Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,999 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#9601 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Hyzenthlay, 22.11.2007 21:50:

en voi kyllä ymmärtää tollasia ihmisiä yhtään *pökr*



jep, sama homma...
ja pari vuotta sit ku vein miroa tarhaan ni siin tarhan parkkipaikalla kans yks mamma röökas autossa niin et siel oli myös lapsia. niil oli joku kimppakyytisysteemi ja ku se toinen mamma vei omansa sinne samaan tarhaan mis miro on, ni tää toinen sit sen ajan röökas autossa *eiei*

--
pinkki on pop!!!

Kit^

Posts: 798

#9602 • • Kit^ ihme höpöttäjä
tällä hetkellä vois kysyä että mikä EI ärsytä.. v*tun v*ttu sentää, prkl! *grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Sand3

Posts: 1,157

#9603 • • Sand3 satuolento
kun ei saa toisesta ihmisestä selvää *grr* prkl

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Amma

Posts: 2,383

#9604 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Scandic-hotellin nettivaraussysteemi. Tyrkkään hakuehdot ja pimpelipom kone etsii hotellit. Toisten kohdalla lukee "ei saatavilla" ja toisten "saatavilla." Kun valitsee "saatavilla"-tyyppisen tapauksen ja jatkaa varaukseen, seuraava sivu ilmoittaakin, ettei sitä olekaan saatavilla. On se kerpele. *grr*

Onko vika mun ymmärryksessäni vai Scandicin systeemissä?

--
*etsiskel*

Zeratul

Posts: 1,170

#9605 • • Zeratul Captain miserable
Onkohan mutsi vihdoinki flipannu ihan totaalisesti?

Nyt saa tulla joku söpö neiti kylään, ku en varmaa muutenkaa saa paljoo nukutuks ja mutsia pitäis kans valvottaa eläimellisellä karjunnalla, ilmeiseti semmonen ois nuorelle miehelle sopivaa käytöstä.

Siis mitä vattua, jos ei mul oo täällä joka toinen ilta joku bimbo pantavana nii se tekee musta automaattisesti homon? Ei et mutsilla niinku mitään homoja vastaan olis, mut nyt ku se on viikonloppuna varmaa enemmän tai vähemmän poissa, nii täällähän ei mitään homo-orgioita pidetä, heteromman version saisin kuulema kyl järkätä.
Eikä siin viel mitää et kuuttakymmentä lähenevä mutsi saa moisia outouksia päähänsä, mut siskotki (ainaki mutsin mukaan) epäilee mun seksuaalista suuntautumista?

Sori ihan vitusti jos mä en usko saavuttavani jotain suurta sisästä harmoniaa ja elämäni täyttymystä satunnaisilla panoilla. *eiei*
Miehen elämähän ei voi koostua muusta ku pillun metsästämisestä.
*hahjust*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

bubbelgum

Posts: 2,477

#9606 • • bubbelgum ~sylikissa~

Zeratul, 22.11.2007 23:42:
Onkohan mutsi vihdoinki flipannu ihan totaalisesti?

Nyt saa tulla joku söpö neiti kylään, ku en varmaa muutenkaa saa paljoo nukutuks ja mutsia pitäis kans valvottaa eläimellisellä karjunnalla, ilmeiseti semmonen ois nuorelle miehelle sopivaa käytöstä.

Siis mitä vattua, jos ei mul oo täällä joka toinen ilta joku bimbo pantavana nii se tekee musta automaattisesti homon? Ei et mutsilla niinku mitään homoja vastaan olis, mut nyt ku se on viikonloppuna varmaa enemmän tai vähemmän poissa, nii täällähän ei mitään homo-orgioita pidetä, heteromman version saisin kuulema kyl järkätä.
Eikä siin viel mitää et kuuttakymmentä lähenevä mutsi saa moisia outouksia päähänsä, mut siskotki (ainaki mutsin mukaan) epäilee mun seksuaalista suuntautumista?

Sori ihan vitusti jos mä en usko saavuttavani jotain suurta sisästä harmoniaa ja elämäni täyttymystä satunnaisilla panoilla. *eiei*
Miehen elämähän ei voi koostua muusta ku pillun metsästämisestä.
*hahjust*



lol. *nauru*

Onhan se ihan hyvä että mutsi osaa tolleen selostella että mitä "sun siskot" ajattelee ja epäilee, varsinkin kun ottaa huomioon että kyseinen heebo ei oo esim allekirjottaneen _siskon_ kanssa edes puhunut sanaakaan moneen kuukauteen. Jei! Riemun älyvoitto!

Niin joo, ja vastaus on kyllä. Se on flipannut ihan totaalisesti, tosin jo aikoja sitten ja sellasissa asioissa että siihen verrattuna jotku naurettavat homoläpät ei oo mitään.

Mut hei, ei pitäs olla mitään uutta siinä et meijän perheen jäsenet flippaa. Et tsemii vaan meille!

Ps. niin joo, ja ihan sama mulle ootko homo, hetero, bisse, miessika, yksineläjä, eunukki tai kenties marsilainen, kuhan oot onnellinen! *piis*

*hali*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Zeratul

Posts: 1,170

#9607 • • Zeratul Captain miserable

bubbelgum, 23.11.2007 01:21:
---
Zeratul, 22.11.2007 23:42:
Onkohan mutsi vihdoinki flipannu ihan totaalisesti?

Nyt saa tulla joku söpö neiti kylään, ku en varmaa muutenkaa saa paljoo nukutuks ja mutsia pitäis kans valvottaa eläimellisellä karjunnalla, ilmeiseti semmonen ois nuorelle miehelle sopivaa käytöstä.

Siis mitä vattua, jos ei mul oo täällä joka toinen ilta joku bimbo pantavana nii se tekee musta automaattisesti homon? Ei et mutsilla niinku mitään homoja vastaan olis, mut nyt ku se on viikonloppuna varmaa enemmän tai vähemmän poissa, nii täällähän ei mitään homo-orgioita pidetä, heteromman version saisin kuulema kyl järkätä.
Eikä siin viel mitää et kuuttakymmentä lähenevä mutsi saa moisia outouksia päähänsä, mut siskotki (ainaki mutsin mukaan) epäilee mun seksuaalista suuntautumista?

Sori ihan vitusti jos mä en usko saavuttavani jotain suurta sisästä harmoniaa ja elämäni täyttymystä satunnaisilla panoilla. *eiei*
Miehen elämähän ei voi koostua muusta ku pillun metsästämisestä.
*hahjust*

---


lol. *nauru*

Onhan se ihan hyvä että mutsi osaa tolleen selostella että mitä "sun siskot" ajattelee ja epäilee, varsinkin kun ottaa huomioon että kyseinen heebo ei oo esim allekirjottaneen _siskon_ kanssa edes puhunut sanaakaan moneen kuukauteen. Jei! Riemun älyvoitto!

Niin joo, ja vastaus on kyllä. Se on flipannut ihan totaalisesti, tosin jo aikoja sitten ja sellasissa asioissa että siihen verrattuna jotku naurettavat homoläpät ei oo mitään.

Mut hei, ei pitäs olla mitään uutta siinä et meijän perheen jäsenet flippaa. Et tsemii vaan meille!

Ps. niin joo, ja ihan sama mulle ootko homo, hetero, bisse, miessika, yksineläjä, eunukki tai kenties marsilainen, kuhan oot onnellinen! *piis*

*hali*


Joo, joo. Cissuki on kuulema sanonu mutsille et Juhoki salee on mun panokaveri, siitä huolimatta et kyseisellä kaverilla on muksu ja se asuu lapsen äidin kanssa saman katon alla. :D
On se jännää ettei se tajuu tommosta huumoriks vaik sen oma tyyli on just tommonen sarkastinen ja vittuileva.

Häpy taims. :D
*hali*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Skrapa

Posts: 157

#9608 • • Skrapa
Ihme ja kyllä, melkein kaikki taas kerran. työ, muija, työkaverit (osa ainakin), kaikki... Ja se varsinkin kun ei voi saada sitä mitä haluaa. Viddu ku ei osaa olla ikinä tyytyväinen siihen mitä on, vaan on pakko saada se mitä muilla on, ihanku se olis jotenkin parempaa. Ei voi tietää, vaiks oliskin. Liikaa taas tulee mietittyy kaikkii. Pien lobotomia olis paikallaan.

--
No more pain, I'm floating away..

crissy

Posts: 1,958

#9609 • • Edited crissy
tää helvetin iMain hiiri!!!!! sais kyl nii heittää vesilintua koko laitteella!!! toi helvetin rulla on ihan paska! nyttekki rullaa vaa alaspäin mut ei ylöspäin! toimii aina viikon ja sit ei..

saatanasta koko mightyMOuse!!


lisäys... nettipankki ei toimi..
Verano

Posts: 4,649

#9610 • • Verano Merituuli
Stanan tenniskyynärpää, sen elämässä ei ole kyllä taas mitään logiikkaa. Eilen illalla juuri mietin, että onpa tämä ollut jo tässä aika pitkäänkin melko hyvässä kunnossa. Ni eiköhän perkele tänään sitten alle tunnin duunissa oltuani sitä ala taas sattumaan inhottavasti. On se nyt vittu kumma.
mummoankka

Posts: 369

#9611 • • Edited mummoankka
Kissa joka on taas ihan helvetillisissä liekeissä.. juoksee ympäri kämppää, kiipeilee seinille,metelöi ja kolistelee, maukuu ja karjuu. Ihan vaan aikansa kuluks.
Mutta koska se on kuuro, annettakoon anteeks... eihän se voi itse tietää kuinka raivostuttava on. *igor*
Rubicon

Posts: 550

#9612 • • Rubicon
Mun pitäis olla parin tunnin päästä ovesta ulos ja menossa jo kaukana,
ja mä oon edelleen hiukset takussa,naama kampaamatta ja kamat levällään.
Ärsyttää itteäänkin olla näin hidas käänteissäni tänään.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

innae

Posts: 1,377

#9613 • • Edited innae PaskaJätkä
Tää kerhon vanha ja hidas läppäri joka on mulla nyt käytössä:S
Menee ikä ja hermot kun tää yrittää avata klubbaria (joojoo, ei mulla ole elämää, joojoo).
Gaaah.

e. Ja olen unohdellut tän päivän taas asioita. Tuli myös syötyä pussillinen salmiakkilakritsia ja mulla on vatsa kipeä:(
En leiki tein kans, tää on mun hiekkalaatikkoa:(

--
PaskaJätkä

Tukaanl

Posts: 139

#9614 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

Sand3, 22.11.2007 22:22:
kun ei saa toisesta ihmisestä selvää *grr* prkl



Tuttu fiilis muissakin piireissä *toktok*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Avernian

Posts: 7,451

#9615 • • Avernian Kerettiläinen

Tuksu, 25.11.2007 15:18:
---
Sand3, 22.11.2007 22:22:
kun ei saa toisesta ihmisestä selvää *grr* prkl

---

Tuttu fiilis muissakin piireissä *toktok*



Saako ihmisistä joskus selvääkin? Onko se edes mahdollista? Mitä sillä edes tarkoitetaan? *ding*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Tukaanl

Posts: 139

#9617 • • Edited Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
JA loppujen lopuksi kun on kysynyt tiettyjä asioita vaikka kuinka kauan ja saanut vastaukseksi
tyhjääkin tyhempiä sanoja kuten "Emmä tiiä" "Ihan sama mulle"
Joista sitten itse tekee johtopäätöksiä niin lopputulos on se sama kaaos mistä lähdettiin alunperin liikenteeseen. Nice!

*grr*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

jusqu

Posts: 762

#9618 • • jusqu pilipalipilotti
Grr! Per"#&"%#2en iPod *grr*

Se jumittujääty heti ensitöikseen aamulla, joten koitin resetata sen. Onnistuinkin, mutta sen jälkeen se jumittujääty heti uudestaan. Nyt se jämähtää aina siihen, kun Applen logo pamahtaa ruutuun uudelleenkäynnistämisen aikana.

Kamalat vierotusoireet, kun ei voi kuunnella musiikkia :( Vois suutuspäissään heittää tuon romun seinään ja ostaa uuden, tilavamman soittimen. Mutta silti.. Voi prklee!

--
*pupu**piis*

Rubicon

Posts: 550

#9619 • • Rubicon
Mulla menee hermot.
Kohta joku viaton rääpäle saa selkäänsä.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Sinza

Posts: 2,227

#9620 • • Sinza
Ärsyttää kun työkaveri on TAAS saikulla, se just viime viikolla oli pari päivää. Ja jonku FLUNSSAN takia *kissatappelu*! Aargh, eihän siinä muuta mut kaikki sen paska kaatuu meidän niskaan.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*