Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,766 views

Jusna666

Posts: 1,447

#4961 • • Jusna666 Diablo
Vähän kaikki.. ei saa unta.
+se et oon näin läski.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

wammi

Posts: 627

#4962 • • wammi
vittustna..hetki sitten nukuin vielä suht makeasti, mutta tottakai, kun on vapaapäivä, niin saan herätä siihen, et meidän talon julkisivun fucking paneleita revitään irti aivan korvan juuresta!..ja kukaan ei tietty ollu vaivautunu kertomaan mulle mitään..voisin saavuttaa tänään ihmisraunioitumispisteen univelkojeni takia.*dissaa*
Avatar
#4963 • • + Guest
paperityöt! mun kuuluis harrastaa sosiaalisia kanssakäymisiä ja kikkailla tua ympäriinsä, eikä istuu koneella ja laskee! mut on luotu liikkumaan. prkl.
alphamagic

Posts: 3,628

#4964 • • alphamagic
Miun perjantain työvuoro ja se että ois aika tärkee juttu sillon illalla ja vittu jos en saa vuoroo vaihdettuu *grr*
Muutenkin ihan riittävästi töitä taas seuraavat kaks viikkoo.
Vittuperkelesaatana.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

äm

Posts: 2,376

#4965 • • äm
Ihmiset, jotka nousevat bussiin kuin kirkkoon.

Vituttaa se hartaus, millä aaastutaaan hiiitaaaassti se ainoa porras sisään ja mielettömällä keskittymisellä ja hitailla liikkeillä näytetään liiipppuaa lukiijaallleee ja varmuuden vuoksi vielä tuijoteeeetaaan lukijan näyttöä, että jos se tänä aamuna sanoisikin jotain muuta kuin eilen.

Sen jälkeen valiiitaaan issstumapaaiikkaa ja iiihmetelläään kääytäväälllä. Lempparityyppini vielä tekevät niin, että ovat juuri istumassa johonkin ja kuvittelen voivani kävellä ohi, kun he keksivätkin, että hei, haluankin istua sittenkin tuolla ja siiiiiirtyyvääät hiiitaaaasti sinne edessäsi.

Kaikkeen tähän voi yhdistää vielä kuskin, joka varmistaa, että bussi on täysin pysähtynyt ja odottaa sen jälkeen vielä varmuuden vuoksi 5 sekuntia ennen kuin avaa etuoven ja sulkee takaoven vasta, kun kyydistä jäänyt ihminen on 30 metrin päässä kyljestä.

Ja jos pysäkillä on useampi kuin yksi ihminen, ihmiset käyttävät ihan huolella energiaa siihen, että miettivät, kuka oli pysäkillä ennen minua ja kenen jälkeen saan nousta bussiin. Joku voi seistä jo oven kohdalla, kun päättääkin antaa toiselle tilaa ja näyttää kohteliaasti, että mene sinä ensin. Ja jos teille tehdään niin, niin MENKÄÄ! Parhaimmillaan tämä, jolle tarjotaan kohteliaasti tietä, ajattelee, että voivoi eihän vielä ole minun vuoro, kun tuo punavillatakkinen nainen oli tässä ensin ja perääntyy pari askelta ja osoittaa 'vuoronsa' jollekin toiselle tai yrittää palauttaa sitä ensin tarjonneelle.


Miksi, ihmiset? Miksi te teette tämän minulle?!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avernian

Posts: 7,451

#4966 • • Avernian Kerettiläinen

äm, 4.8.2006 09:53:
Miksi, ihmiset? Miksi te teette tämän minulle?!



Koska sulla on liian kiire, ja sun täytyy oppia chillaamaan *vink*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

josbe

Posts: 1,982

#4968 • • josbe suomalainen juhlakinkku

mayah, 31.7.2006 15:19:
Eräs varsin typerä juttu, mutta silti ihan riittävästi tällä hetkellä. Se on sitä kun on uteliaisuuttaan pakko katsoa, vaikka tietää että todennäköisesti olisi järkevämpää olla katsomatta.


Mulle käy aina just noin! *hali*
Avernian

Posts: 7,451

#4969 • • Avernian Kerettiläinen
Rapajuopot jotka tulee kadulla vastaan ja aloittaa että "hei, kaveri..." ja sitten juttua alkaa tulla. Näytänkö mä siltä että kiinnostaisi haistella viikon vanhaa viinan ja paskan sekotusta?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

lostgone

Posts: 2,493

#4970 • • lostgone
Kun ihmiset läähättävät ja maiskuttelevat puhelimeen.*dissaa*
Monta kertaa tehnyt mieli sanoa,että et viitsis lopettaa, laita tekarit suuhun tai pidä se suun kiinni jos et puhu.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#4971 • • Viivi Guest

Avernian, 4.8.2006 14:32:
Rapajuopot jotka tulee kadulla vastaan ja aloittaa että "hei, kaveri..." ja sitten juttua alkaa tulla. Näytänkö mä siltä että kiinnostaisi haistella viikon vanhaa viinan ja paskan sekotusta?



Sä näytät niin helposti lähestyttävältä ja kiltiltä että ne haluaa jutella *vink* Mä taas olen mummomagneetti :DD
Avatar
#4972 • • Taika Guest

lostgone, 4.8.2006 15:05:
Kun ihmiset läähättävät ja maiskuttelevat puhelimeen.*dissaa*
Monta kertaa tehnyt mieli sanoa,että et viitsis lopettaa, laita tekarit suuhun tai pidä se suun kiinni jos et puhu.*hmph*


*nauru*
Kai oot ohjeistanut soittamaan niitä jollekin kuumalle linjalle?*vink*

Tän työpäivän jälkeen ärsyttää ihmiset jotka vastaavat puhelimeen huutamalla "HALOO!". Ja suuttuvat ja huutavat lisää kun erehtyy kyselemään ja varmistamaan, että onko mahdollisesti soittanut oikealle henkilölle.*dissaa*
lostgone

Posts: 2,493

#4973 • • Edited lostgone

Taika, 4.8.2006 15:16:
---
---
*nauru*
Kai oot ohjeistanut soittamaan niitä jollekin kuumalle linjalle?*vink*


Kun ne jo soittavat.. Moon osalle kuuminta hottia mitä on tarjolla ennen krematoriota.*justjoo*

Tän työpäivän jälkeen ärsyttää ihmiset jotka vastaavat puhelimeen huutamalla "HALOO!". Ja suuttuvat ja huutavat lisää kun erehtyy kyselemään ja varmistamaan, että onko mahdollisesti soittanut oikealle henkilölle.*dissaa*

Moon onnellinen, että työpaikan vaihdon myötä jäi soitteluosuus vähemmälle ja vältän äkäiset kuurot. Ei se niiden kuulo parane vaikka ne kuinka ite huutaisivat kovaa.*dissaa* Vai soitteletko sä pilareita siellä?*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Freja

Posts: 8,775

#4974 • • Freja Sihteeri
Ukkosen veli *sydän*


*justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nacu

Posts: 1,293

#4975 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Se, että on töitä huomenna ja että kaverit ei asu ihan pyöräilymatkan päässä :(

Yksin kotona.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Saara

Posts: 1,954

#4976 • • Saara #2970

mayah, 5.8.2006 21:59:
Subilta just nyt tuleva Suomen Neito esittelypätkä ja sen juontaja, joka puhuu Neiti siitä ja siitä. Neiti sillä ja sillä on pituutta kertynyt niin ja niin paljon ja painoa Neidillä on sen ja sen verran. Neiti sen ja sen motto on balabalabala.



Joo ja toi stanan 60-luvun aihe on :E.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Wanna B

Posts: 259

#4977 • • Wanna B Rattopoika

Avernian, 4.8.2006 14:32:
Rapajuopot jotka tulee kadulla vastaan ja aloittaa että "hei, kaveri..." ja sitten juttua alkaa tulla. Näytänkö mä siltä että kiinnostaisi haistella viikon vanhaa viinan ja paskan sekotusta?



Jeps, sit se yleensä jatkuu et "...ei sulla olis heittää röökiä tai paria euroo et saan kaljan tosta ku o kauhee darra..." On vitun ärsyttävää....

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Avernian

Posts: 7,451

#4978 • • Avernian Kerettiläinen

Wanna B, 5.8.2006 22:51:
---
Avernian, 4.8.2006 14:32:
Rapajuopot jotka tulee kadulla vastaan ja aloittaa että "hei, kaveri..." ja sitten juttua alkaa tulla. Näytänkö mä siltä että kiinnostaisi haistella viikon vanhaa viinan ja paskan sekotusta?

---

Jeps, sit se yleensä jatkuu et "...ei sulla olis heittää röökiä tai paria euroo et saan kaljan tosta ku o kauhee darra..." On vitun ärsyttävää....



Multa on kyselty että oonko joku yleisurheilija, ja että mihis riski kaveri on menossa. *tirsk* Oon ylpeä siitä. :D (Tiedoksi, en ole riski enkä urheilija.)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Woox

Posts: 146

#4979 • • Woox
Nämä unirytmit :/
Fresia

Posts: 764

#4980 • • Fresia vähän outo
Mä en ymmärrä, mitä toi *aatanan naapuri taas tuolla tekee *eiei* Imuroi seinää ja yrittää ehkä myös hajottaa sitä *grr* Oon koettanut olla huomaamatta koko juttua monta päivää, mutta nyt alkaa jo vähän palaa kiinni *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*