Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,146 views

UnityF

Posts: 15,721

#261 • • UnityF joo just se
Mua ärsyttää tällä hetkellä kaikki... Oon vaan niin pahalla tuulella... mur!!*igor*
arikoo

Posts: 245

#262 • • arikoo Virallinen hörhö
Ainainen köyhyys... Ei saa mitään aikaseksi koskaan koulussa... Asun korvessa...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Sirutus

Posts: 38

#263 • • Sirutus
Panfobia:

Pitää nyt munkin kai sitten vielä laittaa viesti tähän, että saadaan kaikki kolme samaa naamaa allekkain. *nauru*




*hymy*hah,triiot jees*hih*
Hixxy

Posts: 522

#264 • • Hixxy HaroPup
USA/Terroristit
Telttaileminen talvella
Ryömiminen ulkona talvella
Ryömiminen muutenkin ulkona
Krapula
J.Karjalainen
Ihmiset jotka hakee tappeluita baareissa
*dissaa*minen *nauraa*
Sirutus

Posts: 38

#265 • • Sirutus
Hixxy:

USA/Terroristit
Telttaileminen talvella
Ryömiminen ulkona talvella
Ryömiminen muutenkin ulkona
*



Intti ruvennut ottaa pahasti nuppiin?
*vink*
Avatar
#266 • • Kirsikka Guest
Maanantait menee kyllä aina yleensä ihan pepulleen.. Eli odotan kauhulla huomista! Ja ärsyttää..hmm.. k-20 bileet (tai niiden poket) joihin ei päästetä kilttejä ja viattomia 18-19 v. tyttösiä.. ja se että palkka tulee paria tuntia myöhemmin kuin sen olisi ollut kaikkien kannalta parasta tulla!!!
sune

Posts: 2,096

#267 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
JONE ja MUUT joita ärsytän nimelläni!

Olen todella pahoillani että olen loukannut taiteilijoita

käyttämällä luvattomasti HEIDÄN nimeään. ANTEEKSI.

Toivottavasti sitä nyt ei ole tahrattu pahasti. Taidanpa jättää

koko klubituksen kun olen mokannu niin pahasti.


Kaikkihan vois nyt alkaa yhdessä miettimään mitä nimiä täällä uskaltaa käyttää ettei joudu heti haukuttavaks!? vai.. kohta varmaan patteri-sedät haastaa duracell-pupunki oikeuteen.. ? Ei ollenkaan mahdotonta..?

Ei muuta kun että olen erittäin pahoillani jos olen loukannut ihmisiä. *dissaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#268 • • ikj Guest
Kesy:

JONE ja MUUT joita ärsytän nimelläni!

Olen todella pahoillani että olen loukannut taiteilijoita

käyttämällä luvattomasti HEIDÄN nimeään. ANTEEKSI.

Toivottavasti sitä nyt ei ole tahrattu pahasti. Taidanpa jättää

koko klubituksen kun olen mokannu niin pahasti.


Kaikkihan vois nyt alkaa yhdessä miettimään mitä nimiä täällä uskaltaa käyttää ettei joudu heti haukuttavaks!? vai.. kohta varmaan patteri-sedät haastaa duracell-pupunki oikeuteen.. ? Ei ollenkaan mahdotonta..?

Ei muuta kun että olen erittäin pahoillani jos olen loukannut ihmisiä. *dissaa*



mä en ymmärrä?? mikä tossa nimessä nyt on vikana*täh*
kaunis nimihän se on....*hymy*
Roger Roger

Posts: 3,372

#269 • • Roger Roger Kentti
Se jos joku yrittää komentaa! En voi sietää sitä (varsinkaan työpaikalla). Pyytäminen sentään on hyvä asia ja silloin autan, mutta jos joku komentelee niin *dissaa*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Panfobia

Posts: 521

#270 • • Panfobia
idi:

mä en ymmärrä?? mikä tossa nimessä nyt on vikana*täh*


Ilmeisestikin Kesy-designiin liittyen jotain kränää... *tungen nenäni jälleen kerran asioihin, jotka eivät minulle kuulu* ...vai arvasinko väärin?

--
*sydän*

Waide

Posts: 323

#271 • • Waide sabão
Tää "piip" syysflunssa!
*nuha*

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Jone

Posts: 8,258

#272 • • Jone Archibald Haddock
Kesy:

JONE ja MUUT joita ärsytän nimelläni!

Olen todella pahoillani että olen loukannut taiteilijoita

käyttämällä luvattomasti HEIDÄN nimeään. ANTEEKSI.

Toivottavasti sitä nyt ei ole tahrattu pahasti. Taidanpa jättää

koko klubituksen kun olen mokannu niin pahasti.


Kaikkihan vois nyt alkaa yhdessä miettimään mitä nimiä täällä uskaltaa käyttää ettei joudu heti haukuttavaks!? vai.. kohta varmaan patteri-sedät haastaa duracell-pupunki oikeuteen.. ? Ei ollenkaan mahdotonta..?

Ei muuta kun että olen erittäin pahoillani jos olen loukannut ihmisiä. *dissaa*



Joo, aina kun mä olen pahoillani, mäkin näytän keskisormea, huudan ja raivoan. *eiei*

Mielestäni annoin sulla privasti aika hiton hyvät perusteet minkä takia ton nimen käyttäminen sieppaa aika monia ja kyllä, katson että "Kesy" kuuluu nimenä ainoastaan heidän käyttöönsä, koska he ovat järjestelmällisesti tehneet nimeä tunnetuksi kumpikin tahollaan vuositolkulla.

Ylipäätään toi asenteesi siihen että asiasta mainitaan hyvin perustein on niin lapsekas että cry me a river... *hmph*

[muokattu 4.11.2002 23:08]
Avatar
#273 • • ikj Guest
just....olisko se niin hirveetä jos mä tulisin tänne nickname:cyberdog...häh?....*igor*

[muokattu 4.11.2002 23:13]
Mafia

Posts: 126

#274 • • Mafia
Mitenköhän tuo minun nickname? Saankohan Sopranon aijät perääni?*justjoo*
Opamox

Posts: 489

#275 • • Opamox
Mul ei oo hätää! *nauru*

Mut ei sen pitäis noin vakavaa olla, voisin mäki haastaa kaikki mun jälkeen syntyneet ollit oikeuteen, mä olin eka.

*piis*
Roger Roger

Posts: 3,372

#276 • • Roger Roger Kentti
Sellaiset ihmiset jotka ei osaa sopia riitoja. Eli taidan itsekkin olla ärsyttävä *nauraa*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Jone

Posts: 8,258

#277 • • Jone Archibald Haddock
Koska ihmisille ei nyt selkeästi mene jakeluun mikä mua tossa pännii niin väännetäänpäs taas rautalangasta.

Onhan se nyt (hemmetti vieköön) ihan eri asia käyttää nickinä jotain erisnimeä tai jostain kauempaa kuin skenen sisältä johtavaa nimeä kuin taas ottaa käyttöön nick, josta joku toinen on määrätietoisesti luomassa bileskenen sisälläkin tunnettua brandia ja on toiminut tämän asian edistämiseksi vuositolkulla.

Eli siis toisin sanoen olkaa vaan Olleja, Mafioita ja minä olen Jone, mutta ei varmaan kukaan sitäkään nyt erityisen kunnioituksella katsoisi jos joku teinari tulisi tänne esim. nickillä Proteus tai Orkidea ja sanoisi että "ei se haittaa se että mulla on sama nick, keksin tän ihan itse ja ei tästä ole sen alkuperäiselle kantajalle mitään haittaa."

Totta hemmetissä siitä on haittaa. Ajatelkaa nyt vähän.
Roger Roger

Posts: 3,372

#278 • • Roger Roger Kentti
Olen samaa mieltä kun Jone (kun ajattelin asiaa vähän syvemmin), mutta entä se ratkaisu siihen? Ehdotuksia...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Jone

Posts: 8,258

#279 • • Jone Archibald Haddock
Roger Roger:

Olen samaa mieltä kun Jone (kun ajattelin asiaa vähän syvemmin), mutta entä se ratkaisu siihen? Ehdotuksia...



V*ttumaista kyllä, there really isn't one? Eipä ketään nyt voi oikein nickistä vaatia luopumaankaan, mutta ehkä olisi korrektia vaihtaa se johonkin Kesy-johdannaiseen l. Kesy+jokutermi.

[muokattu 5.11.2002 18:37]
sune

Posts: 2,096

#280 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ok. Tää alkaa nyt olla jo niin naurettavaa että rekisteröidyn uudestaan tänne,ihan vaan teidän mieliks. Kun mun tietääkseni tota nimeä ei voi muuttaa.
Ei täst tarvii tehä mitään suurta juttua. En kyl tajua miten jone sun piti esittää toi asias niin vittumaisesti. Samalla mitalla takasin.

Mutta hyvät jatkot vaan sullekki.*piis**klubitus*

--
ei kovin ihku eikä plur