sen uudestaan...! *grr* sitä pettymyksen tunnetta on vaikea kuvailla..*uuh*
Avatar
#4906 • • Taika Guest
lomalta töihin paluu olisi ollut ehkä hiukan miellyttävämpää jos edes joku täällä toimistolla toimisi *igor*
helvetti.
Avatar
#4907 • • emppu Guest

Taika, 24.7.2006 09:00:
lomalta töihin paluu olisi ollut ehkä hiukan miellyttävämpää jos edes joku täällä toimistolla toimisi *igor*
helvetti.



sama*igor* Plus se et kiinnostus miljoona*dissaa*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4908 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ihmisten ajattelemattomuus, ilkeys, typeryys, lapsellisuus ja itsekeskeisyys!!! Varsinkin sellaiselta taholta, mistä sitä ei todellakaan odottanut..

*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Zapa

Posts: 1,393

#4909 • • Zapa Mr Wrangler

Super-Kerttu, 24.7.2006 09:02:
Ihmisten ajattelemattomuus, ilkeys, typeryys, lapsellisuus ja itsekeskeisyys!!! Varsinkin sellaiselta taholta, mistä sitä ei todellakaan odottanut..

*uuh*



tää on tuttua, nimenomaan sellaiselta henkilöltä kenestä ei olisi ikinä uskonut, että noita asioita voi tämä ihminen tehdä.
Jutu

Posts: 3,054

#4910 • • Jutu Blondi
Keittiöremppa ja kun kämpässä on tuntemattomia ihmisiä. Mä ehkä joudun hajoilemaan useasti tän kahden viikon ajan *grr**pökr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

xandra

Posts: 281

#4911 • • xandra bambi
Mun parven superpainava runkopatja.. joka ei suostu tulemaan alas. *hmph* Sain sen just ja just revittyä puoleen väliin, ja nyt se nököttää parven reunan ja matalien hyllyjen välissä melkein pystysuorassa kulmassa eikä suostu liikkumaan. Ei sinne allekaan uskalla mennä ettei jää väliin jos patja päättää tulla rytinällä alas.. *grr*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Mellu-

Posts: 4,006

#4912 • • Mellu-
ärsyttää vaan niin kaikkiii

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#4913 • • Edited Taika Guest
jotenkin tekniset viat eivät yllättäneet tänä aamuna, ehkä tähän vähitellen alkaa tottumaan..*justjoo*
ärsyttää vaan kun vikojen ansiosta mitään töitä ei saa tehtyä mutta ei voi lähteä kotiinkaan. ensi viikolla saakin sitten tehdä noiden kasvavien paperipinojen ansiosta pitkää päivää*dissaa*
Avatar
#4914 • • Norb Guest
Aaarg, mä haluisin jo pitää kesäloman! Mut pystyn pitämään sen vasta 1kk päästä, koska poikaystäväni pystyy vasta sitten pitämään. En jaksaisi odottaa! *menee katsomaan äkkilähtöjä*
wammi

Posts: 627

#4915 • • wammi
peukalo väänty sijoiltaan viimeyönä ja heräsin adrenaliininhajuiseen ovienpaukutteluun vapaapäivänäni.*dissaa*
Mellu-

Posts: 4,006

#4916 • • Mellu-
ku en osaa päättää otanko loparit vai en :D

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kolera

Posts: 4,256

#4917 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kun tehtäviä asioita ei voida kertoa kerrallaan vaan aina tipottain juuri ennenkuin aikaisempi homma on lopussa ja voisi lähteä menemään tai vaan keskittyä omiin lorvimisiinsa. Motivaatio aina kympissä kun ei tiedä yhtään mitä joutuu tekemään ja koko ajan olis kiire johonkin ihan vittu muualle.

Kun nakitetaan ihmiset tekemään haluttuja asioita syyllisyyttä hyväksikäyttämällä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Hansu

Posts: 481

#4918 • • Edited Hansu
Ihmiset, jotka kiusaavat työtovereitaan jaarittelemalla loputtomasti lemmikkieläimistään (tai sitten vaihtoehtoisesti lapsistaan). Mua ei vittuakaan kiinnosta mitä teidän kissat syö aamupalaksi, osaako ne käydä hiekkalaatikolla, mitä hassunhauskaa teidän pikku sikabuldoggi teki eilen tai miten paljon se nyt sitten painaakaan *toktok* Hot tip: jos vastapuoli ei reagoi mitenkään lörpöttelyynne, voitte olettaa että häntä ei suinkaan kiinnosta lemmikkinne hyvinvointi vaan se, miten sen saisi mahdollisimman hitaasti ja kivuliaasti pois päiviltä...

Ps. Olen oikeasti eläinrakas. Ihmisistä vaan en pidä.
Mellu-

Posts: 4,006

#4919 • • Mellu-
asioiden lakaiseminen maton alle.. on kyse mistä vain.. miks ei ihmiset voi myöntää totuutta ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja lisäks tehdä se mitä sanoo! Kovasti halutaan muutosta ja halutaan että jokin asia on toisin.. mut ei ?

kerpele ihmiset puhukaa ja toimikaa! mikään asia ei ole niin vaikea etteikö siitä voisi puhua!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Fresia

Posts: 764

#4920 • • Fresia vähän outo
Prkl mennään hoitamaan mun hommia ilman, että mulle ees kerrotaan, että ne on mun hommia *grr* Ja sit vie mollataan sitä ennen mua muille. Ja ollaan niin pirun loukkaantuneita, kun ei saada hoitaa niitä asioita, mitkä mä jo hoidin (ja mitkä mulle kuului). Kiitos tästä kamalan aikuisesta seurasta, jahuu *igor* *toktok*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*