Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,639 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#581 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mua ärsyttää 2-4 -vuotiaat lapset, jotka tekoitkevät bussissa saadakseen vaan kaikilta huomiota.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kilobitti

Posts: 2,419

#582 • • kilobitti 1-2-3 techno

Unity(f):
Kun ovessa lukee ”ei mainoksia kiitos” ja sitlti niitä tipahtelee kokoajan....*ding**piru**hmph*



Ihme ja kumma, mun lappu toimii 99% varmuudella. Aiemmin pizzalappuja tuli parhaimmillaan 3-4 päivässä...*igor*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Kolera

Posts: 4,256

#583 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

kilobitti:
---
Unity(f):
Kun ovessa lukee ”ei mainoksia kiitos” ja sitlti niitä tipahtelee kokoajan....*ding**piru**hmph*
---


Ihme ja kumma, mun lappu toimii 99% varmuudella. Aiemmin pizzalappuja tuli parhaimmillaan 3-4 päivässä...*igor*



Hyvä jos mitään lappusia saa keskiviikkosin vaikkei mitään kieltoja ole *hih*

[muokattu 21.10.2003 22:21]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

UnityF

Posts: 15,721

#584 • • UnityF joo just se
No mä tiiän että meijän lehtien jakaja on ulkomaalainen niin välillä epäilen et osaakohan se lukee suomee... *ding* ajattelin et seuraavan kerran bongaan sen niin sanon sille et kyllä se sit varmaan lopettaa niitten mainosten tuputtamisen....

Mut joo tänään on tullu 3 pizza mainosta... josta 2 on saman paikan!*igor**igor**igor*
Avatar
#585 • • Fia Guest
Ärrrrsyttää lauseet:

” Mä oon niin sekasin!” *ja sit se silmien pyörittely ja pään pitely*
ja
”Mä olin niin litkuissa etten tajunnu mitään... ai mitä.... en mä muista!!!”

ja nämä ja monet muut samankaltaiset pissis-puheet tulee yleensä jossain täydessä metrossa tms niin että pidetään huolta että kaikki kuulee ja huomaa. Itse sitä syyllistyy varmaan välillä ihan samaan, mutta älkää tehkö niinkun mä teen vaan niinkun mä sanon!!!
Sinza

Posts: 2,227

#586 • • Sinza
Temppuilevat tietokoneet *piru*!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Turisti

Posts: 12

#587 • • Turisti pihalla
se että, tyttö ämteeveen chätissä mainostaa vikoja Hallmarkkeja ja 404 *hahjust*
ja kovaan ääneen viellä... *eiei*
serotonot

Posts: 3,137

#588 • • serotonot Paul Easy

Turisti:
se että, tyttö ämteeveen chätissä mainostaa vikoja Hallmarkkeja ja 404 *hahjust*
ja kovaan ääneen viellä... *eiei*



niijoo. nehän onkin niin ug et miten o tollaseen paikkaan erehdyttykään tollasta postaamaan. V*ttu jalkapuuhun tollaset!
Howdy

Posts: 7,955

#589 • • Howdy Oldie

Unity(f):
No mä tiiän että meijän lehtien jakaja on ulkomaalainen niin välillä epäilen et osaakohan se lukee suomee... *ding* ajattelin et seuraavan kerran bongaan sen niin sanon sille et kyllä se sit varmaan lopettaa niitten mainosten tuputtamisen....

Mut joo tänään on tullu 3 pizza mainosta... josta 2 on saman paikan!*igor**igor**igor*



Hmm .. kirjoita lappu oveen englanniksi että ei mainoksia kiitos ...

--
Käpy vailla vertaa

Priest

Posts: 86

#590 • • Priest Mitnick
Epärankat ihmiset ja ne joilta saa kysyä samaa asiaa miljoona kertaa ennenku ne edes vastaa jotain*eiei*

--
"If it doesn't hurt, it doesn't count. That REALLY hurt, so it must count..."

Lumpy

Posts: 873

#591 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

Sinza:
Temppuilevat tietokoneet *piru*!!



Olen kyllä samaa mieltä. Argh!*igor*
Tetsu

Posts: 688

#592 • • Tetsu Naksutohtori
Just kun saa koneen kuntoon niin eiku prkl menee näyttö hajalle.. ei huoh! *nyyh**eiei**poks*
Roger Roger

Posts: 3,372

#593 • • Roger Roger Kentti
Elisa communications (miten se nyt kirjoitetaankin).
Sain vähän aikaa sitten netin himaan ja se toimi suht koht hyvin viikon verran. sit tuli ihan yllättäen katkos ja ilmoitin elisalle siitä. eihän niillä kestänyt kuin 9 päivää korjaustöissä (kytkimessä liitosvika). onnellisena käytin nettiä hurjat kaksi päivää ja sitten taas joku vialla. tänäänhän niillä on se työseisaus ja turha toivoakkaan, että kotona toimis netti. pitää harkita palvelun tarjoajan vaihtoa.

en suosittele kenellekkään tätä samaa palvelun tarjoajaa (ellei sitten pidä rajoitetusta netin käytöstä)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

UnityF

Posts: 15,721

#594 • • UnityF joo just se
mun pajalla oleva jätkä...*dissaa*
paljon mäkin siedän mut kaikella on rajansa...
Huoh MÄ tunnen itteni todella fiksuksi sen rinnalla...


tän päivän lause minkä se päästi
” työhaastattelussa niin sä voit ihan hyvin kusettaa että sulla on alan liittyvää työkokemusta, sanot vaan että ne paperit on hukassa, niin mä aina teen”


*ding**justjoo**ding*
Lumpy

Posts: 873

#595 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Se, että melkein joka bileissä joku tulee munkaa juttelee kuin vanha kaveri, mut en millään pysty muistamaan tuon henkilön nimeä, naamaa tai että missä olen hänet tavannut aikaisemmin(En siis todellakaan muista koko henkiloä ikinä nähneenikään). Saatan aikaisintaa kotimatkalla muistaa, \'et hei!!!.....\'*ding*

edit: Siis mua äsyttää se, etten muista.*uuh*

[muokattu 2.11.2003 17:56]
Avatar
#596 • • tepsutin Guest
ärsyttää, koska väsyttää ja ei jaksa tehdä mitään ja huomenna alkaa taas koulu ja rahaa on vaan 2 euroo ja mun hiukset on ylikasvanu ja mun pitäis siivota ja ruuaksi on lihamureketta, eikä lihapullia
*eiei**hmph**piru**igor*
äm

Posts: 2,376

#597 • • äm
P*llunvonkaus *eiei*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#598 • • hyperventilaatio Guest

äm:
P*llunvonkaus *eiei*



Oonks mä sanonut jotain väärin? *täh*

*hahjust*
hallucinogen

Posts: 8,190

#599 • • hallucinogen Edain

äm:
P*llunvonkaus *eiei*



Jos ei vonkaa, ei voi saada *nauru*

--
pikku-*possu*

äm

Posts: 2,376

#600 • • äm
Naiset, jotka kymmenienkin perheväkivaltaepisodien jälkeen sanovat, että ”En mä sitä jätä. Se lupasi, ettei enää ikinä lyö” *eiei*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.