14,184 posts, 710 pages, 4,801,130 views
Zenni, 3.4.2007 21:35:
Teeveestä hävis äänet, iTunes ja iPod ei suostu yhteistyöhön, jääkaappi on tyhjä, mua laiskottaa, mun kone huutaa ihan vitusti, oon rahapulassa, mul on nälkä ja huono olo samaan aikaan, TV Links ei TAASKAAN toimi ja kuulokkeetki paskana.
Mitäs vielä..
Nii, ja nyt on vast tiistai.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
Citty, 3.4.2007 20:22:
Se että poikkeuksetta herään joka vitun yö 3-4 välillä eikä sit tahdo tulla enää uni silmään. Paitsi juuri ennen ku pitäis töihin lähtee... ja tätä prkleen ärsyttävää on jatkunu jo kuukausia, eikä hellitä millään*poks*
MesMeRise, 4.4.2007 00:21:
Mulla oli toi ihan sama tilanne joskus vuos sitte keväällä. Heräsin noin kuukauden ajan joka yö 3-4 välillä, nukahdin uudelleen vasta joskus 7 pintaan ja ku piti yheksältä herätä töihin ni oli ku ei olis nukkunu ollenkaan. Loppuajasta olin niin seis töissä, et pomo jo puhutteli et mitä mä öisin oikeen puuhaan :D
hallucinogen, 4.4.2007 00:25:
---
MesMeRise, 4.4.2007 00:21:
Mulla oli toi ihan sama tilanne joskus vuos sitte keväällä. Heräsin noin kuukauden ajan joka yö 3-4 välillä, nukahdin uudelleen vasta joskus 7 pintaan ja ku piti yheksältä herätä töihin ni oli ku ei olis nukkunu ollenkaan. Loppuajasta olin niin seis töissä, et pomo jo puhutteli et mitä mä öisin oikeen puuhaan :D
---
Mulla on ollu tota heräämistä jo vuosia :D. Normaalisti herään 7-8h unien aikana 2-3 kertaa ennen kuin nousen ylös. Yleensä eka herääminen on just ton 3-4h päästä kun on nukahtanut. Uudestaan nukahtaminen ei koskaan oo kyllä ongelma. Sit kun on paskempi yö niin herätään 10x+. Sit vielä kun oon todella herkkä uninen, että herään pienempiinkiin ääniin et jos joku käy vessassa, toisessa huoneessa soi känny/herätyskello tai joku alkaa lakaisee ulkona koneella katua :D.
Citty, 3.4.2007 20:22:
Se että poikkeuksetta herään joka vitun yö 3-4 välillä eikä sit tahdo tulla enää uni silmään. Paitsi juuri ennen ku pitäis töihin lähtee... ja tätä prkleen ärsyttävää on jatkunu jo kuukausia, eikä hellitä millään*poks*