Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,561,879 views

tiiplis

Posts: 1,043

#10681 • • tiiplis also available in sober

Freja, 21.4.2008 19:03:
Joku oli si käyny puhkoos mun pyörän etukumin. Tai si se oli itekseen talvisäilös menny rikki. En ois halunnutkaa pyöräillä huomen töihi, vittuperkele *igor*



Oliko se varmasti rikki? Talvisäilössä meinaan pyöränkumit tyhjenee ihan ilman puhkomisiakin...

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,774

#10682 • • Freja Sihteeri

tiiplis, 21.4.2008 19:14:
Oliko se varmasti rikki? Talvisäilössä meinaan pyöränkumit tyhjenee ihan ilman puhkomisiakin...



Oli :/ Pumppasin eka sitkeesti, mut si ku kuulin "pfffffffff" kohdasta, missä ei ole se pumppauskohta, tein johtopäätökseni :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tiiplis

Posts: 1,043

#10683 • • tiiplis also available in sober

Freja, 21.4.2008 19:16:
---
tiiplis, 21.4.2008 19:14:
Oliko se varmasti rikki? Talvisäilössä meinaan pyöränkumit tyhjenee ihan ilman puhkomisiakin...

---


Oli :/ Pumppasin eka sitkeesti, mut si ku kuulin "pfffffffff" kohdasta, missä ei ole se pumppauskohta, tein johtopäätökseni :D



No sit pesismailalla polveen vaan niitä jotka toisten kumit puhkoo *grr*

--
italia litania nainati lailati

Rubicon

Posts: 550

#10684 • • Edited Rubicon
95 euroa ylinopeussakkoja ja väärin annettu vuokrankorotus,
josta mä sain alkaa ihan levottoman pitkän duunipäivän päätteeks vääntää meidän hyvin
kujalla olevien vuokranantajien kanssa.
Vittuun kaikki!*grr**nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

-xx-

Posts: 5,001

#10685 • • Edited -xx- Dr. -xx-, PhD
Jos joku sanoo soittavansa johonkin aikaan niin se voisi tehdä sen. Ja jos se joku on jollain muulla aikavyöhykkeellä niin se joku voisi ottaa selvää miten sen aika suhtautuu Suomen aikaan. Tai vaihtoehtoisesti se joku voisi kertoa missä se sijaitsee, jotta voisin itse arpoa aikaeron oikein.

Pieniä asioita, mutta hieman ärsyttää tulla varta vasten töihin ajoissa ja odotella sitten turhaan.

--
kiitos ja anteeksi ^^

Sand3

Posts: 1,157

#10686 • • Sand3 satuolento
Jos ei mene Sampo-pankilla vahvasti niin ei kyl Osuuspankillakaan: Tilasin uuden visa electronin kolmisen viikkoa sitten ja kävin sen tuossa hetki sitten hakemassa. Menin totta kai sitten lähimmälle automaatille ja v*ttu ruutu näytti että korttiin on liitetty mun säästötili *grr* että mulla kiehahti päässä. Kiva alkaa huomenna soittelee sinne ja kyselee tosta asiasta.

Ja ennen kuin joku noheva ehdottaa tähän et käännä tilit toisin päin niin periaate syistä en käännä. Käyttötili on käyttötili ja sieltä otetaan rahaa ja sinne saadaan palkka.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

jusqu

Posts: 762

#10687 • • Edited jusqu pilipalipilotti
TKK:n arkkitehtuurin ennakkotehtävät.

*dissaa*

Ei nää juuri helpommat vois olla, mut ei vaan oo minkäänlaista inspiraatioo tehä näitä. Palautus torstaina :)

muoksx2:Ei saatna nyt vasta vituttaaki. Saanu nyt aikaseks kauheen kasan paskaa. Toivottavasti arvostavat TKK:lla.

--
*pupu**piis*

jusqu

Posts: 762

#10688 • • jusqu pilipalipilotti
Jätinpä sitte hanskani äsken bussiin.

--
*pupu**piis*

domi

Posts: 7,069

#10689 • • domi Työn sankari.
Se että jos wordissa tallentaa tiedoston XLS-päätteellä, siitä EI TULE EXCEL-TIEDOSTOA.


*igor*
noena

Posts: 3,138

#10690 • • noena first breath after coma
se että en oo vieläkään löytäny kämppää itelleni *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Aune-mummo

Posts: 543

#10691 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
noiden operaattoreiden asiakaspalvelijat , tai yleensäkin kaikki tyypit jotka vastailee kaikkiin asiakaspuheluihin , eivätkä tajua yhden yhestä asiasta hevon vittuukaan ... ja ne saatanan jonot.
Pitäs pommi virittää sinne.
Aune-mummo

Posts: 543

#10692 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

juuco, 21.4.2008 15:27:
Työkaveri on hyräilly nyt koko päivän.


pistä paremmaksi ja viheltele vaikka eldankajärven jäätä, veikkaan että loppuu hyräilyt lyhyeen.
Freja

Posts: 8,774

#10693 • • Freja Sihteeri
"Sul ny o ollu vasta 2 kuukautta tota selkäkipua eikä ennen oo ollu, ni ota tästä viel noita tulehduskipulääkkeitä ja niiden kanssa vielä panacodia niin katsotaan sitten että suositellaanko me sinulle tuota sähköpöytää."

PITÄÄKÖ MUN VITTU OLLA TYÖKYVYTÖN, ENNEKU SAAN PÖYDÄN MINKÄ VOI MYÖS NOSTAA NII YLÖS ET PYSTYN TEKEMÄÄN SEISTEN TÖITÄ? VITTUPERKELE.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#10694 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Aune-mummo, 23.4.2008 14:34:
---
juuco, 21.4.2008 15:27:
Työkaveri on hyräilly nyt koko päivän.

---

pistä paremmaksi ja viheltele vaikka eldankajärven jäätä, veikkaan että loppuu hyräilyt lyhyeen.



Mä suosittelen sitä Biolanin mainosbiisiä, joka näin kevään korvalla on alkanut taas soimaan.

*nuotti* Kasvuvoimaa. Biolan, Biolan. Täsmätuote kanalan. Biolan. Puska Jussi, luottopussi. Aito luonnon Biioolan. *nuotti*

Hyräillen, vihellellen tai mitenkä muuten tahansa saa varmasti työkaverit raivoihinsa *pepsodent*
tiiplis

Posts: 1,043

#10695 • • tiiplis also available in sober
ODOTTELU *grr*

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#10696 • • titityyt Guest
työt
Sssan*

Posts: 651

#10698 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Työhaastattelut!!*poks*
Joka kerta sama juttu,ku en oo kakskielinen tai osaa hyvin ruotsia niin homma on sit siinä...*eiei* Pitäis varmaan jo muuttaa pois täältä ku ei ees pääse töihin...

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

tiiplis

Posts: 1,043

#10699 • • tiiplis also available in sober
Vtun saatanan lääkärit vttu *grr**grr**grr**grr**grr*

Joka asiaa joutuu soittelemaan perään ja kyselemään, olisiko kukaan kertonut mulle yhtään mitään jos en olisi eilen soittanut ja sitten tänään kun eilen luvattua kirjettä ei postissa tullutkaan (eikä mitään kirjettä kuulemma ollutkaan tulossa)? Ja seuraavaksi soitetaan seuraavasta paikasta että milloin sinne sitten.

Onhan se ihan mukavaa vaan täällä odottaa ja kun kysyy niin saada epämääräisiä vastauksia. PHKS fuck off *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

Rubicon

Posts: 550

#10700 • • Rubicon
Tää typerä toimintakyvytön,tikattu käsi.
En arvosta.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.