Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,410 views

Elmiira

Posts: 1,446

#4921 • • Elmiira
Postilaatikosta tänään löytynyt lappu:

Terve!
Olemme ajatelleet laajentaa 3. talon (asuntojen G, H, I, J, K) etupihoja.

Pihatietä olisi tarkoitus siirtää noin 1,5 metriä pellon suuntaan. Laajennus tehtäisiin talkootyönä, (asukkaat tekevät oman pihan edustan), joten se ei aiheuta ylimääräisiä kustannuksia, eikä työllistä kuin kyseisen talon asukkaat.



Ärsyttää että:

1) Me asutaan K:ssa ja kukaan ei tätä ennen oo meille muistanut mainita asiasta mitään.

2) Onhan se vitun kiva teille kaikille muille et etupiha isonee, kun teillä on ovet sinne suuntaan. Saatte siihen ovien eteen pienen, kivan istuskelutilan. Meidän ovi vaan sattuu olemaan talon päädyssä ja käytännössä saisimme siis lisätilaa makuuhuoneen, saunan ja varaston taakse, jossa emme koskaan tule oleilemaan. Tai voihan sinne mennä nurkan taa istuu ja tuijottaa tiiliseinää.

3) Lisäksi ainoastaan meidän kohdalla kasvaa puskajonot juuri koko tuolla laajennusaluella. Mitä hyötyä sitä olisi laajentaa? Mahtuisi ehkä juuri tuoli siihen puskan viereen. Vai pitäisikö meidän nyhtää ne saatanan puskat pois ja siirtää teidän kanssanne tietä, vain että saisimme asuntomme taakse hyödyttömän tyhjän tilan?

Laajentakaa ihan vaan keskenänne. mulla on parempaakin tekemistä! *dissaa*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

domi

Posts: 7,069

#4922 • • domi Työn sankari.
Kuvia kyselevät ihmiset. Niitä kuvia ei todellakaan SAA kahdessa päivässä pihalle, vaikka kuinka haluaisi.
Shaz

Posts: 324

#4923 • • Shaz team Wittupäät
Pokeri ja paskaa jauhavat ihmiset. *nyyh*
#nomulti

Posts: 43

#4924 • • #nomulti
Jotkut naispuoleiset kaverit. Sinkkuina ollessaan he ovat hyvää pataa ja sitten kun tapaavat jonkun ja alkavat seurustelemaan niin mun yhteydenottoihin ei vastata tai sanotaan "sorry, me ei voida enää olla yhteydessa".

Joo, joo, aavistan syyn mutta ärsyttää silti ja pahasti *grr*
äm

Posts: 2,376

#4925 • • Edited äm
100sen tekstaripalsta, jonka taso laskee viikko viikolta.

Alussa sai nauraa kipeenä viestejä kuten:


Ihmiset huom! Älkää jääkö
seisoskelemaan junien
aulatiloihin. Kaikki halukkaat
eivät mahdu kyytiin.
Pääni jäi oven väliin


Nyt joku heittää jonkun urpon kommentin ja 400 ihmistä ottaa asiakseen vastata siihen "nasevasti".
Yhden päivän palstalla voi olla huoletta 10-20 viestiä, joissa oikaistaan nimimerkkiä "Tämä tieto on fakta", koska hän väitti edellisen päivän palstalla vahingossa/huvikseen, että Ruotsi on Suomen itänaapuri.

20 samantyyppistä:

Nimimerkille Tämä tieto
on fakta: Korjaa faktasi,
Ruotsi on suomen länsinaapuri!
Taidoistasi huolestunut

Tämä tieto on fakta.
Olet tyhmä, jos luulet Ruotsin
olevan idässä. Muuta timbuktuun.
Tosiruotsalainen

Tämä tieto on fakta on tainnut
nukkua maan tiedon tunneilla.
Onko Norja Tanskan etelä naapuri?
Fakta tämäkin

...jaadijaadi...

Sitten on ne, jotka valittaa valittamisesta, ja ne, jotka on helvetin hauskoja valittamalla siitä, että joku valittaa valittamisesta. Voi sitä intoa, millä niiden viestien sanamuotoihin on paneuduttu... Että valituksen valituksen valitus ja hihihih, kylläpä minä näpäytin nyt sitä!

[iso]Minä vaadin takaisin palstan, josta tuli hyvä mieli![/iso]

Valitan siis tässä koirankakasta valittajista, ilmaisista äitien matkoista valittajista ja valittamisen valittamisen valittamisen valittajista. Tarvitsin siihen vain enemmän kuin 160 merkkiä.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

FS

Posts: 414

#4926 • • FS
Se että tulin töihin 2h myöhässä (ja ei en tietenkään ole väsynyt biletyksen ja ryyppyreissun jälkeen=) ja ketään ei edes kiinnosta (toivottavasti ei tulla sanomaan että "tulitsä väärään osoitteeseen?") ja se että täällä pakkaus osastolla ei edes ole ketään (en vitus mee lastaa, menis vähän peräkärryt rikki) ja se että mun hieno v360 motorola (jep, nokia SUXXX) jonka tilasin V(itun)erkkokaupasta ei ole vielä saapunut, no mut ei se haitannut vielä eilen, mutta jos heräät aamulla ja kännykkäsi on huuhteluaineessa, olet tehnyt ruokaa ja käyttänyt rypsiöljyn sijasta keltaista fairya, avaimet oven lukossa (onneks ei pöllitty), astiat pesukoneessa, ja kännykässä viesti "aika hyvin vedit valssia" (siis wtf? okei tykkään tanssia, MUT VALSSIA??) ihmeellistä kyllä siellä oli kyllä vaatteitakin tai no siis peitto johonka mun piti käpertyä, no nyt on sitten ollut tehopesussa peitto, lautanen, pari lasia ja haarukka. Ne on vissiin aika puhtaita nytten, tuoksuu ihan huuhteluaineelle, jonka olin kaatanu pesukoneen sijasta lattialle. Pitäs varmaan ottaa vähän iisimmin tääl dhl:lä. Ja lopettaa nämä, "moi Jason" -Moi "mis oot" -duunis, douh "miten olis et jos mentäis bilettää niin sit voitais heti bileitten jälkee passittaa sut töihin" -Totaa, ööm, tajuutsä kuin wasted tuun.. "Drum & Bass bileet" -Monelta nähdään keskustassa" päivät.


Sincerely your's Arto @ Vitutus Mode

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

mariq

Posts: 2,154

#4927 • • mariq
mä tykkään tosta tiiiittidiiiiii -jonotusäänestä niiiiiiin paljon *igor*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

lostgone

Posts: 2,493

#4928 • • lostgone
Miksi pitää jakaa Iskelmä-Finlandia-palkinto?*hmph* Varsinkin q se perustuu vanhoihin saavutuksiin (vrt. kirjallisuuden). Fredi, Tapani Kansa, Paula Koivuniemi, Jukka Kuoppamäki ja Arja Saijonmaa.. ääöö, eikö tätä varten ollut jo Emma-palkinnot.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sapeli

Posts: 11,768

#4929 • • sapeli jokukukamikä?

lostgone, 27.7.2006 21:31:
Miksi pitää jakaa Iskelmä-Finlandia-palkinto?*hmph* Varsinkin q se perustuu vanhoihin saavutuksiin (vrt. kirjallisuuden). Fredi, Tapani Kansa, Paula Koivuniemi, Jukka Kuoppamäki ja Arja Saijonmaa.. ääöö, eikö tätä varten ollut jo Emma-palkinnot.*hmph*



Sä tiedät aivan liikaa Suomen "kulttuurista" *nauru* Mä en ollu kuullukaan kummastakaan palkinnosta *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lostgone

Posts: 2,493

#4930 • • lostgone

sapeli, 27.7.2006 21:37:
---
---
Sä tiedät aivan liikaa Suomen "kulttuurista" *nauru* Mä en ollu kuullukaan kummastakaan palkinnosta *vink*

*nauru*TV 2:selta voit pongata parhaillaan aimoyliannoksen iskelmä-finlandiaa. Timo Koivusalo juontaa ja viime vuotinen voittaja iki-ihana Jari Sillanpää esiintyy parhaillaan.. Et taida tahtoa tietää enempää..*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Maihku

Posts: 1,186

#4931 • • Maihku neiti hankala
se et joutuu herätä näin aikasin ja mennä töihin 4 tuntia aikasemmin jonkin typerän kokouksen takia*hmph*
Freja

Posts: 8,775

#4932 • • Freja Sihteeri
Ensin laitetaan jp-vapaapäivä työvuorolistaan lupaa kysymättä, ja sitten vielä maksetaan ylityötunnit rahana.

VITTU JOS MÄ OON SANONU ET HALUN SÄÄSTÄÄ JP-PÄIVÄT JA LAITTAA PLUSSATUNNIT VARASTOON NI KYLLÄ MÄ VITTU TARKOTANKIN SITÄ SAATANA

*SENKIN*

*IGOR*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#4933 • • cjet Guest

Freja, 28.7.2006 12:29:
Ensin laitetaan jp-vapaapäivä työvuorolistaan lupaa kysymättä, ja sitten vielä maksetaan ylityötunnit rahana.

VITTU JOS MÄ OON SANONU ET HALUN SÄÄSTÄÄ JP-PÄIVÄT JA LAITTAA PLUSSATUNNIT VARASTOON NI KYLLÄ MÄ VITTU TARKOTANKIN SITÄ SAATANA

*SENKIN*

*IGOR*



*lohduttel* (huuda sun pomolle, se auttaa.)
Freja

Posts: 8,775

#4934 • • Freja Sihteeri

Cjet, 28.7.2006 12:32:
*lohduttel* (huuda sun pomolle, se auttaa.)



*UUH* emmä uskalla *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#4935 • • cjet Guest

Freja, 28.7.2006 12:34:

*UUH* emmä uskalla *uuh*



Pitää olla kovana vaa. Ei mitään voi laittaa tolleen työntekijän etuja polkien.
Avatar
#4936 • • Annakins Guest

Cjet, 28.7.2006 12:49:
---
Freja, 28.7.2006 12:34:

*UUH* emmä uskalla *uuh*

---


Pitää olla kovana vaa. Ei mitään voi laittaa tolleen työntekijän etuja polkien.



Se on oikeasti ihan totta, että omista eduistaan pitää pitää kiinni. Mulla kävi täällä valtiolla silleen, että koska en suostunut jatkamaan harjottelijana (totesin, että mun on ajateltava omaa tulevaisuuttani) niin mut palkattiin tänne ihan oikealla palkalla. :) Tosin tietenkin vain määräaikaiseksii.
Avatar
#4937 • • Enkeli Guest
se kun jengi lupaa jotain eikä sit vastaakkaan puhelimeen *dissaa*
zaler

Posts: 1,545

#4938 • • zaler e h k i s
herääminen *hmph*

--
let´s eat to the beat!

Freja

Posts: 8,775

#4939 • • Freja Sihteeri

Cjet, 28.7.2006 12:49:
Pitää olla kovana vaa. Ei mitään voi laittaa tolleen työntekijän etuja polkien.



Ton jp-päivän ny saan onneks "takasin" kun mulla on saikkua vielä silloin kun se on..
Noi maksetut lisätyötunnit kyllä ihmetyttää, koska vuoden ajan tähän asti ne on kertyneet plussavarastoon, miks hemmetissä ne sitten maksetaan nyt? Voisko se olla palkanlaskijan moka, et jos huutaisin si vaik sille (vaik se kyl on sellanen vanha herttanen mummo ettei sille ihan huutaa uskalla)?*pepsodent*

Sweddu *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#4940 • • cjet Guest

Freja, 28.7.2006 14:54:
---
Cjet, 28.7.2006 12:49:
Pitää olla kovana vaa. Ei mitään voi laittaa tolleen työntekijän etuja polkien.

---


Ton jp-päivän ny saan onneks "takasin" kun mulla on saikkua vielä silloin kun se on..
Noi maksetut lisätyötunnit kyllä ihmetyttää, koska vuoden ajan tähän asti ne on kertyneet plussavarastoon, miks hemmetissä ne sitten maksetaan nyt? Voisko se olla palkanlaskijan moka, et jos huutaisin si vaik sille (vaik se kyl on sellanen vanha herttanen mummo ettei sille ihan huutaa uskalla)?*pepsodent*

Sweddu *igor*



Lakko! *nauru*