sauvoineen rullaluistelevat ääliöt jotka viuhtovat niillä pirun sauvoillaan kaikkiin ilman suuntiin, mieti siinä sitten että mistäs tuokin olisi turvallisinta ohittaa.. saattanaaa*poks*
Ihmiset ketkä jatkuvasti tolkuttaa miten paljon ne välittää ja miten tärkeä niille on.... Mutta ovat jatkuvasti välinpitämättömiä. Odottavat aina tukea kun on paha olla antamatta koskaan mitään takaisinpäin.
Minä minä minä ihmiset ovat ärsyttäviä! *kivatsulle*
ihmiset jotka haluavat kaiken aina valmiina eikä viitsi itse tehdä asioiden eteen mitään
ja kiitosta on aina turha odottaa
•
•
Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Se, ettei oo lomaa Ja raksupuksu on JUST NYT LOMALLA ja viettää sen ilman minua Suoraan töistä koulun penkille ... No, jokainenpa on omat tiensä valinnu...
-juopuneet ihmiset
-ainaiset seläntakanpuhuvat mielistelijät
-aamuherätykset
-hidas tietokone
-varpaat
-hiki
ja ERITYISESTI se, että mistää ei enää saa kunnollista Valkoista Suklaata....
mmmmmmm...galak*slurps*
Vituttaa ihmiset, jotka itkee jostain olympialaisten mitalimenetyksistä. Mikä helvetin yllätys se on, että Suomi ei tänäkään vuonna pärjää? Kannattaako sen takia menettää yöunet vuosi toisensa jälkeen?
Eniten vituttaa juontajat, jotka jaksaa hämmästyneinä ihmetellä huonoja suorituksia ja olla ihan suu ymmyrkäisenä, että mikäs ihme nyt meni vikaan?
Sitten kysellään urheilijalta itseltään. Mitä vittua nekin odottaa kuulevansa vastaukseksi?
Samat kysymykset, samat tein parhaani, ei riittänyt -selitykset. Kisoista toiseen. Lajista riippumatta.
Onko niin vaikea tajuta, että ei me urheilla yhtään sen paremmin kuin laulamme (vrt Euroviisut)?
Ah, tulipa purettua.
Jatkakaa tulosruutujen ja tekstiteeveiden seuraamista
Oma typeryys*släp* ja se, että luotan ihmisiin nykyään liian helposti... tosi paljon on joo tehnyt hyvää kun on uskaltautunut luottamaan uusiin ihmisiin taitaa olla parempi palata vanhoihin tapoihin. Silloin ei ainakaan joudu pettymään ja ei satuta itseään.