Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,812,338 views

sebasti

#101 • • sebasti Lauma
Kaikki ärsyttää ja paljon silloin kun on vittuuntunut kuten nyt*dissaa*
milla

#102 • • milla
TfO:

Kaikki ärsyttää ja paljon silloin kun on vittuuntunut kuten nyt*dissaa*

samma här
#103 • • yana Guest
milla:

TfOsamma här

et sä oo vittuuntunu. luulet vaan *voiei*
milla

#104 • • milla
yana8000:

et sä oo vittuuntunu. luulet vaan *voiei*

aijjaa. no hyvä:) feeling much better;D
#105 • • yana Guest
milla:

yana8000:et sä oo vittuuntunu. luulet vaan *voiei*

aijjaa. no hyvä:) feeling much better;D

noniiiiii! tiesinpäs!
#106 • • hyperventilaatio Guest
Vittu teitä.*pahis* Olli oot säkin samanlainen. Joko starletti on tuunattu?;)
#107 • • -Loyal- Guest
Kesy:

Naiset tulee ihan hyvin toimeen ilman miehiä. *joo*
Miehet ei ilman naisia.. kuka niille tekee ruokaa ja pesee kalsarit jos ei naiset ? *heiii*

Eiku äiti.... ei se oo nainen, se on vaan aiti...
Naisia metsästetään, eikä äitiä voi metsästää
*eiei*

[muokattu 27.8.2002 17:25]
TanyaK

#108 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Ihmiset jotka tulevat "näyttäytymään" bileisiin! Tyyliin:
Oltiin muuten lana siellä bileissä ja oli tosi siistiä!
Tosi asiassa nämä ihmistyypit tulevat täydessä tällingissä vaan hengaamaan nurkkiin ja näyttämään omaa naamaansa. Heitä tuskin koskaan näkee tanssimassa ja jalkakaan ei pahemmin täpise musiikin tahtiin. Ainut siis mikä bileissä kiinnostaa on oma napa ja se että myös muut ovat sen huomanneet!!!n *eiei* ei hjyvä, ei hjyvä!!!

Haloo, minkä takia me niissä bileissä käydään!!!
Mä ainakin henkilökohtaisesti nautin siitä musiikista! On mahtavaa tuntea kun se musiikki täyttää sun kehon ja saa sut TODELLA liikkumaan!! Onhan se hauskaa kun saa toteuttaa itseään ja panostaa ulkonäköön mutta onko se muka pääasia bileissä. Eikö me kuitenkin asiakkaana makseta siitä että tullaan kuuntelemaan niitä dj:tä!!

Olenkohan käsittänyt asian väärin..*hmph*
milla

#109 • • milla
Tanya:

Tosi asiassa nämä ihmistyypit tulevat täydessä tällingissä vaan hengaamaan nurkkiin ja näyttämään omaa naamaansa. Heitä tuskin koskaan näkee tanssimassa ja jalkakaan ei pahemmin täpise musiikin tahtiin. Ainut siis mikä bileissä kiinnostaa on oma napa ja se että myös muut ovat sen huomanneet!!!n *eiei* ei hjyvä, ei hjyvä!!!

Haloo, minkä takia me niissä bileissä käydään!!!
Mä ainakin henkilökohtaisesti nautin siitä musiikista! On mahtavaa tuntea kun se musiikki täyttää sun kehon ja saa sut TODELLA liikkumaan!! Onhan se hauskaa kun saa toteuttaa itseään ja panostaa ulkonäköön mutta onko se muka pääasia bileissä. Eikö me kuitenkin asiakkaana makseta siitä että tullaan kuuntelemaan niitä dj:tä!!

Olenkohan käsittänyt asian väärin..*hmph*

...saaks musiikkii tulla vaan kuuntelee..? onks pakko tanssia jos ei jaksa? onks pakko tulla rumana paikalle jos ei haluu?
*vink*
#110 • • yana Guest
Tanya:

vähänniinku minä!! ;)
#111 • • yana Guest
milla:

...saaks musiikkii tulla vaan kuuntelee..? onks pakko tanssia jos ei jaksa? onks pakko tulla rumana paikalle jos ei haluu?
*vink*

no EI SAA!
Lost-Soul

#112 • • Lost-Soul los pallos
Kesy, mä oon ainakin tavannu naisii jotka ei osaa tehdä ruokaa, ei osaa pyykätä ja hyvä jos edes osaa siivota... Itse ainakin osaan tehdä ruokaa (josta itse pidän), pyykätä (ainakin omat vaatteet) ja jopa siivota.

Eniten muo ärsyttää ihmiset jotka yleistää ihan kaiken heti kun vaan siihen pystyvät!!!

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

milla

#113 • • milla
yana8000:

milla:...saaks musiikkii tulla vaan kuuntelee..? onks pakko tanssia jos ei jaksa? onks pakko tulla rumana paikalle jos ei haluu?
*vink*

no EI SAA!

NO EMMÄ SIT ENÄÄ IKINÄ TUU MIHINKÄÄN TEKNO-PILEISIIN.
#114 • • yana Guest
milla:

NO EMMÄ SIT ENÄÄ IKINÄ TUU MIHINKÄÄN TEKNO-PILEISIIN.

kuiteskiiii tuuuuuut!
sune

#115 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Pengo, siitä lähtien on miehet ärsyttäny ku meni 2kk sitte eritääin pitkä suhde poikki ja totesin siinä samalla totuuden useimmista miehistä.pitkä tarina... JA LOST SOUL toi oli kaikki aika lailla läppää et älä ota ittees..*piis* *pupu*

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

#116 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Niin ja tossa ihan vähä aika sitte oon näköjään joo sanonu et nyt ärsyttää miehet erityisesti, mut sillon oli hyvä syy.. taistelua *hymy* mut se siitä olkaa ihan rauhas vaan, tykkään miehistä*plur* piiis !!

--
ei kovin ihku eikä plur

TanyaK

#117 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa

milla:
*vink*

Tottahan toki sä saat kuunnella musiikkia mielin määrin. Tämä juttu oli tarkoitettu niille jotka todella vain tulee näyttäytymään. Jos siis et kuulu tähän ryhmään niin älä ota turhaan hernettä nenääsi*hymy*

[muokattu 29.8.2002 12:42]
#118 • • Pirpeli Guest
SELLASET helvetin malibu barbi-ällötys perkeleet, jotka hengaa hard house-bileissä siiderituoppi kädessä tanssilattialla ja yrittää olla TOSI HIP! EI ONNISTU!!Punaista näen silloin. En ole itse mikää maailman kaunein nainen, mutta osaan tanssia ja pitää oikeasti hauskaa. Ja sen huomaa muutkin.....
Myös liian pitkään kestäny kuuma ilma ärsyää.
Susu

#119 • • Susu The Nasu
Tanya:

milla:
*vink*

Tottahan toki sä saat kuunnella musiikkia mielin määrin. Tämä juttu oli tarkoitettu niille jotka todella vain tulee näyttäytymään. Jos siis et kuulu tähän ryhmään niin älä ota turhaan hernettä nenääsi*hymy*

[muokattu 29.8.2002 12:42]

Joo, vaikka näyttää hyvältä ja tykkää pyntätä ei tarkoita välttämättä että vain esittelisit itseäsi. Ystäväni luuli minusta näin ja kerroin hänelle hänen olevan vain kateellinen. Hänen mielestä minussa oli joku vika kun en näyttänyt bileiden viime metreillä räjähtäneeltä (hiki valuen ja meikit poskilla). Minkäs minä sille voin että meikki ei leviä. Ärsyttää tuollaisten ihmisten asenne...*mur*
Itse nautin bileistä ja jos musiikki on hyvää tanssin ja bailaan niin etten rekisteröi ympäriltä muuta kuin musiikin. Ja aion tehdä näin vastakin...*plur*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

TanyaK

#120 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
angel78:

Mä en nyt ole varma miten ton käsitit ja miten käsitin sun jutun.. Siis ei siinä pynttäämisessä mitään pahaa ole!!! Mä suorastaan nautin siitä kun saan tehdä sellaisen omaa silmää miellyttävän kokonaisuuden. Ja tottahan se on että tanssiessa ja nauttiessa siitä musiikista, ei juuri muuta huomaa kun sen musiikin!! Mutta kieltämättä kun lähtee sieltä tanssilattialta pois ja avaa silmänsä niin vastaan tulee näitä "Tanssin vaikka pöydillä kunhan minä olen keskipiste"- tyyppejä. Ja enhän minä heitä voi suorastaan syyttää. Jos se tekee jonkin ihmisen onnelliseksi niin minkäs teet!!
*vink*
Noista kavereista puheen ollen..juhannuksena mulle yks kaveri tuli sanomaan etä: Sä oot niinku niin sisällä tossa jutussa sä oot ihan varmaan jossain aineissa.
Eli toisaalta sut laitetaan mustalle listalle jos tanssit niinkun mieli tekee ja jos laittaudut. Siis haloo sehän on osa koko touhua! Kaiken maailman dresscodet suorastaan kerjää meitä irtaantumaan massasta ja mikä on sen hienompaa! Monelle reivit on ainut paikka missä on mahdollista näyttää se oma itsensä ja pukeutua niinkun lystää!

[muokattu 29.8.2002 14:50]