Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,562 views

-Santtu-

Posts: 1,965

#2681 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Hirvee syömishimo.. Tekee kokoajan mieli mässyttää jotain. *igor*
elisha

Posts: 247

#2682 • • elisha Lauma
se et en kestä itekään itteäni!!!*grr*

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

sapeli

Posts: 11,768

#2683 • • sapeli jokukukamikä?
Se että aina kun tulee tälle sivulle niin joku ihmeen www.tukirengas.net hälyyttää selaimen kysymään hyväksynkö sen sertifikaatin *grr* Jollain täällä on outo avatari tai joku ihmeanimaatio sigissään *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

enrg

Posts: 2,040

#2684 • • enrg

sapeli, 31.5.2005 21:24:
Se että aina kun tulee tälle sivulle niin joku ihmeen www.tukirengas.net hälyyttää selaimen kysymään hyväksynkö sen sertifikaatin *grr* Jollain täällä on outo avatari tai joku ihmeanimaatio sigissään *igor*


alkoi kanssa ärsyttämään siinä määri että jäljitetty on skitzoprenian avatariin..
UnityF

Posts: 15,721

#2685 • • UnityF joo just se

sapeli, 31.5.2005 21:24:
Se että aina kun tulee tälle sivulle niin joku ihmeen www.tukirengas.net hälyyttää selaimen kysymään hyväksynkö sen sertifikaatin *grr* Jollain täällä on outo avatari tai joku ihmeanimaatio sigissään *igor*



MULLA ON IHAN SAMA!
mitä mun pitää ees painaa sapsu siinä? mä vain aina peruuttelen sen jutun *ding*
kun en ees tajuu mikä se on *ding*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2686 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

-Santtu-, 31.5.2005 20:47:
Hirvee syömishimo.. Tekee kokoajan mieli mässyttää jotain. *igor*



mul on ihan sama juttu *igor* ja pitipä viel säästää ruoasta, ettei rahatilanne menis ihan metsään... oon käyny joka päivä hakeen jotain herkkuu kaupasta *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#2687 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF, 31.5.2005 21:31:
mitä mun pitää ees painaa sapsu siinä? mä vain aina peruuttelen sen jutun *ding*



Juu tuo toimii jos sivu kuitenkin tulee näkyviin - itse valkkaan alimman vaihtoehdon ("älä hyväksy sertifikaattia") ja painan ok. Todennäköisesti tämä ei vaikuta mitenkään päin mihinkään, mutta on se perin epäilyttävää ja kiusallista *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Termiittien kuningas Tilli

Posts: 119

#2688 • • Termiittien kuningas Tilli Asyleum Laboratory ja Seikkailevat Nintendomiehet
Sammakot. Ja kanat tietty...

--
Menkää tekin kuplan sisään!

Avatar
#2689 • • Pirpeli Guest
vitun tukirengas.paskanet tms....ärsyttävää, samoin kuin irc-gallerian etusivulla kaikki lässyttävät ämmät ja piipittävät tipuanimaatiot!!!!!painukaa v*****n mun koneelta.
stimbeh

Posts: 400

#2690 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Pirpeli, 1.6.2005 00:31:
vitun tukirengas.paskanet tms....ärsyttävää, samoin kuin irc-gallerian etusivulla kaikki lässyttävät ämmät ja piipittävät tipuanimaatiot!!!!!painukaa v*****n mun koneelta.



Tähän kommenttiin voisin yhtyä hyvinkin sanatarkasti...

--
Flow with the go.

Mizfir

Posts: 2,472

#2691 • • Mizfir pittuinen
ärsyttää ku väsyttää, muttei uni tuu..*grr*

--
-Mannanen-

Avatar
#2692 • • jamjam Guest
mua ärsyttää se et JENGI ei tajuu miten ihana mä oon.
micqo

Posts: 1,094

#2693 • • micqo

Mizfir, 1.6.2005 01:03:
ärsyttää ku väsyttää, muttei uni tuu..*grr*



Sama vika *joo* Väsyttää,mut ei nukuta sit yhtään..monta yötä pyörinyt sängyssä...liikaa stressaa asiat mielessä + on yks asia mitä jännään...*hmph*
LauraLine

Posts: 278

#2694 • • LauraLine
Sossu ja kela!!!! *dissaa*
Helvetin hyvä lähetellä kaikenmaailman lisäselvitysliitteitä, joita EI OLE EDES OLEMASSA!
äm

Posts: 2,376

#2695 • • äm
Mie, sie, mää ja sää. Maalaiset.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Skydiver

Posts: 94

#2696 • • Skydiver
Semmoiset nenä ärsyttävästi pystyssä kulkevat immeiset,jotka luulevat olevansa jotenkin parempia kuin muut maan tai maailman kansalaiset,HÄVETKÄÄ
Diamanda

Posts: 59

#2697 • • Diamanda Tikittävä torpedo
Ärsyttää nyt vähän oma tietämättömyys, olen pahoillani tuosta avatarista. *uuh*

Mutta nyt se on vaihdettu. *piis*
koo

Posts: 379

#2698 • • koo
Ärsyttävää - pelottavaa:

Teen netissä ihan kaikessa rauhassa värisokeustestiä, jossa pitää siis yrittää löytää numero värikkäästä pallomössöstä. Ensin katson kuvaa, sitten klikkaan nuolta -> saan oikean vastauksen. Kas näin jatkamme jonkin aikaa, kunnes yhtäkkiä kun painan nuolta (saadakseni oikean vastauksen) ruudulle pamahtaa kuva jostain verisestä naisesta jonka päässä on nauloja ja alkaa kuulua ihan kauhea huuto.

Menen paniikkiin. Netti äkkiä pois päältä!! Äkkiä äkkiä!!
Sydän hakkaa miljoonaa.

Mitä iloa joku urpo saa tollaisesta sydärin aiheuttamisesta? Voisi edes varoittaa etukäteen jotenkin. Hyvä etten itkemään ruvennut kun niin äkkiä ja pahasti säikähdin.

Perkele. *kivatsulle*

--
Backstagella on paratiisi.

Occu

Posts: 2,528

#2699 • • Occu
Oma aikaansaamattomuus!
ja pahemman kerran vielläpä...
:(

--
..::MOI::..

Liqued

Posts: 187

#2700 • • Liqued CyberHemuli
"todella kesäinen keli"

--
Spin!