Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,561,946 views

Avatar
#7161 • • *Mirri* Guest
Piti pestä pyykkiä ja huomasin et hanas on vääränlainen suutin enkä siis saa konetta siihe kii. Miks hemmetis ne ei o ennen remppaa kattonu millanen siin o entuudestaan ollu. *igor* Nii ja voisivat tulla kiinnittää ton suihkuverhontangon ku lupasivat. *grr*
anniharha

Posts: 1,937

#7162 • • anniharha
Omaehtoisen työpajakoulutuksen opetussuunnitelma perustuu sille, että me opiskelijat saadaan tehdä kokeiluja ja tuotteita omaan käyttöön. Opettajat neuvovat tarvittaessa, esittelevät uusia tekniikoita ja pyrkivät arvioimaan tuotteita. Miksi mun nyt yhtäkkiä sit pitäiskin tehdä pääkallokuvioisen tilkkutyynynpäällisen sijaan pastellinsävyisiä tilkkupalloja, kun mulla ei just satu olemaan vauvaa, koiraa tai yliherkkää jalkapalloilijaa sellaista tarvitsemaan? Perkele.

--
and though my words could save the world they never come out right

anton fine

Posts: 1,359

#7163 • • anton fine myspace.com/finethedj
Osallistuin yhteen remix-kilpailuun, en päässy mukaan. Nyt se levy on tullut ulos ja siel on noin 12 versiota ja suurin osa aivan vitun hirveitä.. prkl.. ei oo helppoo

ps. (r-tem - green & red)
Freja

Posts: 8,774

#7164 • • Freja Sihteeri
Oma mokani - en ollut ruksinu a- tai b-vaihtoehtoa verokortissani, joten nyt kärsin siitä.

"Et ole tuohon verokorttiisi laittanut mitään rastia B-kohtaan, joka tarkoittaa, että vero otetaan perus%:n mukaan rajatuloon asti ja ylimenevältä osalta lisä%.Jos sitä rastia ei ole, pitää käyttää A-vaihtoehtoa, joka on se kumulatiivinen ja käyttää veropäiviä.
Lopputilin laskentaan ei voi käyttää veropäiviä, A-vaihtoehdolla menee lopputilistä aina lisä%:n vero."

Huoh. Mun pitäis ihan selvästi pureutuu enemmän näihin veroasioihin ja muihin palkkajuttuihin.

Vittu ku vituttaa.

edellises firmas kun palkanlaskija sanoi että hän käyttää automaattisesti b-vaihtoehtoa, joka oli se yksi summa, koska ravintola-alalla ei voi olla noita "päivässä, viikossa ja kuukaudessa"-juttuja, koska tulot heittelee niin paljon. Vittu ku oon tyhmä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Necku

Posts: 121

#7165 • • Necku lauma
ärsyttää oikeesti ihan sikavitunpaljon kun ei tiedä jotain asiaa, ja kun yrittää ottaa asiasta selvää niin vastausta ei tunnu mistään tulevan ja olo on aika... niin.
wammi

Posts: 627

#7166 • • wammi
vitun pony express...*dissaa*
Citty

Posts: 113

#7167 • • Citty
Se että poikkeuksetta herään joka vitun yö 3-4 välillä eikä sit tahdo tulla enää uni silmään. Paitsi juuri ennen ku pitäis töihin lähtee... ja tätä prkleen ärsyttävää on jatkunu jo kuukausia, eikä hellitä millään*poks**uuh*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#7168 • • Edited Hitchhiker
Nää pirun 70-luvulla tehdyt sähköt, kaikki on ollut pakko vetää mahdollisimman monet pistokkeet ja kytkimet samasta linjasta. Ja sitten joku asukas ketä on vetänyt seuraavat johdot, niin on vetänyt värit päin *****a joka taasen haittaa omaa katkaisimien asennusta prkl *grr*.

Nimim. 3 sulaketta jo tullut poltettua tänään ja nyt on turha enään tehdä näin myöhään mitään (istuskellen kynttilän valossa, tosin ihan rauhottavaa tämä on *vink*).
asdf

Posts: 3,155

#7169 • • asdf
Teeveestä hävis äänet, iTunes ja iPod ei suostu yhteistyöhön, jääkaappi on tyhjä, mua laiskottaa, mun kone huutaa ihan vitusti, oon rahapulassa, mul on nälkä ja huono olo samaan aikaan, TV Links ei TAASKAAN toimi ja kuulokkeetki paskana.

Mitäs vielä..

Nii, ja nyt on vast tiistai.

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. *dissaa*
Ober

Posts: 587

#7170 • • Ober Dog shit taco

Zenni, 3.4.2007 21:35:
Teeveestä hävis äänet, iTunes ja iPod ei suostu yhteistyöhön, jääkaappi on tyhjä, mua laiskottaa, mun kone huutaa ihan vitusti, oon rahapulassa, mul on nälkä ja huono olo samaan aikaan, TV Links ei TAASKAAN toimi ja kuulokkeetki paskana.

Mitäs vielä..

Nii, ja nyt on vast tiistai.

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. *dissaa*


Sit viel joku tulee väittää et ennen vanhaa ei ollu ees sähköi!!
egmondo

Posts: 292

#7171 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Ihmiset jotka ei osaa tehdä työtänsä *grr**dissaa*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

MesMeRise

Posts: 667

#7172 • • MesMeRise Spinnamon

Citty, 3.4.2007 20:22:
Se että poikkeuksetta herään joka vitun yö 3-4 välillä eikä sit tahdo tulla enää uni silmään. Paitsi juuri ennen ku pitäis töihin lähtee... ja tätä prkleen ärsyttävää on jatkunu jo kuukausia, eikä hellitä millään*poks**uuh*



Mulla oli toi ihan sama tilanne joskus vuos sitte keväällä. Heräsin noin kuukauden ajan joka yö 3-4 välillä, nukahdin uudelleen vasta joskus 7 pintaan ja ku piti yheksältä herätä töihin ni oli ku ei olis nukkunu ollenkaan. Loppuajasta olin niin seis töissä, et pomo jo puhutteli et mitä mä öisin oikeen puuhaan :D

Se meni sit ohi itekseen, mut en vieläkään ymmärrä mistä se johtu. Uskomattoman ärsyttävää ja uuvuttavaa se on. Tsemppiä!
hallucinogen

Posts: 8,190

#7173 • • hallucinogen Edain

MesMeRise, 4.4.2007 00:21:
Mulla oli toi ihan sama tilanne joskus vuos sitte keväällä. Heräsin noin kuukauden ajan joka yö 3-4 välillä, nukahdin uudelleen vasta joskus 7 pintaan ja ku piti yheksältä herätä töihin ni oli ku ei olis nukkunu ollenkaan. Loppuajasta olin niin seis töissä, et pomo jo puhutteli et mitä mä öisin oikeen puuhaan :D


Mulla on ollu tota heräämistä jo vuosia :D. Normaalisti herään 7-8h unien aikana 2-3 kertaa ennen kuin nousen ylös. Yleensä eka herääminen on just ton 3-4h päästä kun on nukahtanut. Uudestaan nukahtaminen ei koskaan oo kyllä ongelma. Sit kun on paskempi yö niin herätään 10x+. Sit vielä kun oon todella herkkä uninen, että herään pienempiinkiin ääniin et jos joku käy vessassa, toisessa huoneessa soi känny/herätyskello tai joku alkaa lakaisee ulkona koneella katua :D.

--
pikku-*possu*

MesMeRise

Posts: 667

#7174 • • MesMeRise Spinnamon

hallucinogen, 4.4.2007 00:25:
---
MesMeRise, 4.4.2007 00:21:
Mulla oli toi ihan sama tilanne joskus vuos sitte keväällä. Heräsin noin kuukauden ajan joka yö 3-4 välillä, nukahdin uudelleen vasta joskus 7 pintaan ja ku piti yheksältä herätä töihin ni oli ku ei olis nukkunu ollenkaan. Loppuajasta olin niin seis töissä, et pomo jo puhutteli et mitä mä öisin oikeen puuhaan :D

---

Mulla on ollu tota heräämistä jo vuosia :D. Normaalisti herään 7-8h unien aikana 2-3 kertaa ennen kuin nousen ylös. Yleensä eka herääminen on just ton 3-4h päästä kun on nukahtanut. Uudestaan nukahtaminen ei koskaan oo kyllä ongelma. Sit kun on paskempi yö niin herätään 10x+. Sit vielä kun oon todella herkkä uninen, että herään pienempiinkiin ääniin et jos joku käy vessassa, toisessa huoneessa soi känny/herätyskello tai joku alkaa lakaisee ulkona koneella katua :D.



Mä olisin kyl todennäkösesti jo kuollu :D On ihan sama nukunko 4h vai 8h oon yhtä väsyny. Nukkusin 16h yö, jos se olis vaan ajankäytöllisesti mahdollista. Oon myös oppinu pistää puhelimen äänettömälle, koska herään viikonloppuisin usein klo.14-16 välillä ja innokkaimmat on ehtiny soittaa sillä välin aamu 10 alkaen. Ja tästä voin vaihtaa asiasta jalkalamppuun. Raivostuttaa ku ihmiset soittaa miljoona kertaa. Eikö se yks kerta riitä ja toinen soittaa sit takas...?
Avatar
#7175 • • Taika Guest
taitaa kyseessä olla yksi niistä aamuista (ja päivistä), jolloin olisi ollut viisaampaa jäädä vain kotiin nukkumaan ja olla tulematta töihin*dissaa*
Avatar
#7176 • • Annakins Guest
Tulla lomalta takaisin kaaoksessa olevaan kämppään.

Tulla lomalta takaisin töihin.

Ulkona on kylmä.
crissy

Posts: 1,958

#7177 • • crissy
mä en tajuu... en tajua erään ihmisen aivoituksia!!

mulle tuli paska fiilis asiasta vaikka se ei varsinaisesti koske mua yksin, mutta kuitenki!
AnssiV

Posts: 1,798

#7178 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Citty, 3.4.2007 20:22:
Se että poikkeuksetta herään joka vitun yö 3-4 välillä eikä sit tahdo tulla enää uni silmään. Paitsi juuri ennen ku pitäis töihin lähtee... ja tätä prkleen ärsyttävää on jatkunu jo kuukausia, eikä hellitä millään*poks**uuh*



*lohduttel**hali*
AnssiV

Posts: 1,798

#7179 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
132 lautausta, VAIN 5 kommenttia?!?!?! Onko kissa syönyt kielen kansalta? Täh?
Zapa

Posts: 1,393

#7180 • • Zapa Mr Wrangler
Vittu ihmiset ketkä vahtii toisten asioita enemmän kuin omiaan! Mikä helvetti tommosia ihmisiä vaivaa? Kyräillään ja sit juorutaan jne. No huomen duunissa pääsen kuittaa huolella yhdelle tämmöselle kyyräilijälle.

*släp*