Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,249 views

UnityF

Posts: 15,721

#5441 • • UnityF joo just se

embie, 2.10.2006 14:13:


Jos taloyhtiölle pistää noottia ja toivetta ylimääräisesta roska-astiasta energiajakeelle niin ottaiskohan ne neuvosta vaarin?



ainakaan et menetä mitää kysymällä, hyvällä tsägällä ne ottaakin sen huomioo *joo*
joten kannattaa ainakin yrittää *joo*
lostgone

Posts: 2,493

#5442 • • lostgone

crissy, 2.10.2006 13:29:
--clips--


*lohduttel*
Jos yksi yhteinen tuttumme alkaa käyttäytymään yhtä teinimäisesti, niin mä lupaan - piirrettyäni rastin seinään - laittaa sen ojennukseen ostamalla rummut.*hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Pacho

Posts: 107

#5443 • • Pacho
tää hiton aikaansaamattomuus. olis ties miten pitkä lista hommia mitkä pitäs hoitaa pois alta. sais edes koulujutut tehtyä niin vois alkaa miettimään niitä muita...
crissy

Posts: 1,958

#5445 • • crissy

lostgone, 2.10.2006 21:49:
---
crissy, 2.10.2006 13:29:
--clips--

---

*lohduttel*
Jos yksi yhteinen tuttumme alkaa käyttäytymään yhtä teinimäisesti, niin mä lupaan - piirrettyäni rastin seinään - laittaa sen ojennukseen ostamalla rummut.*hihu*



hyvä hyvä! täytyypä laittaa korvan taakse=) ;)
larzizi

Posts: 1,661

#5446 • • Edited larzizi
Se, että tästä lippukunnasta ei pääse eroon, ellei muuta tarpeeksi kauas. Mutta jos asuu paikan päällä, nakitus on varma.

Itselläni on lippukunnan lehden teko vastuuna. Niin juttujen kirjoittaminen, kuvaaminen, juttujen nakitus muille ja lehden taitto. Eli ihan hitosti hommaa, koska kukaan muu ei tee tässä lippukunnassa mitään vapaaehtoisesti ja oma-alotteisesti. Ja tuon kaiken jälkeen kaikki vähättelevät työn ja stressin määrää, jota tuo lehti aiheuttaa mulle. Hitto, tulisivat itse tekemään sitä (tai edes auttaisivat). Ja sitten kaikki ajattelee, että kun mulla ei ole muuta kuin koulu ja tuon lehden tekeminen, niin mullahan on varmasti paljon vapaa-aikaa. Ei todellakaan ole! Mulla on ihan hirveesti stressiä ja liian paljon tekemistä! Mutta kukaan ei tunnu ymmärtävän sitä!

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Fyrisch

Posts: 4,525

#5447 • • Fyrisch

larzizi, 3.10.2006 11:15:
Se, että tästä lippukunnasta ei pääse eroon, ellei muuta tarpeeksi kauas. Mutta jos asuu paikan päällä, nakitus on varma.

Itselläni on lippukunnan lehden teko vastuuna. Niin juttujen kirjoittaminen, kuvaaminen, juttujen nakitus muille ja lehden taitto. Eli ihan hitosti hommaa, koska kukaan muu ei tee tässä lippukunnassa mitään vapaaehtoisesti ja oma-alotteisesti.



Hmm, mistä ne luuserit on sinne ilmestyny?

Jos mä olisin sun kengis nii hommaisin potkut niille, kotona voi sit leikkii hippii mut ku ollaan töissä nii sillon tehään kans töitä.
crissy

Posts: 1,958

#5448 • • crissy
ystävät tai oikeestaan "ystävä" jonka kaverisuhteen eteen tarttee nähä ihan sikana vaivaa ja olla todistamassa ollaanko kavereita vai ei!... ei ku ei jaksa..

taitaa päättyy tää kaverisuhde nyt..
Zandy

Posts: 273

#5449 • • Zandy
Noi ampiaiset, joita tunkee kämppään tuuletusaukoista sun muista.


Kuolkaa jo pois!!!! *grr*
Freja

Posts: 8,775

#5450 • • Freja Sihteeri

Zandy, 3.10.2006 12:59:
Noi ampiaiset, joita tunkee kämppään tuuletusaukoista sun muista.


Was, onko niitä vieläkin!? *whaat*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#5453 • • Freja Sihteeri

hallucinogen, 3.10.2006 13:13:
Meil oli eilen hyttynen hississä.



No toivottavasti se ois joku juuri syntynyt joka luuli syntyneensä kevääseen joten niitä ei sitten ensi vuonna olisi *iloinen*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5454 • • Norb Guest
noku saliksien annika otti eilen extaasia
hallucinogen

Posts: 8,190

#5455 • • hallucinogen Edain

LooPy, 3.10.2006 13:14:
Banaanikärpäset. *grr*

Milläs nekin tappais.


Joskus muutama vuosi sitten yks hipinretkukämppis piti bioastiaa ja ei muistanu viedä sit pois sitä niin saatiin kauhea banaanikärpäsvitsaus, niitä oli valehtelematta tuhansia niin suihkutin niin reippaasti keittiöön raidia jossa ne kaikki onneks oli. 20min odottelun jälkeen ei lentäny enää yksikään :D sit piti kyl vähän imuroida raatoja pois :D

--
pikku-*possu*

IInesAnkka

Posts: 656

#5458 • • IInesAnkka
Kun laittaa pikaliimaa niin sit sormet jää aina kiinni *piis*
Zandy

Posts: 273

#5459 • • Zandy

Freja, 3.10.2006 13:06:
---
Zandy, 3.10.2006 12:59:
Noi ampiaiset, joita tunkee kämppään tuuletusaukoista sun muista.

---

Was, onko niitä vieläkin!? *whaat*



jeps. tänään aamulla kolme isoa ampparia pörräsi mun suihkukaapissa. oli kyllä paras aamu taas pitkiin aikoihin. *justjoo*
larzizi

Posts: 1,661

#5460 • • larzizi

Fyraett, 3.10.2006 12:26:
---
larzizi, 3.10.2006 11:15:
Se, että tästä lippukunnasta ei pääse eroon, ellei muuta tarpeeksi kauas. Mutta jos asuu paikan päällä, nakitus on varma.

Itselläni on lippukunnan lehden teko vastuuna. Niin juttujen kirjoittaminen, kuvaaminen, juttujen nakitus muille ja lehden taitto. Eli ihan hitosti hommaa, koska kukaan muu ei tee tässä lippukunnassa mitään vapaaehtoisesti ja oma-alotteisesti.
---
Hmm, mistä ne luuserit on sinne ilmestyny?

Jos mä olisin sun kengis nii hommaisin potkut niille, kotona voi sit leikkii hippii mut ku ollaan töissä nii sillon tehään kans töitä.



Partio ei ole työtä, vaan vapaaehtoinen harrastus, josta ei saa minkään näköistä palkkaa.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.