Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,601,468 views

Avatar
#10701 • • Eccu Guest
Onnistuin tyhjentää koneelta kaikki musiikit, piti vaan poistaa ipodista biisit *nyyh*
Jutu

Posts: 3,054

#10702 • • Jutu Blondi

Freja, 23.4.2008 15:23:
"Sul ny o ollu vasta 2 kuukautta tota selkäkipua eikä ennen oo ollu, ni ota tästä viel noita tulehduskipulääkkeitä ja niiden kanssa vielä panacodia niin katsotaan sitten että suositellaanko me sinulle tuota sähköpöytää."

PITÄÄKÖ MUN VITTU OLLA TYÖKYVYTÖN, ENNEKU SAAN PÖYDÄN MINKÄ VOI MYÖS NOSTAA NII YLÖS ET PYSTYN TEKEMÄÄN SEISTEN TÖITÄ? VITTUPERKELE.


Tosta tuli mieleen, että ootko muuten kysynyt lääkäriltä voisko se antaa sulle sähköhoitoa? Se on ihan kivutonta ja se auttaa varsinkin selkäsäryssä. Ja voit vaikka ite kotona tehä sitä kun se on ihan helppokäyttönen.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

NaSu*

Posts: 236

#10703 • • Edited NaSu* psyKepossu
ÄRSYTTÄÄ !!!!!!!! muLLa ei oo ollu oikeeta lomaa, no nyt äkkiseLtää ku laskee ni ainakaan 5 vuoteen, aina kaikki mahd vapaat ja lomat paiskinu duunia.... alkaa jo pikkuhiljaa oleen hermot siin kuosissa et tää muija fLippaa oikeeSti kohta.... PRKL *poks* itku-potku-HuuTo-raivaRit... -> laitokseen ja roska lavalle....



ja toi PRKL snickersin mainos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *senkin*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

pirpeli

Posts: 5,533

#10704 • • pirpeli
Joutuu kohta lähtee tonne metsän keskelle koulutukseen...huomiseen saakka...Ja sit taas maanantaina töihin*igor*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ipe

Posts: 1,845

#10705 • • ipe X-Rust / Holvi

pirpeli, 26.4.2008 08:39:
Joutuu kohta lähtee tonne metsän keskelle koulutukseen...huomiseen saakka...Ja sit taas maanantaina töihin*igor*



ja keskiviikkona mökkeilemään *jiihaa*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

KooKie

Posts: 4,338

#10706 • • KooKie aka. Petress Pan
Siis mitä vittua?!?! Kiva aloittaa kirjasta uusi kappale: "Islamin oppi oli pyrkinyt valtaamaan koko sivistyneen maailman, mutta sille ei tulevaisuus tullut kuulumaan, epäilemättä onneksi ihmiskunnalle." Siis ei vittuperkelesaatana mua kuohuttaa nää vuosisadan alun historiankirjat puolueellisuuksineen. Kuinka helvetin surkeata lähdemateriaalia nämä ovatkaan.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

crissy

Posts: 1,958

#10707 • • crissy

Sssan*, 24.4.2008 13:28:
Työhaastattelut!!*poks*
Joka kerta sama juttu,ku en oo kakskielinen tai osaa hyvin ruotsia niin homma on sit siinä...*eiei* Pitäis varmaan jo muuttaa pois täältä ku ei ees pääse töihin...



niin tuttua...

t: vaasasta pois muuttanu
Hitchhiker

Posts: 1,754

#10709 • • Hitchhiker
Se kun saisi nukkua pidempään, niin eikös silloin herääkin kahta tuntia liian aikaisin. Tosin pienoisella työputkella on oma osuutensa asiaan prkl.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10710 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Yks hemmetin idiootti!!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kipinä

Posts: 144

#10711 • • Kipinä Jonna
Räkättirastaat, perkele! Ihan pakko huutaa kolmen aikaan yöllä noin tunti putkeen ja just mun makuuhuoneen ikkunan takana *grr*
Ostan lutkun.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10712 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Kipinä, 28.4.2008 08:54:
Räkättirastaat, perkele! Ihan pakko huutaa kolmen aikaan yöllä noin tunti putkeen ja just mun makuuhuoneen ikkunan takana *grr*
Ostan lutkun.



Lainaa sitä sit mulle, niin listin ne kaikki hemmetin lokit, jotka tulee joukolla rääkymään klo 4 aamulla meidän ikkunan taakse! *poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Takyon

Posts: 2,945

#10714 • • Takyon Möwkö

Kipinä, 28.4.2008 10:17:
---
Super-Kerttu, 28.4.2008 08:59:
---
Kipinä, 28.4.2008 08:54:
---


Lainaa sitä sit mulle
---


Taatusti!
Risoo kun muutenkin oon nukkunu niin huonosti viime aikoina... sitte vielä tollaset rumat ja laulutaidottomat linnut tulee ja pilaa yöunet *toktok*



Fasaanit päästää myös aika korviariipivää ääntä mutta onneks aika harvoin. Siihen on siis myös hyvin aikasin aamulla herätty.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Sssan*

Posts: 651

#10715 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

crissy, 27.4.2008 13:47:
---
Sssan*, 24.4.2008 13:28:
Työhaastattelut!!*poks*
Joka kerta sama juttu,ku en oo kakskielinen tai osaa hyvin ruotsia niin homma on sit siinä...*eiei* Pitäis varmaan jo muuttaa pois täältä ku ei ees pääse töihin...

---


niin tuttua...

t: vaasasta pois muuttanu



Jooo,luulen et fiksuin veto olis loppujenlopuks vaan muuttaa muualle..kun tuo v*tutus vaan tuntuu kasvavan jokasen haastattelun jälkeen!*eikä*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

larzizi

Posts: 1,661

#10716 • • Edited larzizi
Mustalaiset. Tunti sitten tää oli ihan normaali tiistai-ilta, mutta yhden vaivaisen Hesereissun aikana mua alkoi vituttaa aivan suunnattoman paljon ja vieläkin sisällä kiehuu. Kävin paikallisella Hesellä tilaamassa ruokaa mukaan, mutta sisällä odottikin yllätys. Asiakaspalvelijana tiedän kokemuksesta, että mustalaiset tuottaa lähes poikkeuksetta ongelmia ja niin kävi tälläkin kertaa. Sisälle tullessani kyseiset mustalaiset istuskeli tiskin vieressä olevassa pöydässä, josta he sitten pomppasivat ja kiilasivat jonon eteen, koska he ilmeisesti "jonottivat pöydässä". Pari kaveria oli työvuorossa ja kävi kyllä heti tilausrumban alkaessa kavereita sääliksi. Toki jokaisella on oikeus tilata ruokansa juuri semmoisena kuin haluaa, mutta kun jokainen kyseisestä porukasta tilasi jonkin erikoisen annoksen ja myyjä vain toisti tilauksen varmistaakseen, että jokaisessa hampurilaisessa on juuri sitä mitä haluttiin, niin siinä vaiheessa ei helpota yhtään, jos asiakas alkaa huutamaan sillä äänellä et "etkö sä vitun ääliö tajua mitä mä just sanoin". Kaiken lisäksi, jos olet saanut pöytään jo ne ruuat, jotka on mahdollista saada heti, voisitko lähteä vittuun siitä kassalta, jotta muutkin saisi tilata. Eikä varmasti myyjääkään helpota, että neljä mustalaista makoilee rivissä tiskillä ja on puoliksi tiskin toisella puolella. Mustalaispoika otti makkaraperunat ilman mitään lisukkeita, joten siinä tapauksessa mustalaisnaiset halusivat oikein reilun annoksen makkaroita ja ranskiksia. Miksei se voi mennä jakeluun, että myyjät ei oikeasti voi päättää annosten koosta? Eikä se auta vaikka huutaisit kuinka monta kertaa "ISO ANNOS!". Loppuen lopuksi poika söi muutaman haarukallisen, heitteli makkaroita ympäri pöytää, tuoleja ja lattiaa, sylki osan ruuasta pois suustaan. Tämänkö takia oli IHAN PAKKO saada iso annos? Tämän jälkeen naiset alkoivat kovaan ääneen huutaa, ettei niin pahoja ranskalaisia voi edes syödä. Vittu samalta ne maistuu aina ja jos ei kelpaa, niin menkää vittu kotiinne.

Toinen nainen ei myöskään ollut millään tyytyväinen hampurilaiseensa, johon piti tulla vain salaattia ja juustoa. Nainen huuteli myyjälle pöydästään ja myyjä sitten loppuen lopuksi sanoi, että se pitää siinä tapauksessa tuoda takaisin tiskille, johon mustalaisnainen huusi: "TUU ITE HAKEMAAN!" Loppuen lopuksi nainen sai uuden hampurilaisen juuri kun olivat lähdössä, mutta toki hänen piti jäädä vielä sisälle tarkastamaan hampurilaisensa sisältö. Tällä kertaa nainen nosti pekoninpalansa ilmaan ja huusi: "KUKA NÄIN PALANUTTA PEKONIA VOI SYÖDÄ?" (eikä edes ollut mitenkään erityisen palanut), heitti pekonin pöydälle, haukkui myyjän ja lähti pois. Kaikki roskat myöskin jättivät pöydälle. Jos itse tietää NOIN hyvin mitä pystyy syömään ja jos mikään ei kelpaa, niin eikö vittu siinä tapauksessa vois mennä himaansa paistamaan omat pekoninsa? Jos olisi vielä 10 minuuttia kauemmin joutunut katsomaan ja kuuntelemaan näitä idiootteja, niin olisin kyllä itse puuttunut asiaan.

Itsekin on tullut töissä kestettyä kaikenlaisia tempauksia, joita mustalaiset ovat keksineet. Jo heidän astuessaan kauppaan, tiedän, että ongelmia on tulossa, mutta olen silti yrittänyt palvella heitä aivan samalla tavalla kuin muitakin asiakkaita. En vain voi ymmärtää sitä, miten mustalaiset vielä jaksaa valittaa kun heitä palvellaan huonosti ja aina heistä ajatellaan kaikkea paskaa. TOTTA MUNASSA ajatellaan, jos ne on lähes poikkeuksetta niitä asiakkaita, joihin uppoutuu 10 asiakkaan aika. Heiltä ei vaan näytä irtoavan minkään näköistä kunnioitusta ihmisiin, jotka valitettavasti joutuvat työssään heitä palvelemaan.

Odottelen sitä päivää, kun kuulen ensimmäisen kerran mustalaisen suusta sanan "kiitos".

*dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

alphamagic

Posts: 3,628

#10718 • • alphamagic
vappu *toktok*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

alphamagic

Posts: 3,628

#10719 • • alphamagic

aada, 30.4.2008 17:19:
---
alphamagic, 30.4.2008 17:09:
vappu *toktok*

---


jee sain kaiffarin! ei tarvii synkistellä yksin



:)
Vihaan näitä "vittu et on pakko pitää kivaa"-juhlia niin paljon.
Onneksi on olut *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10720 • • Edited Hitchhiker
Se että joillakin henkilöillä on oikeus töissä valita työmääränsä, tänään eräät päättivät jättää osan töistään huomiseksi meille muille kun ei jaksanut kiinnostaa. No huomenna on sitten tuplaten enemmän töitä ja aikaakin menee tuplasti enemmän, joten kiitti vaan *****ti.

Ja miten uskaltaa vielä valehdella esimiehelle samasta asiasta, välillä tuntuu että olisi ihan hyvä olla töissä jokin jolla voisi takoa kyseisten ihmisten päähän "hieman" sitä kuuluisaa järkeä. Omaan napaan katsominen on jokseensakin ärsyttävää, kun ei tarvitse ajatella muuta kuin sitä omaa persettään.

EDIT:

Alkais jo viikonloppu, tämä kolmen viikon työputki alkaa hiljalleen potuttamaan mutta ei auta kuin kituutella kaksi päivää niin on ensimmäinen vapaa.