Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,434 views

Hetu

Posts: 666

#621 • • Hetu hetaro

PuuhaOsku:
---
Occu:
Se ettei meil näy SubTv...*igor*

---


Buhahahahahaaaaa*nauru*



Niin, missataan Big Brother house *nyyh*
ariel

Posts: 308

#622 • • ariel ananas

Hetu:
---
PuuhaOsku:
---
Occu:
Se ettei meil näy SubTv...*igor*

---


Buhahahahahaaaaa*nauru*

---


Niin, missataan Big Brother house *nyyh*



se, että meillä tulee _edelleen_ subilta Aina conan kun sen pistää päälle..*igor**vink*

--
Vous allez faire des merveilles!

ella_

Posts: 1,329

#623 • • ella_
typeryys *släp*

--
Elementary, my dear.

Epailija

Posts: 5,636

#624 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ella_:
typeryys *släp*



Todellakin. *piis*. Niin oma kuin toistenkin, mutta etenkin se oma. *joo**hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Progress

Posts: 955

#625 • • Progress
*joo*
*super*
*piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#626 • • HRDance Guest

Unity(f):
että soitetaan tuntemattomasta numerosta pilari... koita nyt siinä sit päätellä kuka se voi olla..*hmph* ylipäätänsä kyl jos soittaa tuntemattomasta numerosta niin harvemmin enää vastailen siihen..


mulla menossa sen rajan yli. eli jos soitatte tuntemattomasta, niiin varautukaa *släp*
Emilii

Posts: 81

#627 • • Emilii MaMMa!
Lupaukset jotka petetään.
Myöhästyminen.
Suunnitelmat jotka menee reisille.
Tyhmät ja yksinkertaiset ihmiset (such as myself) *släp**iloinen*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

-xx-

Posts: 5,001

#628 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Saamattomuus, varsinkin oma *igor*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Iro

Posts: 103

#630 • • Iro
oon töis lentoasemal ja nyt tuli joku eu määräys ja ne sulki melkee kaikki henkilökunnan kulkureitit ja stressaa ku kaikki muuttuu ja on iha pihalla.sit mä viel muutan ja pitäs löytää uus vuokralainen vanhaa kämppää ku rahat finaalis ja tänää viel koiraki vietii lopetettavaks.sit juu toi pakkane ei huvita mennä ulos.plääh *uuh*

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

Stresspill

Posts: 220

#631 • • Stresspill rendermonkeywrench
- Se että ei ole nukkunut kunnolla ja tavarat lentelee käsistä.
- Lopputyö ja rästikurssit, eli siis saamattomuus ärsyttää.
- Kämppiksen vessakulttuuri.
- Hiukset
- Machobullshit nakkikioskiääliöt

--
Aeria Gloris

ella_

Posts: 1,329

#632 • • ella_
jatkuva valittaminen

--
Elementary, my dear.

Avatar
#634 • • Rujo Mutantti Guest
Teini/amis viikset. Varokaa mulla on teippiä taskussa
Sean paul
Music televisionin näkeminen
Turha päteminen (Kaikki kattoo peiliin HEP)
Turha päteminen
Kirkko ja uskovaisten valhettelu
se että aina pitää haista tupakalle
Just siä. ET siä vaan pari vasemmalle....
siveys

Posts: 2,492

#635 • • siveys lovely
eipä tällä hetkellä oikein juuri mikään.. ärsyttääkö?
Jone

Posts: 8,258

#636 • • Jone Archibald Haddock

ujin:
Teini/amis viikset. Varokaa mulla on teippiä taskussa



Oon ollut nyt viikon kipeenä ja muun tekemisen puutteessa oon kasvattanut tollaset. Tai no siis, en ole kyennyt tekemään oikein mitään, joten partakin oli ajamatta ja sen ajaessani jätin viikset jäljelle.

*uros*
phace

Posts: 213

#637 • • phace
:o
hymiö
Avatar
#638 • • greenie Guest
En tiedä, että mistä se johtuu, mutta viime aikoina on alkanut ärsyttää erilaisen byrokratian muodot. Byrokratiassa ei ole sinänsä mitään vikaa, jos sitä toteutettaisiin toimivasti, esimerkiksi logiikkaan pohjautuen.

Esimerkiksi;

Halusin Tim Burtonin Big Fishiin ennakot. Olin nähnyt jo trailerin Atlantin toisella puolella ja ollut siitä lähtien innoissani kyseisestä leffasta. Noh, huomattuani metrossa, että Bio Rexissa on ennakko 23.1., niin olin enemmän kuin tyytyväinen. Aloitin soittelun Bio Rexin lipunmyyntiiin, mutta siellä ei kertaakaan kukaan vastannut. Varmuuden vuoksi yritin myös Finnkinoa ja Sandrew-Metronomea, jossa mun kysymystä lipuista ihmeteltiin. Lähdin sitten lounaan aikoihin käymään Bio Rexissä. Vain yksi ovi oli auki koko paikkaan, kuten myös vain yksi kassa. Odotan varsin pitkän ajan jonkun selvittäessä kuvioitaan kassaneidille ja maksaessaan kolikoilla. Kun vihdoin pääsen tiskille, hymyilen ja pyydän kahta lippua Big Fishiin perjantaille. Myyjä sanoo, että se ei myy lippuja. Noh, kysyttyäni, että mistä mä voin ostaa lippuja, saan vastaukseksi ”tuntia ennen näytöstä”. Upeeta, jos jossain olisi ilmoitettu, että milloin näytökset alkavat. Varmuuden vuoksi kassaneiti ilmoittaa, että niitä on tulossa myyntiin 700 kappaletta. Alan hiukan hiiltyä, kun hän ei voi suoraan sanoa, että monelta voin perjantaina mennä hakemaan lippuja. Lopulta hän saa joltain naiselta infon, että näytökset ovat perjantaina kello 18 ja 20:30, joten voin siis tyytyväisesti todeta, että voin siis hankkia lippuja vasta kahden päivän kuluttua samasta paikasta. Miksi? Miksipäs ei?

*plur*
remotion

Posts: 5,283

#639 • • remotion nostatus guru
Duunipaikalle tulee niin paljon pakokaasua viereisestä nosturihallista että päätäsärkee ja ei varmaan ihan terveellistä muutenkaan...*kivatsulle*

Aamulla ei ollut auton lohkolämmitin ja sisälämmitin jostain syystä päällä, joku tomppeli on mennyt säätämään sitä kelloa, sääliksi käy konetta ku tuikkaa -20 käyntiin.*taputapu*
remotion

Posts: 5,283

#640 • • remotion nostatus guru

Lene:
Kämppiksen poikakaverin eteisessä oleva maastopyörä, joka nojaa siivouskaappia vasten ja joka on ollut siinä jo useamman päivän. Kohta se jatkaa matkaansa parvekkeelta alas. *kivatsulle*



Mä veikkaan että siten sulla on 1 kaveri vähemmän. Nimittäin jos kaverilla on sellanen pyörä että se säilyttää sitä sisällä niin veikkaisin että sä lähdet kans ulkoruokintaan siinä vaiheessa kun kolmen tonnin maasturi on tuhannen päreinä, en suosittele kokeilemaan*vink*